Wel dus, als je nog Europees erbij speelt kun je het niet af met Makaay en 1 stand-in.quote:Op zondag 30 maart 2008 14:58 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Je hebt alleen geen twee goede spitsen nodig als je Makaay al hebt lopen.
Die 2 laten het afweten wanneer het er op aankomt.quote:En daaromheen Bruins en De Guzman. Dat zijn meer dan genoeg doelpunten.
Dat ook ja.quote:We hebben dit seizoen ook genoeg gescoord, we laten onszelf en met name de verdediging alleen naar de sloop brengen. Vooral in uitduels.
Dat ook ja? Dat voornamelijk ja. In op zeker 75 % van de gevallen. En hoeveel topspitsen heeft je voorbeeld Ajax er eigk lopen? Makaay is nooit blessuregevoelig geweest, dat zie ik wel positief in. En het is ook geen spits die elke wedstrijd 90 minuten lang doodwerkt, dus moe wordt ie ook niet.quote:Op zondag 30 maart 2008 15:02 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Wel dus, als je nog Europees erbij speelt kun je het niet af met Makaay en 1 stand-in.
[..]
Die 2 laten het afweten wanneer het er op aankomt.
[..]
Dat ook ja.
In principe ben ik het wel met je eens hoor, maar ben je er nog steeds van overtuigd dat van Bronckhorst op het moment dat het elftal WEL goed draait en je een middenveld hebt staan die niet de hele tijd z'n man laat lopen niet als stand-in op linksback kan, en eventueel een enkel potje Fer, of eventueel zelfs Bahia?quote:Op zondag 30 maart 2008 14:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Maar een feit is dat de verdediging het zwakste is van het hele elftal. Klotekeeper, matige verdediging. Daar moet als eerste aan gesleuteld worden. Vlaar komt terug, maar dat is niet voldoende. Keeper, rechtsback, centrale verdediger en een linksback. Er moet iemand naast Hofland komen die de verdediging organiseert. Blijkbaar is Hofland er niet tot in staat.
[..]
2 absolute topspitsen (voor de eredivisie in elk geval) in de basis, op de bank nog spitsen die goed genoeg zijn om stand-in te zijn.quote:Op zondag 30 maart 2008 15:07 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Dat ook ja? Dat voornamelijk ja. In op zeker 75 % van de gevallen. [quote]Het heeft allebei prioriteit. Zonder het ene heb je weinig aan het ander...
[quote]En hoeveel topspitsen heeft je voorbeeld Ajax er eigk lopen?
Het is gewoon naief om te verwachten dat Makaay, ook weer een jaar ouder volgend jaar, het in z'n eentje wel afkan volgend seizoen mét Europese wedstrijden erbij.quote:Makaay is nooit blessuregevoelig geweest, dat zie ik wel positief in. En het is ook geen spits die elke wedstrijd 90 minuten lang doodwerkt, dus moe wordt ie ook niet.
Makaay en ?.quote:Op zondag 30 maart 2008 15:11 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
2 absolute topspitsen (voor de eredivisie in elk geval) in de basis, op de bank nog spitsen die goed genoeg zijn om stand-in te zijn.
Je hoort hier toch niemand zeggen dat Feijenoord geen enkele spits meer moet halen?quote:Het is gewoon naief om te verwachten dat Makaay, ook weer een jaar ouder volgend jaar, het in z'n eentje wel afkan volgend seizoen mét Europese wedstrijden erbij.
+ een trainer die de jonge spelers weet aan te spreken en beter weet te maken, die durft risico's te nemen en hamert op mentaliteit.quote:Op zondag 30 maart 2008 15:18 schreef De.Kromme het volgende:
Gewoon 2 verdedigers en 2 spitsen erbij (en evt. keeper), dan ben je klaar.
Wie is die tweede topspits? Suarez is geen spits. Zie je ook wel aan de miljoenen kansen die die mist. En ik zeg toch ook dat er een nieuwe stand-in moet komen voor Makaay. Maar meer ook niet, tenzij we met 2 spitsen gaan spelen volgend seizoen.quote:Op zondag 30 maart 2008 15:11 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
2 absolute topspitsen (voor de eredivisie in elk geval) in de basis, op de bank nog spitsen die goed genoeg zijn om stand-in te zijn.
[..]
Het is gewoon naief om te verwachten dat Makaay, ook weer een jaar ouder volgend jaar, het in z'n eentje wel afkan volgend seizoen mét Europese wedstrijden erbij.
Gewoon Verbeek.quote:Op zondag 30 maart 2008 15:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
+ een trainer die de jonge spelers weet aan te spreken en beter weet te maken, die durft risico's te nemen en hamert op mentaliteit.
en nee, geen Co Adriaanse of Louis van Gaal natuurlijk.
Berg of Sulejmani, en dan nog een spits die goed genoeg is voor op de bank. Dat moet te doen zijn, mits je geen 6 miljoen voor een middenvelder uit gaat geven.quote:Op zondag 30 maart 2008 15:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Makaay en ?.
Denk dat dat moeilijk gaat worden voor Feijenoord. Misschien dat het mogelijk is over een jaartje of twee/drie, wanneer alles volgens plan verloopt.
Nee, maar wel dat verdedigers de hoogste prioriteit zijn. Ik vind een spits minimaal even belangrijk.quote:Je hoort hier toch niemand zeggen dat Feijenoord geen enkele spits meer moet halen?
Een goede spits erbij is dweilen met de kraan open.quote:Op zondag 30 maart 2008 15:25 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Berg of Sulejmani, en dan nog een spits die goed genoeg is voor op de bank. Dat moet te doen zijn, mits je geen 6 miljoen voor een middenvelder uit gaat geven.
[..]
Nee, maar wel dat verdedigers de hoogste prioriteit zijn. Ik vind een spits minimaal even belangrijk.
Vleugelspits dan. Toch 3 klasses beter dan Sloeriequote:Op zondag 30 maart 2008 15:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Wie is die tweede topspits? Suarez is geen spits. Zie je ook wel aan de miljoenen kansen die die mist.
Ja leuk, dan raakt Makaay geblesseerd en zit je weer met precies hetzelfde probleem als nu. En ga nou niet zeggen dat ie nooit geblesseerd is want die kans is er wel degelijk.quote:En ik zeg toch ook dat er een nieuwe stand-in moet komen voor Makaay. Maar meer ook niet, tenzij we met 2 spitsen gaan spelen volgend seizoen.
de onbetwiste aanvalsleider van twente komt hier inderdaad wel eventjes goedkoop heen om 3e spits te wordenquote:Op zondag 30 maart 2008 15:22 schreef De.Kromme het volgende:
Sulejmani/Berg, Lens/N'Kufo (voor op de bank), Boulahrouz en Meeuwis ofzo.
Ik ben er bang voorquote:Op zondag 30 maart 2008 15:27 schreef Daft-Punk het volgende:
sulejmani, boulahrouz, erasmusch, mustapha, pelle, loovens, el ahmadi, berg
Dat zijn dan wel de makkelijkst in het oog springende, maar een Club als Feyenoord hoort een paar honderd spelers te volgen, op z'n minst in alle europese competities, die ik allemaal niet ken, en daar moeten opties genoeg tussen zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |