Geen idee, maar waarschijnlijk iets met een gebruiksvoorwerpquote:Op woensdag 26 maart 2008 01:17 schreef Bob. het volgende:
Wat was er dan uit de bus gerold?
Dat is een beetje een ontwijkend antwoordquote:En omdat Bob zonder puntje al bezet was.
Wat ga je er dan eigenlijk op vooruit?quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:12 schreef JH87 het volgende:
Herman Colleniusstraat, dat IN-pand aan de gracht, tegenover de watertoren.
13 m2 - 20 m2 is behoorlijk verschil. Hopelijk ook een wat schonere keuken en dan weet ik wel wat ik doe hoor.quote:Op woensdag 26 maart 2008 02:21 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Wat ga je er dan eigenlijk op vooruit?
Afstand centrum is hetzelfde.
En je hebt niet dat super relaxte internet
Neequote:Op woensdag 26 maart 2008 08:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hoi, goedemorgen
Alexxxx, heb je die foto al online gegooid?
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:38 schreef MaxMark het volgende:
Gewoon DaD heur.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:57 schreef Peterselieman het volgende:
Goeiemorgen
Best lachen, hebben wij op het balkonquote:Op woensdag 26 maart 2008 12:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mijn huisgenoten hebben ook iets bedacht hoor.. Willen ze kunstgras op het dakterras leggen zodat het dan net is alsof we een tuintje hebben...
quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mijn huisgenoten hebben ook iets bedacht hoor.. Willen ze kunstgras op het dakterras leggen zodat het dan net is alsof we een tuintje hebben...
Top is mss wat overdreven, maar tis best leuk bedachtquote:Op woensdag 26 maart 2008 12:27 schreef Jesse_ het volgende:
Dat kunstgras is toch een top idee?
Ik heb waterdoorlatend grastapijt. Ligt er prima inquote:Op woensdag 26 maart 2008 12:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heb je dan gewoon grastapijt, freecell?
Ons dakterras heeft nog geen vlakke vierkante meter, dus volgens mij kán het gewoon niet mooi worden. Maar ze zoeken het maar uit, ik bemoei me er iig niet mee..
Daar heb je toch ook foto's van? (wel eens gezien dacht ik)quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:35 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb waterdoorlatend grastapijt. Ligt er prima in
Dan moeten ze de voetbalclub Cambuur bellen. Die halen deze zomer hun kunstgrasveld weg, omdat het daar niet voldoetquote:Op woensdag 26 maart 2008 12:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n huisgenoten willen echt zoden zeg maar, geen tapijt.
Dat van ons is dan ook geen echt tapijt. Het is bedoeld voor buiten en dan hoeft het niet eens overdekt te zijn (wat ons balkon wel is) het is heel zacht, maar ook extreem waterdoorlatend. Zo'n 10 minuten na een regenbui waarbij het flink inregende is het altijd ook weer droog. ik heb niet het idee dat het zou kunnen gaan rotten.quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:46 schreef teigan het volgende:
ik ben zo bang dat tapijt gaat liggen rotten, ook al hebben we een overdekt balkon, als de wind verkeerd staat regent het nog wel eens flink in..
Die heben wijquote:Op woensdag 26 maart 2008 12:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Special grastapijt met drainage kun je bijvoorbeeld bij de Leen Bakker kopen, teigan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |