dat is gewoon een link naar een linkquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:03 schreef lutijn100 het volgende:
hij staat ook op mijn website
mischien kunnen jullie hem ook bij downloadlinks plaatsen
Tuurlijk, gelovige moslims zal hij er niet mee winnen maar dat deed hij toch al niet. Maar mensen die zich er niet erg in verdiept hebben zullen wellicht sympathie voor hem krijgen.quote:
spamquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:03 schreef lutijn100 het volgende:
hij staat ook op mijn website
mischien kunnen jullie hem ook bij downloadlinks plaatsen
Laat hem maar wegblijven, hij verpest elke discussiequote:Op donderdag 27 maart 2008 22:01 schreef GewoneMan het volgende:
precies ben benieuwd naar de reactie van meki
Nou, het laatste gedeelte is wel wat tendentieus.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:02 schreef speciwacy het volgende:
haha wens ik ze veel geluk...
wat me opviel is dat wilders alleen maar feiten gebruikte... goede zet.. jammer echter dat het fimpje ook in 4 uur gemaakt had kunnen worden in plaats van 3 maand..
Waar kan ik die zien? Staat die ook op LiveLeak?quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:04 schreef Suko het volgende:
Submission van Theo van Gogh is nog steeds de beste, macaber hem weer te zien, vermoord.
Meki is nu op straat auto's aan het verbranden.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:05 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Laat hem maar wegblijven, hij verpest elke discussie
quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:05 schreef Aufruhr het volgende:
[..]
Meki is nu op straat auto's aan het verbranden.
Geen idee, misschien ergens op youtube.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:05 schreef Aufruhr het volgende:
[..]
Waar kan ik die zien? Staat die ook op LiveLeak?
Verschil van dag en nacht met dit cinematografische prul inderdaad.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:04 schreef Suko het volgende:
Submission van Theo van Gogh is nog steeds de beste, macaber hem weer te zien, vermoord.
ja je kan niet van die softy monikken verwachten dat ze zich gaan opblazenquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:00 schreef speknek het volgende:
[..]
Ohja dat is wel logisch ja. Ik heb op zich de Tibetaanse zelfmoordcommando's gemist, maar het zal vast een normaal verloop van omstandigheden zijn.
Dat klopt wel, maar dat gaat natuurlijk voorbij het punt dat het er toch wel heul erg veel meer in het Islamitische geloof zijn.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:07 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Het gaat hier toch om extremisten, die je in elk geloof wel hebt.
Iets over dat Joden apen en zwijnen zijn zegt Allah, uit een kinderprogramma...ik wil dat niet eens begrijpen...quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:07 schreef Gordon_Shumway het volgende:
<knip>
Wat was er trouwens met die moslimkinderen in de film, wat was daarmee gebeurd dat ze zo onder het bloed zaten?
Al die mensen en zwaarden zaten onder het bloed denk dat het gewoon een manier is van uiting, die kinderen zullen niet gesneden zijn denk ikquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:07 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Heb 'm net gezien. Het gaat hier toch om extremisten, die je in elk geloof wel hebt. Maar hoe er vaak nog tegen homo's wordt aangekeken is in 'onze' maatschappij niet normaal, tenminste dat vind ik.
Maak me er niet te druk om, zal verder ook wel niet teveel gebeuren, misschien wordt er in Iran een Nederlandse vlag verbrand, maar meer ook niet.
Wat was er trouwens met die moslimkinderen in de film, wat was daarmee gebeurd dat ze zo onder het bloed zaten?
Wat monniken wel al gedaan hebben is zichzelf in brand steken als vorm van protest.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:08 schreef ASroma het volgende:
[..]
ja je kan niet van die softy monikken verwachten dat ze zich gaan opblazenal hebben ze wel de juiste jurken voor cover ervoor
Het CDA: De Pers: "CDA heeft bewust paniek gezaaid"quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:51 schreef agter het volgende:
[..]
En toch vraag ik me af wie het hele Fitna verhaal nu zo opgeklopt heeft...
Was dat Wilders zelf?
De Media?
Den Haag?
Ik ben even de draad kwijt...help!
Ik hoop dat ik het met je eens ben.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:07 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Heb 'm net gezien. Het gaat hier toch om extremisten, die je in elk geloof wel hebt. Maar hoe er vaak nog tegen homo's wordt aangekeken is in 'onze' maatschappij niet normaal, tenminste dat vind ik.
Maak me er niet te druk om, zal verder ook wel niet teveel gebeuren, misschien wordt er in Iran een Nederlandse vlag verbrand, maar meer ook niet.
Je hebt toch ook ergens een zender met Jihad Micky Mouse die aan kinderen leert alle ongelovigen te haten e.d.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:10 schreef Suko het volgende:
[..]
Iets over dat Joden apen en zwijnen zijn zegt Allah, uit een kinderprogramma...ik wil dat niet eens begrijpen...
En daar moeten al die andere moslims zich voor verantwoorden of zo?quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:09 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat klopt wel, maar dat gaat natuurlijk voorbij het punt dat het er toch wel heul erg veel meer in het Islamitische geloof zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |