Very nicequote:Op dinsdag 1 april 2008 13:45 schreef vejay het volgende:
[..]
Niet geschoten is altijd mis. En anders moesten we eens met z'n allen naar Kassa gaan, die gasten krijgen bijna alles voor elkaar.
Net ontvangen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thanksquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:51 schreef MFPascal het volgende:
[..]
Very nice55 Eu geen geld. Beetje jammer dat ze geen 10,5 meer hebben, maarja 11 kan ook met dikke sokken ofzo. Hou daar alleen niet zo van. Welke broek heb je daar aan trouwens?
Niet in omgeving Eindhoven, wel in Nijmegen bij Mintquote:Op maandag 31 maart 2008 21:56 schreef SnowCockroach het volgende:
[ afbeelding ]
Deze Vans zocht ik dus, waar zijn die te koop in de omgeving van Eindhoven? in het paars mag ook.
Dankje!quote:Op woensdag 2 april 2008 11:05 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Niet in omgeving Eindhoven, wel in Nijmegen bij Mint
Ik vind de JD AM90 hot lime en de AM90 cocktail ook zeer vet.quote:Op woensdag 2 april 2008 16:04 schreef vejay het volgende:
Samen met de homegrowns de enige 90's die ik mooi vind, nice.
Wel aardig, al blijven "echte" infra's toch beter.. deze swoosh is nogal niet matchend to say the least.quote:
je hebt gelijk, ik check het ffquote:Op woensdag 2 april 2008 21:00 schreef thaWarhead het volgende:
Fullsize pics doen het niet.
je had er toen ook een die paars en roze was. die was ook vetquote:Op woensdag 2 april 2008 23:18 schreef sjeppert het volgende:
3de plaatje am90
wordt binnenkort ook gereleased bij JD dacht ik
wel vette colorway
niet eens relacen?quote:Op donderdag 3 april 2008 18:27 schreef vejay het volgende:
Ga die tiffs eens opnieuw strikken jovink, je lussen zijn te lang..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |