abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57639123
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 00:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Klaas Jan
huntelaar
pi_57639211
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 00:52 schreef s0k het volgende:

[..]

Bakkal is toch veels te offensief op die positie. Zet dan aad de mos' (voormalige) kroon prins theo janssen neer
Bouma is ook zeker geen centrumverdediger. Vergeet niet dat die vent, toen hij debuteerde bij psv, linksvoor/spits was De cler eruit dus, bouma linksback, boulahrouz centraal. Dan kan heitinga zich ook meer met het voetballende gedeelte bezig houden en boulahrouz rugdekking geven.
Matthijsen Ooijer en Timmer hebben gewoon bewezen het niet (meer) in zich te hebben om in de internationale top te spelen.
Ik zou Bakkal er ook wel willen zien, alleen denk ik dat je zn grootste kwaliteit in dit systeem niet kan benutten Bouma kan best als centrumverdediger, dat ie ooit linksbuiten was is niet zo relevant wat mij betreft. Daarnaast voldoet De Cler op links prima wat mij betreft. Maar ik zie ook liever Boulahrouz centraal, als die een beetje op niveau kan spelen met zn gebrek aan ritme is dat onze beste verdediger. Ooijer kan nog wel mee, zoveel keus hebben we in de verdediging ook gewoon niet.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
  donderdag 27 maart 2008 @ 02:02:55 #278
32402 s0k
..............................
pi_57639776
Idd. Bakkal moet achter spitsen spelen met veel ruimte om zich heen. Net zoals bij dat laffe psv. Die hebben altijd genoeg ruimte met dat laffe anti-voetbal.
..................................................................................................................................................
pi_57639825
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 02:02 schreef s0k het volgende:
Idd. Bakkal moet achter spitsen spelen met veel ruimte om zich heen. Net zoals bij dat laffe psv. Die hebben altijd genoeg ruimte met dat laffe anti-voetbal.

beetje gefrustreerd jongetje?
Nothing to see here, carry on
pi_57641166
Net even op ESPN de doelpunten gezien. Wat een rare cameravoering zeg van de Oostenrijkse televisie. Zo laag op het veld, of lag het aan mij ? Hoop dat men voor het EK de cameras wat hoger hangen.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_57641623
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 08:55 schreef LangeTabbetje het volgende:
Net even op ESPN de doelpunten gezien. Wat een rare cameravoering zeg van de Oostenrijkse televisie. Zo laag op het veld, of lag het aan mij ? Hoop dat men voor het EK de cameras wat hoger hangen.
de Duitsers hadden de camera aan de andere kant een stuk beter opgesteld. (daaruit bleek ook duidelijk hands van Van der Vaart bij de goal van Heitinga trouwens).
pi_57642304
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 00:52 schreef s0k het volgende:

[..]

Bakkal is toch veels te offensief op die positie. Zet dan aad de mos' (voormalige) kroon prins theo janssen neer
Bouma is ook zeker geen centrumverdediger. Vergeet niet dat die vent, toen hij debuteerde bij psv, linksvoor/spits was De cler eruit dus, bouma linksback, boulahrouz centraal. Dan kan heitinga zich ook meer met het voetballende gedeelte bezig houden en boulahrouz rugdekking geven.
Matthijsen Ooijer en Timmer hebben gewoon bewezen het niet (meer) in zich te hebben om in de internationale top te spelen.
Waarom niet het probleem De Zeeuw oplossen door Nigel de Jong er neer te zetten, volgens mij doet hij het aardig bij HSV. In ieder geval liever een basisspeler bij de Duitse nummer twee dan een prutser bij de Nederlandse nummer twaalf.
Wat je vindt, moet je naar de politie brengen
pi_57642922

Ik zie dat de camera bij de duitsers wel goed stond (Aan de overkant)
  donderdag 27 maart 2008 @ 10:50:14 #284
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_57642995
ik vind dat het achterin een heel groot probleem wordt. van basten moet een aantal spelers uitproberen

-marcellis
-boulah
-nigel de jong (DM)
-theo jansen (DM)
-heitinga positioneren naast Gio
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_57643212
Boulahrouz is toch geblesseerd?

Zo niet: Marco
  donderdag 27 maart 2008 @ 11:22:26 #286
138668 SjonLok
Veel voor weinig
pi_57643621
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 10:50 schreef DANILXL het volgende:
ik vind dat het achterin een heel groot probleem wordt. van basten moet een aantal spelers uitproberen

-marcellis
-boulah
-nigel de jong (DM)
-theo jansen (DM)
-heitinga positioneren naast Gio
Ik denk dat Marcellis de enige speler met een behoorlijk niveau is. Nigel de Jong en Heitinga zijn geen topverdedigers die in Oranje horen.
Boulah speelt volgens mij al tijden niet meer in de basis. Jansen speelt niet eens bij een topclub.

Ik zie trouwens veel liever Afellay van Schneider in het Nederlands Elftal. Ik ben nooit onder de indruk geweest van Schneider.
  donderdag 27 maart 2008 @ 11:23:46 #287
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57643649
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 11:22 schreef SjonLok het volgende:

[..]

Ik denk dat Marcellis de enige speler met een behoorlijk niveau is. Nigel de Jong en Heitinga zijn geen topverdedigers die in Oranje horen.
Boulah speelt volgens mij al tijden niet meer in de basis. Jansen speelt niet eens bij een topclub.

Ik zie trouwens veel liever Afellay van Schneider in het Nederlands Elftal. Ik ben nooit onder de indruk geweest van Schneider.
Je hoeft niet bij een topclub te spelen om nationaal elftal waardig te zijn!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_57643744
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 11:23 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Klopt. Maar Theo Jansen is het sowieso niet wat mij betreft.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
  donderdag 27 maart 2008 @ 11:29:16 #289
138668 SjonLok
Veel voor weinig
pi_57643755
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 11:23 schreef DarkShine het volgende:

Oh dus daar ligt het probleem!
pi_57643840
Theo Jansen

Kom op zeg, als je dan toch iemand van een kleinere club erbij wilt hebben, neem dan Meeuwis van Roda. Maar die gaat het echt niet beter doen dan de Zeeuw en Van Bronckhorst hoor.

Verder heeft Afellay niets in een Nederlands Elftal te zoeken in een wedstrijd als gisteren. Afellay heeft ruimte nodig en dat was er gisteren absoluut niet. Dan kun je beter Aisatti er nog neer zetten.

Volgende wedstrijd tegen Oekraïne:
Sar
Ooijer - Heitinga - Bouma - de Cler
de Zeeuw - Gio
Van Persie - Sneijder - vd Vaart
Huntelaar (Ruud is nog niet fit?)
pi_57644069
Tegen tegenstanders als Oostenrijk heb je spelers nodig die het veld breed houden. Nu ging op het einde iedereen de trechter in. Babel deed dat soms niet en daar ontstond de 3-3 uit (gelukkig niet afgekeurd vanwege de handsbal van VdV).

3-4 was een snelle omschakeling, wat natuurlijk ook vaak werkt.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  donderdag 27 maart 2008 @ 11:50:47 #292
138668 SjonLok
Veel voor weinig
pi_57644267
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 11:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Maar die gaat het echt niet beter doen dan de Zeeuw en Van Bronckhorst hoor.
We moeten ons er denk ik bij neerleggen dat we op dit moment weinig topspelers hebben. De Zeeuw en Van Bronckhorst zijn niet de toppers die het verschil kunnen maken in een wedstrijd. Maar dat geldt voor bijna alle spelers in Oranje:

Bouma is goed genoeg als linkerverdediger, zolang hij maar een rots in de branding in het centrum van de verdediging heeft. Lang niet goed genoeg om zelf die rots in de branding in het centrum te zijn.
Heitinga is een middelmatige verdediger.
Ooijer idem als Bouma. Voldoet, maar ook niet meer dan dat.
De Cler ken ik niet goed genoeg.

Sneijder vind ik heel behoorlijk. Alhoewel ik nog steeds van mening ben dat Afellay op een goede dag beter is dan Sneijer op een goede dag.
Van der Vaart is nog een speler die heel middelmatig is. Weinig op aan te merken, maar vooral niet iemand die het team aan de hand neemt en naar een hoger niveau tilt.

Al met al denk ik dat we momenteel geen goede balans hebben in het team. Je hebt een mix nodig van jongens die bikkelen (Edgar Davids, Jan Wouters) en de lijnen uitzetten (Ronald Koeman, Wim Jonk, Philip Cocu).
De bikkelaars dichten de gaten, zodat de rest van het team optimaal kan presteren. Terwijl we nu een team hebben dat telkens steken laat vallen, waardoor je achter de feiten blijft aanlopen. Jongens als Van Persie en Sneijer kunnen op zo'n manier nooi t hun kwaliteiten benutten.
pi_57644447
Overigens netjes dat Mathijsen de schuld volledig op zich nam bij die twee goals en niet naar Timmer wees.

Timmer daarentegen
De eerste goal kon hij niet veel aan doen
De tweede en derde goal wees hij naar Mathijsen en dat hij mis zat tja... Hij probeerde alleen maar een fout van de verdediging te herstellen zei hij .
Nee debiel, als je komt, moet je de bal hebben! Desnoods stomp je de kop van je tegenstander het stadion uit, maar die bal is voor jou!
pi_57644576
Ik zou liever Kromkamp rechtsback zien, en dan Ooijer centraal. Kromkamp doet het als opkomende back bij PSV toch echt niet slecht? Verdedigend laat ie nog wel eens een steekje vallen, dus wat dat betreft past ie prima in het NL elftal
pi_57644956
Erg goed wisselbeleid moet ik zeggen.

Seedorf, Bouma en Vennegoor waren geweldige wissels. En eindelijk wisselde Van Basten gelijk na de eerste helft.

Timmer is echt niet Oranjewaardig, Van Bronckhorst speelde zeker geen goede wedstrijd en over Mathijsen zal ik maar gewoon zwijgen.

Niet alleen achterin liep het slecht, er was extreem veel onnodig balverlies en sowieso vind ik het bij Oranje ontbreken aan snelle aanvallen. Nu weet ik wel dat de style van Oranje is, om het technisch op te lossen / scoren, maar dat vind ik zo mooi aan Robben, hij gaat voor de snelle aanvallen, waaruit de mooie scoremogelijkheden ontstaan. Dit missen we nu een beetje.
pi_57644987
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 12:06 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Ik zou liever Kromkamp rechtsback zien
Je maakt een grapje zeker? Kromkamp en Oranje? Sorry, maar die hoort al een lange tijd niet meer binnen Oranje.
  donderdag 27 maart 2008 @ 12:24:59 #297
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_57645003
heitinga en mathijsen moeten allebei niet centraal achterin spelen!!
nu kom je met deze foutjes weg

maar in de poule des doods worden we afgeslacht door dit soort dekkingsfouten van zowel de zeeuw, mathijsen en heitinga
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_57645093
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 12:24 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Je maakt een grapje zeker? Kromkamp en Oranje? Sorry, maar die hoort al een lange tijd niet meer binnen Oranje.
Hij is wel het type rechtsback dat je nodig hebt, als marco dit systeem wil blijven hanteren.
  donderdag 27 maart 2008 @ 13:21:18 #299
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_57646086
http://www.dailymotion.co(...)ia-netherlands_sport

Ander (hoger) perspectief.

Die commentator "Dann kommt Clarence SEEDORF!!!!!"

My bad, zie dat het al gepost is

[ Bericht 16% gewijzigd door djnospinzone op 27-03-2008 13:38:56 ]
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
  donderdag 27 maart 2008 @ 13:33:59 #300
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_57646369
Al dat gezeik om Timmer vind ik niet helemaal terecht. Matthijsen staat twee keer als een lamme zak te dekken bij die corners.. Tuurlijk moet Timmer raak stompen, maar toch. Overigens ziet het er altijd een beetje "op goed geluk" uit als Timmer met 1 vuist uitkomt.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')