Zeer kwalijk inderdaad, valt me van hem tegen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:42 schreef nicomart het volgende:
Als Dean het niet doet..
Ik was ook al bezigquote:Op woensdag 26 maart 2008 17:42 schreef nicomart het volgende:
Als Dean het niet doet..
Foei, geen nieuwe topic openenquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:03 schreef Deansensitized het volgende:
Sorry!! [ afbeelding ]
Poste het en gooide de laptop dicht omdat ik moest eten [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon, omdat het zo'n leuke meid isquote:Op woensdag 26 maart 200818:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedenavond [afbeelding]
Dean [afbeelding]
Vanwaar de TT? nee, geen zin om terug te lezen [afbeelding]
iedereen wil Yesse, daarom ^^, dus als je nog wilt mee dingen, moe tje snel zijn !quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedenavond
Dean
Vanwaar de TT? nee, geen zin om terug te lezen
Volgende is voor jouquote:Op woensdag 26 maart 200818:33 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik wil ook een naamtopic!
Zeur zeur [afbeelding]
Vrouwen, ook onbegrijpelijkquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:47 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nee dat is nep! Ik moet er niet zelf om vragen das dom.. dus vergeet mijn post
welke post??quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:47 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nee dat is nep! Ik moet er niet zelf om vragen das dom.. dus vergeet mijn post
Graag of nietquote:Op woensdag 26 maart 200818:47 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nee dat is nep! Ik moet er niet zelf om vragen das dom.. dus vergeet mijn post [afbeelding]
Some true shitquote:
Gefeliciteerdquote:
1-0quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:31 schreef Deansensitized het volgende:
Veel plezier
Hoe staan we er voor?
en meteen scoort..quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:35 schreef Yesse het volgende:
Wel mooi dat Foppe de Guzman heeft opgesteld![]()
quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:43 schreef Piles het volgende:
Ik heb het overzicht in de OP nog ff aangepast, nieuwe versie staat op de Wiki
Fries hèquote:Op woensdag 26 maart 200819:35 schreef Yesse het volgende:
Wel mooi dat Foppe de Guzman heeft opgesteld [afbeelding] [afbeelding]
Waar houd je van en hoeveel personen en wat wil je doen?quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:55 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Iemand een leuk idee voor een weekendje weg?
Niet te ver weg (als in Nederland - Belgie - Duitsland en evt Engeland)
2 personenquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:02 schreef Yesse het volgende:
[..]
Waar houd je van en hoeveel personen en wat wil je doen?
Je zou naar een centerparcs kunnen gaan (op woensdagen goedkopere prijzen) Of als je niet om die zwembaden/restaurants geeft heb je nog Roompot of Landal Greenparks.. Ook in Duitsland en België.. Die parken liggen meestal wel in de buurt van grote steden en cultuurachtige dingenquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:05 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
2 personen
Leuke dingen doenCultuur, pretpark, winkelen etc.
Ik voel mij niet aangesproken door "ze"quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:29 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
iedereen wil Yesse, daarom ^^, dus als je nog wilt mee dingen, moe tje snel zijn !
dan houdt het opquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik voel mij niet aangesproken door "ze"
quote:
Brugge misschien een idee? Lang geleden dat ik daar geweest ben, maar volgens mij wel een leuke stad?quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:05 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
2 personen
Leuke dingen doenCultuur, pretpark, winkelen etc.
Zomertijd gaat in ja.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Ik kwam er btw vandaag achter dat komend weekend weer een kort weekend is
Kunnen ze dat niet gewoon doordeweeks overdag doen.quote:
..antwerpen, brussel, londen, newcastle (leuk met de boot! en niet duur, 70euri pp zonder eten welliswaar, maar wel 2nachten en 1 hele dag in newcastle), hamburg...en genoeg meerdere steden op te noemen die heeeel erg mooi zijnquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Brugge misschien een idee? Lang geleden dat ik daar geweest ben, maar volgens mij wel een leuke stad?
Wil je wat verder weg: Trier
1 van de grootste baggerreclames die er op dit moment isquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:27 schreef RedemptioN het volgende:
die choco reclame van axeblijf hem leuk vinden
Ja maar wel stom dat alles 'zomaar' aangroeit..quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:27 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
die choco reclame van axeblijf hem leuk vinden
Vind axe best lekker. Maar alle mannen luchtjes vind ik wel lekkerquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:28 schreef Piles het volgende:
[..]
1 van de grootste baggerreclames die er op dit moment is
Maar dat komt mss meer door het product
Ik heb zelf ook Axequote:Op woensdag 26 maart 2008 20:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
Vind axe best lekker. Maar alle mannen luchtjes vind ik wel lekker
Ruikt het ook echt naar chocolade?quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook Axe
Maar chocolade lijkt me nou niet echt lekker
Ja maar chocolade stinktquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet ik veel
Met die reclame lijkt me van wel
Ik vind Axe vies, en zeker in de mate waarin het vaak gebruikt wordt.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
Vind axe best lekker. Maar alle mannen luchtjes vind ik wel lekker
Dat komt omdat je zelf aan het luchtje went. Een ander ruikt het welquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind alle luchtjes hetzelfde ruiken eigenlijkEn zodra je het opgespoten hebt ruik je het maar dan ga je de kamer uit en dan ruik je het alweer bijna niet meer
Of dat ligt aan mijn reukorgaan
Chocolade moet je eten, niet op je spuiten.quote:
Heb ik eigenlijk ook, maar dat komt mss ook wel omdat je lang hetzelfde gebruiktquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind alle luchtjes hetzelfde ruiken eigenlijkEn zodra je het opgespoten hebt ruik je het maar dan ga je de kamer uit en dan ruik je het alweer bijna niet meer
Of dat ligt aan mijn reukorgaan
Nee maar van dichtbij ruikt het wel en niet zo lekker...quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind niet echt dat chocoloade een geur heeft. iig geen sterke geur die je van een afstandje ruikt.
Ik gebruik al jaren dezelfde. Misschien binnenkort eens switchen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Chocolade moet je eten, niet op je spuiten.
Chocoladesaus is dan wel weer een uitzondering![]()
![]()
[..]
Heb ik eigenlijk ook, maar dat komt mss ook wel omdat je lang hetzelfde gebruikt
Ik vind axe ook vies, daarnaast zijn de sterk ruikende deo's in combinatie met zweet meestal heel negatief qua uitwerking (een vieze geur). Ook worden de Axe deo's vaak in grote hoeveelheden gebruikt, wat echt geen succes is.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik vind Axe vies, en zeker in de mate waarin het vaak gebruikt wordt.
Ik heb een vrij neutrale deo van Sanex. Een enkeling vermoedt dat het eigenlijk niet geheel voor mannen bedoeld is, maar het is wel een fijne deo.
* Luctor stemt voorquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Kunnen we niet Jong Oranje naar het EK sturen?
Probleem van veel (lekker) ruikende aftershaves is dat voor een groot deel uit alcohol bestaan. Dat vind ik niet prettig. Ik heb nog wel eens last van irritatie na het scheren. Daar heb ik aanzienlijk minder last van met aftershave van de Body Shop.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:46 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik heb veel liever een neutrale deo aangevuld met een lekker ruikende aftershave. Die geur geniet je vaak ook veel langer van.
Wat vind Yesse een lekkere aftershave dan?quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:48 schreef Yesse het volgende:
Een man kan met de juiste aftershave (niet te veel) erg lekker ruiken vind ik
Ik heb opzich niks tegen op alcohol.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Probleem van veel (lekker) ruikende aftershaves is dat voor een groot deel uit alcohol bestaan.
Maar ik gooi het meestal pas over me heen als ik eerst al vrij veel mijn mond in gegooid heb.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:51 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik heb opzich niks tegen op alcohol.
ik gebruik een aftershave balsem en een aftershave geurtje. die tweede mede om de geur van de eerste te maskeren.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Probleem van veel (lekker) ruikende aftershaves is dat voor een groot deel uit alcohol bestaan. Dat vind ik niet prettig. Ik heb nog wel eens last van irritatie na het scheren. Daar heb ik aanzienlijk minder last van met aftershave van de Body Shop.
Je kan ook gewone parfum nemen en op je kleding sprayenquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Probleem van veel (lekker) ruikende aftershaves is dat voor een groot deel uit alcohol bestaan. Dat vind ik niet prettig. Ik heb nog wel eens last van irritatie na het scheren. Daar heb ik aanzienlijk minder last van met aftershave van de Body Shop.
Ach, ik ruik van mezelf lekker.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:54 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je kan ook gewone parfum nemen en op je kleding sprayen
Ik zeg niet dat ik het zonde vind, dat is ook niet zo. Beetje opletten he.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:54 schreef KaheemSaid het volgende:
Dat jij het zonde vind dat alcohol voor andere doeleinden gebruikt wordt, dat zegt meer over jou verslaving dan over het probleem dat er alcohol in zit
Ik ook.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik gebruik een aftershave balsem
Krabbel maar snel terug, wil je het wat anoniem houden?quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het zonde vind, dat is ook niet zo. Beetje opletten he.
Gaarne, stel je voor dat iedereen weet dat ik een geïrriteerde huid overhoud aan alcoholhoudende aftershave.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:57 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Krabbel maar snel terug, wil je het wat anoniem houden?
Paco Robana, Hugo, CK One, Cool Water van Davidoff en nog veul meer. Het ligt aan de persoon zelf.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:50 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Wat vind Yesse een lekkere aftershave dan?
Al ben ik een Feyenoorder... Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:56 schreef RedemptioN het volgende:
ben ik ffkes blij dat we die Timmer niet meenemen naar het EK
wat een knake keeper is dat...zet dan velthuizen erin te triest dit gewoon...de regel voor keepers bij een corner is zo duidelijk: alleen gaan wanneer je 100% zeker de bal kan hebben...timmer hoeft niet eens te springen voor deze bal en gaat al...logisch dat er dan een kopper voor kan komen
Oja Tommyquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:01 schreef RedemptioN het volgende:
ik heb als geurtjes: Tommy, Gil sander: Sun en Burberry Brit =]
prikt in he tbegin na het scheren een beetje maar daarna is het over ^^ (en elke dag scheren is ook weer zo overdreven he)
Houdt hij toch mooi even de 3-0 tegen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:01 schreef Yesse het volgende:
Al ben ik een Feyenoorder... Helemaal mee eens.
Ik scheer mij meestal 2 keer per week. Anders groeit het helemaal asociaal snel terugquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:01 schreef RedemptioN het volgende:
ik heb als geurtjes: Tommy, Gil sander: Sun en Burberry Brit =]
prikt in he tbegin na het scheren een beetje maar daarna is het over ^^ (en elke dag scheren is ook weer zo overdreven he)
quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben zelf voetballenWel op de PC (is wel zo veilig
) Waarschijnlijk doe ik het beter dan het NL 11tal, maar dat is ook weer niet heel moeilijk
Ja, maar toch denk ik soms wát doe je? Ik vind sowieso dat ze Ekramy een kans hadden moeten geven.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:04 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Houdt hij toch mooi even de 3-0 tegen.
En bij Feyenoord heeft hij toch ook al een aantal wedstrijden redelijk gered, volgens mij.
moet wel om de dag scheren (een beetje laten staan is wel leuk, maar he tmoet niet te lang wordenquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik scheer mij meestal 2 keer per week. Anders groeit het helemaal asociaal snel terug
Persoonlijk aanspreken kun je met het hele team wel doen. Oostenrijk hoort helemaal niets in te brengen te hebben.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:12 schreef RedemptioN het volgende:
kijk doet timmer het weer goed zeg...omg...die kerel is persoonlijk aan te spreken op dit verlies...al is matthijsen ook niet echt lekker
Die gaan continu de achterlijn halen voor een corner.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gelukkig gaat Timmer niet mee naar het EK. Dit is natuurlijk allemaal zand strooien in de ogen van onze tegenstanders op het EK
Ook met 3-0 kun je best eens je mannetje laten lopen bij een corner. Oefenwedstrijd hè, heel sportief van die Oostenrijkers.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:17 schreef Yesse het volgende:
Ik krijg een beetje het gevoel alsof iedereen 'iets beters te doen' had en geen zin heeft om te voetballen.Alsof ze 7-0 voorstaan...
Beetje saai van je, zo een post plaatsen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:24 schreef Californium het volgende:
TVP
Ik mis vooral de samenwerking en de wil om te winnen..quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:24 schreef RedemptioN het volgende:
sportief van de Nederlanders om Oostenrijk hoop te geven voor het EK, op deze manier komt Nederland in de underdog positie en kunnen ze misschien italie en frankrijk wel verslaan....JAAAAAAAAA die wisten jullie nog niet he...:')
ik stem voor 2de helft PIET PIET PIET PIET PIET, ik mis trouwens echte verdedigers in het Nederlands elftal...echt iemand als die Marcellis moet naar het "grote" oranje, hebben weer van die vechters nodig
Weet ik maar ik ben druk enzo:Pquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:29 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Beetje saai van je, zo een post plaatsen.
Succesquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:34 schreef Californium het volgende:
[..]
Weet ik maar ik ben druk enzo:P
Slaapsequote:Op woensdag 26 maart 2008 21:48 schreef Yesse het volgende:
Ik ga zo lekker mn bedje inMorgen weer vroeg op.. Tot morgen
![]()
Ik ben ook weg, tot morgenochtend 8.00quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:36 schreef RedemptioN het volgende:
en tot morgen te vroeg
Abe Lenstraquote:Op donderdag 27 maart 2008 04:08 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Het kon inderdaad. Het was net niet als heerenveen maar het kon alsnog.
goedemorgen!quote:
Jahquote:Op donderdag 27 maart 2008 08:25 schreef Californium het volgende:
heb ik trouwens #347 gemist????/
Oh, jij doet echt iets op stagequote:Op donderdag 27 maart 2008 08:30 schreef Californium het volgende:
Ik ben onderweg naar stage! Misschien dat ik vanavond voor het slapen gaan nog even tijd heb om langs te komen...
Wil geen ruzie met Guusquote:Op donderdag 27 maart 2008 08:24 schreef Californium het volgende:
[..]
goedemorgen!
waarom krijg ik geen![]()
Moggequote:
Whehe had ik ook nooit! Denk je bij jezelf: mis toch niksquote:Op donderdag 27 maart 2008 08:48 schreef crossover het volgende:
[..]
Mogge
Verdomme, elke keer dat ik een niet verplicht hoorcollege heb om 9 uur blijf ik gewoon liggen omdat ik nog geen zin heb om op te staan
Keer je ogen open doenquote:Op donderdag 27 maart 2008 09:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben nog steeds met cijfertjes aan het puzzelen, maar zie het niet echt op deze vroege morgen
Toen jezus nog Herman heettequote:Op donderdag 27 maart 2008 09:37 schreef nicomart het volgende:
vroeger.. Toen je poep nog met een lange oe schreef......![]()
Net koffie gehadquote:Op donderdag 27 maart 2008 09:50 schreef nicomart het volgende:
zitten we hier samen of zit iedereen aan de koffie?
Ja, ging ruig gisterenquote:Op donderdag 27 maart 2008 09:51 schreef Yesse het volgende:
Het gaat nu wel wat langzamer dan gisteren
Cappucinoquote:Op donderdag 27 maart 2008 09:52 schreef nicomart het volgende:
[..]
gehad zelfs? Ik zit aan mijn blikje koffie ATM
goeiemorgen...quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:51 schreef Yesse het volgende:
009. 107 Pilesquote:Op donderdag 27 maart 2008 09:51 schreef Yesse het volgende:
Hebben dat hier ook maar niet echt top capuccino!quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:00 schreef Yesse het volgende:
[..]
Goeiemorgen![]()
En gisteren was het gezellig
Hier ook niet, maar beter dan de gewone koffie die er uit komtquote:Op donderdag 27 maart 2008 09:58 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hebben dat hier ook maar niet echt top capuccino!
Plaats nr 136quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:57 schreef Piles het volgende:
[..]
009. 107 Piles
Met dank aan dit topic zo ongeveer
003. 135 Yessequote:Op donderdag 27 maart 2008 09:57 schreef Piles het volgende:
[..]
009. 107 Piles
Ik 3e....quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:57 schreef Piles het volgende:
[..]
009. 107 Piles
Sowieso. Slobber daarom veel waterquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:07 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hier ook niet, maar beter dan de gewone koffie die er uit komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was geen klacht.. Meer een opmerking met een licht cynisch ondertoontjequote:Op donderdag 27 maart 2008 10:13 schreef Yesse het volgende:
[..]Het was niet bewust en niet expres..
Ik typ gewoon snel.![]()
Nog van je verjaardag zeker?quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:12 schreef Roycoooooo het volgende:
Whehe, net weer gebak gegeten.. Mooie binnenkomer zo!
Ik heb nog dingen te doen op mijn stagequote:Op donderdag 27 maart 2008 10:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Amateur
Of heb ik dan echte de hele dag niks gedaan
Neeheeej, andere collega is vandaag jarigquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:19 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nog van je verjaardag zeker?
Idem!quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb nog dingen te doen op mijn stage
Ik ook, veel zelfs. Had er alleen geen zin in gisterquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb nog dingen te doen op mijn stage
K zit heul niet op stagequote:
Aaahquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:21 schreef c0nd0r het volgende:
Ik ben ontzichtbaar
Niemand reageert op mij
quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:21 schreef c0nd0r het volgende:
Ik ben ontzichtbaar
Niemand reageert op mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Onderzoek en... een ERP implementatie.. en dat allemaal tegelijk :quote:
Heb jou vanochtend al goedemorgen gewenstquote:
Mee spammen omdat ik geen ruk te doen hebquote:
Uiteraard! Jij niet?quote:
Nee, die is al gereserveerd voor Kiwitjuhquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jij bent niet onzichtbaar!!! Kijk maar! En je #349 is voor jou
Ik zag je nietquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:21 schreef c0nd0r het volgende:
Ik ben ontzichtbaar
Niemand reageert op mij
quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jij bent niet onzichtbaar!!! Kijk maar! En je #349 is voor jou
* KiwiTjuHh voelt zich gelijk geliefdquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:26 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Heb jou vanochtend al goedemorgen gewenst![]()
Welkom terug
Ik zou trouwens best een dagje compleet onzichtbaar willen zijnquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:21 schreef c0nd0r het volgende:
Ik ben ontzichtbaar
Niemand reageert op mij
whehe herkenbaar. Mappen op je bureau en die open leggenquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:28 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik ga eens het archief in.. nu zit ik daar naast dus dat scheelt
Ff wat op mijn bureau leggen, lijkt wat fanatieker
Ja, lijkt mij ook wel watquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:28 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik zou trouwens best een dagje compleet onzichtbaar willen zijn
Wie bedoel je?quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:26 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Heb jou vanochtend al goedemorgen gewenst![]()
Welkom terug
Condor
Lees ik het goed? Heb jij wat met Yenice?
Nu wil t geval dat ik met professor Griengas een drankje heb ontwikkelt waarmee je compleet onzichtbaar kan wordenquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:28 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik zou trouwens best een dagje compleet onzichtbaar willen zijn
Wat vraag je voor een litertje?quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:32 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Nu wil t geval dat ik met professor Griengas een drankje heb ontwikkelt waarmee je compleet onzichtbaar kan worden
!
Speciaal prijsje, alleen voor jou... PM me maarquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:32 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Wat vraag je voor een litertje?
hmm.. das vervelend. Ik leef een beetje op gespannen voet met professor Griengras sinds een (hoe zullen we het noemen) "incidentje". Misschien kan jij wat regelen dan?quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:32 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Nu wil t geval dat ik met professor Griengas een drankje heb ontwikkelt waarmee je compleet onzichtbaar kan worden
!
quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:34 schreef Piles het volgende:
[..]
En maar klagen dat ie genegeerd wordt
Toevallig op Lanzaroté? Zal mijn best doen maar kan niks garanderen! Als je hem één keer in het harnas steekt vergeeft hij je niet zo snel...... Zal wel een pseudo-naampje gebruiken, denk dat hij daar wel in traptquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:34 schreef nicomart het volgende:
[..]
hmm.. das vervelend. Ik leef een beetje op gespannen voet met professor Griengras sinds een (hoe zullen we het noemen) "incidentje". Misschien kan jij wat regelen dan?
Overigens wel voor 1 dag en niet langer, anders wordt het toch wel vervelend.
Je hebt er van gehoord? Misschien werkt het als je mijn naam achterstevoren gebruikt. Dat zal die vast niet doorhebben.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:38 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Toevallig op Lanzaroté? Zal mijn best doen maar kan niks garanderen! Als je hem één keer in het harnas steekt vergeeft hij je niet zo snel...... Zal wel een pseudo-naampje gebruiken, denk dat hij daar wel in trapt![]()
Tuurlijk, voor jouw regel ik t 1 dag
Omdat ze dan voor altijd in je geheugen gegrift staanquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:42 schreef PieterBas het volgende:
waarom voegen de schrijvers van journals altijd hun een lompe kop toe aan hun document..
ze willen op straat herkend worden als belangrijk, want normaal zijn ze dat niet.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:44 schreef nicomart het volgende:
[..]
Omdat ze dan voor altijd in je geheugen gegrift staan
Ik snap het niet.. zit hier iemand te wachten op mijn kop bij elke postquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:44 schreef nicomart het volgende:
[..]
Omdat ze dan voor altijd in je geheugen gegrift staan
Jah, zit hem namelijk erg hoogquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:42 schreef nicomart het volgende:
[..]
Je hebt er van gehoord? Misschien werkt het als je mijn naam achterstevoren gebruikt. Dat zal die vast niet doorhebben.
Wat ben jij toch een goeie gozert zeg.. Het is dat je geen vrouw bent..
Neej maar dat had je vast zelf ook wel bedacht!quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik snap het niet.. zit hier iemand te wachten op mijn kop bij elke post
quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:48 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neej maar dat had je vast zelf ook wel bedacht!
Doe ik ook wel hoorquote:
Gezellig hequote:Op donderdag 27 maart 2008 10:52 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wat is dat hier weer druk de afgelopen dagen
Jamaar, jamaar! Daarom kunnen ze m'n naam toch nog wel goed spellen?quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:42 schreef Yesse het volgende:
[..]
Is waar. Eerst wil je aandacht, krijg je aandacht is het niet goed!
Lief zijn!
ik vind het wel knus..quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:52 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Het origineel is ook zonder nulletjesquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:54 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar! Daarom kunnen ze m'n naam toch nog wel goed spellen?
Dan heb je ook een antwoord op je vraag van 2 pagina's terugquote:
cnulndnulrquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:54 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar! Daarom kunnen ze m'n naam toch nog wel goed spellen?
Doe ik welquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik snap het niet.. zit hier iemand te wachten op mijn kop bij elke post
Lekker knorrenquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:56 schreef nicomart het volgende:
[..]
cnulndnulr
dus eigenlijk knullen in de nor?
Dan ben ik hagelslagquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:55 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het origineel is ook zonder nulletjes
We hebben onze ouwe überspammer Roycoooooooo weer terugquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:52 schreef KiwiTjuHh het volgende:
JWT!quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:59 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
We hebben onze ouwe überspammer Roycoooooooo weer terug
Maar jij bent coolquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:56 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Doe ik wel
Niet alleen mijn hoofd, dat zal ik jullie besparen
quote:
quote:
Sjoemelen met de cijfersquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:08 schreef jna het volgende:
Ben toch maar wat gaan doen![]()
Moet dalijk ook nog de kas bijwerken
Oh ja, die is schattig. Wat je zéker moet doen is de soundtrack luisteren, die is zoooo ontzettend mooi, heerlijke CD is dat! Zero 7, Frou frouquote:Op donderdag 27 maart 2008 08:45 schreef crossover het volgende:
Wie heeft er ooit Garden State gezien?
Mooie film
quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:14 schreef Leinonlein het volgende:![]()
![]()
[..]
Oh ja, die is schattig. Wat je zéker moet doen is de soundtrack luisteren, die is zoooo ontzettend mooi, heerlijke CD is dat! Zero 7, Frou frou![]()
Nou, na een heerlijke vakantie in nat, koud, winderig en ijzig Nederland weer terug in Barca. Gisteren om 1:30 eens een keer thuis, nu E-mails doorspitten
Nee niet sjoemelenquote:
Hey Leinquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:14 schreef Leinonlein het volgende:![]()
![]()
[..]
Oh ja, die is schattig. Wat je zéker moet doen is de soundtrack luisteren, die is zoooo ontzettend mooi, heerlijke CD is dat! Zero 7, Frou frou![]()
Nou, na een heerlijke vakantie in nat, koud, winderig en ijzig Nederland weer terug in Barca. Gisteren om 1:30 eens een keer thuis, nu E-mails doorspitten
Ja, van een kale kip kun je niet plukken dus wat je met die kas moet doen is mij ook een raadselquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:15 schreef jna het volgende:
[..]
Nee niet sjoemelenDie kas stelt sowieso geen reet voor aangezien alles gewoon via de bank of pin wordt gedaan
![]()
Iets met een kale kip en plukken
Creatief boekhoudenquote:
Houquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:17 schreef Houniet het volgende:
Zo, hier zijn jullie!
quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:14 schreef Leinonlein het volgende:![]()
![]()
[..]
Ik welquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:19 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Knus en gezellig ja
Ik kan het alleen niet bijhouden joh! Haha
Houquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:17 schreef Houniet het volgende:
Zo, hier zijn jullie!
Vraag ik me ook wel eens af maar aangezien het toch niks voorstelt doe ik het wel ffquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:17 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ja, van een kale kip kun je niet plukken dus wat je met die kas moet doen is mij ook een raadsel
Leuke bezigheid tijdens het koffiedrinkenquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:22 schreef jna het volgende:
[..]
Vraag ik me ook wel eens af maar aangezien het toch niks voorstelt doe ik het wel ff
Jij bent slimmmm jongen, je van je goede kant laten zien en zo veel mogelijk werkjes oppikken (beetje goodwill kweken jwtquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:22 schreef jna het volgende:
[..]
Vraag ik me ook wel eens af maar aangezien het toch niks voorstelt doe ik het wel ff
En zij maar denken dat ik keihard heb zitten werken terwijl zij in Korea zatenquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:23 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jij bent slimmmm jongen, je van je goede kant laten zien en zo veel mogelijk werkjes oppikken (beetje goodwill kweken jwt)!
![]()
ik zou m wel ergens bewaren hoorquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mijn naamtopic![]()
Volgende is wel voor kiwi!!
Heb je hun mooi in het spreekwoordelijke ootje genomenquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:25 schreef jna het volgende:
[..]
En zij maar denken dat ik keihard heb zitten werken terwijl zij in Korea zaten
Neej joh, prima te doen voor kleine meisjesquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:36 schreef Leinonlein het volgende:
Hihi, hoi allemaaaaal! Ik heb echt moeite mijn ogen open te houden hier haha.
Maar, vanavond naar Chimaira denk ik, hoop dat ik het een beetje trek (weet niet of het wat te ruig is voor kleine meisjes?)
Ik heb ook een leven enzulksquote:
Helaas moeten er voor woensdag wel 2 subsidieaanvragen klaar zijn.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:37 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Heb je hun mooi in het spreekwoordelijke ootje genomen
Chimairaquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:36 schreef Leinonlein het volgende:
Hihi, hoi allemaaaaal! Ik heb echt moeite mijn ogen open te houden hier haha.
Maar, vanavond naar Chimaira denk ik, hoop dat ik het een beetje trek (weet niet of het wat te ruig is voor kleine meisjes?)
Nee, nog nietquote:
quote:Naaktstrandje Groene Ster
misschien wel het leukste strandje van Nederland
Google zoekt dat niet zomaar op, wat ben je aan het doenquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:43 schreef jna het volgende:
Waarom zie ik in google ads dit staan:
[..]
!
Groene ster, omfgquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:43 schreef jna het volgende:
[..]
!
quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:43 schreef jna het volgende:
[..]
!
ehquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:45 schreef Deansensitized het volgende:
Dat is hier vlakbij
Kom ik alle dagen langs
Groene Ster that is, wist niet dat het een naaktstrandje was
We noemen het altijd Bruine Ster, nogal vernaamde homo ontmoetingsplek.
Het komt door jouw sig want er staat er 1 naast met nieuwbouw in Dokkumquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:45 schreef Deansensitized het volgende:
Dat is hier vlakbij
Kom ik alle dagen langs
Als je een groene ster hebt, wordt hij blijkbaar zo weinig gebruikt, dat het mos erop blijft staanquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:45 schreef Deansensitized het volgende:
Dat is hier vlakbij
Kom ik alle dagen langs
Leesbaar?quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:49 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Geweldig, bezwaarschriften van gedetineerden.. handgeschreven en enorm lang
Helemaal geen Google adsquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:49 schreef Yesse het volgende:
Ik heb gewoon hele normale google ads. Jullie zijn gewoon vies![]()
IIIEEEEELquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:49 schreef Deansensitized het volgende:
Gelukkig dendert de bus er altijd voorbij.
Alleen ligt daarbij wel een bushalte en soms stapt er zo'n vies dubieus geval in
En ligt in de middle of nergens, dus als je daar opstapt weet meteen iedereen waar je bent geweest
Dan sta je toch voor lulquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:49 schreef Deansensitized het volgende:
Gelukkig dendert de bus er altijd voorbij.
Alleen ligt daarbij wel een bushalte en soms stapt er zo'n vies dubieus geval in
En ligt in de middle of nergens, dus als je daar opstapt weet meteen iedereen waar je bent geweest
Ik weet dat in Zevenbergen/Moerdijk een sportvereniging De Groene Ster heetquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:45 schreef Deansensitized het volgende:
Dat is hier vlakbij
Kom ik alle dagen langs
Naja, gewoon andere layout [Fok!_light] anders had ik ze wellicht ook gehadquote:
Je zal diepe spits zijn bij de groene sterquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik weet dat in Zevenbergen/Moerdijk een sportvereniging De Groene Ster heet
De Groene Ster Uit, altijd lastig
Wat is er mis met een beetje viezigheid op zijn tijd?quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:49 schreef Yesse het volgende:
Ik heb gewoon hele normale google ads. Jullie zijn gewoon vies![]()
Of mandekker..quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:54 schreef jna het volgende:
[..]
Je zal diepe spits zijn bij de groene ster![]()
Of laatste man
De laatste man.. Die mag het gekloot van de anderen oplossenquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:54 schreef jna het volgende:
[..]
Je zal diepe spits zijn bij de groene ster![]()
Of laatste man
Is daar mis mee?quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:57 schreef Deansensitized het volgende:
Ben zelf 8 jaar laatste man geweest
Iddquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |