geloof me je had geen leuke avond gehad, word super geiiriteerd van mezelfquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:26 schreef zwartedoos het volgende:
Leuke avond gaat niet doorZieke vriendinnen zijn niet leuk
neem je ook niks kwalijkquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:53 schreef candygirl het volgende:
[..]
geloof me je had geen leuke avond gehad, word super geiiriteerd van mezelf
en "vrienden " terug gesmsd?
altijd lullig maar dat is meestal wel een teken dat de andere persoon er al langer klaar mee was...quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:23 schreef Mr-Coffee het volgende:
Voel me genaaid, ex liet ff leuk weten dat ze iemand leuk vond, tijdens de nadagen van onze relatie al een beetje een verhouding mee had, en we zijn nog koud geen 2 weken uit elkaar of ze neuken elkaar al zowat.
dat, maar dan zonder L. kutwerk.quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:21 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
altijd lullig maar dat is meestal wel een teken dat de andere persoon er al langer klaar mee was...
OT: ga niet meer treuren om vrienden die er niet meer zijn maar ga degene die er wel nog zijn koesteren
quote:
thnx lieverd..you know why...quote:
dank je...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 06:10 schreef kwoth het volgende:
Net wakker en vandaag de hele dag werken. Eens wat anders dan met m'n neus in de boeken. Erg fijn!
edit: pfft, wel lekker wakker worden met een mail dat mijn rayondocente a.s. dinsdag al langskomt! Loop voor mijn gevoel veels te veel achter! Al probeer ik mij het hoofd niet gek te laten maken, stress!
edit2: en succes Heavenstar
Komt bekend voor.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Waarom voel ik me na een leuk samenzijn altijd zo verrekte eenzaam?
succes!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 05:55 schreef heavenstar het volgende:
mja..kan beter..ik hoop dat mijn presentatie goed gaat vandaag....
wilde nacht gehad?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:45 schreef heavenstar het volgende:
ik wil in slaap vallen en nooit meer wakker worden....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |