die site ziet er toch zo legit als wat uit? zit wel leuk spul tussen btwquote:Op donderdag 3 april 2008 18:00 schreef Brownietje het volgende:
Is deze site legit?
http://www.groundzeroshop.de
Er staan Donatello's op namelijk, zijn die al uit?
Welke zijn die onder die 'Tokyo's'?!quote:Op donderdag 3 april 2008 18:27 schreef refused. het volgende:
Nope, er komen nog 4 andere mids uit dit jaar die ik liever wil:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus die Donatello's laat ik even liggen.
Volgens mij is er nog niet zo veel bekend over die grijze mids. En die trainers zijn echt vet inderdaad... op de foto wat minder (maar dat is altijd bij trainers) maar ik heb ze al onder een broek gezien en ze zien er echt goed uit.quote:Op donderdag 3 april 2008 18:33 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Welke zijn die onder die 'Tokyo's'?!
Deze trainers zijn opzich ook wel kek:
[ afbeelding ]
Zo op de foto vind ik het ook niet echt vette modellen, maar als iemand ze aanheeft vind ik ze wel tof!quote:Op donderdag 3 april 2008 18:37 schreef vejay het volgende:
Trainers zijn lelijk. En die all whites dig ik wel. Die AM1's zijn ook al tof in het grotendeels in het wit. Alleen jammer dat je 100% voorzichtig moet zijn dan, anders kun je ze weggooien.
Ja trainers zijn vrij prijzig retail. Ik moet die dawn of the deads nog altijd zien te scoren.quote:Op donderdag 3 april 2008 19:57 schreef jovink het volgende:
spam!!
die roze trainers heb ik ook nog gepast bij patta maar vond 120 net wat teveel voor een modelletje waar ik niet op verliefd ben
Ik wil ze ook maar die fucking toeboxquote:Op donderdag 3 april 2008 20:02 schreef vejay het volgende:
Toffe scans, keep 'em coming. Ik moet ook nog eens een paartje Structures aanschaffen... Maar eerst High
Wats daar mis mee? Heeft veel weg van Stabs, tof dusquote:Op donderdag 3 april 2008 20:05 schreef refused. het volgende:
[..]
Ja trainers zijn vrij prijzig retail. Ik moet die dawn of the deads nog altijd zien te scoren.
[ afbeelding ]
[..]
Ik wil ze ook maar die fucking toebox
Ja veelvoorkomend probleem.quote:Op donderdag 3 april 2008 20:14 schreef vejay het volgende:
Dat wist ik niet, en dat is ook echt een veelvoorkomend probleem?![]()
Die dingen zijn zo hard als wat, maar als ze er naar verloop van tijd zo uit komen te zien laat ik ze ook wel staan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |