Slechste Idee ooit.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
En Gomes Nederlander maken
quote:Op woensdag 26 maart 200820:58 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik zie nog liever Commissaris Rex in het doel.
En dat is?quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:00 schreef Barca het volgende:
Ja hoor ... ik heb er alle vertrouwen in dat mijn voorspelling uitkomt.
Doe toch niet zo triest man. Timmer heeft zich bij Feyenoord al maanden als een geweldige keeper die vele cruciale reddingen doet geprofileerd. HIj is echt niet slechter dan Stekelenburg. Van der Sar is wel een klasse apart.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:59 schreef _Mike_ het volgende:
Suc6 met europees voetbal Feyenoord. Prachtkeeper.
Feyenoorder?quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:01 schreef Biogarde het volgende:
Lekker blijven plakken op je eigen helft en vanaf het middenveld weer terug naar je keeper![]()
Ik krijg allerlei flashbacks
Hehe, sarcasme isquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Doe toch niet zo triest man. Timmer heeft zich bij Feyenoord al maanden als een geweldige keeper die vele cruciale reddingen doet geprofileerd. HIj is echt niet slechter dan Stekelenburg.
Vind ik persoonlijk meerquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:04 schreef PastorOfMuppets het volgende:
Wat een trieste reclames van SBS6 er steeds doorheen.
Nu zie ik Gerard Joling uit het logo komen.
Dus had ie op tijd bij die bal moeten zijn.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:02 schreef DANILXL het volgende:
het was niet eens een fout van timmer, maar van mathijsen
als timmer was blijven staan was ie er ook in gevlogen
ja zonder Timmerquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:07 schreef Borizzz het volgende:
Ik kom net binnen. Doen we t een beetje goed?
Hebben we wat te zoeken op het EK?
Klopt, fucking irritantquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Camera staat echt laagJe ziet gewoon de lucht.
Idd. Je ziet meer stadion dan veldquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hopelijk pakt de UEFA dit tijdens het EK anders aanquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Diep triest eigenlijk...quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:07 schreef tong80 het volgende:
Het is toch alsof je naar FC Haarlem - Emmen luistert.
Timmer naar Mathijssen, terug naar De Zeeuw. De Zeeuw op die ouwe man, kom hoe heet ie nou. Oh ja van Bronckhorst. Terug naar de Zeeuw. Die hem weer aan Mathijssen geeft.
of Toni of zelfs Mutu man ik wil er nog niet eens aan denken.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:05 schreef Damzkieee het volgende:
Timmer wat een kneus. Net zoals Mathijsen. Beide droeftoeters van de eerste orde.
Ik ga vast pampers kopen voor mezelf als Henry straks tegenover onze Joris staat
Het ligt idd aan van Breukelenquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is echt allemaal ruk. Nederland, Timmer, sbs, de camera positie, de reclames, van Breukelen. Hopelijk wordt het in de tweede helft beter.
Paulusma??quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:09 schreef Damzkieee het volgende:
Hopelijk mag Piet het de tweede helft proberen.
quote:Op woensdag 26 maart 200821:07 schreef tong80 het volgende:
Het is toch alsof je naar FC Haarlem - Emmen luistert.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:08 schreef Dos37 het volgende:
[..]
of Toni of zelfs Mutu man ik wil er nog niet eens aan denken.
Velthuizen erin, en Seedorf.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:09 schreef Damzkieee het volgende:
-->> TRUquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:09 schreef _Mike_ het volgende:
Dit is gewoon MvB zijn plan, Oostenrijk geef je vertrouwen zodat ze met een thuisvoordeel Duitsland of Kroatie in de poulefase uitgooien. Jullie snappen ook echt niets he
-> Onz....quote:
Je hebt toch nog wat liggen of was dat Blawh.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:10 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Toni
Ik koop vast een duopack Pampers
Hoezo, Oostenrijk gaat toch vol vertrouwen naar het EK?quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:11 schreef star_gazer het volgende:
Kan die TT niet even veranderd worden?![]()
Moet Marco gaan keepen dan?quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:11 schreef TheYoung1 het volgende:
Eigenlijk is Marco best wel een grapjas geloof ik.... Ik zit iig met een belachlijke smile op mn bakkus te kijken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Drei gegen noel!!!!!
Ik pis in mn broek!!!!
ja die doet het zelfs nog beterquote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:09 schreef Damzkieee het volgende:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:12 schreef Netsplitter het volgende:
Mathijsen en Timmer, doe iedereen een plezier en breek iets.....
quote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:12 schreef DrDentz het volgende:
Natasja Froger slijpt haar pen
toch wel goed die 3-1 van de Huntquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Natasja zit te soppen
quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:14 schreef _Mike_ het volgende:
KLAAAAAAAAAAAAAS JAAAAAAAAAAAAAAAN HUNTELAAR, De Ajacied moet de rotzooi van die kakkerlak weer opruimen
quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:14 schreef _Mike_ het volgende:
KLAAAAAAAAAAAAAS JAAAAAAAAAAAAAAAN HUNTELAAR, De Ajacied moet de rotzooi van die kakkerlak weer opruimen
Dat we op het ek na 3x met 10 - 0 verliezen weer naar huis mogen.quote:
Uhhu, maar slechter niet...quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:14 schreef Da_Sandman het volgende:
En nu niet klagen met z'n allen, we hebben wel eens saaiere wedstrijden gezien.
Timmertje Timmertje wat doe je nu tot drie keer toequote:
Haha domme puberquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:14 schreef _Mike_ het volgende:
precies, wat een knap staaltje van die feyenoorders hoe kunnen ze het zo verprutsenquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:14 schreef _Mike_ het volgende:
Bedankt voor dit geniale inzicht.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:15 schreef Messenga het volgende:
Dit gaat nog een maffe wedstrjid worden.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:15 schreef Messenga het volgende:
Dan krijg je van mij 100 kratten bier. Merk naar jou keuze.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:14 schreef Barca het volgende:
[..]
Dat we op het ek na 3x met 10 - 0 verliezen weer naar huis mogen.
Trap nog eens een deur in.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:15 schreef Messenga het volgende:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:16 schreef TheGeneral het volgende:
Wat een belabberde speler is Ooijer toch ook zeg..
Idd.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:16 schreef sjimz het volgende:
Dat wordt dus Piet mee als 3e keeper!
Timmer![]()
![]()
Jeeuh en de ongestelde Morpheus bijt weerquote:
Van Basten gepresenteerd als bondscoachquote:Van Basten zei dat plezier het sleutelwoord zal zijn voor de komende jaren. "De spelers moeten er plezier in hebben, het publiek moet met plezier komen kijken. Maar natuurlijk moet er ook gepresteerd worden." Directeur van de KNVB Henk Kesler voegde daaraan toe dat Oranje "dominant en initiatiefrijk" dient te spelen, dit is tevens contractueel vastgelegd.
we hebben piet nog niet eens gezien dus nu nog geen oordeel vellenquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:16 schreef sjimz het volgende:
Dat wordt dus Piet mee als 3e keeper!
Timmer![]()
![]()
Die lacht zich kapot.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:17 schreef Tennessee het volgende:
ik ben wel erg benieuwd hoe vd sar naar deze wedstrijd kijkt....
mwoah, uit het ajax topic:quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:11 schreef Happel het volgende:
Hehe, eindelijk ben ik niet de enige die Timmer een kneus vind.
Sneu dat keepers van dit kaliber in het Nederlands elftal staan dusquote:Op zondag 23 maart 2008 23:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat absoluut. Maar ik vind Stekelenburg een beetje overschat. Net zoals Waterreus vroeger bij PSV, en Timmer bij Feyenoord nu. Sneu eigenlijk dat keepers van dat kaliber het Nederlands elftal gehaald hebben. Het is te hopen voor jullie dat vd Sar nog een jaartje A-dam ziet zitten.
Alsof het slechter dan Timmer kanquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:18 schreef WEST het volgende:
[..]
we hebben piet nog niet eens gezien dus nu nog geen oordeel vellen
We hebben toch plezierquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:17 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Van Basten gepresenteerd als bondscoach
Zo kan je het noemen maar aan je post te zien ben je een puber met een enorme Ajax bril.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:17 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Jeeuh en de ongestelde Morpheus bijt weer![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:17 schreef Tennessee het volgende:
ik ben wel erg benieuwd hoe vd sar naar deze wedstrijd kijkt....
ik zat al in mezelf te lachen, omdat ik dacht dat jij in oostenrijk zat, maar niet dusquote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:17 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Jeeuh en de ongestelde Morpheus bijt weer![]()
Heet ie echt zo?quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:18 schreef cultheld het volgende:
Joris Clitoris is een wereldverdediger op het WK -15.
1 woord: Timmerquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:19 schreef jorienvdherik het volgende:
wat een drama, die mathijssen bij de 2 corners, wat een wijf
en dan die heitinga, bij die 1-0 en dan vinden mensen gek dat die niet naar real of barca gaat
of Timmer die 3x vliegen zit te vangenquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:19 schreef jorienvdherik het volgende:
en dan die heitinga, bij die 1-0 en dan vinden mensen gek dat die niet naar real of barca gaat
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Welke club is er eigenlijk hofleverancier van de basis 11?
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:40 schreef jorienvdherik het volgende:
Ons aller Feyenoord
Kan ie de schuld krijgen na afloopquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
SEEDORF LOOPT AL WARMZZZ !!
Dat ligt niet aan je beeld, zo speelt Nederland gewoon.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:19 schreef Tennessee het volgende:
volgens mij was het niet alleen Timmer's fout, maar ik kan het niet goed zien, mijn beeld stottert heel erg
nee, dan die keeper van julliequote:Op woensdag 26 maart 2008 21:19 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom denk je dat bijna iedereen hier op mathijsen aan het kankeren is???quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:19 schreef Tennessee het volgende:
volgens mij was het niet alleen Timmer's fout, maar ik kan het niet goed zien, mijn beeld stottert heel erg
mijn opoe keept nog beter als timmer, dus wat wil jequote:Op woensdag 26 maart 2008 21:19 schreef TAV74 het volgende:
ah, bouma gaat zo keepen, lijkt me al een hele verbetering ..
Zo noem ik 'm al sinds ie werd opgehemeld bij AZ. Ik snap trouwens nog steeds niet waarom, want hij verdedigt als een wijf.quote:
Mwah, alleen Timmer veranderen en klaar.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:20 schreef Zwansen het volgende:
[..]
[..]
Laat dit aub de laatste keer zijn.![]()
![]()
En jij een Feyenoord bril staan we nu quitte?quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zo kan je het noemen maar aan je post te zien ben je een puber met een enorme Ajax bril.
Kom op Holland!Je ziet trouwens wel dat van Persie nog heul voorzichtig is, iets meer durf mag ook wel
jorien over Timmer.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
aan die goals kon hij niks doen
quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:20 schreef Zwansen het volgende:
[..]
[..]
![]()
Jorien heeft zn lenzen weer verkeerd om in.quote:
of foppe als coach naar het ek laten gaanquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:21 schreef Whiteguy het volgende:
Kunnen we niet gewoon Foppe met zn <21 elftal naar het EK sturen. Mooie voorbereiding op Peking voor die gasten toch ?
Die bal had Pothuizen nog gemaaktquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:22 schreef speknek het volgende:
Wat een neuzen hier, Huntelaar loopt voor het eerst in de wedstrijd op de goede manier tegen de bal aan en gelijk is hij de verlosser. Wat mij betreft heeft weer alleen van Persie iets van niveau laten zien en is de rest hele dikke bagger.
Bedankt voor deze nuttige informatiequote:Op woensdag 26 maart 2008 21:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Hitler was ook een oostenrijker
Ik ben voor.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:20 schreef Zwansen het volgende:
[..]
[..]
![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Hitler was ook een oostenrijker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |