Sorryquote:
Volle kracht vooruit!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:21 schreef PieterBas het volgende:
Meer een mijlpaal in de geschiedenis.. Topic nummer 350 alweer. Op naar de 500
Halen we zo met een beetje tempoquote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:21 schreef PieterBas het volgende:
Meer een mijlpaal in de geschiedenis.. Topic nummer 350 alweer. Op naar de 500
Ik vergeef jequote:
Had ik eigenlijk ook bedacht jaquote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:23 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Tsss deze topictitel had natuurlijk moeten gaan over ons elftal!
Kut jaquote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:23 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Tsss deze topictitel had natuurlijk moeten gaan over ons elftal!
quote:
Omdat mensen in het algemeen liegen over hun meterstand..quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:31 schreef Piles het volgende:
Maken we deze vandaag nog ff vol
En nog een klacht: waarom kunnen mensen niet gewoon ieder jaar hun meterstand ff doorgeven
Zou het voor mij een stuk makkelijker maken
En de tijd gaat die nacht vooruit = nog een uur minder slapen...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:33 schreef RedemptioN het volgende:
nog vergeten er net bij te zetten...moet zondag om 10uur sochtends uit voetballen ...das dus half 9 (!!!!) aanwezig...gelukkig kan ik een uur langer slapen
nog een paar uurtjes...de spanning stijgt...ik ruik het weekend al
Klopt, dat ie daar nou veel moeite moest doen.. Ach ja, dit zal de PVV niet veel goed doen.. veel woorden, maar puntje bij paaltje is het gewoon een opsomming van feiten en wat dubieuze Koran-tekstenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:42 schreef Leinonlein het volgende:
Omg, wat een ophef over die Wilders film... Heb hem nog niet gezien maar de reacties lezende denk ik dat ik het ook niet ga doen. Schijnt nogal kopieer en plak werk te zijn? Er staat zelfs een nieuwsbericht in de Spaanse Metro.. Bizarre vent.
Kloptquote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:59 schreef PieterBas het volgende:
Yesse, klopt het dat jij signature een regel is uit een liedje van Acda en de Munnik?
Dat nummer had ik laatst de hele dag in mijn hoofdquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Klopt
"Dan leef ik toch nog een keer" heet ie volgens mij
De titel zegt het alquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat nummer had ik laatst de hele dag in mijn hoofdWeet alleen niet meer hoe het nou heette
whehehe.. Dan zouden we dus allemaal politicus kunnen worden hierquote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:51 schreef Yesse het volgende:
Misschien is Geert wel een student! Uitstellen, uitstellen.. kut nu verwachten ze echt iets van me.. Even snel in elkaar zetten.. KLAAAAR.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:03 schreef jna het volgende:
[ afbeelding ]
Daar is ie dan, helemaal compleet
fuck dat voetbalteam, we starten een politieke partijquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:04 schreef nicomart het volgende:
[..]
whehehe.. Dan zouden we dus allemaal politicus kunnen worden hier
Ja het meestal nogal zware liedjes die niet echt vrolijk zijn, maar tekstueel soms echt geniaal inderdaad.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:03 schreef Yesse het volgende:
[..]
De titel zegt het al
Zeer mooi nummer vind ik.. Sowieso Acda en de Munnik maken liedjes die niet persé "mooi" zijn maar wel geweldige teksten hebben.
Stem FOK!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:05 schreef jna het volgende:
[..]
fuck dat voetbalteam, we starten een politieke partij
waar is meeeequote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:03 schreef jna het volgende:
[ afbeelding ]
Daar is ie dan, helemaal compleet
Ja wist je dat nog niet? Gewoon een hoop onzin de wereld inblazen en lef hebben.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:04 schreef nicomart het volgende:
[..]
whehehe.. Dan zouden we dus allemaal politicus kunnen worden hier
Dat is KaheemSaid al, misschien mag je assistent trainer wordenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:09 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
waar is meeee
ik ben coach/trainer/manager dan
mja.. onzin en lef zijn me niet vreemd. Het lijkt me alleen zo saaiquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja wist je dat nog niet? Gewoon een hoop onzin de wereld inblazen en lef hebben.
ben ik wel assistent trainer...en supersub voor elke positie (en het kromme is, dat ik nog op elke positie heb gestaan ookquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:11 schreef jna het volgende:
[..]
Dat is KaheemSaid al, misschien mag je assistent trainer worden
Je mag ook manager zijn! Maar ik wil als coach graag Louis van Gaal achtige interviews afleggen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:13 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
ben ik wel assistent trainer...en supersub voor elke positie (en het kromme is, dat ik nog op elke positie heb gestaan ook)
we kunnen het ook zoals bij Utrecht regelen...ben ik de kromme wel, mag jij die john van loen wel zijnquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:18 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Je mag ook manager zijn! Maar ik wil als coach graag Louis van Gaal achtige interviews afleggen.
Jij mag voorzetten geven op mijquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:22 schreef Yesse het volgende:
Ooooh als linksbuiten kan je natuurlijk wel scorenIk wil topscorer worden
Je moet ook wel een beetje meeverdedigen hoor..quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:22 schreef Yesse het volgende:
Ooooh als linksbuiten kan je natuurlijk wel scorenIk wil topscorer worden
Zeker, want ik sta linksbackquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:27 schreef nicomart het volgende:
[..]
Je moet ook wel een beetje meeverdedigen hoor..
Ik had 99 maar 11 is mooier.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:29 schreef jna het volgende:
Wilde iemand nou nog een ander rugnummer? ik kan me zoiets herinneren maar heb geen zin om het vorige topic door te spitten.
pittig ding hoorquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:35 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik had 99 maar 11 is mooier.
En ik ga ook meeverdedigenIk haal ze gewoon voor de middenstip onderuit
Of lekker in de kantine aan een bakkie warme chocomel met slagroomquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:48 schreef KiwiTjuHh het volgende:
En waar ben ik nu weer als fysioWij moeten langs de lijn!
Neejoh, ik kijk dat scheids gewoon heel lief aan en dan zeg ik zoiets van: "Ik deed helemaal niets! Echt waaaar" of ik doe zoals Suarez wel eens doet, iemand onderuithalen en dan zelf vallen en heel hard roepen alsof je pijn hebt.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:43 schreef nicomart het volgende:
[..]
idd.. Denk alleen dat ze in een seizoen meer kaarten verzameld als Don Juan op valentijnsdag
Nou ja.. minimaal fokblauw zou ik zeggen. Kijk eens naar die 'ontzettend mooie' nieuwe layout van de frontpage bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:05 schreef Yesse het volgende:
Ik kan wel wát proberen met GimpMaar moeten we wel kleuren hebben!
Prima planquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:11 schreef RedemptioN het volgende:
fokblauw met zwart als thuisshirts..(dus hele shirt fokblauw, met onder de armen zwart, broekjes zwart)
en uitshirt wit met fokblauw onder armen en fokblauwen broekjes yesh?
Leuk spul dat GIMP trouwens. Toch maar ff uitproberen. Dat mag hier natuurlijk wel gezien het gratis isquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:05 schreef Yesse het volgende:
Ik kan wel wát proberen met GimpMaar moeten we wel kleuren hebben!
We zijn hartstikke serieusquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:18 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Klinkt alsof je er serieus over nagedacht hebt
kan ook met donkerblauw trouwens als zwart niet wordt goedgekeurd, HSV donkerblauw zeg maar ^^quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:18 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Prima plan![]()
Klinkt alsof je er serieus over nagedacht hebt
Moet ik nu ook een spoedcursus fysio gaan volgen?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:20 schreef Piles het volgende:
[..]
We zijn hartstikke serieus
Dus bereid je maar voor
Ik heb het al binnen, had hongerquote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:25 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Moet ik nu ook een spoedcursus fysio gaan volgen?
Er liep hier toch iemand rond die goed massages kan geven, mss kun je die vragen om wat lessen te gevenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:25 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Moet ik nu ook een spoedcursus fysio gaan volgen?
dus je moet nu nog dingen in Exact oplossen terwijl ze overgaan naar nieuw systeem...das pas crapquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:25 schreef PieterBas het volgende:
Ik ben graag nummer 18
Je kent het wel.. heb je 1 probleem opgelost.. krijg je er 2 bij, maar alle 3 zijn nu opgelost en nu kunnen de rapportage na wens uit de printer rollen
Ja massages geven kan ik ook primaquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Er liep hier toch iemand rond die goed massages kan geven, mss kun je die vragen om wat lessen te geven
We geven je een watertas, een spons en zo'n spuitbus. Met een massage na de wedstrijd is dat goed genoegquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:29 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ja massages geven kan ik ook prima![]()
Maar fysio is wel iets anders
Yepquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:27 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
dus je moet nu nog dingen in Exact oplossen terwijl ze overgaan naar nieuw systeem...das pas crap![]()
@ dean
beterschap =]
Beetje apirine, tape en verband ontbreekt nog. We hebben nog geen reserves, dus bij blessures moeten we tapen, pijnstillers nemen en doorgaan.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:31 schreef Piles het volgende:
[..]
We geven je een watertas, een spons en zo'n spuitbus. Met een massage na de wedstrijd is dat goed genoeg
Leuk als je kniebanden zijn afgescheurd.. en de coach met een rol aspirine aan komt zetten.. en een tik op je kont geeft... lopen maar!!!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:33 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Beetje apirine, tape en verband ontbreekt nog. We hebben nog geen reserves, dus bij blessures moeten we tapen, pijnstillers nemen en doorgaan.
Dat probleem heb ik hier ookquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:53 schreef Piles het volgende:
Zo, ik ga ff verhuizen dus zal hier een stuk minder zijn.
Mensen kunnen wat meer op m'n scherm kijken
You ain't hurt, you pathetic!!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Leuk als je kniebanden zijn afgescheurd.. en de coach met een rol aspirine aan komt zetten.. en een tik op je kont geeft... lopen maar!!!
Het is maar goed dat jij de coach niet bent. Snickers.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:57 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
You ain't hurt, you pathetic!!
GET ON WITH IT!!
Snickers in je vreet en door!
Daarom heb ik maar besloten nog ff hier te blijven zitten. Ben volgende week wel weer gezelligquote:
FOK! heeft nu ook haar eigen MR T. in de vorm van Dean ^^quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:02 schreef Deansensitized het volgende:
Quit yo jibba jabba!
Dankquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:07 schreef Yesse het volgende:
Dean, beterschap!!![]()
En dat stomme programma werkt niet mee.. dus zal nog wel even duren
Het haar en de dikke kop heb ik alquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:21 schreef RedemptioN het volgende:
FOK! heeft nu ook haar eigen MR T. in de vorm van Dean ^^
Ik ben er ook nog niet uit.. op een andere andere manier is het óf donkerblauw óf grijs en niets ertussenin..quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:07 schreef Yesse het volgende:
Dean, beterschap!!![]()
En dat stomme programma werkt niet mee.. dus zal nog wel even duren
en een enorme foto!!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:23 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Het haar en de dikke kop heb ik al
[ afbeelding ]
GIMP 2.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:21 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
FOK! heeft nu ook haar eigen MR T. in de vorm van Dean ^^
@ Yesse
welke programma dan, programma's werken altijd mee
of het is niet goed gemaakt of de wensen van de gebruikers zijn hoger dan het programma aan kan
* RedemptioN nerd
Ik heb voor het gemak gewoon even nieuwe shirt van NewCastle gebruikt.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:25 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog niet uit.. op een andere andere manier is het óf donkerblauw óf grijs en niets ertussenin..
Ik wou net zeggen die zijn toch zwart wit, maar google kwam idd met het uitshirt..quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:28 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb voor het gemak gewoon even nieuwe shirt van NewCastle gebruikt.
Kost een hoop werk inddquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:49 schreef nicomart het volgende:
Ik heb het opgegeven.. wat een kutprogramma..
mja.. ben opzich niet vies van een beetje werken, maar als je weet dat het allemaal 3 keer zo snel kan, dan ben ik het wel zat jaquote:
Ga eens aan het werk dan. Dat zit maar op FOK! in de baas zijn tijd... Abnormaal.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:56 schreef nicomart het volgende:
[..]
mja.. ben opzich niet vies van een beetje werken
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ga eens aan het werk dan. Dat zit maar op FOK! in de baas zijn tijd... Abnormaal.
zolang ik geen vol salaris krijg, ga ik me niet uit me naad werkenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ga eens aan het werk dan. Dat zit maar op FOK! in de baas zijn tijd... Abnormaal.
Precies, wij zijn goedkope werkkrachten. Alles in verhoudingquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:10 schreef nicomart het volgende:
[..]
zolang ik geen vol salaris krijg, ga ik me niet uit me naad werken
Inderdaad.. en over zo'n 2,5 uur komt het bier. Dan ga ik me nu niet te druk maken, anders komt het niet goedquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Precies, wij zijn goedkope werkkrachten. Alles in verhouding
Als je ook maar weinig doet, ben je in verhouding dus net zo duur als een normale werknemer.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Precies, wij zijn goedkope werkkrachten. Alles in verhouding
haha grote klasse!!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:17 schreef Yesse het volgende:
Jeej klaarHet is een nogal wat werk geweest omdat dat rotding bij plakken niet dat toverstafje wilde gebruiken dus mocht ik alles met de hand weggummen
(maar zat er lekker in) Daarom heb ik ook maar even besloten dat we door Hertog Jan worden gesponsord (zo'n leuk logo
) ipv Fok want daar had ik geen fijn logo van
Origineel:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
Als jij mij een goed Fok! logo geeft, dan gooi ik hem er nog in..quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik mis het FOK! logo.
quote:
Dit komt in m'n stageverslagquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:53 schreef nicomart het volgende:
Ik vind het toch maar rustig hier vandaag.. En met al dat gedoe over dat voetbalding, zijn er gewoon nog effectief dingen gemaakt hier
en terechtquote:
Die flesjes zijn echt mooi!!!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:08 schreef nicomart het volgende:
kijk!
[ afbeelding ]
Let vooral op de mooie compacte monitor
Kan ie beter op de bovenarm/schouder denk ikquote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:08 schreef Yesse het volgende:
[ afbeelding ]
Niet helemaal mooi maar speciaal voor de mensen die hem mistte.
Nouja, ik lust sowieso geen alcohol, maar van de bieren vind ik Hertog Jan een mooi merk. Vooral als communicatie studentquote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:10 schreef RedemptioN het volgende:
mooi gemaakt Yenice =]
alleen jammer dat het beetje rip is geworden ^^ en geen FOK! logo...Hertog Jan fan trouwens?
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Kan ie beter op de bovenarm/schouder denk ik
Hoef je m er ook niet in te zetten, want die zie je toch niet op dit plaatje
Mooi shirtquote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:08 schreef Yesse het volgende:
[ afbeelding ]
Niet helemaal mooi maar speciaal voor de mensen die hem mistte.
Ja dat hebben ze verdomd knap gedaan ja..quote:
Niet mokken.. lekker fokken!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:30 schreef Piles het volgende:
[..]
We zijn nou eenmaal geen bierteam, maar een FOK!-team
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:08 schreef nicomart het volgende:
kijk!
[ afbeelding ]
Let vooral op de mooie compacte monitor
Scherpquote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:50 schreef nicomart het volgende:
Ja daar missen we dan ook weer een andere sponsor op.. Misschien een logo van een shoarmaboar.. het zijn tenslotte uit-shirtjes en na al dat bier van thuis is een shoarma-tje wel weer lekker
Nein, de super de boer/albert heijn etc. verkopen ook shoarma?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Scherp![]()
Maar bestaat er dan een franchise Shoarma boer?
Yepquote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:56 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nein, de super de boer/albert heijn etc. verkopen ook shoarma?
Waar is lokaal bij uit-shirtjes?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:05 schreef nicomart het volgende:
jawel.. maar uiteindelijk gaat het om de knoflooksaus natuurlijk. Dan wordt het toch al snel calvé ofzo denk ik
Lokale sponsor kan natuurlijk wel
[ afbeelding ]
Heel scherp inderdaad..quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Waar is lokaal bij uit-shirtjes?
En een clublied en op zijn minst.. een paar fans/hooligansquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:12 schreef Yesse het volgende:
We hebben ook nog vlaggetjes + logo nodig..
Aan school werken. Bijwerken eigenlijk. Moet onwijs veel maken voor maandagquote:
Ik verwacht dan meer dat de tegenstanders beginnen te zingen.quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
Aan school werken. Bijwerken eigenlijk. Moet onwijs veel maken voor maandag!
![]()
![]()
![]()
huiswerk voor een discussie? Je geeft toch gewoon je mening?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:39 schreef Yesse het volgende:
[..]
Moet ik ook nog doen...... Maandag discussie
ja truequote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:37 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik verwacht dan meer dat de tegenstanders beginnen te zingen.
Het is zo'n nerd van fok, het is zo'n nerd van fok, .....
Succes danquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:39 schreef Yesse het volgende:
[..]
Moet ik ook nog doen...... Maandag discussie
Fc Fok!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:41 schreef Piles het volgende:
Is het nog niemand opgevallen dat we nog geen teamnaam hebben
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:42 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
ja true, maar dat is sowieso te verwachten hehe
mensen...ik ga naar huus, ik zie jullie -dinsdag- pas weer...dus ik zou zeggen fijn weekend =] en tot dinsdag ^^
oh ja: van gaal
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:45 schreef Yesse het volgende:
[..]![]()
![]()
Discussie; Ja klopt. Maar we moeten het wetenschappelijk onderbouwen= bronvermelding
Naam; moeten we indd over denken
Veel plezierquote:
Het zal eens nietquote:
Zwaaien naar van Gaalquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:42 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
ja true, maar dat is sowieso te verwachten hehe
mensen...ik ga naar huus, ik zie jullie -dinsdag- pas weer...dus ik zou zeggen fijn weekend =] en tot dinsdag ^^
oh ja: van gaal
Zou je dat willen? Eerste jaar meestrijden om het kampioenschap, maar net niet worden en het jaar erna meestrijden tegen degradatiequote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zwaaien naar van Gaal
Misschien wil hij onze FC wel coachen
Wij ontslaan m gewoon wel op tijd..quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zou je dat willen? Eerste jaar meestrijden om het kampioenschap, maar net niet worden en het jaar erna meestrijden tegen degradatie
beetje laat, maar alsnog gefeliciteerd met je jubileum ReMquote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:26 schreef ReMcOrE het volgende:
het is snel gegaan de laatste 2 dagen met de topicsik kom er nu pas achter dat #348 mijn jubileum was, nummertje 300!!
![]()
dus als je me nog wilt feliciteren, be my guest![]()
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:53 schreef nicomart het volgende:
[..]
Wij ontslaan m gewoon wel op tijd..
Ik denk het laatstequote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:00 schreef nicomart het volgende:
[..]
Waarmee feliciteer je mij? Of quote je gewoon niet helemaal lekker?
Goed bezig dusquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:46 schreef Californium het volgende:
Wel een positieve voorlopige tussenbeoordeling gehad gister![]()
Niet eens in een PM?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Bij ons is er gister weer wat gebeurd![]()
Alleen is de wereld van FoK! zo klein dus hou ik het maar beter weer voor me![]()
WTF heb je gedaan danquote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Bij ons is er gister weer wat gebeurd![]()
Alleen is de wereld van FoK! zo klein dus hou ik het maar beter weer voor me![]()
Ik heb niks gedaan, een andere stagiaire is stout geweestquote:
:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedenavond
toernooi gespeeld. Zowel inde HD als de GD 2e van de poule gewordenGefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU
quote:Op zondag 30 maart 2008 11:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vandaag voor het eerst in mijn "nieuwe" autootje gereden.In het begin was het wel enorm wennen, maar naarmate ik langer reed ging het steeds beter. Alleen het wegrijden bij een stoplicht vanuit stilstand daar moet ik nog het meest aan wennen, dat is toch compleet anders dan in de diesel-lesauto.
Ik ken het gevoelquote:Op zondag 30 maart 2008 12:50 schreef Houniet het volgende:
Ik moet nog zoveel doen aankomende dagen. Ik word er naar van.
Ik moet ook nog steeds beginnen met leren, maar ik ga even op bed liggen, zo even eten en vanavond nog even de stad in. Ga morgen of overmorgen wel beginnen met leren.quote:Op zondag 30 maart 2008 18:14 schreef Yesse het volgende:
Wat doe je op zondag als je eigenlijk huiswerk moet maken? Veul te lang plaatjes zoeken voor je fotoboek(ik lijd aan hw-ontwijkend gedrag)
Idd, heb er spontaan geen zin meer inquote:Op zondag 30 maart 2008 22:17 schreef nicomart het volgende:
[..]
bedankt dat je me er aan herinnert..
Tis trouwens ook wel vermakelijk om naar te kijken. En zo creatief ook!quote:Op zondag 30 maart 2008 18:14 schreef Yesse het volgende:
Wat doe je op zondag als je eigenlijk huiswerk moet maken? Veul te lang plaatjes zoeken voor je fotoboek(ik lijd aan hw-ontwijkend gedrag)
Maar de rest van het weekend had ik het verdrongenquote:Op zondag 30 maart 2008 22:21 schreef nicomart het volgende:
nou ja spontaan.. het hele weekend kijk ik er al tegen op
verdrongen of verdronken?quote:Op zondag 30 maart 2008 22:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar de rest van het weekend had ik het verdrongen
Mjaquote:
Duitser ben je ook héquote:
Och, kan niet zeggen dat ik er met tegenzin zit...quote:Op maandag 31 maart 2008 08:34 schreef Deansensitized het volgende:
Klinkt bijna alsof je er zin in hebt Roy
Vink niet gek met dat riante salaris van jouquote:Op maandag 31 maart 2008 08:38 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Och, kan niet zeggen dat ik er met tegenzin zit...
quote:Op maandag 31 maart 2008 08:42 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Vink niet gek met dat riante salaris van jou![]()
OT:
Moggeuh
![]()
![]()
Halloquote:Op maandag 31 maart 2008 09:04 schreef Yesse het volgende:
Goeiemorgen allemaal! Kwam nog eventjes hallo zeggen voordat ik zo op weg naar school ga![]()
Paintquote:Op maandag 31 maart 2008 09:13 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb foto's van mijn bureau gemaakt vorige week
Kan ze alleen hier niet plaatsen omdat er nogal privacygevoelige info op mijn bureau ligt
quote:
Misschien ga ik vanavond indd wel ff het wegpoetsen ofzoquote:
quote:Op maandag 31 maart 2008 09:22 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Morgen
Je had me toegevoegd las ik?
Playerquote:
Volgens mij is ie gewoon jaloersquote:Op maandag 31 maart 2008 09:43 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik heb wel meer mensen van deze reeks op mijn msn hoor
haha, schei uit manquote:
Verkapt kijk-mij-eens-populair-zijn-op-msn postquote:Op maandag 31 maart 2008 09:58 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
haha, schei uit man! K ga geen mensen van een forum toevoegen om mijn msn-lijst vol te krijgen.. Daarnaast is die lijst al vol
Ik denk dat als je goed voorbereid bent je al een heel stuk bentquote:Op maandag 31 maart 2008 09:48 schreef nicomart het volgende:
Iemand trouwens tips hoe je een goed interview doet? Van de week een afspraak bij iemand voor mijn scriptie en ik ben daar zo slecht in
Alle tips zijn welkomen
Moggeuh!quote:
Ik heb mn eerste Knoppers alweer achter de kiezenquote:
Vroegaaaaaaaah, we moeten dr altijd nog een keer langsgaan!!quote:Op maandag 31 maart 2008 10:42 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik heb mn eerste Knoppers alweer achter de kiezen
Half 11 Knopperskoek tijd he @ Croon
Dat waren nog eens tijden.
Jij vond ze stiekem ook wel lekkerquote:Op maandag 31 maart 2008 10:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Vroegaaaaaaaah, we moeten dr altijd nog een keer langsgaan!!
Whehe jij met je Knopper! Als je zo doorgaat wordt je nog eens Richard Knopper
![]()
!
Juist niet op het moment. Als ik een werkdip heb hang ik juist hierquote:Op maandag 31 maart 2008 10:58 schreef jna het volgende:
Wat is het stil hier. Heeft iedereen een maandagochtend dipje?
Ha, ook welkom hierquote:
Ja misschien moet ik dat ook eens doenquote:Op maandag 31 maart 2008 11:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Juist niet op het moment. Als ik een werkdip heb hang ik juist hier
Nu ff wat aan het doen voor de verandering
[..]
Ha, ook welkom hier
Ik besef me al 2 uur dat ik wat moet gaan doenquote:Op maandag 31 maart 2008 11:38 schreef Piles het volgende:
Ik schrik net weer wakker dat ik weer eens iets moet gaan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |