geloof me je had geen leuke avond gehad, word super geiiriteerd van mezelfquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:26 schreef zwartedoos het volgende:
Leuke avond gaat niet doorZieke vriendinnen zijn niet leuk
neem je ook niks kwalijkquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:53 schreef candygirl het volgende:
[..]
geloof me je had geen leuke avond gehad, word super geiiriteerd van mezelf
en "vrienden " terug gesmsd?
altijd lullig maar dat is meestal wel een teken dat de andere persoon er al langer klaar mee was...quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:23 schreef Mr-Coffee het volgende:
Voel me genaaid, ex liet ff leuk weten dat ze iemand leuk vond, tijdens de nadagen van onze relatie al een beetje een verhouding mee had, en we zijn nog koud geen 2 weken uit elkaar of ze neuken elkaar al zowat.
dat, maar dan zonder L. kutwerk.quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:21 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
altijd lullig maar dat is meestal wel een teken dat de andere persoon er al langer klaar mee was...
OT: ga niet meer treuren om vrienden die er niet meer zijn maar ga degene die er wel nog zijn koesteren
quote:
thnx lieverd..you know why...quote:
dank je...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 06:10 schreef kwoth het volgende:
Net wakker en vandaag de hele dag werken. Eens wat anders dan met m'n neus in de boeken. Erg fijn!
edit: pfft, wel lekker wakker worden met een mail dat mijn rayondocente a.s. dinsdag al langskomt! Loop voor mijn gevoel veels te veel achter! Al probeer ik mij het hoofd niet gek te laten maken, stress!
edit2: en succes Heavenstar
Komt bekend voor.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Waarom voel ik me na een leuk samenzijn altijd zo verrekte eenzaam?
succes!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 05:55 schreef heavenstar het volgende:
mja..kan beter..ik hoop dat mijn presentatie goed gaat vandaag....
wilde nacht gehad?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:45 schreef heavenstar het volgende:
ik wil in slaap vallen en nooit meer wakker worden....
ooo ik ben erg benieuwdquote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:51 schreef skyrebel het volgende:
Tattoo is klaar!!!!! Op naar het volgende projectEn dadelijk dus een lekkere pijnlijke douche.
Al met al, best goed dus!!!
Dat klinkt als zwaar depressief.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:45 schreef heavenstar het volgende:
ik wil in slaap vallen en nooit meer wakker worden....
nee..klinkt als iemand die heel slecht nieuws heeft gehad en gewoon heel erg bang is over wat er nu gaat/moet gebeuren....quote:Op zaterdag 29 maart 2008 07:25 schreef Miam het volgende:
[..]
Dat klinkt als zwaar depressief.
Ik voel me goed.
ik ga straks lekker winkelen en dan zien we't wel.
Ik heb tenslotte een week vakantie.
Als je er behoefte aan hebt, mag je me altijd PM`en hoor.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 07:35 schreef heavenstar het volgende:
[..]
nee..klinkt als iemand die heel slecht nieuws heeft gehad en gewoon heel erg bang is over wat er nu gaat/moet gebeuren....![]()
OT: kut geslapen na een kut nacht.....
Wat hij zegt.quote:Op zondag 30 maart 2008 18:00 schreef Underverse het volgende:
Ik voel me fit en vrolijk!
In een woord: Geweldig!
Probeer eens structureel fitnessen (3x per week 1 uurtje) en twee keer per dag vier BRUINE boterhammen extra eten zonder zoetigheid!..quote:
Ik doe met je mee.quote:
quote:
Ik denk dat hij het over iets anders heeftquote:Op zondag 30 maart 2008 18:27 schreef Underverse het volgende:
[..]
Probeer eens structureel fitnessen (3x per week 1 uurtje) en twee keer per dag vier BRUINE boterhammen extra eten zonder zoetigheid!..
Waarom vertel jij niet wat je denkt dan? Of zit je weer aan iets heel ranzigs te denken.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:14 schreef JeRa het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het over iets anders heeftprima nu, totaal geen stress en gelukkig.
Nee, ik wéét waar hij het over heeftquote:Op zondag 30 maart 2008 23:44 schreef Underverse het volgende:
[..]
Waarom vertel jij niet wat je denkt dan? Of zit je weer aan iets heel ranzigs te denken.
Smeerlap!
Nou kom maar op met je slechte geweten.. We staan klaar voor je dat weet je!.. Maar laat dat nou net zijn waar je zoveel vrees voor hebt?quote:
Niks geen slecht geweten, als je iets wilt weten moet je het aan hem vragen en niet aan mij.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:48 schreef Underverse het volgende:
[..]
Nou kom maar op met je slechte geweten.. We staan klaar voor je dat weet je!.. Maar laat dat nou net zijn waar je zoveel vrees voor hebt?
Gaaf, wat voor muziek?quote:Op zondag 30 maart 2008 23:56 schreef RealZeus het volgende:
Vooral dat akoestische setje op het kleine podium wat op de dansvloer was gezet en waar ze zonder versterking een paar liedjes deden. Iedereen er omheen in een kring, en meezingen. Echt kippevel.
Roep em ff dan. Het is jouw mattie, dat weet ik nu ookquote:Op zondag 30 maart 2008 23:57 schreef JeRa het volgende:
[..]
Niks geen slecht geweten, als je iets wilt weten moet je het aan hem vragen en niet aan mij.back ontopic: verliefd en enthousiast over mijn laatste codebrouwsel
Gefeliciteerd dan.quote:
Gefeliciteerd!quote:
Ohnee, integendeel.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De braderie viel tegen?
---
Wel ok, maar ik heb het idee dat wat mist
Gefeliciteerd.quote:
die telefoontjes ook.quote:Op maandag 31 maart 2008 11:37 schreef zwartedoos het volgende:
Hm, lastig telefoontje gepleegd en nu zit ik in de stress, maar kan ook meevallen...zucht...
Knuffelquote:
Ietsjes beter, maar verder nog wel ja.quote:
Bellenquote:Op maandag 31 maart 2008 13:16 schreef skyrebel het volgende:
[..]
die telefoontjes ook.
OT: wordt langzaam gek van de jeuk
Weet je vriendje al dat zn woonkamer opnieuw wordingericht? Ik zou er doodongelukkig van worden als mn vriendin mijn woonkamer in ging richten.quote:Op maandag 31 maart 2008 14:36 schreef kaatjejannie het volgende:
benieuwd. Ben de woonkamer van mijn vriendje aan het herinrichten. Heel benieuwd wat ie er van gaat vinden
Whehe dit kan ik beamen.quote:Op maandag 31 maart 2008 14:57 schreef Dangel het volgende:
[..]
Weet je vriendje al dat zn woonkamer opnieuw wordingericht? Ik zou er doodongelukkig van worden als mn vriendin mijn woonkamer in ging richten.
heb hem gister gevraagd wat ie er van zou vinden mocht ie thuiskomen en zijn woonkamer is anders ingericht. Hij zag t wel zitten. Scheelde hem weer werk. Ik weet zijn ideeen, hoe hij het zelf gehad had wilen hebben. En het staat nu ook zo ongeveer.quote:Op maandag 31 maart 2008 14:57 schreef Dangel het volgende:
[..]
Weet je vriendje al dat zn woonkamer opnieuw wordingericht? Ik zou er doodongelukkig van worden als mn vriendin mijn woonkamer in ging richten.
yepquote:
Sterktequote:Op maandag 31 maart 2008 15:43 schreef TheSorrow het volgende:
Gefeliciteerd Sjowhan!
Kan beter, zometeen mn rat in laten slapenIn ieder geval niet meer zo emotioneel als gisternacht
Ouderdom, jammer dat ze niet zo oud worden, ik had al geen idee hoe oud ie was toen we hem kregen, en dat is toch al 1,5 jaar geleden. Hij was eerst lekker dik enzo, maar de laatste tijd at ie wel veel, maar verloor alleen maar gewicht, een hoop botjes met vel eromheenquote:
Jawel hoor. Maar dan ben je je kop ook kwijt.quote:Op maandag 31 maart 2008 22:36 schreef Houniet het volgende:
Ik krijg weer last van me keel, dit is toch niet te geloven. Kan ik me keel niet laten verwijderen ofzo?
Ik fitness al structureel, en bruine boterhammen zijn niet lekkerquote:Op zondag 30 maart 2008 18:27 schreef Underverse het volgende:
[..]
Probeer eens structureel fitnessen (3x per week 1 uurtje) en twee keer per dag vier BRUINE boterhammen extra eten zonder zoetigheid!..
als in nog gestoorder.....quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:44 schreef zwartedoos het volgende:
ik wordt er echt helemaal gestoord van
quote:
Haj Q.quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:20 schreef Q. het volgende:
Prima.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:44 schreef zwartedoos het volgende:
ik wordt er echt helemaal gestoord van
quote:
nu een beetje bangigquote:
mietjequote:
word nog leuk vanavondquote:
Daarom is het ook je exquote:Op dinsdag 1 april 2008 18:35 schreef birdydontfly het volgende:
HOI IK BEN ANNE EN MIJN EX IS DE GROOTSTE KLOOTZAK OP AARDE
Hoi, ik ben Jos, je CAPS staat aan en daarom is je ex ook je ex.quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:35 schreef birdydontfly het volgende:
dan zou het een mooie match zijn voor mijn ex!quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:35 schreef birdydontfly het volgende:
probeer je eens wat leuks te doenquote:Op dinsdag 1 april 2008 17:28 schreef candygirl het volgende:
[..]
word nog leuk vanavond![]()
japanse stokjes kun je goed iemand oog mee uitsteken
Ik ben hem al.quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:17 schreef Houniet het volgende:
IK WORD PAPA
Gelukkig lag t niet aan jou, was keilief...quote:
van wie had je dat idee ook alweer???quote:
quote:Op woensdag 2 april 2008 10:15 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Gelukkig lag t niet aan jou, was keilief...
OT:rare dromen gehad en nu een beetje verdrietig
Ze was erg fanatiek.quote:
Dat verklaart veel jaquote:
Blond.quote:
Oh? hoe zit dat dan?quote:
quote:
Nou, de verf heeft z`n werk niet gedaan, het is nog steeds bruin met een beetje blonde plukken hier en daar.quote:Op woensdag 2 april 2008 16:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
![]()
OT: Werk voor vandaag af, zo werken. Wel goed opzich.
Gast maak je nou een garp?quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:17 schreef Houniet het volgende:
IK WORD PAPA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |