Dat we op het ek na 3x met 10 - 0 verliezen weer naar huis mogen.quote:
Uhhu, maar slechter niet...quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:14 schreef Da_Sandman het volgende:
En nu niet klagen met z'n allen, we hebben wel eens saaiere wedstrijden gezien.
Timmertje Timmertje wat doe je nu tot drie keer toequote:
Haha domme puberquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:14 schreef _Mike_ het volgende:
KLAAAAAAAAAAAAAS JAAAAAAAAAAAAAAAN HUNTELAAR, De Ajacied moet de rotzooi van die kakkerlak weer opruimen
precies, wat een knap staaltje van die feyenoorders hoe kunnen ze het zo verprutsenquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:14 schreef _Mike_ het volgende:
KLAAAAAAAAAAAAAS JAAAAAAAAAAAAAAAN HUNTELAAR, De Ajacied moet de rotzooi van die kakkerlak weer opruimen
Bedankt voor dit geniale inzicht.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:15 schreef Messenga het volgende:
Dit gaat nog een maffe wedstrjid worden.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:15 schreef Messenga het volgende:
Dan krijg je van mij 100 kratten bier. Merk naar jou keuze.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:14 schreef Barca het volgende:
[..]
Dat we op het ek na 3x met 10 - 0 verliezen weer naar huis mogen.
Trap nog eens een deur in.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:15 schreef Messenga het volgende:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:16 schreef TheGeneral het volgende:
Wat een belabberde speler is Ooijer toch ook zeg..
Idd.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:16 schreef sjimz het volgende:
Dat wordt dus Piet mee als 3e keeper!
Timmer![]()
![]()
Jeeuh en de ongestelde Morpheus bijt weerquote:
Van Basten gepresenteerd als bondscoachquote:Van Basten zei dat plezier het sleutelwoord zal zijn voor de komende jaren. "De spelers moeten er plezier in hebben, het publiek moet met plezier komen kijken. Maar natuurlijk moet er ook gepresteerd worden." Directeur van de KNVB Henk Kesler voegde daaraan toe dat Oranje "dominant en initiatiefrijk" dient te spelen, dit is tevens contractueel vastgelegd.
we hebben piet nog niet eens gezien dus nu nog geen oordeel vellenquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:16 schreef sjimz het volgende:
Dat wordt dus Piet mee als 3e keeper!
Timmer![]()
![]()
Die lacht zich kapot.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:17 schreef Tennessee het volgende:
ik ben wel erg benieuwd hoe vd sar naar deze wedstrijd kijkt....
mwoah, uit het ajax topic:quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:11 schreef Happel het volgende:
Hehe, eindelijk ben ik niet de enige die Timmer een kneus vind.
Sneu dat keepers van dit kaliber in het Nederlands elftal staan dusquote:Op zondag 23 maart 2008 23:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat absoluut. Maar ik vind Stekelenburg een beetje overschat. Net zoals Waterreus vroeger bij PSV, en Timmer bij Feyenoord nu. Sneu eigenlijk dat keepers van dat kaliber het Nederlands elftal gehaald hebben. Het is te hopen voor jullie dat vd Sar nog een jaartje A-dam ziet zitten.
Alsof het slechter dan Timmer kanquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:18 schreef WEST het volgende:
[..]
we hebben piet nog niet eens gezien dus nu nog geen oordeel vellen
We hebben toch plezierquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:17 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Van Basten gepresenteerd als bondscoach
Zo kan je het noemen maar aan je post te zien ben je een puber met een enorme Ajax bril.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:17 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Jeeuh en de ongestelde Morpheus bijt weer![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:17 schreef Tennessee het volgende:
ik ben wel erg benieuwd hoe vd sar naar deze wedstrijd kijkt....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |