Ik maai mn eigen tuin niet eens, dus die kans acht ik vrij kleinquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:47 schreef Mark_Boelen het volgende:
Dan komt jesse elke week in de zomer even grasmaaien?
Liever eentje met een tuinmanquote:Op woensdag 26 maart 2008 15:09 schreef Mark_Boelen het volgende:
Een tuin met asfalt zou dus een uitkomst voor jouw zijn
Een stomme vraag misschien, maar waaróm gaan jij en je stageloper eigenlijk naar de McDonalds in Groningen?quote:
Preciesquote:
Ik zit ondertussen al 2 uur te staren naar een scherm waar langzaam een horecakeuken verschijntquote:Op woensdag 26 maart 2008 15:22 schreef Grulez het volgende:
Er lukt echt helemaal niks vandaag... Ben al 3 uur naar een scherm aan het staren...
Door jouw inspanningen? Of is het een bijzonder langdradige film?quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:26 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Ik zit ondertussen al 2 uur te staren naar een scherm waar langzaam een horecakeuken verschijnt
NIET! Is nie tdoorgegaan. Ik heb zo een date met DevilsWhore, in Leeuwarden.quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Een stomme vraag misschien, maar waaróm gaan jij en je stageloper eigenlijk naar de McDonalds in Groningen?
Virtuele keuken ws...quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:36 schreef Jesse_ het volgende:
krijgt het feithhuis een nieuwe keuken? :p
Waarom zóuden jij en je stageloper dan naar de Mac in Groningen?quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:47 schreef Dangel het volgende:
[..]
NIET! Is nie tdoorgegaan. Ik heb zo een date met DevilsWhore, in Leeuwarden.
Omdat we een bureau bij de ikea moestenkopen. Maardat hoeft nietmeer dus.quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Waarom zóuden jij en je stageloper dan naar de Mac in Groningen?
Veel plezier!
Niet eens een slecht ideequote:Op woensdag 26 maart 2008 15:24 schreef Mark_Boelen het volgende:
We kunnen wel een klein bavariakratmeetje organiseren
Hatsjoeh?!quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:29 schreef Grulez het volgende:
Watn lekker weer weer. Na het weekend 20 graden hoorde ik?
Dan kom een meet in het noorderplantsoen snel dichterbijquote:Op woensdag 26 maart 2008 17:29 schreef Grulez het volgende:
Watn lekker weer weer. Na het weekend 20 graden hoorde ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |