abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57658445
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 21:36 schreef speknek het volgende:
Overigens ook weer grappig die mensen die hier de boel gaan lopen bagetelliseren wat er in het filmpje te zien is, laat ook maar weer goed zien wat een verderfelijke relativistische moraal er hoogtij viert.
Waar heb je het over? Wie relativeert?
  donderdag 27 maart 2008 @ 21:39:44 #102
97934 ASroma
Flamboyant
pi_57658451
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 21:37 schreef Aufruhr het volgende:

[..]

Ja, verschrikkelijk om te zien!
jij komt nooit op rotten.com en ogrish en dat soort sites?

pi_57658452
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 21:38 schreef TheArowana het volgende:
Geert Wilders live op tv, en CNN doet een artikel over zoekgeraakte bagage.
CNN is totaal de weg kwijt

Ik ga nu mijn tv aanzetten

Iemand al iets gehoord over rellen?

Mijn ouders zitten nu in Tunesie ! Dat ze zich daar maar koest houden
  donderdag 27 maart 2008 @ 21:40:08 #104
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_57658470
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 21:37 schreef Aufruhr het volgende:

[..]

Ja, verschrikkelijk om te zien!
En Om te horen
Wilders got guts
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
  donderdag 27 maart 2008 @ 21:40:29 #105
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_57658480
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 21:27 schreef _swen_ het volgende:
Eindelijk eens de waarheid laten zien waar het echt om draait.
Hier kan niemand omheen...
Je kende de beelden en krantenkoppen nog niet?

Het is gewoon een samenvatting van dingen die wel al min of meer weten.
pi_57658484
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 21:39 schreef ASroma het volgende:

[..]

jij komt nooit op rotten.com en ogrish en dat soort sites?

nope, ik zie die rotzooi liever niet teveel
pi_57658485
Zeer matige film, waar bij extremisme bij een paar uit de koran geplukte versen is gezet.

Helaas staan die versen niet op zich en als je de versen er voor en na leest merk je een verhaal in vers vorm. Sommige dingen lijken veel erger dan het is en worden heel erg uit hun verband gerukt als je ze alleen plaatst.

Laat duidelijk zijn ik ben ongelovig en voor mij is elk geloof een overbodige.

Extremisme vanuit geloof is niet om het geloof te verkondigen, maar mensen willen vaak zelf voor god spelen en de wereld beheersen.

Saddam was Moslim die zijn eigen volk en ook Moslims liet afslachten. Al die aanslagen die gepleegd zijn zijn in steden waar ook moslims voor komen. Er zullen altijd extremisten blijven, dat was vroeger zo dat is nu zo en zal denk ik ook altijd zo blijvem.

Extremisten mag je van mij met de harde hand aanpakken en uitroeien, omdat die niets goeds in hun marge hebben. Of ze nu de natuur prediken, of extreem rechts met een bijbel/koran in hun hand staan. Ook dat was vroeger zo is nu zo en zal ook in de toekomst zo blijven.
  donderdag 27 maart 2008 @ 21:40:52 #108
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_57658495
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 21:39 schreef speknek het volgende:

[..]

Als er nog Christelijke predikers op tv kwamen die dat, al zwaaiend met een zwaard, stonden te roepen naar hun luidruchtige gepeupel, dan zou ik dat heel terecht als zorgelijk ervaren. Jij ook, weet ik zeker.
Dat boeit toch niet? het gaat om het boek zelf toch?

Net alsof meer dan 0,01 procent van de moslims die teksten letterlijk neemt. .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  donderdag 27 maart 2008 @ 21:40:58 #109
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_57658501
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 21:38 schreef ASroma het volgende:

[..]

waarom zouden ze dat moeten doen? ze zijn idd niet verantwoordelijk voor de daden van enkele.....

Als een extremistische katholiek zich opblaast staat dat toch niet gelijk voor alle katholieken....
idd.
Hoewel ik me soms een klein beetje schaam voel ik me als nederlander toch ook niet verantwoordelijk voor Wilders.
  donderdag 27 maart 2008 @ 21:40:58 #110
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_57658503
*gezien*

Beetje knip-en-plak werk van "schokkend" beeldmateriaal, vergezeld met woorden die Geert Wilders al tig keer uitgesproken heeft.
pi_57658506
Nou nou, wat een "film". Een kwartier dat ik beter op de wc had kunnen besteden, iets wat ik nu maar ga doen
pi_57658526
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 21:41 schreef gelly het volgende:
Nou nou, wat een "film". Een kwartier dat ik beter op de wc had kunnen besteden, iets wat ik nu maar ga doen
Het gemiddelde STER-blok is beter.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  donderdag 27 maart 2008 @ 21:42:07 #113
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_57658536
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 21:26 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Leg me nou eens uit wat dit is?

Ik zie allemaal plaatsnamen in de buurt

Moet ik gaan rennen?
Vor zover ik weet betekent dit feitelijk dat er een soort standby protocol in gang is gezet. Dat is natuurlijk allemaal allang vastgelegd en besproken wat men gaat doen in welke situatie.
Dat "melden" enzo, betekent gewoon dat men nu op standby/piket gaat, niet meer ver van huis gaat en zich in ieder geval niet gaat klemzuipen vanavond en bereikbaar blijft. Dat geldt dus voor de mensen die in de uitvoering van dat protocol een rol hebben.
Dat het allemaal rond Den Haag gesitueerd is in eerste instantie lijkt me niet vreemd. Rotterdam de volgende, Er zullen zo nog wel een paar grote steden volgen.
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
pi_57658537
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 21:40 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Zeker weten dat het meer dan 0.01 procent is. In het midden oosten wordt er van kinderen verwacht dat ze ong de hele Koran van buiten kennen.
pi_57658565
BREAKING NEWS: Film Wilders geen kanshebber voor Oscar!
Op onbegeleid verlof...
pi_57658568
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 21:42 schreef maedel het volgende:

[..]

Vor zover ik weet betekent dit feitelijk dat er een soort standby protocol in gang is gezet. Dat is natuurlijk allemaal allang vastgelegd en besproken wat men gaat doen in welke situatie.
Dat "melden" enzo, betekent gewoon dat men nu op standby/piket gaat, niet meer ver van huis gaat en zich in ieder geval niet gaat klemzuipen vanavond en bereikbaar blijft. Dat geldt dus voor de mensen die in de uitvoering van dat protocol een rol hebben.
Dat het allemaal rond Den Haag gesitueerd is in eerste instantie lijkt me niet vreemd. Rotterdam de volgende, Er zullen zo nog wel een paar grote steden volgen.
Grappig, Nederland mobiliseert
pi_57658569
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 21:36 schreef speknek het volgende:
Fantastisch. Ik vind Wilders een knuppel, maar hij heeft gewoon een half jaar lang het landsbestuur en een vele miljoenen debiele religieuzen compleet over de zeik geholpen, terwijl het een heel doodnormaal filmpje is. Laat de complete hysterie van vandaag goed zien.

Overigens ook weer grappig die mensen die hier de boel gaan lopen bagetelliseren wat er in het filmpje te zien is, laat ook maar weer goed zien wat een verderfelijke relativistische moraal er hoogtij viert.
Of dat aan een verderfelijk moraal ligt, weet ik niet. Ik vind het iig opvallend (in negatieve zin).
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_57658580
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 21:37 schreef Posdnous het volgende:
Dan zou ik me maar eens druk gaan maken over privacy die overal geschonden wordt, inlichtengendienst die alles van je moet weten,
Ik heb er laatst nog een aantal topics over geopend. Hier is er eentje:

Vingerafdrukken en gelaatsscan, weigeren?
quote:
multinationals die je van gort tot haver kennen en je daarop manipuleren, hele groepen die op 1 hoop gegooid worden en derhalve vrijheidsgebonden zijn.
Multinationals zijn inderdaad vrij dubieuze instellingen binnen de meer liberaal-economische leer. Meestal ontstaan zijn door hulp van een overheid. Iets waar ik natuurlijk fel tegen ben.
  donderdag 27 maart 2008 @ 21:43:25 #119
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_57658586
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 21:42 schreef Aufruhr het volgende:

[..]

Zeker weten dat het meer dan 0.01 procent is. In het midden oosten wordt er van kinderen verwacht dat ze ong de hele Koran van buiten kennen.
Lul niet man. die mensen gebruiken de Koran alleen om een beetje steun te hebben en de dag door te komen.

Die gasten die bebloed van alles staan te schreeuwen zijn alleen wat idiote extremisten die vervolgens om de haverklap in het nieuws komen.
pi_57658594
Tuurlijk lopen er op deze wereld extremistische moslims rond die keihard aangepakt moeten worden, Wilders gebruikt dit relatief kleine groepje mensen zoals er in elke bevolkingsgroep/samenleving een aantal radicalen zijn om gelijk alle aanhangers van dit geloof belachelijk te maken. Als je dan vervolgens 3 maanden lang loopt te geilen op aandacht omdat je een anti-moslim film gaat maken en je komt hiermee op de proppen dan bevestig je voor mij dat je een wanstaltige, narcistische populist bent die het niet om de inhoud gaat maar enkel om het goedkoop schofferen en scoren op onderbuikgevoelens...

Aangezien Wilders zelf elke vorm van discussie uit de weg gaat lijkt het me het beste dat we deze geflipte attentionwhore gewoon maar negeren en in zijn eigen sop laten gaarkoken, ik ga vanaf dit moment echt geen woord aan Wilders vuilmaken, het enige wat ie wil is aandacht voor zijn eigen persoon. En die ga ik hem niet meer geven.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 27 maart 2008 @ 21:43:32 #121
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_57658595
Maar hij verscheurt dus blijkbaar wel telefoonboeken. Dat kan allemaal wel weer....
lege ton
  donderdag 27 maart 2008 @ 21:43:54 #122
8369 speknek
Another day another slay
pi_57658612
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 21:40 schreef Posdnous het volgende:
Natuurlijk gaat het niet alleen om het boek.
quote:
Nou, dat denk ik wel. Het is immers gedicteerd door Gabriel. Overigens heb je het dan nog steeds over 150.000 extreem gewelddadige mensen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_57658622
Al bijna 800 reacties op het frontpage nieuwsartikel

Gaat hard daar!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 27 maart 2008 @ 21:44:52 #124
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_57658654
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 21:38 schreef TheArowana het volgende:
Geert Wilders live op tv, en CNN doet een artikel over zoekgeraakte bagage.

internationaal doen ze er niks mee.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_57658658
Ik vind het boek beter.
  donderdag 27 maart 2008 @ 21:45:14 #126
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57658665
Hehe, RTL4 heeft eindelijk een imam gevonden die wil zeggen dat er moslims kunnen zijn die beledigd zijn door Fitna.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_57658676
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 21:43 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Lul niet man. die mensen gebruiken de Koran alleen om een beetje steun te hebben en de dag door te komen.

Die gasten die bebloed van alles staan te schreeuwen zijn alleen wat idiote extremisten die vervolgens om de haverklap in het nieuws komen.
Ik vind het anders ook niet erg gezond dat een islamatisch meisje van een jaar of 10 word gevraagd wat joden zijn en dat zij dan zegt dat het apen en varkens zijn...
pi_57658688
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 21:34 schreef RacerDKB het volgende:
Geert wilders nu net 10 seconden: Steun de vrijheid, stop de islamisering
"We are fighting for Germany's freedom and for Germany's right to be a people that has all it needs to preserve its national existence."
"We oppose the Jews because we are defending the freedom of the German people."

Joseph Goebbels en Mjölnir, 'Die verfluchten Hakenkreuzler', 1932
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 21:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat ik me oprecht afvraag is hoeveel moslims jullie kennen. Echt kennen, niet van zakelijke of schoolcontacten, maar als vrienden. En van daaruit een mening vormen.
"As long as there has been a Jewish Question, people have said: "But there are also decent Jews." That is the excuse for people who traffic with Jews and cannot separate themselves from them."
Karl Holz, 'Des Stürmers Kampf', 1937

pi_57658692
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 21:37 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

de bijbel staat ook vol met idiote teksten, maar christenen interpreteren dat op verschillende manieren. Zoveel gelovigen zoveel interpretaties. Dat geldt hetzelfde voor moslims.
Ik denk dat het christendom nu niet het topic van discussie is. Daar kun je nameljik ook heel wat pagina's mee vullen. Maar daar hebben we het nu niet over.
Er is een groep zeer extreme Moslims die er alles aan doen om westerse belangen te schaden en de westerse wereld ten val te brengen. Daarmee zeg ik niet dat alle Moslims zo extreem zouden denken.

Maar ieder vrij burger en democratisch land heeft het recht zich hier tegen te wapenen en mensen te waarschuwen voor dit gevaar.
Mij verbaast het dat er niet meer westerse moslims zich uitspreken tegen dit soort extremistisch standpunten. Lijkt erop dat ook gematigde moslims zich broeders voelen met deze extremisten.
Vaak heb ik het idee dat zij zich direct aangevallen voelen als het over dit soort onderwerpen gaat.
Terwijl Nederland ook hun land is, waarin ze in vrijheid en democratie hun leven kunnen vormgeven.
Make my day!
pi_57658693
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 21:45 schreef gronk het volgende:
Hehe, RTL4 heeft eindelijk een imam gevonden die wil zeggen dat er moslims kunnen zijn die beledigd zijn door Fitna.
Hoeveel geld zou ie er voor gekregen hebben?
pi_57658698
Check dit, het profiel van Geert op LL

donderdag 27 maart 2008 @ 21:46:15 #132
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_57658715
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 21:43 schreef speknek het volgende:

Nou, dat denk ik wel. Het is immers gedicteerd door Gabriel.
Fijn dat jij dat niet denkt, maar het slaat nergens op.
quote:
Overigens heb je het dan nog steeds over 150.000 extreem gewelddadige mensen.
Daar kan men zich idd beter op richten. Alleen kijken die niet naar dit soort prutsfilmpjes en hebben niet echt veel interesse voor wat 1 of andere idioot uit Nederland te melden heeft.
  donderdag 27 maart 2008 @ 21:47:35 #133
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_57658762
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 21:45 schreef -sobriquet het volgende:

[..]

Ik vind het anders ook niet erg gezond dat een islamatisch meisje van een jaar of 10 word gevraagd wat joden zijn en dat zij dan zegt dat het apen en varkens zijn...
Tuurlijk is dat niet gezond. Het is ook niet bepaald normaal of zo. Als je denkt dat alle meisjes daar zo zijn heb je wel een heeeeeel verwrongen wereldbeeld. .
  donderdag 27 maart 2008 @ 21:48:10 #134
97934 ASroma
Flamboyant
pi_57658784
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 21:43 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Ik heb er laatst nog een aantal topics over geopend. Hier is er eentje:

Vingerafdrukken en gelaatsscan, weigeren?
[..]

Multinationals zijn inderdaad vrij dubieuze instellingen binnen de meer liberaal-economische leer. Meestal ontstaan zijn door hulp van een overheid. Iets waar ik natuurlijk fel tegen ben.
ben het met je eens, eng gewoon hoeveel ze van je weten. Ga straks echt underground als ze een scan willen maken en dergelijke in de toekomst. Van dat soort gegevens wordt altijd misbruik gemaakt
pi_57658791
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 21:45 schreef MaxPower het volgende:
Ik vind het boek beter.
ik vond die fake filmpjes beter.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  donderdag 27 maart 2008 @ 21:48:32 #136
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_57658802
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 21:45 schreef Xith het volgende:

[..]

"We are fighting for Germany's freedom and for Germany's right to be a people that has all it needs to preserve its national existence."

[..]

"As long as there has been a Jewish Question, people have said: "But there are also decent Jews." That is the excuse for people who traffic with Jews and cannot separate themselves from them."

.
pi_57658812
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 21:47 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Tuurlijk is dat niet gezond. Het is ook niet bepaald normaal of zo. Als je denkt dat alle meisjes daar zo zijn heb je wel een heeeeeel verwrongen wereldbeeld. .
lol, dat hoor je mij ook niet zeggen. mag het dan nog wel zorgwekkend vinden.
pi_57658819
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 21:44 schreef borisz het volgende:

[..]

internationaal doen ze er niks mee.
CNN zal er tegen morgen wel over berichten.
pi_57658840
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 21:45 schreef Xith het volgende:

[..]

[..]

Ach, daar is Godwin ook weer.
pi_57658849
Nu op RTL4 zelfs de media geeft toe dat het slim gedaan is van Wilders
  donderdag 27 maart 2008 @ 21:50:23 #141
90482 TheArowana
wild-erotisch
pi_57658863
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 21:40 schreef Positive_Thinking het volgende:
Zeer matige film, waar bij extremisme bij een paar uit de koran geplukte versen is gezet.

Helaas staan die versen niet op zich en als je de versen er voor en na leest merk je een verhaal in vers vorm. Sommige dingen lijken veel erger dan het is en worden heel erg uit hun verband gerukt als je ze alleen plaatst.

Laat duidelijk zijn ik ben ongelovig en voor mij is elk geloof een overbodige.

Extremisme vanuit geloof is niet om het geloof te verkondigen, maar mensen willen vaak zelf voor god spelen en de wereld beheersen.

Saddam was Moslim die zijn eigen volk en ook Moslims liet afslachten. Al die aanslagen die gepleegd zijn zijn in steden waar ook moslims voor komen. Er zullen altijd extremisten blijven, dat was vroeger zo dat is nu zo en zal denk ik ook altijd zo blijvem.

Extremisten mag je van mij met de harde hand aanpakken en uitroeien, omdat die niets goeds in hun marge hebben. Of ze nu de natuur prediken, of extreem rechts met een bijbel/koran in hun hand staan. Ook dat was vroeger zo is nu zo en zal ook in de toekomst zo blijven.
Heel leuk geprobeerd, maar dit inhoudelijke niveau zijn we hier al voorbij hoor
Demolish your own Face
I fractured my skull while dancing to dubstep
  donderdag 27 maart 2008 @ 21:50:31 #142
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_57658866
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 21:49 schreef Jalu het volgende:

Hij is dan ook vaak treffend.
pi_57658870
'breaking news' . We zitten niet in Amerika .
Ich bin der Führer.
  donderdag 27 maart 2008 @ 21:50:53 #144
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_57658881
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 21:42 schreef Aufruhr het volgende:

[..]

Grappig, Nederland mobiliseert
Nou, als er een beetje formaat tankauto kantelt worden er ook nogal wat protocollen in gang gezet Dus, mobiliseren zal wel meevallen
Dit is denk ik alleen echt voorbesproken, en daarom zie je van die bundels van medlingen in die overzichtjes.
Ik ga er van uit dat er toch een verhoogde staat van paraat is in gegaan.

Mooi statement van arabist Hans Jansen nu op RTL 4 "journalisten zijn teleurgesteld" "men had na Fortuyn een nieuw lolletje gewild en dat is ze niet gegund".
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
pi_57658891
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 21:49 schreef Jalu het volgende:

[..]

Die film van Wilders is ook een Godwin van hier tot Teheran.
pi_57658895
Stukjes op het nieuws gezien.
Zoals verwacht de overdreven hype en bangmakerij niet waard.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_57658899
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 21:49 schreef Wooldoor het volgende:
En toch vraag ik me af wie het hele Fitna verhaal nu zo opgeklopt heeft...
Was dat Wilders zelf?
De Media?
Den Haag?

Ik ben even de draad kwijt...help!
Make my day!
  donderdag 27 maart 2008 @ 21:51:35 #148
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_57658915
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 21:49 schreef Wooldoor het volgende:
Wat is er slim dan . Dat ie veel aandacht creeert, zo'n dom filmpje maakt en vervolgens inhoudelijk op zn bek gaat? erg slim hoor .
pi_57658955
Combinatie van dat hele zooitje denk ik, als die hele film gewoon werd dood gezwegen of compleet genegeerd had ik nu sneller kunnen downloaden, die film vertraagt heel internet
pi_57658975
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 21:48 schreef -sobriquet het volgende:

[..]

lol, dat hoor je mij ook niet zeggen. mag het dan nog wel zorgwekkend vinden.
Tja dat is nu media vandaag de dag, 1 meisje spreekt deze woorden uit en mensen denken direct dat alle kinderen daar zo geindoctrineerd worden
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')