Doe ff rustigquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:19 schreef Werewolf het volgende:
Laatstgespeelde wedstrijd: PSV - Ajax?
quote:Wanneer PSV in de komende weken voor de 14e keer in 23 seizoenen kampioen wordt, overtreft de Eindhovense club alle nationale records. In het verleden deden slechts twee clubs in Europa het nog beter: Real Madrid en Celtic wonnen 15 titels in 23 jaar.
De goed prestatie van de Eindhovense club is dat de club vanaf het seizoen 1985-86 een zeldzame status heeft opgebouwd met 14 landstitels in 23 jaar.
In het buitenland zijn er twee clubs die PSV kunnen overtreffen: Real Madrid won tussen 1953 en 1976 vijftien titels en Celtic evenaarde deze prestatie tussen 1965 en 1988.
We gaan degraderenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:22 schreef ruud.nl het volgende:
NEC heeft minder verliespunten in 2008 dan PSV, dus er is nog niet zomaar gewonnen, om het optimisme over een eventueel daar te behalen kampioenschap even te temperen.
Ach, uit gelijk spelen tegen NEC vind ik heel niet zo erg. Liever kampioen in het Philips Stadion.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:22 schreef ruud.nl het volgende:
NEC heeft minder verliespunten in 2008 dan PSV, dus er is nog niet zomaar gewonnen, om het optimisme over een eventueel daar te behalen kampioenschap even te temperen.
PSV had daar vorig jaar makkelijk kunnen winnen, maar Koetje bracht kreupele Kluivert vroeg in, waar ie voor Género Zeefuik had moeten kiezen. Zijn ongelukkige hand zullen we maar zeggen. Daar heeft Sef geen handje van. Bovendien is Afellay niet fit, ik heb er alle vertrouwen in.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:29 schreef Manu82 het volgende:
Hou niet echt van die overmoedigheid tov NEC. Op zich doen ze het goed in 2008 en vorig jaar werden we er ook weggespeeld terwijl NEC toen niet hoger stond dan nu. Wordt denk ik nog een zware dobber!!!
Nee voor Sef snel gaat wisselen moet er heel wat gebeurenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:40 schreef okee6 het volgende:
[..]
PSV had daar vorig jaar makkelijk kunnen winnen, maar Koetje bracht kreupele Kluivert vroeg in, waar ie voor Género Zeefuik had moeten kiezen. Zijn ongelukkige hand zullen we maar zeggen. Daar heeft Sef geen handje van.
Voor kledingadvies moet je in het mode-topic zijn.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:55 schreef -SG- het volgende:
Ik zit 3 april trouwens in londen. 'Eventjes' langs White hart lane gaan met PSV shirt aan natuurlijk?
Als je zo nodig slimme opmerkingen wil maken die volkomen misplaats zijn moet je in het Politiek topic zijn.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:55 schreef jmac het volgende:
[..]
Voor kledingadvies moet je in het mode-topic zijn.
Jij stelt de domme vragen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:58 schreef -SG- het volgende:
[..]
Als je zo nodig slimme opmerkingen wil maken die volkomen misplaats zijn moet je in het Politiek topic zijn.
Heb je die wedstrijd vorig jaar eigenlik wel gezien? Was een van de slechtste wedstrijden van het seizoen?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:40 schreef okee6 het volgende:
[..]
PSV had daar vorig jaar makkelijk kunnen winnen, maar Koetje bracht kreupele Kluivert vroeg in, waar ie voor Género Zeefuik had moeten kiezen. Zijn ongelukkige hand zullen we maar zeggen. Daar heeft Sef geen handje van. Bovendien is Afellay niet fit, ik heb er alle vertrouwen in.
"Er zijn geen domme vragen alleen domme antwoorden."quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:59 schreef jmac het volgende:
[..]
Jij stelt de domme vragen.
Maar veel plezier![]()
Als je gaat klagen moet je in de Klaagbaak zijn..quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:58 schreef -SG- het volgende:
[..]
Als je zo nodig slimme opmerkingen wil maken die volkomen misplaats zijn moet je in het Politiek topic zijn.
PSV werd anders gewoon weggespeeld door onder andere Holman en Beerens.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:40 schreef okee6 het volgende:
[..]
PSV had daar vorig jaar makkelijk kunnen winnen, maar Koetje bracht kreupele Kluivert vroeg in, waar ie voor Género Zeefuik had moeten kiezen.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:44 schreef rubbereend het volgende:
ach tegen NEC kampioen worden zou leuk zijn maar echt heel erg verwachten doe ik het niet. De week erop is ook primaveel beter.
Haha, grapjas.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:40 schreef okee6 het volgende:
[..]
PSV had daar vorig jaar makkelijk kunnen winnen, maar Koetje bracht kreupele Kluivert vroeg in, waar ie voor Género Zeefuik had moeten kiezen. Zijn ongelukkige hand zullen we maar zeggen. Daar heeft Sef geen handje van. Bovendien is Afellay niet fit, ik heb er alle vertrouwen in.
Bullshit ! We hadden daar met 7-1 moeten verliezen, we speelden toen zo bagger. Het is dat Denneboom af en toe scheel keek, en dat we Gomes hadden. Achteraf gezien zijn we daar kampioen geworden, omdat het MAAR 2-1 werd.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:40 schreef okee6 het volgende:
[..]
Vroegste ooit is dan ook relatief of zo. Je moet kijken naar het aantal gespeelde wedstrijden. Dat is na zaterdag 31. Dat is echt niet het vroegst danquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:07 schreef RayMania het volgende:
Kampioen worden in maart, het is mogelijk. Zou dan de eerste kampioen in Europa zijn en misschien wel de vroegste ooit (komt natuurlijk ook door de playoffs + EK).
Daardoor ja. Als PSV Zeefuik ipv Kluivert had ingebracht, plus Beerens had geschoffeld, waren we met twee vingers in de neus kampioen geworden. In plaats daarvan kregen we toen een zooi meelopers die de club persé in diskrediet wilden brengen door Koeman en/of voorzitter aan te vallen. Met de ontsnapping als gevolg.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb je die wedstrijd vorig jaar eigenlik wel gezien? Was een van de slechtste wedstrijden van het seizoen?
7-1 had zonder Gomes gekund, maar PSV deed er alles aan om NEC in het zadel te helpen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:32 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Bullshit ! We hadden daar met 7-1 moeten verliezen, we speelden toen zo bagger. Het is dat Denneboom af en toe scheel keek, en dat we Gomes hadden. Achteraf gezien zijn we daar kampioen geworden, omdat het MAAR 2-1 werd.
Voel je je nu gelukkig? Jammer, van die meelopers.quote:edit: ik zie nu pas dat ik niet de enige was die er zo over dacht![]()
Nog maar eens happen: jij redeneert naar wat je zag, niet naar wat er gebeurt zou zijn als Koeman adequaat gewisseld had. NEC geloofde er volledig in, door de ontstane apathie. PSV begon al niet best, en kwam toen met 10 man te staan.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:04 schreef RayMania het volgende:
[..]
PSV werd anders gewoon weggespeeld door onder andere Holman en Beerens.
Gelukkig? nou eerder dat ik (en dus meerdere mensen) een beter geheugen hebben dan dat jij hebtquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:29 schreef okee6 het volgende:
[..]
7-1 had zonder Gomes gekund, maar PSV deed er alles aan om NEC in het zadel te helpen.
[..]
Voel je je nu gelukkig? Jammer, van die meelopers.
?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:27 schreef okee6 het volgende:
[..]
In plaats daarvan kregen we toen een zooi meelopers die de club persé in diskrediet wilden brengen door Koeman en/of voorzitter aan te vallen. Met de ontsnapping als gevolg.
Ik redeneer wat ik zag ja. Ik zag een veel beter NEC, met geloof, met durf, met gemotiveerde spelers (vooral Beerens als huurling). Daarom kwam PSV al snel 2-0 achter en kwam het met 10 man te staan. De reden toen lag aan het goede spel van NEC, niet aan het slechte spel van PSV of de slechte tactische beslissingen die jij Koeman aanrekent. Knappe coach die met tien man een 2-0 achterstand kan ombuigen naar een 2-3 voorsprong, ik heb het er weinige zien doen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:33 schreef okee6 het volgende:
[..]
Nog maar eens happen: jij redeneert naar wat je zag, niet naar wat er gebeurt zou zijn als Koeman adequaat gewisseld had. NEC geloofde er volledig in, door de ontstane apathie. PSV begon al niet best, en kwam toen met 10 man te staan.
Ja, en als Ajax één keer meer had gescoord in Tilburg speelde het dit jaar CL. Als telt niet.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:27 schreef okee6 het volgende:
[..]
Als PSV Zeefuik ipv Kluivert had ingebracht, plus Beerens had geschoffeld, waren we met twee vingers in de neus kampioen geworden.
Nou, over deze wedstrijd bestaat binnen PSV-gelederen wel enige gelijkheid in mening (op de enkeling na):quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:55 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik redeneer wat ik zag ja. Ik zag een veel beter NEC, met geloof, met durf, met gemotiveerde spelers (vooral Beerens als huurling). Daarom kwam PSV al snel 2-0 achter en kwam het met 10 man te staan. De reden toen lag aan het goede spel van NEC, niet aan het slechte spel van PSV of de slechte tactische beslissingen die jij Koeman aanrekent. Knappe coach die met tien man een 2-0 achterstand kan ombuigen naar een 2-3 voorsprong, ik heb het er weinige zien doen.
Dat zie ik wel vaker trouwens bij vele PSV-fans, niet generaliserend bedoeld. Puntverlies van PSV hoeft niet aan eigen fouten te liggen, een tegenstander kan ook beter zijn.
Als we weer verliezen, weten we hoe het komtquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:08 schreef dndiek het volgende:
Vorig jaar zat ik in het buitenland tijdens NEC-PSV en dit jaar weer
Iedereen was het erover eens dat Beerens de beste man was, en dat die niet werd neergehaald was Koeman wel degelijk aan te rekenen. Maar nog geen reden om de coach vlak voor behalen van de titel aan te gaan vallen. Schaamde me toen voor die so called PSV-fans, die zaten te fluiten om zijn vertrek. In dat soort tijden heb je juist support nodig. Iets wat er van hen niet was.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:58 schreef BottleKid het volgende:
[..]
Nou, over deze wedstrijd bestaat binnen PSV-gelederen wel enige gelijkheid in mening (op de enkeling na):
Die was van onze zijde gewoon ruk. De enige PSV'er die zijn best deed was Beerens.
Niet voor niets werd de bus tegengehouden na de wedstrijd, het was natuurlijk een optelsom, maar dit was zeg maar de emmer die de emmer deed overlopen.
Doel je met 'aanvallen' op hetgeen in de bussluis bij De Goffert gebeurde of op het al dan niet online duidelijk maken dat Koeman op moest zouten?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:31 schreef okee6 het volgende:
[..]
Iedereen was het erover eens dat Beerens de beste man was, en dat die niet werd neergehaald was Koeman wel degelijk aan te rekenen. Maar nog geen reden om de coach vlak voor behalen van de titel aan te gaan vallen. Schaamde me toen voor die so called PSV-fans, die zaten te fluiten om zijn vertrek. In dat soort tijden heb je juist support nodig. Iets wat er van hen niet was.
Het algehele gemor tegen een coach die het moeilijk heeft onder druk van de resultaten. Had Koeman zich lekker laten concentreren op het elftal en contact met Westerhof eventueel.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:37 schreef BottleKid het volgende:
[..]
Doel je met 'aanvallen' op hetgeen in de bussluis bij De Goffert of op het al dan niet online duidelijk maken dat Koeman op moest zouten?
Ik moet zeggen dat ik me op zich op de vlakte heb gehouden wat dat betreft, hoewel ik het volledig begreep. En concentreren op zijn elftal gebeurde volgens mij wel hoor, wat doet hij anders 5 dagen per week op de Herdgang?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:40 schreef okee6 het volgende:
[..]
Het algehele gemor tegen een coach die het moeilijk heeft onder druk van de resultaten. Had Koeman zich lekker laten concentreren op het elftal en contact met Westerhof eventueel.
Dat met die bussluis heeft niks met PSV te maken.
Oh nee, dat was bij NEC - Dordrecht '90. My bad.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:40 schreef okee6 het volgende:
[..]
We moeten nog tegen Heracles. Daarvan verliezen zal wel heel erg slecht zijn.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:19 schreef Brammie het volgende:
dat jullie 3 keer op rij verliezen zit er zeker niet in he?
heb je niet een mooie foto van die sukkel met zn tattoo?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:57 schreef jmac het volgende:
Ik was vorig jaar in Alkmaar op die ENE dag. Ik moest op het kampioensfeest foto's maken voor werk en had voor ajax kaarten (voor de zekerheid), voor de huldiging in Alkmaar kaarten en toen stond ik daar bij die kazen toen het wonder gebeurdeIk heb zelden zo gelachen
meteen terug geraced naar Eindhoven met de trein en gelukkig was de huldiging later
FLASHBACK Alkmaar tijd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk shirt
[ afbeelding ]
In Eindhoven was het een paar dagen later stukken gezelliger![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Had ook een paar honderd foto's van 't jaar ervoor vanaf 't balkon maar die staan op een externe HD die daarna kapot ging![]()
![]()
ik vind de teleurstelling zo mogelijk nog mooier om te zien als de vreugdequote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:57 schreef jmac het volgende:
Ik was vorig jaar in Alkmaar op die ENE dag. Ik moest op het kampioensfeest foto's maken voor werk
[....]
quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:04 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
heb je niet een mooie foto van die sukkel met zn tattoo?
Wat moest Koeman met Westerhof als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:40 schreef okee6 het volgende:
[..]
Het algehele gemor tegen een coach die het moeilijk heeft onder druk van de resultaten. Had Koeman zich lekker laten concentreren op het elftal en contact met Westerhof eventueel.
Aangezien we het altijd beroerd doen in uitwedstrijden zou ik me maar niet te veel zorgen maken.quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:15 schreef Zero2Nine het volgende:
Rustig aan in Nijmegen he, kampioen worden kan later nog.
Volgens mij zit er in die serie ook een 'close-up' van iemand die een fakkel vasthoudt, dat ben ikquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:57 schreef jmac het volgende:
Ik was vorig jaar in Alkmaar op die ENE dag. Ik moest op het kampioensfeest foto's maken voor werk en had voor ajax kaarten (voor de zekerheid), voor de huldiging in Alkmaar kaarten en toen stond ik daar bij die kazen toen het wonder gebeurdeIk heb zelden zo gelachen
meteen terug geraced naar Eindhoven met de trein en gelukkig was de huldiging later
Zondag kunnen we geen kampioen worden.quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:18 schreef appelsientje het volgende:
ff positief denken.. het zou wel lekker zijn als we aanstaande zondag kampioen worden... dan kunnen we ons volledig richten op de UEFA cup
Oja... ik bedoel zaterdagquote:Op woensdag 26 maart 2008 09:24 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Zondag kunnen we geen kampioen worden.
Met Schuitema was het op dat moment moeilijk praten, dan moet je het anders zien te plooien. Nu werd alles op zijn beloop gelaten, met de rel tot gevolg. Koeman had zelf iniatief kunnen nemen. In een goede organisatie had zo'n vertoning voorkomen geworden. Aan de andere kant, het blijft voetbal, maar toch.quote:Op woensdag 26 maart 2008 02:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Wat moest Koeman met Westerhof als ik vragen mag?
T zou me niet verbazen als we niet winnen tegen NEC hoor, die doen het goed de laatste tijd.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:01 schreef Neoktheone het volgende:
Ajax verliest niet nog een keer. Ik denk dus ook dat we volgende week (mooi thuis) kampioen worden (als we geen punten verliezen
)
ik lag ook helemaal in een deukquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:44 schreef jorienvdherik het volgende:
http://i31.tinypic.com/23sf0n.jpg
Ik verwacht sowieso dat PSV het nog heel spannend gaat maken. 2 keer winnen klinkt simpel maar wie een beetje opgelet heeft dit seizoen weet dat dat niet zo vanzelfsprekend is....quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
T zou me niet verbazen als we niet winnen tegen NEC hoor, die doen het goed de laatste tijd.
hehe zou best kunnen. Heb een klein gedeelte ooit in een zipbestandje gezet en geupload @ psv netwerkquote:Op woensdag 26 maart 2008 06:31 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
Volgens mij zit er in die serie ook een 'close-up' van iemand die een fakkel vasthoudt, dat ben ik
Mwoah, tegen Heracles halen ze het wel binnen, verwacht ik.quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik verwacht sowieso dat PSV het nog heel spannend gaat maken. 2 keer winnen klinkt simpel maar wie een beetje opgelet heeft dit seizoen weet dat dat niet zo vanzelfsprekend is....
Moet er eerst van NEC gewonnen worden of Ajax moet punten laten liggen. En dan nog eens winnen van Heracles. Dat is ook echt geen zekerheidje.quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:46 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Mwoah, tegen Heracles halen ze het wel binnen, verwacht ik.![]()
Ik kan me er iets bij voorstellen.quote:Jonathan Reis schijnt alweer weg te willen vanwege gebrek aan speeltijd, zag ik op voetbalcourant.nl.
Geduld is een schone zaak en geef hem wat speeltijd in de laatste wedstrijden van het seizoen, denk ik danquote:Op woensdag 26 maart 2008 13:46 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Jonathan Reis schijnt alweer weg te willen vanwege gebrek aan speeltijd, zag ik op voetbalcourant.nl.
Overdrijven is ook een vak natuurlijk........Jeeeezusquote:Op woensdag 26 maart 2008 13:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik verwacht sowieso dat PSV het nog heel spannend gaat maken. 2 keer winnen klinkt simpel maar wie een beetje opgelet heeft dit seizoen weet dat dat niet zo vanzelfsprekend is....
Er staat nu natuurlijk meer druk op de spelers om het af te maken dan in september vorig jaarquote:Op woensdag 26 maart 2008 13:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zorg jij nou maar dat je een eventuele kampioenswedstrijd dit jaar wél bijwoontquote:Op woensdag 26 maart 2008 13:49 schreef PyTh het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak natuurlijk........Jeeeezus
dat slaat werkelijk nergens op. Voor die paar honderd kon psv dat makkelijk een keertje betalen. Ronduit asociaal dat ze dat nog naderhand eens gaan opleggen... Zeker in zo'n feeststemming had ik dat wel verwacht van ze (dat ze 't zelf wel zouden betalen). Kost ze max 4000 euroquote:Op woensdag 26 maart 2008 13:50 schreef WooZ het volgende:
http://www.psv.nl/web/show/id=118705/contentid=22997
14 euro bijbetalenHoe genaaid kun je zijn. Zijn lekker bezig
Nou ja, hij moet wel speeltijd krijgen als je wil dat hij beter wordt, dan maar verhuren. Ik vind echt dat onze jonge bankzitters bijzonder weinig speeltijd krijgen. Nou ligt dat natuurlijk voor een groot deel aan het feit dat het scoreverloop zelden zo is dat je eens een jongeling een half uur kan laten draven maar jammer is het wel.quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:03 schreef Dylan Dog het volgende:
Reis moet niet piepen.
quote:'Reker heeft de neiging zichzelf te overschatten'
Vorige week stond hij in Kerkrade weer omstandig uit te leggen dat het buigen of barsten is. De play-offs moeten verdwijnen of de clubs moeten maar accepteren dat de Eredivisie wordt ingekrompen. PSV's algemeen directeur Jan Reker sprak weer eens zware woorden, maar ze beginnen aan kracht in te boeten. Als iemand een keer dreigt kan dat vervaarlijk overkomen, maar als die persoon élke week moord en brand schreeuwt, dan kijkt niemand meer op of om. Jan Reker heeft in acht maanden tijd de ene na de andere uitglijder gemaakt.
Hij heeft nu eenmaal de neiging zichzelf te overschatten, op de stoel van anderen te gaan zitten en voor zijn beurt te spreken. Het begon met zijn inschattingsfout trainer Ronald Koeman te laten vertrekken naar Valencia, terwijl PSV nog geen vervanger had vastgelegd. Op dat moment moest Jan Wouters, de assistent die geen verantwoordelijkheid wilde, het overnemen.
Reker schoof technisch manager Stan Valckx aan de kant en dacht in een handomdraai een nieuwe trainer te contracteren, maar bleek zijn eigen kwaliteiten schromelijk te hebben overschat. Hij kondigde publiekelijk ultimatums aan voor kandidaten nummer één en twee, Martin Jol en Fred Rutten, om op korte termijn aan de slag te gaan, maar zij lieten zich niet onder druk zetten en haakten af. Omdat Reker zijn campagne via de pers voerde, koos nummer drie Huub Stevens vooraf al voor het afmaken van het seizoen bij Hamburger SV. Jol kon in januari 2008 wel degelijk aan de slag in Eindhoven, maar omdat Reker al openlijk afscheid had genomen van kandidaat nummer één, moest hij daarna accepteren dat Stevens pas in het nieuwe seizoen zou komen. Bovendien diende hij daardoor na Wouters ook de tweede tussenpaus Sef Vergoossen uit de hoge hoed toveren.
Daar bleef het niet bij. Bij de presentatie van Stevens riep de directeur vervolgens dat voor Wouters altijd plaats was, maar de onderhandelingen met Erwin Koeman en Adrie Koster wezen op iets heel anders. Uiteindelijk zal dat goed komen, omdat Reker aan de bar van het Eindhovense Novotel afscheid nam van Koeman, die zich daarna zwaar gepiepeld voelde. 'Ik kan er maar niet over uit hoe Reker deze hele zaak heeft aangepakt', klaagde Koeman, die als speler, jeugdtrainer en assistent-coach eerder dertien jaar werkte voor PSV.
Diezelfde ervaring had zijn broer Ronald al opgedaan toen Reker moord en brand schreeuwde omdat Valencia via Tonny Bruins Slot verdediger Carlos Salcido een dag voor een wedstrijd zou hebben gepolst. Dat bleek echter ná dat duel te zijn gebeurd. Bovendien was PSV niet zo blij met het feit dat Reker de verkoop blokkeerde zonder te horen wat Valencia wilde bieden (tien miljoen euro). Sindsdien heeft Salcido geen goede wedstrijd meer gespeeld.
Dat had ook keeper Gomes kunnen overkomen, toen die zich tijdens de contractbesprekingen als een kleine jongen behandeld voelde door Reker en zijn verbintenis wilde inleveren. Uiteindelijk zorgde de doelman met zijn reddingen ervoor dat Reker overleefde bij PSV. Goed beschouwd heeft de directeur er in zijn eerste jaar namelijk een puinhoop van gemaakt. Maarten Fontein werd bij Ajax voor veel minder ontslagen, maar hij had de pech dat zijn club niet bovenaan stond dankzij Gomes. Bovendien verkocht Fontein ijsjes, terwijl Reker een meubelstuk van het profvoetbal is. In een wereld waar de waan van de dag regeert, telt dat blijkbaar zwaarder.
Moet je maar niet met die combi meegaan...quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:05 schreef jmac het volgende:
[..]
dat slaat werkelijk nergens op. Voor die paar honderd kon psv dat makkelijk een keertje betalen. Ronduit asociaal dat ze dat nog naderhand eens gaan opleggen... Zeker in zo'n feeststemming had ik dat wel verwacht van ze (dat ze 't zelf wel zouden betalen). Kost ze max 4000 euro
En dan vergeten ze nog het stukje over dat Reker Perez naar de directe concurrent liet gaan. Iets waar Reker zelf nog van toegaf dat het achteraf niet zo handig was...quote:
Niet op die van mij, daar heeft ie al teveel foutenvoor gemaakt. Ronald, Erwin, Perez. Nu weer die combikaartjes. Vorige week waren het de muntjes die ineens nog maar tot het eind van het seizoen geldig zijn, de koffie heeft sinds dit seizoen geen dekseltje meerquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:32 schreef ruud.nl het volgende:
En toch kan hij op m'n sympathie rekenen, ondanks z'n knulligheid.
Nou, ik heb er niet veel mee.quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:32 schreef ruud.nl het volgende:
En toch kan hij op m'n sympathie rekenen, ondanks z'n knulligheid.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:49 schreef WooZ het volgende:
[..]
Nu weer die combikaartjes. Vorige week waren het de muntjes die ineens nog maar tot het eind van het seizoen geldig zijn, de koffie heeft sinds dit seizoen geen dekseltje meer
ik mag toch hopen dat de directeur van PSV niet beslist over dekseltjes op een kopje koffiequote:Op woensdag 26 maart 2008 14:49 schreef WooZ het volgende:
[..]
Niet op die van mij, daar heeft ie al teveel foutenvoor gemaakt. Ronald, Erwin, Perez. Nu weer die combikaartjes. Vorige week waren het de muntjes die ineens nog maar tot het eind van het seizoen geldig zijn, de koffie heeft sinds dit seizoen geen dekseltje meer
Dat stukje over die vergelijking met kluivertquote:PSV-scout niet angstig voor Fiorentina
Geschreven op woensdag, 26 maart om 13:10
Fiorentina wordt door enkelen gezien als kanshebber voor de UEFA Cup-titel, maar Klaas van Baalen denkt daar heel anders over. De scout van PSV bekeek de aankomende tegenstander van de Brabanders uitvoerig en concludeerde dat PSV niets hoeft te vrezen. Van Baalen ziet voldoende mogelijkheden voor PSV om de halve finales te bereiken. "Ik denk dat de kans vijftig procent is", aldus de scout tegenover Sportweek. “Ik heb respect voor Fiorentina, ze staan niet voor niks vierde in de Serie A, maar er is geen enkele reden om bang te zijn voor ze. Ik zie zeker mogelijkheden."
De aanwezigheid van Christian Vieri maakte Van Baalen allerminst angstig. “Vieri is net Kluivert", concludeerde Van Baalen. "Hij kan niet meer lopen, na een uur is het op. Bovendien is hij te zwaar. Nee, Vieri maakte op mij geen fitte indruk. Hij speelt nog steeds, maar is zeker niet meer de spits van een paar jaar geleden.”
PSV speelt op donderdag 3 april eerst een uitwedstrijd tegen Fiorentina. Een week later staat de return in Eindhoven op het programma.
Hehe, goede vergelijking.quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:03 schreef -SG- het volgende:
[..]
Dat stukje over die vergelijking met kluivert.
toch blijft die az tattoo leukerquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:44 schreef jorienvdherik het volgende:
http://i31.tinypic.com/23sf0n.jpg
quote:
Ik kan me voorstellen dat hij zich gepiepeld voelt... Perez moest weg omdat Ismael anders geen speeltijd genoeg zou krijgen, en minuten dat hij gemaakt heeft sinds Perez weg isquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:09 schreef Manu82 het volgende:
In de VI van vandaag stond dat Aisatti in de wedstrijd met de Graafschap niet in wilde vallen en Vergoossen hem wilde terugzetten naar de beloften, maar dat de selectie dat heeft weerhouden. Wat zit daar achter dan?
In de Sportweek van deze week werd hier verder op in gegaan, wat blijkt: Aissati maakte na de winterstop minder minuten dan daarvoor.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat hij zich gepiepeld voelt... Perez moest weg omdat Ismael anders geen speeltijd genoeg zou krijgen, en minuten dat hij gemaakt heeft sinds Perez weg is.
------------------------Vermeer----------------------------quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:10 schreef LudoSanders het volgende:
In welke opstelling/systeem speelde Jong Oranje in de 2e helft toen Aissati speelde?
Morgenochtend ga ik kaartjes halen (supportersvereniging) en dan reken ik nog op kaartjes op Oost eigenlijk. Morgenmiddag gewoon ff bellen naar de kaartverkoop, dan kunnen ze je wel vertellen welke vakken al vol zijn.quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:07 schreef DuTank het volgende:
Weet iemand in hoeverre de kaartjes voor Fiorentina al op zijn?
Ik wil op West of naast Oost (Vak U is dat). Oost zou echt beste zijn als daar vrijdag nog 2 kaartjes voor zijnMaar dat zal wel niet..
Ben je bang voor 't vuurquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:01 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dit is die foto trouwens jmac![]()
Roep de volgende keer ff als je me op de foto zet dan kijk ik eventjes![]()
Godver klotecombi dus, helemaal debiel dat iedereen nog 4 of 14 euro bij moet bijbetalen, vorig jaar betaalden ze tot 3 keer toe 10 euro voor ons...
Ik denk op de Markt, heb geen SCCquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:52 schreef jmac het volgende:
[..]
Ben je bang voor 't vuur
Zeg maar waar je staat tijdens psv-heracles dan zal ik je eerst waarschuwen
En stiekem heb je 's nachts altijd wel ergens een lichtje aanstaanquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:55 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
Ik denk op de Markt, heb geen SCC
Kweet ook niet wat ik aan het doen was op die foto, maar bang ben ik nergens voor![]()
Die gasten ook à la Eindhovuuh stijl "Kampioenuuh kampioenuuh kampioenuuuuh ole oleeee"quote:
toch aardigquote:26/3/2008 - Spelers krijgen 125.000 euro bij titel
(Gepost door RvN)
Voetbal International meldt dat de spelers van PSV een premie van maximaal 125.000 euro tegemoet kunnen kiezen bij het behalen van het kampioenschap. Dit bedrag wordt uitgekeerd naar rato van het aantal gespeelde wedstrijden. Gomes zou daardoor door alle duels mee te spelen de volle winstpremie krijgen. De totale kampioenspremie die PSV kwijt is ligt daardoor boven de miljoen, maar de inkomsten die PSV door plaatsing van de Champions League haalt, liggen vele malen hoger. Volgens het blad zouden de spelers bij winst van de UEFA Cup ook nog eens 100.000 euro toucheren als premie.
Dat zelfvertrouwen bij die gasten is helemaal mooi, denken dat ze wel ff met 0-8 zullen winnenquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:59 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die gasten ook à la Eindhovuuh stijl "Kampioenuuh kampioenuuh kampioenuuuuh ole oleeee"
Dat vind ik een typisch PSV-lied gvd!
quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:58 schreef -SG- het volgende:
[..]
En stiekem heb je 's nachts altijd wel ergens een lichtje aanstaan.
tuurlijk wel, CL! Ajax verkloot de voorronde toch wel weerquote:
En dat te bedenken dat ik in het stadion zat met het gevoel: WTF doe ik hier, we worden toch geen kampioen...quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:12 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
Dat zelfvertrouwen bij die gasten is helemaal mooi, denken dat ze wel ff met 0-8 zullen winnen![]()
Die jankbal die 10km van het Philips stadion woont is ook tof![]()
Wat een heerlijke dag was dat toch!
Of die ene die zegt dat wat PSV doet niks uitmaaktquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:12 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
Dat zelfvertrouwen bij die gasten is helemaal mooi, denken dat ze wel ff met 0-8 zullen winnen![]()
Die jankbal die 10km van het Philips stadion woont is ook tof![]()
Wat een heerlijke dag was dat toch!
[..]
dit wekkend zullen jullie al feestenquote:Op donderdag 27 maart 2008 07:37 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Toch nog even wachten tot 6 april dan!
*mompelt iets over beer, geschoten, vacht.....quote:Op donderdag 27 maart 2008 07:37 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Toch nog even wachten tot 6 april dan!
Hoeveel PSV'ers zouden er niet binnen zijn? Ik denk minder dan 5quote:
lolquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:17 schreef DuTank het volgende:
[..]
En dat te bedenken dat ik in het stadion zat met het gevoel: WTF doe ik hier, we worden toch geen kampioen...
Ik was met me pa, broertje en opa mee.. Mijn pa krijgt soms wel eens business kaartjes. Dus er zaten ook Ajacieden en Alkmaarders bij ons. Ik had radio via me telefoon en AZ stond uiteindelijk achter, je kent die tori.. Ze zeiden: PSV is nu virtueel kampioen, nu Ajax, nu PSV weer!
Toen kreeg ik weer het kippevel gebeurenEn ik stond daar gewoon in de business-shit
Helemaal los te gaan als een echte hoolie op oost
![]()
En toen was alles afgelopen en stond ik al te juichen en bijna te janken om het kampioensschap en toen rendden te spelers het veld op en begon het hele stadion los te gaanTOF GEVOOOOEEEL!!
Toppunt uit mijn supporterscarriere
Eigenlijk moet ik hier elke ochtend even naar kijken. Heerlijk begin van de dagquote:
Marcellis stond tot ie een paar weken geleden een nieuw contract tekende nog champions league te beuken tegen een jeugdcontract van +-1500 per maandquote:Op donderdag 27 maart 2008 09:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hoeveel PSV'ers zouden er niet binnen zijn? Ik denk minder dan 5.
Uiteraard; ik misgun het ze ook niet. Integendeelquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik hier elke ochtend even naar kijken. Heerlijk begin van de dag![]()
[..]
Marcellis stond tot ie een paar weken geleden een nieuw contract tekende nog champions league te beuken tegen een jeugdcontract van +-1500 per maandVoor hem is het een bijzonder leuke bijkomstigheid denk ik. Bovendien... het blijven allemaal voetballers/mensen he, ook al zijn ze binnen, meer = beter. Als jij bij je baas een ton per jaar pakt, en een bonus van 25k kan verdienen bij goede prestaties ga je daar toch ook wel achteraan, ondanks dat je met die 100 000 heel goed rond kan komen toch?
ligt eraan wat je telt als "binnen zijn"quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hoeveel PSV'ers zouden er niet binnen zijn? Ik denk minder dan 5.
Na het uitdienen van je contract niet meer hoeven werken als je een normale levensstandaard aanhoudtquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ligt eraan wat je telt als "binnen zijn"
Maar dat betaalt PSV nietquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
Na het uitdienen van je contract niet meer hoeven werken als je een normale levensstandaard aanhoudt. Ik denk dat een Afellay netto wel 800.000 euro per jaar verdient en als ie zijn contract uitdient, dan heeft ie zo'n 3,5 miljoen euro bij PSV verdiend. Maar niemand kan aan Alcides tippen: die verdient bruto zo'n 4,5 miljoen euro per jaar
![]()
.
Je zou het eens bij Aissati of Vergoossen kunnen proberen, die zitten er het dichtst bij als er iets van waar blijkt te zijn.quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:26 schreef Manu82 het volgende:
Wie weet nu hoe dat zit met Aissati's weigering om in te vallen bij de Graafschap?
volgens mij is dat uitgeschakeld hoor, voor oost in ieder geval. Ik heb vanochtend iig 4 clubcards tegelijk gedaan, en ook nog kaarten voor oost 1e ring. Ik denk da tegelijk dus zelfs beter is, aangezien als je t 1 voor 1 doet, er veel tijd verloren gaat tussen de eerste aanvraag, en de 2e. Degene na mij was oost al voor uitverkochtquote:Op donderdag 27 maart 2008 09:49 schreef MaatjeTho het volgende:
Voor degenen die nog een kaartje gaan kopen voor PSV-Fio op Oost, bestel dan 3x (of hoeveel je er moet hebben) een los kaartje voor V, W, X of Y. Als je bij Ticketbox 3 clubcards neerlegt gaat het systeem kijken naar drie plaatsen naast elkaar op Oost en die zijn er niet. Hierdoor ben ik ook enkele keren op kloteplaatsen terechtgekomen maar 10 april op X aanwezig
Hmm das vreemd dan, de laatste 5x ofzo dat ik meerder cc' neerlegde voor Oost 1e ring was het niet mogelijk. Ik word sowieso altijd wel een beetje simpel van dat Ticketbox systeem en van die mutsen die er geen zak van snappen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:32 schreef KELDER het volgende:
[..]
volgens mij is dat uitgeschakeld hoor, voor oost in ieder geval. Ik heb vanochtend iig 4 clubcards tegelijk gedaan, en ook nog kaarten voor oost 1e ring. Ik denk da tegelijk dus zelfs beter is, aangezien als je t 1 voor 1 doet, er veel tijd verloren gaat tussen de eerste aanvraag, en de 2e. Degene na mij was oost al voor uitverkocht
Grappenmaker.quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:28 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Je zou het eens bij Aissati of Vergoossen kunnen proberen, die zitten er het dichtst bij als er iets van waar blijkt te zijn.
Is geen grap, er is toch niemand die er iets zinnigs over kan zeggen?quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Grappenmaker.
Stond in de VI en had er niet echt iets van meegekregen.
Die sigarenboer in Oss is compleet onverstaanbaar geworden door de vele negatieve effecten van de door hem verkochte rookwaren.quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:38 schreef Helly het volgende:
Je moet ook gewoon naar een sigarenboer gaan die het wel snapt.
Om half 10 kaarten voor Oost beneden besteld en die man deed ze ook 1 voor 1 inderdaad.
haha ik kan geen spaans, maar op 1"13' : El blooperquote:
Voor de doellijn nog ff de bal omhoog tikken en dan scoren met een omhaalquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:26 schreef -SG- het volgende:
Ik dacht dat salcido wel met een omhaal zou gaan scoren.
Ik heb mijn kaartje op U niet gekocht (werd me echt te duur), en naast mij zit ook iemand die bijna nooit naar Europese wedstrijden gaat. Dus ik denk dat je nog redelijk kans op kaarten hebt op U.quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:07 schreef DuTank het volgende:
Weet iemand in hoeverre de kaartjes voor Fiorentina al op zijn?
Ik wil op West of naast Oost (Vak U is dat). Oost zou echt beste zijn als daar vrijdag nog 2 kaartjes voor zijnMaar dat zal wel niet..
Hoe duur zijn die kaarten dan? En als je de kaarten hebt, moet je dan nog je clubcard laten zien aan de poort.. Ik wil namelijk wel graag naar die wedstrijd, kheb alleen geen clubcard..quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:20 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Ik heb mijn kaartje op U niet gekocht (werd me echt te duur), en naast mij zit ook iemand die bijna nooit naar Europese wedstrijden gaat. Dus ik denk dat je nog redelijk kans op kaarten hebt op U.
Prijzen staan hierrrrr!quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:52 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Hoe duur zijn die kaarten dan? En als je de kaarten hebt, moet je dan nog je clubcard laten zien aan de poort.. Ik wil namelijk wel graag naar die wedstrijd, kheb alleen geen clubcard..
quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:00 schreef denthemen het volgende:
Hoe kunnen jullie nou weer boven de 7 pagina's zitten?
Privileges van een kampioen?
Edit// mijn fok flipte hem dus, pagina 4 nog maar
hier gewoon op pagina 7 hoorquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:00 schreef denthemen het volgende:
Hoe kunnen jullie nou weer boven de 7 pagina's zitten?
Privileges van een kampioen?
Edit// mijn fok flipte hem dus, pagina 4 nog maar
een ouwe trouwe fokker dusquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hier gewoon op pagina 7 hoor25 posts per pagina ingesteld
Wat een poeier! Harder kon ie niet.. van 50 cm. afstandquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:04 schreef WooZ het volgende:
goal Salcido op 2". We-reld-goal
Volgens mij zie ik ergens in het filmpje ook nog owusu abeyie voorbij balletten
Ik weet niet of dat die gast was die zei dat Helsingborgs zo spectaculair goed is, maar ik vind dit toch maar een vreemd scoutingsresultaat....quote:PSV-scout niet onder de indruk van Fiorentina
Geschreven op woensdag, 26 maart om 13:10
Fiorentina wordt door enkelen gezien als kanshebber voor de UEFA Cup-titel, maar Klaas van Baalen denkt daar heel anders over. De scout van PSV bekeek de aankomende tegenstander van de Brabanders uitvoerig en concludeerde dat PSV niet bang hoeft te zijn voor de ploeg uit Florence.
Van Baalen ziet voldoende mogelijkheden voor PSV om de halve finales te bereiken. "Ik denk dat de kans vijftig procent is", aldus de scout tegenover Sportweek. “Ik heb respect voor Fiorentina, ze staan niet voor niks vierde in de Serie A, maar er is geen enkele reden om bang te zijn voor ze. Ik zie zeker mogelijkheden."
De aanwezigheid van Christian Vieri maakte Van Baalen allerminst angstig. “Vieri is net Kluivert", concludeerde Van Baalen. "Hij kan niet meer lopen, na een uur is het op. Bovendien is hij te zwaar. Nee, Vieri maakte op mij geen fitte indruk. Hij speelt nog steeds, maar is zeker niet meer de spits van een paar jaar geleden.”
PSV speelt op donderdag 3 april eerst een uitwedstrijd tegen Fiorentina. Een week later staat de return in Eindhoven op het programma.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:36 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
een ouwe trouwe fokker dus
Ik had vroeger nog heel lang de gele layout gehouden, niet om aan te zien eigenlijk
Hmm, hij zegt dat PSV niet bang hoeft te zijn ipv dat hij niet onder de indruk is. Dat is toch heel wat anders of hoe heb ik dat?quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:12 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Wat een poeier! Harder kon ie niet.. van 50 cm. afstand![]()
[..]
Ik weet niet of dat die gast was die zei dat Helsingborgs zo spectaculair goed is, maar ik vind dit toch maar een vreemd scoutingsresultaat....
Je kan weer terug naar fokforum_darkquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]heb heel lang met fokforum_dark gedaan. Dat blijft toch de mooiste. Maar moest wel over aangezien de nieuwste lay out extra dingen had om te modden
tja ben nu hier aan gewend en alle extra optitiesquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:40 schreef dndiek het volgende:
[..]
Je kan weer terug naar fokforum_dark
Die wil ik.quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:24 schreef MaatjeTho het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vond ik dan wel heel tof!
Jammer dat die hoefijzers deels de verkeerde kant oplopen maar das slechts een detail.
Fok spacet hem.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:59 schreef Imperatore het volgende:
Tering wat gaat het hier snel.
Edit: huh, eerst stond dit op pagina 8 en nu is het weer pagina 4. Beetje hetzelfde als die jood daarstraks zei dus.![]()
Ik ben nu wel online, maar zit inmiddels op m'n werk, buiten den Bosch.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:57 schreef DuTank het volgende:
Niemand die hier nu nog online is heeft een clubcard, woont in den bosch aan gaat niet naar psv-fiorentina en kan mij even die kaart uitlenen?
Zal er in de praktijk wel op neer kopen dat Peru dadelijk drie keer achter elkaar verliest en ze met hangende pootjes bij hem komen vragen of hij asjeblieft weer mee wil komen doen.quote:Farfán zwaar gestraft voor uitstapje
Uitgegeven: 28 maart 2008 07:03
Laatst gewijzigd: 28 maart 2008 07:04
LIMA - Jefferson Farfán mag anderhalf jaar niet uitkomen voor de nationale ploeg van Peru. Dat heeft de strafcommissie van de Peruviaanse voetbalbond FPF donderdag besloten.
Behalve de speler van PSV werden ook Claudio Pizarro (Chelsea), Santiago Acasiete (Almería) en Andrés Mendoza (Steaua Boekarest) geschorst.
De vier zouden op 18 november 2007 een feest met veel drank en vrouwen hebben gehouden in het spelershotel, drie dagen voor een interland tegen Ecuador. Deze kwalificatiewedstrijd voor het WK van 2010 ging met 5-1 verloren.
Del Solar
De vier spelers hebben een deel van een straf al uitgezeten. Dit betekent dat ze in mei 2009 weer voor Peru mogen uitkomen. Bondscoach José del Solar heeft echter aangegeven dat hij geen beroep meer zal doen op de vier.
Behalve de schorsing kregen de internationals ook een voorwaardelijke boete van 80.000 dollar (ruim 50.000 euro) opgelegd.
(c) ANP
Wordt dan lid van de Supportersvereniging! Scheelt aanzienlijk in kosten (vooral als je uitwedstrijden bezoekt) en die voorrang is ook niet verkeerd.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die wil ik.
IK WIL OOK 2 KAARTJES OP OOST GVD VOOR PSV - FIORENTINA, maar jaaaa.. Zal zaterdag wel niet meer lukken...
quote:“Vieri is net Kluivert", concludeerde Van Baalen. "Hij kan niet meer lopen, na een uur is het op. Bovendien is hij te zwaar. Nee, Vieri maakte op mij geen fitte indruk. Hij speelt nog steeds, maar is zeker niet meer de spits van een paar jaar geleden.”
Heel jammer... En hoe laat zit je weer thuis?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:20 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ik ben nu wel online, maar zit inmiddels op m'n werk, buiten den Bosch.
Niet voor een uur of acht vanavond.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Heel jammer... En hoe laat zit je weer thuis?
Bron: voetbalprimeur.nlquote:Simons: "Ajax heeft zijn kans gehad"
Timmy Simons had na het 0-0 gelijkspel van PSV tegen Ajax al door dat hen de landstitel niet meer kon ontgaan. "Tegen Ajax hebben we het benodigde resultaat behaald", aldus de captain tegenover Sportweek.
"Die 0-0 was in ons voordeel, niet in dat van Ajax", zo vindt Simons. "Het gelijkspel voelde voor Ajax als een nederlaag. En daar hebben wij vertrouwen uit gehaald. Tegen FC Groningen (3-0 winst) hebben we Ajax indirect een nieuwe, mentale tik uitgedeeld, een dag voordat zij zelf op bezoek moesten bij FC Twente (2-1 verlies). Want als je die wedstrijd niet wint, schiet je ook niks op met dat gelijke spel."
PSV heeft inmiddels een gat van zeven punten geslagen. Voldoende voor de titel, denkt Simons. "Je moet altijd blijven oppassen, maar we hebben al tegen elkaar gezegd: ‘Dit mogen we niet meer afgeven.’ Wat ze nu ook nog zullen proberen; ze hebben hun kans gehad om de kloof te verkleinen en daar zal het bij blijven, denk ik", aldus de Belg.
Ajax-trainer Adrie Koster zei onlangs nog dat zijn ploeg het betere voetbal speelt. Simons reageert: "Daar hou ik me niet mee bezig." Vervolgens getergd: "Ik hoor nu al vier jaar dat een andere club het beste voetbal speelt", waarmee Simons doelt op de afgelopen drie jaren, waarin PSV ook telkens beslag wist te leggen op het kampioenschap.
Danke..quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:39 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
Prijzen staan hierrrrr!
(Supporters)clubcard hoef je niet te laten zien bij binnenkomst
Die dochter kan toch niks voorstellen zou je zeggenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:53 schreef Imperatore het volgende:
Ik hoor net dat Ibi iets met de dochter van Johan Vlemmix heeft.![]()
Of was dat al lang(er) bekend?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |