Welk punt?quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:45 schreef OssieMan het volgende:
Hij wilde een punt maken, dat punt heeft ie gemaakt.
Of je hem serieus neemt of niet heeft niets met die film te maken lijkt me.
Wat ik me afvraag is hoe lang het nog duurt voor er een aanslag op hem wordt gepleegd
Na die film niet meer, nu denkt iedereen: och, het is Wilders maar met zn stokpaardjesquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:45 schreef OssieMan het volgende:
Wat ik me afvraag is hoe lang het nog duurt voor er een aanslag op hem wordt gepleegd
Ik begrijp ook niet waarom ze flippen..dit is toch precies wat ze graag willen zien...ongelovigen die worden vermoord, verbrand, afgeschoten en koppen laten rollen...quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:53 schreef Cairon het volgende:
Als je de doodsverwensingen op marokko.nl leest is Wilders nog altijd een groot kwaad dat alle aandacht en haat van de wereld verdient...
... geen flauw idee waarom dat klootjesvolk daar flipt om een mislukt filmpje... maar hoe harder ze flippen, hoe meer waarde ze geven aan Wlders en zijn praatjes.
Met dat zwaard? eh?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:05 schreef tequi3 het volgende:
Film toverde een glimlach op mijn gezicht. Altijd leuk om te zien hoe mensen volledig in het geloof kunnen opgaan en zichzelf vervolgens volstrekt belachelijk kunnen maken. Rondlopen met borden als "De echte holocaust komt er an!" (Of iets in die strekking). Hetzelfde als Wilders doet dus, over en weer geschreeuw om een boek (!). Kleuters zijn het allemaal.
En dan die gozer met dat zwaard, bwahahahah.. hou toch op.
Hij was aan het preken over de ongelovigen, dat ze afgeslacht moesten worden. Vervolgens haalt hij doodleuk zijn zwaard uit de hoes (Of hoe dat in zwaard-termen heet) en begint hij er mee te zwaaien. Starwars goes Islam ofzo.quote:
Waar zegt Wilders dat ze moeten oprotten? Dat maak jij er zelf van!quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:44 schreef SunChaser het volgende:
Is Wilders na FITNA nog serieus te nemen? Hij wilde aantonen dat het 2 voor 12 is wmb moslims. Integreren of opzouten en het liefst opzouten. Grote woorden van Wilders. Niks geen hulp voor de integratie dus want de film stelt geen reet voor.
Is Wilders en zijn integratiediscussie of Wilders sowieso nog serieus te nemen?
Volgens mij is er niemand die beweert dat er geen probleem is met de radicale islam. Behalve wellicht de radicale islam zelf.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:11 schreef Chiwakka het volgende:
Hetgeen mij , als "buitenstaander" van Nederland, wel opvalt is dat het bericht op de FP, waarin jullie GroenLinks stelt, dat hetgeen Wilders aanhaalt in zijn film, feiten zijn die al lang bekend zijn.
Dan stel ik mij de natuurlijk de vraag, waarom blijft GroenLinks dan zo hypocriet doen dat er helemaal geen probleem is op dat vlak?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |