Gewoon nieuwe topique's klikken bovenaan, jeweetz.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:17 schreef Tommeke het volgende:
Waarom staan nieuwe topics nooit meteen in de topiclist van het VBL subforum?
Fok!
Idd, royal sadness.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:17 schreef Tommeke het volgende:
Fok!
Mooi systeem toch?quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:18 schreef Merkie het volgende:
#4-3-3?
Bassie is een wondercoachquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:18 schreef -Willempie- het volgende:
Goede wissel van Bassie, dat had ie goed gezien
Kloptquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:18 schreef -Willempie- het volgende:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:18 schreef mcyodogg het volgende:
Na het wonder van Istanbul in 2005 nu het wonder van Wenen 2008
De eerste van de avond...quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:18 schreef -Willempie- het volgende:
Wat is het toch een topcoach!quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:18 schreef -Willempie- het volgende:
Geen respect dat ze een 3-0 achterstand nodig hebben om gemotiveerd te raken om te gaan voetballen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:18 schreef Zwansen het volgende:
Wel respect dat ze toch terugkomen van een 0-3 achterstand.
Gewoon ff op ''nieuwe topics'' klikken..quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:17 schreef Tommeke het volgende:
Fok!
GOEIE GENADE!quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:19 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die bug bestaat echt al een jaar volgens mij.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:01 schreef -Willempie- het volgende:
Dit winnen we dus nog gewoon!
kwam ik zonet ook achterquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:19 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Gewoon ff op ''nieuwe topics'' klikken..
en toch vind ik hem beter dan vennegoor....quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:20 schreef DANILXL het volgende:
koevermans kan het ek vergeten
Nu nog wel jaquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:20 schreef _Mike_ het volgende:
FUCKING GENIAAL HUNTELAAAAAAAAAAAAAAAAR, JODUUUUUH
Lees de vorige drie draadjes maar eens door....quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:20 schreef Karrs het volgende:
Goeiemoggel![]()
Ik kom net binnenzeilen... is 't wat, deze pot?
Om in jouw stijl te blijven:quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
JEEEETZZZTTT GEEEEEEEEEHT LOSSSSSSSSSSSS JEEEETZZZTTT GEEEEEEEEEHT LOSSSSSSSSSSSS
Volgend jaar ook nogquote:
met 3-4 winnen van Italië dan vreet ik mijn schoenen op.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:21 schreef Noshiba het volgende:
wat een super trieste wedstrijd
(maar al winnen we zo van italie hoor je mij niet klagen)
quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:21 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Om in jouw stijl te blijven:
GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL
quote:
wtf? Dit is toch geniaal???quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:21 schreef Noshiba het volgende:
wat een super trieste wedstrijd
(maar al winnen we zo van italie hoor je mij niet klagen)
Mag daar VoH weer erg dankbaar voor zijn.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:19 schreef Isiolo het volgende:
KLAAS JAN
quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:21 schreef Shivan het volgende:
[..]
en toch vind ik hem beter dan vennegoor....
quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:21 schreef Shivan het volgende:
[..]
en toch vind ik hem beter dan vennegoor....
Genoteerdquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:22 schreef Dos37 het volgende:
[..]
met 3-4 winnen van Italië dan vreet ik mijn schoenen op.
Met aanvallen.quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
6' [1 - 0] A. Ivanschitz
18' [2 - 0] S. Prödl
35' [3 - 0] S. Prödl
37' [3 - 1] K.J. Huntelaar
67' [3 - 2] J. Heitinga
83' [3 - 3] J.V.o. Hesselink
86' [3 - 4] J.V.o. Hesselink?
quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
6' [1 - 0] A. Ivanschitz
18' [2 - 0] S. Prödl
35' [3 - 0] S. Prödl
67' [3 - 2] J. Heitinga
86' [3 - 4] J.V.o. Hesselink Huntelaar?
Maak er maar HUNTELAAR van die laatste.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
6' [1 - 0] A. Ivanschitz
18' [2 - 0] S. Prödl
35' [3 - 0] S. Prödl
67' [3 - 2] J. Heitinga
86' [3 - 4] J.V.o. Hesselink?
Idd, iets teveel kakkerlakjes op het veld...quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:23 schreef _Mike_ het volgende:
4-4 zometeen, nog een Feyenoorder
kom op bijten kakkies
quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:23 schreef Tennessee het volgende:
MMMMMMMMAAAAAAAAAAAAAARCO VAN BASTEN! MAAAAAAAAAAARCO VAN BASTEN!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daarom post ik het ookquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:24 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Maak er maar HUNTELAAR van die laatste.
Bij de 3-3 kopte Huntelaar door naar VoHquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mag daar VoH weer erg dankbaar voor zijn.
[..]
Bil in, bil uit. Bil in, bil uit.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:23 schreef Tennessee het volgende:
MMMMMMMMAAAAAAAAAAAAAARCO VAN BASTEN! MAAAAAAAAAAARCO VAN BASTEN!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
idd ik wou dat het 3-0 was geblevenquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:22 schreef AMDB het volgende:
Grappig dat iedereen ineens zo blij is, had ze maar lekker keihard op hun bek laten gaan
quote:
Ja want voorheen was het een oer-Ajacied en publiekslieveling.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:25 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ik kan er niet aan wennen, Landzaat die een kakkerlak genoemd wordt.
Nee, maar iemand die in Amsterdam met Ajax shirtje op stap gaat 2 jaar geleden nu kakkerlakquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja want voorheen was het een oer-Ajacied en publiekslieveling.)))))))))
quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:27 schreef Mr.Mills het volgende:
JAAAAAAAAA NEDERLANDS EUROPEES KAMPIOEN
quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dankzij Oostenrijk jahquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:27 schreef mcyodogg het volgende:
Hulde hoor, dat ombuigen
Dan zijn we weer negatief en dan is het weer overdreven. Het is ook nooit goedquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:28 schreef AMDB het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat jullie zien dat dit een zeer trieste wedstrijd was tegen een voetballend erg zwak land?
Zoek ff "sarcasme" op in het woordenboekquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:28 schreef AMDB het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat jullie zien dat dit een zeer trieste wedstrijd was tegen een voetballend erg zwak land?
Ja en toen kwam jij hem dagelijks tegen natuurlijk.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:27 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Nee, maar iemand die in Amsterdam met Ajax shirtje op stap gaat 2 jaar geleden nu kakkerlakTsja
.
Ik wel in het weekend!quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja en toen kwam jij hem dagelijks tegen natuurlijk.
Hoe kan je nou moeite hebben met daaraan te wennen als hij nooit een 'publeike' Ajacied is geweest?quote:
Was ook gepland, alleen afgelast omdat we bij hun in de groep zitten.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:28 schreef xFriendx het volgende:
Nu nog eens een oefenpot tegen Italie ipv tegen dit soort ploegen aub. Een overwinning, wel weer op z'n reet af, zegt nu ook geen drol.
Lastig te zien in tekstvorm, maak het dan duidelijk d.m.v. een smileyquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:29 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Zoek ff "sarcasme" op in het woordenboek.
Sorry...quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:22 schreef Dos37 het volgende:
[..]
met 3-4 winnen van Italië dan vreet ik mijn schoenen op.
Nee op vrijdag moest ik wel eens overslaan.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja en toen kwam jij hem dagelijks tegen natuurlijk.
Ja echt!quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Tegen Duitsland is ook prima wat mij betreft.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:30 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Was ook gepland, alleen afgelast omdat we bij hun in de groep zitten.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:30 schreef AMDB het volgende:
[..]
Lastig te zien in tekstvorm, maak het dan duidelijk d.m.v. een smiley
quote:
Met Sar op goal zou dat niet gebeurd zijn.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:30 schreef djnospinzone het volgende:
Wat gaat Van Bronckhorst die fouten van Timmer nou rechtlullen? Dat kunnen we ons allemaal aanrekenen als een keeper dramatisch en klootloos uitkomt?
Had ik toch gelijk met die 0-4quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Met Sar op doel was het dus een 0-4 overwinning!
Klaas!!!!
Tweede helft heeft Oranje gewoon prima gespeeld.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:34 schreef AMDB het volgende:
Enige positieve van vanavond is dat Velthuizen nu vaste 3e keeper is.
Is dat nou nodig?quote:
Dirkie kuuuuyt uit katwijk.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:39 schreef paultjuhhh het volgende:
Youri en Evert ten napel op 3
Liverpool - AC Milan flashbackquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:47 schreef xFriendx het volgende:
Alleen moet je dit soort grappen niet uithalen tegen 'kwalitatief goede' ploegen. Italie profiteert ook van deze fouten, verschil met Oostenrijk is alleen dat ze je de kans niet geven om terug te komen.
Hij heet Klaas Jan hoor.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:52 schreef BOYS1985 het volgende:
[ afbeelding ]
DAAR IS FAAAAAAAAAAAARFAN EN EN DAAR IS DE VIERRRRR- EEEN.... HET IS JEFFFFFFFFFFFFFERSON FARRRRRRRRFANNNN
nee hoor, volgens mij moet van basten zn selectie al bekend maken vordat hij velthuizen kan testenquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:34 schreef AMDB het volgende:
Enige positieve van vanavond is dat Velthuizen nu vaste 3e keeper is.
Even iets anders. Welke club moest vandaag het vuile werk van die gepruts van die kakkerlak opknappen?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Welke club is er eigenlijk hofleverancier van de basis 11?
Gewoon een keer helemaal stukneuken die doos. Iemand.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:31 schreef Cyberia18 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Arlette...
Hart van Nederland en Shownieuws zat er nog tussen hehquote:Op donderdag 27 maart 2008 00:12 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Godverdomme wat een kutzender is dat SMS6 toch. Ze presteren het zelfs om over zo'n nikszeggende wedstrijd tot na 12 uur te ouwehoeren. Komt er nog zo'n sms-hoer voorbij met een vraag waarvan het antwoord nog geen minuut eerder gegeven is, en gasten die tig keer hetzelfde zeggen. Als ik één van die gasten was, was ik een uur daarvoor al opgestapt. Je gaat daar toch niet de hele avond zitten wachten tot SBS die andere onzin uitgezonden heeft??
Verder: Timmer :R Mathijssen :R Babel geen bal goed geraakt en Seedorf geen fatsoenlijke pass gegeven. Gelukkig hebben Lange Jan en Huntelaar het nog enigszins recht kunnen trekken
Zat idd ook mis bij de 1-0, vergeleken bij Mathijsen en Timmer viel het echter nog wel mee. Welke keeper duikt er nu bij een corner willekeurig door de 16?quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:25 schreef De.Kromme het volgende:
Niemand die het over Heitinga had bij de 1-0.
Een enkeling, waaronder ik. Ik vind hem echt geen mandekker, hij gaat het lastig krijgen als hij zo ingezet wordt bij Atletico.quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:25 schreef De.Kromme het volgende:
Niemand die het over Heitinga had bij de 1-0.
Scoren kan hij tenminste wel.quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja als hij als spits ingezet wordt ook.
Ik denk dat hij beter op het middenveld tot zijn recht komt, hoe denk jij over Heitinga dan?quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja als hij als spits ingezet wordt ook.
Bakkal is toch veels te offensief op die positie. Zet dan aad de mos' (voormalige) kroon prins theo janssen neerquote:Op donderdag 27 maart 2008 00:44 schreef Fides het volgende:
Concluderend kan gesteld worden:
Timmer, doe maar een andere derde keeper.
Mathijsen, ik zou graag Heitinga en Bouma centraal willen zien
Als rechtsback afhankelijk van de tegenstander Melchiot of Ooijer.
Als linksback is de Cler okee, maar ook niet meer dan dat.
De Zeeuw was vandaag niet veel, probeer eens Bakkal op die positie
Van Bronckhorst was okee.
Alle aanvallende middenvelders speelde niet echt overtuigend, maar hebben zich in mijn ogen al genoeg bewezen. Van der Vaart mag weleens op kopbal-cursus gestuurd worden. En ze mogen het veld wel wat breder houden als dat nodig is. Misschien is Robben op een van die posities wel een leuke keuze.
Babel weet niet zo goed wat hij nou moet op deze positie lijkt het wel.
Huntelaar maakt gewoon koelbloedig af zoals het hoort (behalve dat ongecontroleerde schot in het begin van de wedstrijd)
Vennegoor valt de laatste tijd prima in.
Volgende wedstrijd Nederland - Oekraine doe maar iets van:
Sar
Melchiot - Heitinga - Bouma - De Cler
Bakkal - v Bronckhorst
Sneijder - v Persie - vd Vaart
Huntelaar/v Nistelrooy
Ik zou Bakkal er ook wel willen zien, alleen denk ik dat je zn grootste kwaliteit in dit systeem niet kan benutten Bouma kan best als centrumverdediger, dat ie ooit linksbuiten was is niet zo relevant wat mij betreft. Daarnaast voldoet De Cler op links prima wat mij betreft. Maar ik zie ook liever Boulahrouz centraal, als die een beetje op niveau kan spelen met zn gebrek aan ritme is dat onze beste verdediger. Ooijer kan nog wel mee, zoveel keus hebben we in de verdediging ook gewoon niet.quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:52 schreef s0k het volgende:
[..]
Bakkal is toch veels te offensief op die positie. Zet dan aad de mos' (voormalige) kroon prins theo janssen neer
Bouma is ook zeker geen centrumverdediger. Vergeet niet dat die vent, toen hij debuteerde bij psv, linksvoor/spits wasDe cler eruit dus, bouma linksback, boulahrouz centraal. Dan kan heitinga zich ook meer met het voetballende gedeelte bezig houden en boulahrouz rugdekking geven.
Matthijsen Ooijer en Timmer hebben gewoon bewezen het niet (meer) in zich te hebben om in de internationale top te spelen.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 02:02 schreef s0k het volgende:
Idd. Bakkal moet achter spitsen spelen met veel ruimte om zich heen. Net zoals bij dat laffe psv. Die hebben altijd genoeg ruimte met dat laffe anti-voetbal.
de Duitsers hadden de camera aan de andere kant een stuk beter opgesteld. (daaruit bleek ook duidelijk hands van Van der Vaart bij de goal van Heitinga trouwens).quote:Op donderdag 27 maart 2008 08:55 schreef LangeTabbetje het volgende:
Net even op ESPN de doelpunten gezien. Wat een rare cameravoering zeg van de Oostenrijkse televisie. Zo laag op het veld, of lag het aan mij ? Hoop dat men voor het EK de cameras wat hoger hangen.
Waarom niet het probleem De Zeeuw oplossen door Nigel de Jong er neer te zetten, volgens mij doet hij het aardig bij HSV. In ieder geval liever een basisspeler bij de Duitse nummer twee dan een prutser bij de Nederlandse nummer twaalf.quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:52 schreef s0k het volgende:
[..]
Bakkal is toch veels te offensief op die positie. Zet dan aad de mos' (voormalige) kroon prins theo janssen neer
Bouma is ook zeker geen centrumverdediger. Vergeet niet dat die vent, toen hij debuteerde bij psv, linksvoor/spits wasDe cler eruit dus, bouma linksback, boulahrouz centraal. Dan kan heitinga zich ook meer met het voetballende gedeelte bezig houden en boulahrouz rugdekking geven.
Matthijsen Ooijer en Timmer hebben gewoon bewezen het niet (meer) in zich te hebben om in de internationale top te spelen.
Ik denk dat Marcellis de enige speler met een behoorlijk niveau is. Nigel de Jong en Heitinga zijn geen topverdedigers die in Oranje horen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:50 schreef DANILXL het volgende:
ik vind dat het achterin een heel groot probleem wordt. van basten moet een aantal spelers uitproberen
-marcellis
-boulah
-nigel de jong (DM)
-theo jansen (DM)
-heitinga positioneren naast Gio
Je hoeft niet bij een topclub te spelen om nationaal elftal waardig te zijn!quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:22 schreef SjonLok het volgende:
[..]
Ik denk dat Marcellis de enige speler met een behoorlijk niveau is. Nigel de Jong en Heitinga zijn geen topverdedigers die in Oranje horen.
Boulah speelt volgens mij al tijden niet meer in de basis. Jansen speelt niet eens bij een topclub.
Ik zie trouwens veel liever Afellay van Schneider in het Nederlands Elftal. Ik ben nooit onder de indruk geweest van Schneider.
Klopt. Maar Theo Jansen is het sowieso niet wat mij betreft.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:23 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Je hoeft niet bij een topclub te spelen om nationaal elftal waardig te zijn!
Oh dus daar ligt het probleem!quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:23 schreef DarkShine het volgende:
Je hoeft niet bij een topclub te spelen om nationaal elftal waardig te zijn!
We moeten ons er denk ik bij neerleggen dat we op dit moment weinig topspelers hebben. De Zeeuw en Van Bronckhorst zijn niet de toppers die het verschil kunnen maken in een wedstrijd. Maar dat geldt voor bijna alle spelers in Oranje:quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Maar die gaat het echt niet beter doen dan de Zeeuw en Van Bronckhorst hoor.
Je maakt een grapje zeker? Kromkamp en Oranje? Sorry, maar die hoort al een lange tijd niet meer binnen Oranje.quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:06 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Ik zou liever Kromkamp rechtsback zien
Hij is wel het type rechtsback dat je nodig hebt, als marco dit systeem wil blijven hanteren.quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:24 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Je maakt een grapje zeker? Kromkamp en Oranje? Sorry, maar die hoort al een lange tijd niet meer binnen Oranje.
Ach, overtuigend van zijn kant was het ook allerminst...quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:33 schreef Cheiron het volgende:
Al dat gezeik om Timmer vind ik niet helemaal terecht. Matthijsen staat twee keer als een lamme zak te dekken bij die corners.. Tuurlijk moet Timmer raak stompen, maar toch. Overigens ziet het er altijd een beetje "op goed geluk" uit als Timmer met 1 vuist uitkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |