quote:GRONINGEN - Bij RTV Noord is dinsdagmiddag een poederbrief bezorgd. De afzender beweert dat hij de pyromaan van 't Zandt is.
Twee rechercheurs, die de brief onderzochten, kregen last van een branderig gevoel in de ogen en van geïrriteerde luchtwegen. Het poeder is voor onderzoek naar een laboratorium in Lelystad gebracht.
Volgens de afzender zit Johnny B. onterecht vast voor negentien brandstichtingen en pogingen daartoe. Twee weken geleden kwam bij RTV Noord ook al een brief binnen van iemand, die beweert de pyromaan van 't Zandt te zijn. Die brief wordt eveneens onderzocht.
Ik geloof niets van die 20 graden eigenlijkquote:Op woensdag 26 maart 2008 17:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan kom een meet in het noorderplantsoen snel dichterbij
Sorry, kon het niet laten.quote:
Wel op zaterdag of zondag, hè?quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan kom een meet in het noorderplantsoen snel dichterbij
Dan zit ik in mijn stamkroeg.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:40 schreef Jesse_ het volgende:
De nacht er voor is leuker [ afbeelding ]
Altijd veels te druk als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:40 schreef Jesse_ het volgende:
De nacht er voor is leuker [ afbeelding ]
Gewoon terugpakken. Zal hem lerenquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n huisgenoot stapte net onder de douche toen ik wilde gaan douchen vanochtend, en zonet ging ie net koken terwijl ik wilde gaan koken, en hij heeft al twee keer op één dag nét voor ik de kans kreeg de mijne erin te doen zijn was in de wasmachine gepropt en nu mag ik straks niet meer omdat ie dan last heeft van 't geluid..
Wat is het leven toch zwaar meid.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n huisgenoot stapte net onder de douche toen ik wilde gaan douchen vanochtend, en zonet ging ie net koken terwijl ik wilde gaan koken, en hij heeft al twee keer op één dag nét voor ik de kans kreeg de mijne erin te doen zijn was in de wasmachine gepropt en nu mag ik straks niet meer omdat ie dan last heeft van 't geluid..
Ik wilde dus net zeggen dat ik nog wel een adresje weetquote:Op woensdag 26 maart 2008 13:09 schreef Mark_Boelen het volgende:
Een vriend van mij handelt met zijn vader in kunstgras, als je de maten even doorgeeft wil ik wel even vragen of ze nogeen stukje hebben liggen!!
Als je mij de maten even doorgeeft zal ik even voor je informeren of ze nog wat hebben liggne en wat dit zou moeten kosten.quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mijn huisgenoten hebben ook iets bedacht hoor.. Willen ze kunstgras op het dakterras leggen zodat het dan net is alsof we een tuintje hebben...
Een kratje bier, geloof ik.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:08 schreef Mark_Boelen het volgende:
ik zal hem is ff bellen
wat mag het kosten?
Ja?quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
3 bij 4 komt aardig in de buurt, denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |