quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:04 schreef Posdnous het volgende:
Die grafiekjes![]()
![]()
![]()
Michael Moore lijkt er wel het CBS bij..
Kun je dan ook recente aanslagen van deze Christenen tonen?quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:25 schreef Samson het volgende:
Nu dus, kan het bijna geen film noemen. Zo kan ik ook een negatieve "film" over de bijbel en Christenen maken... Enkel een paar dingen uit die Koran trekken.
welke rode draad in de film moet zo enorm belangrijk zijn dat wij in nederland al onze aandacht moeten gaan richten op het wegkrijgen van allochtonen en met name moslims!? en als je je rode draad wilt aantonen met brokkelwerk van beelden die al in de media zijn geweest en dingen die nog eens fout zijn getoond, zoals die vergissing met Mohammed, dan is fitna inderdaad een teleurstelling! vooral omdat het totaal niet laat zien wat de situatie in nederland is en wat er in nederland veranderd moet worden...quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:15 schreef Elfletterig het volgende:
Of je noemt het een slechte compilatie van beelden en let alleen op de slordigheidsfoutjes, OF je begrijpt de rode draad uit de film... - Dat laatste zet toch echt wel tot denken aan.
Tja, wat had je dan verwacht. Ik zag dit wel aankomenquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:25 schreef Samson het volgende:
Nu dus, kan het bijna geen film noemen. Zo kan ik ook een negatieve "film" over de bijbel en Christenen maken... Enkel een paar dingen uit die Koran trekken.
Dat is helemaal het punt niet dat ik hier net maak Einstein...quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:26 schreef About2Break het volgende:
[..]
Kun je dan ook recente aanslagen van deze Christenen tonen?
Usenet will do the trickquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:24 schreef MissyMirjaM het volgende:
dat duurde lang
de film: http://www.liveleak.com/view?i=ee4_1206625795
in FF kan ik 'm wel kijken, hij buffert wel om de haverklap
En beelden van moslims die handelen naar die verzen uit de koran. Dat is het hele puntquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:25 schreef Samson het volgende:
Usenet: http://www.binsearch.net/?q=Fitna.The.Movie&max=100&adv_age=28quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:26 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Echt te traag voor woorden
dat is exact wat wilders altijd al aankondigde, dus wat had je anders verwacht?quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:27 schreef venomsnake het volgende:
Jezus wat een kutfilm. Die had ik ook in een paar uurtjes in elkaar kunnen flansen in Windows Movie Maker.![]()
Wat beelden op internet verzameld, wat koran tekstjes eronder geplakt en dat was het dan.
Knap hoor.
quote:[b]Liveleak.com presents "Fitna the Movie" [b]
LiveLeak.com has a strict stance on remaining unbiased and allowing freedom of speech as so far as the law and our rules allow. There was no legal reason to refuse Geert Wilders the right to post his film (Fitna) on LiveLeak.com and it is not our place to censor people based on an emotive response. We in no way endorse Geert Wilders, his views, nor the views expressed within Fitna. To many of us involved in LiveLeak.com some of the messages therein are personally offensive. That being said, our being offended is no reason to deny Mr Wilders the right to have his film seen. Pre-emptive censorship or a discriminatory policy towards freedom of speech are both things we oppose here on LiveLeak.com. A person has a simple, clear choice about whether to view this film. No one is being forced to view it and nor is it being broadcasted on every channel on their television set. If you click on media simply to be annoyed, it is pointless to blame others for your choice.
We do not intend on defending the content of Fitna, only our choice to allow it. Anyone has the full right of reply on LiveLeak.com. Any person or organizations are free to post their opinion and, dependent on said response falling within both the law and our rules, we will afford such responses equal exposure. There are undoubtedly better ways to spark a discussion but this film is now out there and we believe we should all grasp this opportunity to create an open dialogue and discussion on this subject.
http://www.liveleak.com/fitnathemovie.html
Het gaat om het gedachtegoed dat de koran uitdraagt. En dan zijn er wel zogenaamd gematigde moslims, maar die doen voor "echte" moslims ook af aan het geloof en zijn net zo erg als elke andere jood of christenhond die er rondloopt.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:26 schreef Jerruh het volgende:
[..]
welke rode draad in de film moet zo enorm belangrijk zijn dat wij in nederland al onze aandacht moeten gaan richten op het wegkrijgen van allochtonen en met name moslims!? en als je je rode draad wilt aantonen met brokkelwerk van beelden die al in de media zijn geweest en dingen die nog eens fout zijn getoond, zoals die vergissing met Mohammed, dan is fitna inderdaad een teleurstelling! vooral omdat het totaal niet laat zien wat de situatie in nederland is en wat er in nederland veranderd moet worden...
Precies. Een bijbelcitaat en dan wat beelden van geweld. Desnoods een dominee erbij met een extreme uitspraak, klaar.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:25 schreef Samson het volgende:
Nee want tijdens de inquisitie hadden ze nog geen camera'squote:Op donderdag 27 maart 2008 20:28 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
En beelden van moslims die handelen naar die verzen uit de koran. Dat is het hele punt
Zo'n film maken over het christendom lukt echt niet, je hebt geen beelden van aanslagen ervoor.
Nee, ik had deze bagger wel verwacht zo ongeveer, qua inhoud dan.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:28 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
dat is exact wat wilders altijd al aankondigde, dus wat had je anders verwacht?
Prachtige Site is LiveLeak, dat ze hiervoor de ballen hebben!quote:
oud verleden. het christendom is nu verlicht. we kijken naar het hier en nu, waar wij mee te maken hebben. de film toont feilloos het gevaar aan dat ons bedreigt.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:31 schreef remlof het volgende:
Nee want tijdens de inquisitie hadden ze nog geen camera's
Moet je nagaan, een kerel met het denkniveau van een Fokkertje krijgt zoveel aandacht.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:32 schreef GasTurbine het volgende:
Die 'fout' over die foto van die terrorist die op mohammed B lijkt,Kom op man, ik zag het verschil eerst ook niet
Goed gezegdquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:32 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
oud verleden. het christendom is nu verlicht. we kijken naar het hier en nu, waar wij mee te maken hebben. de film toont feilloos het gevaar aan dat ons bedreigt.
Alleen jij claimt niet dat je precies begrijpt hoe het er in een godsdienst aan toegaat, om vervolgens een argument van je vergezeld laat gaan van een verkeerde foto. Dan ben je gewoon dom.quote:Die 'fout' over die foto van die terrorist die op mohammed B lijkt, Kom op man, ik zag het verschil eerst ook niet
Watte?quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:34 schreef NJ het volgende:
[..]
Alleen jij claimt niet dat je precies begrijpt hoe het er in een godsdienst aan toegaat, om vervolgens een argument van je vergezeld laat gaan van een verkeerde foto. Dan ben je gewoon dom.
Ziet er verschrikkelijk uit. Gewoon een sjiitisch ritueel. Niet mijn ding, natuurlijk, en ook niet echt vriendelijk tegenover zulke kinderen, maar het betreft hoogstens een klein, pijnloos sneetje en vaak nepbloed.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:32 schreef Posdnous het volgende:
[ afbeelding ].
.
. echt, ik besterf het hier.
Inderdaad. Windows Movie Maker wordt standaard meegeleverd bij elke installatie van Windows.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Waar ik me oprechte zorgen over maak: de dude beweert platzak te zijn door deze film. En dat terwijl de gemiddelde puber zo'n filmpje in elkaar zet.
Hij heeft zijn handige neefje de film in elkaar laten zetten en zich wijs laten maken dat dat onwijs veel kost om in elkaar te zetten, en heeft zijn neefje 100 euro per dag betaald, 4 maanden lang.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Waar ik me oprechte zorgen over maak: de dude beweert platzak te zijn door deze film. En dat terwijl de gemiddelde puber zo'n filmpje in elkaar zet.
Helemaal mee eens. Ik vroeg eerder ook om recente beelden van aanslagen van extremistische Christenen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:32 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
oud verleden. het christendom is nu verlicht. we kijken naar het hier en nu, waar wij mee te maken hebben. de film toont feilloos het gevaar aan dat ons bedreigt.
De beveiliging die nodig was rondom de film en het organiseren dat het niet voortijdig uitlekte. Daar heeft veel geld ingezeten.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou de Paus verbied in Afrika het gebruik van condooms. Dat kost meer doden dan alle aanslagen door moslims gepleegd aller tijden. Dus de christenen gebruiken andere methodes die nog effectiever zijn ook. Als het om een competitie gaat wie dood meer. Dat is het christendom topscorer.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:26 schreef About2Break het volgende:
[..]
Kun je dan ook recente aanslagen van deze Christenen tonen?
Bwa als ik kijk hoe de moslimwereld op voorhand heeft gereageerd op deze film (nog voordat hij uit was) dan vind ik hun reactie lachwekkend.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:36 schreef ItaloDancer het volgende:
Wilders moet nu zeker gaan onderduiken![]()
Niet vanwege moslims die hem om willen leggen maar vanwege moslims (en overige wereldbewoners) die hem in zijn gezicht uit willen lachen
HAHA er is niets 'verlicht' aan het christendom.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:32 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het is ook een gemiste kans. Hij had zoveel beter kunnen doen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:37 schreef SeLang het volgende:
Misschien naief, maar ik had toch in stilte gehoopt dat het een aardige film zou zijn.
Gezien de lange voorbereiding hoopte ik op iets dat echt informatief zou zijn. Feiten, getallen, interpretaties van de Koran, etc. Een film die materiaal zou aanreiken voor inhoudelijke discussie.
Echter, deze film gaat zelfs nieteens over de Koran of de Islam. Het is alleen een collage van de allang bekende nieuwsflitsen. Daar kun je dan wel een Korantekst naast plaatsen en een paar snipper fragmentjes van een paar extremisten, maar daarmee is het toch geen film over de Koran of de Islam?
Serieus een gemiste kans. Laten we wel wezen, die clown heeft zijn leven op het spel gezet en met alle publiciteit die deze film heeft gehad had hij een enorme INHOUDELIJKE discussie kunnen triggeren als die film enige inhoud had gehad. Dan had hij iets bereikt en was hij misschien serieus genomen. Dan had hij eventueel ook mensen kunnen mobiliseren voor wat hij wil. Maar ik denk dat vandaag iedereen zijn schouders ophaalt na het zien van die film en volgende week is iedereen Fitna weer vergeten.
Wat is dat nu weer voor een kromme redeneringquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:39 schreef Megumi het volgende:
[..]
Nou de Paus verbied in Afrika het gebruik van condooms. Dat kost meer doden dan alle aanslagen door moslims gepleegd aller tijden. Dus de christenen gebruiken andere methodes die nog effectiever zijn ook. Als het om een competitie gaat wie dood meer. Dat is het christendom topscorer.
Beter kijken, dat gaat over Europa.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:40 schreef MeneerTim het volgende:
Haha TERING, er zijn zoveel moslims in Nederland dat de grafiek gewoon het beeld uit schiet. Shiiit.
Ook dat valt te weerleggen met: ; Ieder mens zijn eigen keuze'.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:39 schreef Megumi het volgende:
[..]
Nou de Paus verbied in Afrika het gebruik van condooms. Dat kost meer doden dan alle aanslagen door moslims gepleegd aller tijden. Dus de christenen gebruiken andere methodes die nog effectiever zijn ook. Als het om een competitie gaat wie dood meer. Dat is het christendom topscorer.
Wrom? Wij zitten ook te overleggen wat er moet gebeuren áls. Zo gek is het toch niet? Ik heb liever dat ze extreem goed voorbereid zijn mócht er iets gebeuren, dan dat ze aan de koffie zittenquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
20:06:07 27-03-08 15 G BRAN ARB gaarne contact AC
803272006071500537 1500537 BRW Zoetermeer ( Ambtenaar Rampenbestrijding )
803272006071500536 1500536 BRW Westland ( Ambtenaar Rampenbestrijding )
803272006071500535 1500535 BRW Wassenaar ( Ambtenaar Rampenbestrijding )
803272006071500534 1500534 BRW Pijnacker-Nootdorp ( Ambtenaar Rampenbestrijding )
803272006071500533 1500533 BRW Midden-Delfland ( Ambtenaar Rampenbestrijding )
803272006071500532 1500532 BRW Leidschendam-Voorburg ( Ambtenaar Rampenbestrijding )
803272006071500531 1500531 BRW Delft-Rijswijk ( Ambtenaar Rampenbestrijding )
803272006071500530 1500530 BRW Den Haag ( Ambtenaar Rampenbestrijding )
803272006071500010 1500010 BRW Haaglanden ( Monitorcode RAC )
![]()
Beetje voorbarig imho
In Europa pipo.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:40 schreef MeneerTim het volgende:
Haha TERING, er zijn zoveel moslims in Nederland dat de grafiek gewoon het beeld uit schiet. Shiiit.
misschien struisvogelgedrag vanaf onze kant? niet willen zien dat er vanuit het westen ook domme dingen gezegd of gedaan worden? Ik mag niet eens amerika noemen als voorbeeld, terwijl daar ook een hoop gebeurt... (homo's vermoord, martelingen toegestaan, de duizenden doden door het leger in irak).quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:38 schreef About2Break het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik vroeg eerder ook om recente beelden van aanslagen van extremistische Christenen.
Ja. Fragmenten.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:41 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Is ie nu bij de EO?
Dat is een domme opvatting van de paus, niks meer. mensen zijn vrij om zijn woorden daarover te volgen of niet.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:39 schreef Megumi het volgende:
je hebt geen tv?quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:41 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Is ie nu bij de EO?
Dat inderdaad.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:40 schreef Mike.Strutter het volgende:
en daarnaast had hij kunnen kiezen om de aanloop naar de film in beeld te brengen.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:37 schreef SeLang het volgende:
Misschien naief, maar ik had toch in stilte gehoopt dat het een aardige film zou zijn.
Gezien de lange voorbereiding hoopte ik op iets dat echt informatief zou zijn. Feiten, getallen, interpretaties van de Koran, etc. Een film die materiaal zou aanreiken voor inhoudelijke discussie.
Echter, deze film gaat zelfs nieteens over de Koran of de Islam. Het is alleen een collage van de allang bekende nieuwsflitsen. Daar kun je dan wel een Korantekst naast plaatsen en een paar snipper fragmentjes van een paar extremisten, maar daarmee is het toch geen film over de Koran of de Islam?
Serieus een gemiste kans. Laten we wel wezen, die clown heeft zijn leven op het spel gezet en met alle publiciteit die deze film heeft gehad had hij een enorme INHOUDELIJKE discussie kunnen triggeren als die film enige inhoud had gehad. Dan had hij iets bereikt en was hij misschien serieus genomen. Dan had hij eventueel ook mensen kunnen mobiliseren voor wat hij wil. Maar ik denk dat vandaag iedereen zijn schouders ophaalt na het zien van die film en volgende week is iedereen Fitna weer vergeten.
Hahha, en waar baseert hij die gegevens op? 54 miljoen moslims in Europa....geloof je het fucking zelfquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:40 schreef MeneerTim het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |