Geen idee, maar waarschijnlijk iets met een gebruiksvoorwerpquote:Op woensdag 26 maart 2008 01:17 schreef Bob. het volgende:
Wat was er dan uit de bus gerold?
Dat is een beetje een ontwijkend antwoordquote:En omdat Bob zonder puntje al bezet was.
Wat ga je er dan eigenlijk op vooruit?quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:12 schreef JH87 het volgende:
Herman Colleniusstraat, dat IN-pand aan de gracht, tegenover de watertoren.
13 m2 - 20 m2 is behoorlijk verschil. Hopelijk ook een wat schonere keuken en dan weet ik wel wat ik doe hoor.quote:Op woensdag 26 maart 2008 02:21 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Wat ga je er dan eigenlijk op vooruit?
Afstand centrum is hetzelfde.
En je hebt niet dat super relaxte internet
Neequote:Op woensdag 26 maart 2008 08:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hoi, goedemorgen
Alexxxx, heb je die foto al online gegooid?
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:38 schreef MaxMark het volgende:
Gewoon DaD heur.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:57 schreef Peterselieman het volgende:
Goeiemorgen
Best lachen, hebben wij op het balkonquote:Op woensdag 26 maart 2008 12:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mijn huisgenoten hebben ook iets bedacht hoor.. Willen ze kunstgras op het dakterras leggen zodat het dan net is alsof we een tuintje hebben...
quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mijn huisgenoten hebben ook iets bedacht hoor.. Willen ze kunstgras op het dakterras leggen zodat het dan net is alsof we een tuintje hebben...
Top is mss wat overdreven, maar tis best leuk bedachtquote:Op woensdag 26 maart 2008 12:27 schreef Jesse_ het volgende:
Dat kunstgras is toch een top idee?
Ik heb waterdoorlatend grastapijt. Ligt er prima inquote:Op woensdag 26 maart 2008 12:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heb je dan gewoon grastapijt, freecell?
Ons dakterras heeft nog geen vlakke vierkante meter, dus volgens mij kán het gewoon niet mooi worden. Maar ze zoeken het maar uit, ik bemoei me er iig niet mee..
Daar heb je toch ook foto's van? (wel eens gezien dacht ik)quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:35 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb waterdoorlatend grastapijt. Ligt er prima in
Dan moeten ze de voetbalclub Cambuur bellen. Die halen deze zomer hun kunstgrasveld weg, omdat het daar niet voldoetquote:Op woensdag 26 maart 2008 12:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n huisgenoten willen echt zoden zeg maar, geen tapijt.
Dat van ons is dan ook geen echt tapijt. Het is bedoeld voor buiten en dan hoeft het niet eens overdekt te zijn (wat ons balkon wel is) het is heel zacht, maar ook extreem waterdoorlatend. Zo'n 10 minuten na een regenbui waarbij het flink inregende is het altijd ook weer droog. ik heb niet het idee dat het zou kunnen gaan rotten.quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:46 schreef teigan het volgende:
ik ben zo bang dat tapijt gaat liggen rotten, ook al hebben we een overdekt balkon, als de wind verkeerd staat regent het nog wel eens flink in..
Die heben wijquote:Op woensdag 26 maart 2008 12:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Special grastapijt met drainage kun je bijvoorbeeld bij de Leen Bakker kopen, teigan.
Ik maai mn eigen tuin niet eens, dus die kans acht ik vrij kleinquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:47 schreef Mark_Boelen het volgende:
Dan komt jesse elke week in de zomer even grasmaaien?
Liever eentje met een tuinmanquote:Op woensdag 26 maart 2008 15:09 schreef Mark_Boelen het volgende:
Een tuin met asfalt zou dus een uitkomst voor jouw zijn
Een stomme vraag misschien, maar waaróm gaan jij en je stageloper eigenlijk naar de McDonalds in Groningen?quote:
Preciesquote:
Ik zit ondertussen al 2 uur te staren naar een scherm waar langzaam een horecakeuken verschijntquote:Op woensdag 26 maart 2008 15:22 schreef Grulez het volgende:
Er lukt echt helemaal niks vandaag... Ben al 3 uur naar een scherm aan het staren...
Door jouw inspanningen? Of is het een bijzonder langdradige film?quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:26 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Ik zit ondertussen al 2 uur te staren naar een scherm waar langzaam een horecakeuken verschijnt
NIET! Is nie tdoorgegaan. Ik heb zo een date met DevilsWhore, in Leeuwarden.quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Een stomme vraag misschien, maar waaróm gaan jij en je stageloper eigenlijk naar de McDonalds in Groningen?
Virtuele keuken ws...quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:36 schreef Jesse_ het volgende:
krijgt het feithhuis een nieuwe keuken? :p
Waarom zóuden jij en je stageloper dan naar de Mac in Groningen?quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:47 schreef Dangel het volgende:
[..]
NIET! Is nie tdoorgegaan. Ik heb zo een date met DevilsWhore, in Leeuwarden.
Omdat we een bureau bij de ikea moestenkopen. Maardat hoeft nietmeer dus.quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Waarom zóuden jij en je stageloper dan naar de Mac in Groningen?
Veel plezier!
Niet eens een slecht ideequote:Op woensdag 26 maart 2008 15:24 schreef Mark_Boelen het volgende:
We kunnen wel een klein bavariakratmeetje organiseren
Hatsjoeh?!quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:29 schreef Grulez het volgende:
Watn lekker weer weer. Na het weekend 20 graden hoorde ik?
Dan kom een meet in het noorderplantsoen snel dichterbijquote:Op woensdag 26 maart 2008 17:29 schreef Grulez het volgende:
Watn lekker weer weer. Na het weekend 20 graden hoorde ik?
quote:GRONINGEN - Bij RTV Noord is dinsdagmiddag een poederbrief bezorgd. De afzender beweert dat hij de pyromaan van 't Zandt is.
Twee rechercheurs, die de brief onderzochten, kregen last van een branderig gevoel in de ogen en van geïrriteerde luchtwegen. Het poeder is voor onderzoek naar een laboratorium in Lelystad gebracht.
Volgens de afzender zit Johnny B. onterecht vast voor negentien brandstichtingen en pogingen daartoe. Twee weken geleden kwam bij RTV Noord ook al een brief binnen van iemand, die beweert de pyromaan van 't Zandt te zijn. Die brief wordt eveneens onderzocht.
Ik geloof niets van die 20 graden eigenlijkquote:Op woensdag 26 maart 2008 17:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan kom een meet in het noorderplantsoen snel dichterbij
Sorry, kon het niet laten.quote:
Wel op zaterdag of zondag, hè?quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan kom een meet in het noorderplantsoen snel dichterbij
Dan zit ik in mijn stamkroeg.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:40 schreef Jesse_ het volgende:
De nacht er voor is leuker [ afbeelding ]
Altijd veels te druk als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:40 schreef Jesse_ het volgende:
De nacht er voor is leuker [ afbeelding ]
Gewoon terugpakken. Zal hem lerenquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n huisgenoot stapte net onder de douche toen ik wilde gaan douchen vanochtend, en zonet ging ie net koken terwijl ik wilde gaan koken, en hij heeft al twee keer op één dag nét voor ik de kans kreeg de mijne erin te doen zijn was in de wasmachine gepropt en nu mag ik straks niet meer omdat ie dan last heeft van 't geluid..
Wat is het leven toch zwaar meid.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n huisgenoot stapte net onder de douche toen ik wilde gaan douchen vanochtend, en zonet ging ie net koken terwijl ik wilde gaan koken, en hij heeft al twee keer op één dag nét voor ik de kans kreeg de mijne erin te doen zijn was in de wasmachine gepropt en nu mag ik straks niet meer omdat ie dan last heeft van 't geluid..
Ik wilde dus net zeggen dat ik nog wel een adresje weetquote:Op woensdag 26 maart 2008 13:09 schreef Mark_Boelen het volgende:
Een vriend van mij handelt met zijn vader in kunstgras, als je de maten even doorgeeft wil ik wel even vragen of ze nogeen stukje hebben liggen!!
Als je mij de maten even doorgeeft zal ik even voor je informeren of ze nog wat hebben liggne en wat dit zou moeten kosten.quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een kratje bier, geloof ik.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:08 schreef Mark_Boelen het volgende:
ik zal hem is ff bellen
wat mag het kosten?
Ja?quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
3 bij 4 komt aardig in de buurt, denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |