Gewoon een keer helemaal stukneuken die doos. Iemand.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:31 schreef Cyberia18 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Arlette...
Hart van Nederland en Shownieuws zat er nog tussen hehquote:Op donderdag 27 maart 2008 00:12 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Godverdomme wat een kutzender is dat SMS6 toch. Ze presteren het zelfs om over zo'n nikszeggende wedstrijd tot na 12 uur te ouwehoeren. Komt er nog zo'n sms-hoer voorbij met een vraag waarvan het antwoord nog geen minuut eerder gegeven is, en gasten die tig keer hetzelfde zeggen. Als ik één van die gasten was, was ik een uur daarvoor al opgestapt. Je gaat daar toch niet de hele avond zitten wachten tot SBS die andere onzin uitgezonden heeft??
Verder: Timmer :R Mathijssen :R Babel geen bal goed geraakt en Seedorf geen fatsoenlijke pass gegeven. Gelukkig hebben Lange Jan en Huntelaar het nog enigszins recht kunnen trekken
Zat idd ook mis bij de 1-0, vergeleken bij Mathijsen en Timmer viel het echter nog wel mee. Welke keeper duikt er nu bij een corner willekeurig door de 16?quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:25 schreef De.Kromme het volgende:
Niemand die het over Heitinga had bij de 1-0.
Een enkeling, waaronder ik. Ik vind hem echt geen mandekker, hij gaat het lastig krijgen als hij zo ingezet wordt bij Atletico.quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:25 schreef De.Kromme het volgende:
Niemand die het over Heitinga had bij de 1-0.
Scoren kan hij tenminste wel.quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja als hij als spits ingezet wordt ook.
Ik denk dat hij beter op het middenveld tot zijn recht komt, hoe denk jij over Heitinga dan?quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja als hij als spits ingezet wordt ook.
Bakkal is toch veels te offensief op die positie. Zet dan aad de mos' (voormalige) kroon prins theo janssen neerquote:Op donderdag 27 maart 2008 00:44 schreef Fides het volgende:
Concluderend kan gesteld worden:
Timmer, doe maar een andere derde keeper.
Mathijsen, ik zou graag Heitinga en Bouma centraal willen zien
Als rechtsback afhankelijk van de tegenstander Melchiot of Ooijer.
Als linksback is de Cler okee, maar ook niet meer dan dat.
De Zeeuw was vandaag niet veel, probeer eens Bakkal op die positie
Van Bronckhorst was okee.
Alle aanvallende middenvelders speelde niet echt overtuigend, maar hebben zich in mijn ogen al genoeg bewezen. Van der Vaart mag weleens op kopbal-cursus gestuurd worden. En ze mogen het veld wel wat breder houden als dat nodig is. Misschien is Robben op een van die posities wel een leuke keuze.
Babel weet niet zo goed wat hij nou moet op deze positie lijkt het wel.
Huntelaar maakt gewoon koelbloedig af zoals het hoort (behalve dat ongecontroleerde schot in het begin van de wedstrijd)
Vennegoor valt de laatste tijd prima in.
Volgende wedstrijd Nederland - Oekraine doe maar iets van:
Sar
Melchiot - Heitinga - Bouma - De Cler
Bakkal - v Bronckhorst
Sneijder - v Persie - vd Vaart
Huntelaar/v Nistelrooy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |