Ik vind het anders ook niet erg gezond dat een islamatisch meisje van een jaar of 10 word gevraagd wat joden zijn en dat zij dan zegt dat het apen en varkens zijn...quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:43 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Lul niet man. die mensen gebruiken de Koran alleen om een beetje steun te hebben en de dag door te komen.
Die gasten die bebloed van alles staan te schreeuwen zijn alleen wat idiote extremisten die vervolgens om de haverklap in het nieuws komen.
"We are fighting for Germany's freedom and for Germany's right to be a people that has all it needs to preserve its national existence."quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:34 schreef RacerDKB het volgende:
Geert wilders nu net 10 seconden: Steun de vrijheid, stop de islamisering
"As long as there has been a Jewish Question, people have said: "But there are also decent Jews." That is the excuse for people who traffic with Jews and cannot separate themselves from them."quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat ik me oprecht afvraag is hoeveel moslims jullie kennen. Echt kennen, niet van zakelijke of schoolcontacten, maar als vrienden. En van daaruit een mening vormen.
Ik denk dat het christendom nu niet het topic van discussie is. Daar kun je nameljik ook heel wat pagina's mee vullen. Maar daar hebben we het nu niet over.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:37 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
de bijbel staat ook vol met idiote teksten, maar christenen interpreteren dat op verschillende manieren. Zoveel gelovigen zoveel interpretaties. Dat geldt hetzelfde voor moslims.
Hoeveel geld zou ie er voor gekregen hebben?quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:45 schreef gronk het volgende:
Hehe, RTL4 heeft eindelijk een imam gevonden die wil zeggen dat er moslims kunnen zijn die beledigd zijn door Fitna.
Fijn dat jij dat niet denkt, maar het slaat nergens op.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:43 schreef speknek het volgende:
Nou, dat denk ik wel. Het is immers gedicteerd door Gabriel.
Daar kan men zich idd beter op richten. Alleen kijken die niet naar dit soort prutsfilmpjes en hebben niet echt veel interesse voor wat 1 of andere idioot uit Nederland te melden heeft.quote:Overigens heb je het dan nog steeds over 150.000 extreem gewelddadige mensen.
Tuurlijk is dat niet gezond. Het is ook niet bepaald normaal of zo. Als je denkt dat alle meisjes daar zo zijn heb je wel een heeeeeel verwrongen wereldbeeld.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:45 schreef -sobriquet het volgende:
[..]
Ik vind het anders ook niet erg gezond dat een islamatisch meisje van een jaar of 10 word gevraagd wat joden zijn en dat zij dan zegt dat het apen en varkens zijn...
ben het met je eens, eng gewoon hoeveel ze van je weten. Ga straks echt underground als ze een scan willen maken en dergelijke in de toekomst. Van dat soort gegevens wordt altijd misbruik gemaaktquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:43 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik heb er laatst nog een aantal topics over geopend. Hier is er eentje:
Vingerafdrukken en gelaatsscan, weigeren?
[..]
Multinationals zijn inderdaad vrij dubieuze instellingen binnen de meer liberaal-economische leer. Meestal ontstaan zijn door hulp van een overheid. Iets waar ik natuurlijk fel tegen ben.
ik vond die fake filmpjes beter.quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:45 schreef Xith het volgende:
[..]
"We are fighting for Germany's freedom and for Germany's right to be a people that has all it needs to preserve its national existence."
"We oppose the Jews because we are defending the freedom of the German people."
Joseph Goebbels en Mjölnir, 'Die verfluchten Hakenkreuzler', 1932
[..]
"As long as there has been a Jewish Question, people have said: "But there are also decent Jews." That is the excuse for people who traffic with Jews and cannot separate themselves from them."
Karl Holz, 'Des Stürmers Kampf', 1937![]()
![]()
lol, dat hoor je mij ook niet zeggen. mag het dan nog wel zorgwekkend vinden.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:47 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat niet gezond. Het is ook niet bepaald normaal of zo. Als je denkt dat alle meisjes daar zo zijn heb je wel een heeeeeel verwrongen wereldbeeld..
CNN zal er tegen morgen wel over berichten.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:44 schreef borisz het volgende:
[..]
internationaal doen ze er niks mee.
Ach, daar is Godwin ook weer.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:45 schreef Xith het volgende:
[..]
"We are fighting for Germany's freedom and for Germany's right to be a people that has all it needs to preserve its national existence."
"We oppose the Jews because we are defending the freedom of the German people."
Joseph Goebbels en Mjölnir, 'Die verfluchten Hakenkreuzler', 1932
[..]
"As long as there has been a Jewish Question, people have said: "But there are also decent Jews." That is the excuse for people who traffic with Jews and cannot separate themselves from them."
Karl Holz, 'Des Stürmers Kampf', 1937![]()
![]()
Heel leuk geprobeerd, maar dit inhoudelijke niveau zijn we hier al voorbij hoorquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:40 schreef Positive_Thinking het volgende:
Zeer matige film, waar bij extremisme bij een paar uit de koran geplukte versen is gezet.
Helaas staan die versen niet op zich en als je de versen er voor en na leest merk je een verhaal in vers vorm. Sommige dingen lijken veel erger dan het is en worden heel erg uit hun verband gerukt als je ze alleen plaatst.
Laat duidelijk zijn ik ben ongelovig en voor mij is elk geloof een overbodige.
Extremisme vanuit geloof is niet om het geloof te verkondigen, maar mensen willen vaak zelf voor god spelen en de wereld beheersen.
Saddam was Moslim die zijn eigen volk en ook Moslims liet afslachten. Al die aanslagen die gepleegd zijn zijn in steden waar ook moslims voor komen. Er zullen altijd extremisten blijven, dat was vroeger zo dat is nu zo en zal denk ik ook altijd zo blijvem.
Extremisten mag je van mij met de harde hand aanpakken en uitroeien, omdat die niets goeds in hun marge hebben. Of ze nu de natuur prediken, of extreem rechts met een bijbel/koran in hun hand staan. Ook dat was vroeger zo is nu zo en zal ook in de toekomst zo blijven.
Nou, als er een beetje formaat tankauto kantelt worden er ook nogal wat protocollen in gang gezetquote:
En toch vraag ik me af wie het hele Fitna verhaal nu zo opgeklopt heeft...quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:49 schreef Wooldoor het volgende:
Nu op RTL4 zelfs de media geeft toe dat het slim gedaan is van Wilders
Wat is er slim danquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:49 schreef Wooldoor het volgende:
Nu op RTL4 zelfs de media geeft toe dat het slim gedaan is van Wilders
Tja dat is nu media vandaag de dag, 1 meisje spreekt deze woorden uit en mensen denken direct dat alle kinderen daar zo geindoctrineerd wordenquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:48 schreef -sobriquet het volgende:
[..]
lol, dat hoor je mij ook niet zeggen. mag het dan nog wel zorgwekkend vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |