Niet echt, maar ik ben voor de zekerheid toch maar wezen kolven. 120 cc was de opbrengstquote:
Nee, bij Jen is het tongriempje juist goed. Bij mijzelf is het kort, ik kan mn tong niet uitsteken. Jen kan dat heeeel goed.quote:Op donderdag 17 april 2008 14:32 schreef Lois het volgende:
Randa en Ticootje, is er al gekeken of het tongriempje niet te kort is? Ik zeg niet dat dit het probleem is maar het kan wel een oorzaak zijn.
achterbaks?quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:20 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik moet m`n borsten blijkbaar wat vaker uitkoken![]()
Weekendarts zou kunnen, maar dat zou ik dan weer achterbaks vinden van mezelf :-/
En dat is dan huisarts...dat heeft dan zo'n geweldige studie afgerond...*zucht*quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:32 schreef p_iglet het volgende:
mijn "je kind is nu 6 maanden, dus bv is nu echt niet meer goed" huisarts is zelf weer zwanger![]()
vermoed dat dat kind vast niet lang bv gaat krijgen...
ik heb er ook nog wel een paar die ik wil opgevenquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:32 schreef p_iglet het volgende:
oew... dan heb ik er nog wel een paar die ik voor die cursus wil opgeven owlet...
quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:24 schreef p_iglet het volgende:
je mag tijdens het geven van borstvoeding bijvoorbeeld ook niet je ogen laten laseren
Allemachtigquote:Op zondag 20 april 2008 20:26 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik ga morgen eerst een lactatiekundige raadplegen, desnoods op consult. Dan ga ik weer naar de huisarts en als die me weer niet wil helpen vraag ik via de verzekering bij welke huisarts is terecht kan voor een second opinion. Ik zit op het randje van een borstontsteking inmiddels
Als je fles of speen kapot is kun je nieuwe kopen, met borsten gaat dat zo lastig he?!
Kun je daktarin niet gewoon morgen bij de apotheek gaan halen. Is toch ook iets tegen voetschimmel ofzo, of moet dat ook op recept?quote:Op zondag 20 april 2008 21:26 schreef Maneki.Neko het volgende:
Lactatiekundige gebeld..die komt dinsdag langs. In de tussentijd m`n borsten insmeren met miconazol en gentiaanviolet bestellen om m`n tepels en Saartje mee te behandelen, óf via de huisartsenpost proberen om daktarin los te peuteren. Dat laatste is dus niet gelukt, assistente vond dat ik maar moest kolven zodat Saartje nog wat drinken binnenkrijgt. Dat geworstel aan de borst is ook allemaal maar niets en borstvoeding niet het heiligste der heiligen.
Het lijkt verdorie wel of ik de complete anti-borstvoedingslobby op m`n pad heb gekregen
Is misschien ook wel netjes, maar de manier waarop niet. "Het is niet onze verantwoordelijkheid" vond ik behoorlijk afzeikerig overkomen. En verder het tegenstrijdige adviesquote:Op zondag 20 april 2008 20:18 schreef Kersjes het volgende:
Randa, ik vind het juist best netjes van de opticien om je te waarschuwen dat de brilsterkte die nu bij je gemeten wordt over bijv. 1 jaar niet meer toereikend is. Eigenlijk raad ik je sowieso aan om je ogen niet door een opticien te laten meten, maar door een optometrist of oogarts die pupilverwijdende druppels mag gebruiken. Da's nl. de enige manier om betrouwbare metingen te verkrijgen.
Ik weet nog niet of ik het niet wil.quote:Op maandag 21 april 2008 16:21 schreef Maneki.Neko het volgende:
da`s ook mooi..ik wil het maar krijg het niet en jij krijgt het maar hoeft het niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |