Waar heb je het over? Wie relativeert?quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:36 schreef speknek het volgende:
Overigens ook weer grappig die mensen die hier de boel gaan lopen bagetelliseren wat er in het filmpje te zien is, laat ook maar weer goed zien wat een verderfelijke relativistische moraal er hoogtij viert.
CNN is totaal de weg kwijtquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:38 schreef TheArowana het volgende:
Geert Wilders live op tv, en CNN doet een artikel over zoekgeraakte bagage.
En Om te horenquote:
Je kende de beelden en krantenkoppen nog niet?quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:27 schreef _swen_ het volgende:
Eindelijk eens de waarheid laten zien waar het echt om draait.
Hier kan niemand omheen...
nope, ik zie die rotzooi liever niet teveelquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:39 schreef ASroma het volgende:
[..]
jij komt nooit op rotten.com en ogrish en dat soort sites?![]()
![]()
Dat boeit toch niet? het gaat om het boek zelf toch?quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:39 schreef speknek het volgende:
[..]
Als er nog Christelijke predikers op tv kwamen die dat, al zwaaiend met een zwaard, stonden te roepen naar hun luidruchtige gepeupel, dan zou ik dat heel terecht als zorgelijk ervaren. Jij ook, weet ik zeker.
idd.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:38 schreef ASroma het volgende:
[..]
waarom zouden ze dat moeten doen? ze zijn idd niet verantwoordelijk voor de daden van enkele.....
Als een extremistische katholiek zich opblaast staat dat toch niet gelijk voor alle katholieken....
Het gemiddelde STER-blok is beter.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:41 schreef gelly het volgende:
Nou nou, wat een "film". Een kwartier dat ik beter op de wc had kunnen besteden, iets wat ik nu maar ga doen
Vor zover ik weet betekent dit feitelijk dat er een soort standby protocol in gang is gezet. Dat is natuurlijk allemaal allang vastgelegd en besproken wat men gaat doen in welke situatie.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Leg me nou eens uit wat dit is?
Ik zie allemaal plaatsnamen in de buurt
Moet ik gaan rennen?
Zeker weten dat het meer dan 0.01 procent is. In het midden oosten wordt er van kinderen verwacht dat ze ong de hele Koran van buiten kennen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:40 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Dat boeit toch niet? het gaat om het boek zelf toch?
Net alsof meer dan 0,01 procent van de moslims die teksten letterlijk neemt..
Grappig, Nederland mobiliseertquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:42 schreef maedel het volgende:
[..]
Vor zover ik weet betekent dit feitelijk dat er een soort standby protocol in gang is gezet. Dat is natuurlijk allemaal allang vastgelegd en besproken wat men gaat doen in welke situatie.
Dat "melden" enzo, betekent gewoon dat men nu op standby/piket gaat, niet meer ver van huis gaat en zich in ieder geval niet gaat klemzuipen vanavond en bereikbaar blijft. Dat geldt dus voor de mensen die in de uitvoering van dat protocol een rol hebben.
Dat het allemaal rond Den Haag gesitueerd is in eerste instantie lijkt me niet vreemd. Rotterdam de volgende, Er zullen zo nog wel een paar grote steden volgen.
Of dat aan een verderfelijk moraal ligt, weet ik niet. Ik vind het iig opvallend (in negatieve zin).quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:36 schreef speknek het volgende:
Fantastisch. Ik vind Wilders een knuppel, maar hij heeft gewoon een half jaar lang het landsbestuur en een vele miljoenen debiele religieuzen compleet over de zeik geholpen, terwijl het een heel doodnormaal filmpje is. Laat de complete hysterie van vandaag goed zien.
Overigens ook weer grappig die mensen die hier de boel gaan lopen bagetelliseren wat er in het filmpje te zien is, laat ook maar weer goed zien wat een verderfelijke relativistische moraal er hoogtij viert.
Ik heb er laatst nog een aantal topics over geopend. Hier is er eentje:quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:37 schreef Posdnous het volgende:
Dan zou ik me maar eens druk gaan maken over privacy die overal geschonden wordt, inlichtengendienst die alles van je moet weten,
Multinationals zijn inderdaad vrij dubieuze instellingen binnen de meer liberaal-economische leer. Meestal ontstaan zijn door hulp van een overheid. Iets waar ik natuurlijk fel tegen ben.quote:multinationals die je van gort tot haver kennen en je daarop manipuleren, hele groepen die op 1 hoop gegooid worden en derhalve vrijheidsgebonden zijn.
Lul niet man. die mensen gebruiken de Koran alleen om een beetje steun te hebben en de dag door te komen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:42 schreef Aufruhr het volgende:
[..]
Zeker weten dat het meer dan 0.01 procent is. In het midden oosten wordt er van kinderen verwacht dat ze ong de hele Koran van buiten kennen.
Natuurlijk gaat het niet alleen om het boek.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:40 schreef Posdnous het volgende:
Dat boeit toch niet? het gaat om het boek zelf toch?
Nou, dat denk ik wel. Het is immers gedicteerd door Gabriel. Overigens heb je het dan nog steeds over 150.000 extreem gewelddadige mensen.quote:Net alsof meer dan 0,01 procent van de moslims die teksten letterlijk neemt..
quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:38 schreef TheArowana het volgende:
Geert Wilders live op tv, en CNN doet een artikel over zoekgeraakte bagage.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |