Doe ff rustigquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:19 schreef Werewolf het volgende:
Laatstgespeelde wedstrijd: PSV - Ajax?
quote:Wanneer PSV in de komende weken voor de 14e keer in 23 seizoenen kampioen wordt, overtreft de Eindhovense club alle nationale records. In het verleden deden slechts twee clubs in Europa het nog beter: Real Madrid en Celtic wonnen 15 titels in 23 jaar.
De goed prestatie van de Eindhovense club is dat de club vanaf het seizoen 1985-86 een zeldzame status heeft opgebouwd met 14 landstitels in 23 jaar.
In het buitenland zijn er twee clubs die PSV kunnen overtreffen: Real Madrid won tussen 1953 en 1976 vijftien titels en Celtic evenaarde deze prestatie tussen 1965 en 1988.
We gaan degraderenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:22 schreef ruud.nl het volgende:
NEC heeft minder verliespunten in 2008 dan PSV, dus er is nog niet zomaar gewonnen, om het optimisme over een eventueel daar te behalen kampioenschap even te temperen.
Ach, uit gelijk spelen tegen NEC vind ik heel niet zo erg. Liever kampioen in het Philips Stadion.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:22 schreef ruud.nl het volgende:
NEC heeft minder verliespunten in 2008 dan PSV, dus er is nog niet zomaar gewonnen, om het optimisme over een eventueel daar te behalen kampioenschap even te temperen.
PSV had daar vorig jaar makkelijk kunnen winnen, maar Koetje bracht kreupele Kluivert vroeg in, waar ie voor Género Zeefuik had moeten kiezen. Zijn ongelukkige hand zullen we maar zeggen. Daar heeft Sef geen handje van. Bovendien is Afellay niet fit, ik heb er alle vertrouwen in.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:29 schreef Manu82 het volgende:
Hou niet echt van die overmoedigheid tov NEC. Op zich doen ze het goed in 2008 en vorig jaar werden we er ook weggespeeld terwijl NEC toen niet hoger stond dan nu. Wordt denk ik nog een zware dobber!!!
Nee voor Sef snel gaat wisselen moet er heel wat gebeurenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:40 schreef okee6 het volgende:
[..]
PSV had daar vorig jaar makkelijk kunnen winnen, maar Koetje bracht kreupele Kluivert vroeg in, waar ie voor Género Zeefuik had moeten kiezen. Zijn ongelukkige hand zullen we maar zeggen. Daar heeft Sef geen handje van.
Voor kledingadvies moet je in het mode-topic zijn.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:55 schreef -SG- het volgende:
Ik zit 3 april trouwens in londen. 'Eventjes' langs White hart lane gaan met PSV shirt aan natuurlijk?
Als je zo nodig slimme opmerkingen wil maken die volkomen misplaats zijn moet je in het Politiek topic zijn.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:55 schreef jmac het volgende:
[..]
Voor kledingadvies moet je in het mode-topic zijn.
Jij stelt de domme vragen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:58 schreef -SG- het volgende:
[..]
Als je zo nodig slimme opmerkingen wil maken die volkomen misplaats zijn moet je in het Politiek topic zijn.
Heb je die wedstrijd vorig jaar eigenlik wel gezien? Was een van de slechtste wedstrijden van het seizoen?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:40 schreef okee6 het volgende:
[..]
PSV had daar vorig jaar makkelijk kunnen winnen, maar Koetje bracht kreupele Kluivert vroeg in, waar ie voor Género Zeefuik had moeten kiezen. Zijn ongelukkige hand zullen we maar zeggen. Daar heeft Sef geen handje van. Bovendien is Afellay niet fit, ik heb er alle vertrouwen in.
"Er zijn geen domme vragen alleen domme antwoorden."quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:59 schreef jmac het volgende:
[..]
Jij stelt de domme vragen.
Maar veel plezier![]()
Als je gaat klagen moet je in de Klaagbaak zijn..quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:58 schreef -SG- het volgende:
[..]
Als je zo nodig slimme opmerkingen wil maken die volkomen misplaats zijn moet je in het Politiek topic zijn.
PSV werd anders gewoon weggespeeld door onder andere Holman en Beerens.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:40 schreef okee6 het volgende:
[..]
PSV had daar vorig jaar makkelijk kunnen winnen, maar Koetje bracht kreupele Kluivert vroeg in, waar ie voor Género Zeefuik had moeten kiezen.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:44 schreef rubbereend het volgende:
ach tegen NEC kampioen worden zou leuk zijn maar echt heel erg verwachten doe ik het niet. De week erop is ook primaveel beter.
Haha, grapjas.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:40 schreef okee6 het volgende:
[..]
PSV had daar vorig jaar makkelijk kunnen winnen, maar Koetje bracht kreupele Kluivert vroeg in, waar ie voor Género Zeefuik had moeten kiezen. Zijn ongelukkige hand zullen we maar zeggen. Daar heeft Sef geen handje van. Bovendien is Afellay niet fit, ik heb er alle vertrouwen in.
Bullshit ! We hadden daar met 7-1 moeten verliezen, we speelden toen zo bagger. Het is dat Denneboom af en toe scheel keek, en dat we Gomes hadden. Achteraf gezien zijn we daar kampioen geworden, omdat het MAAR 2-1 werd.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:40 schreef okee6 het volgende:
[..]
Vroegste ooit is dan ook relatief of zo. Je moet kijken naar het aantal gespeelde wedstrijden. Dat is na zaterdag 31. Dat is echt niet het vroegst danquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:07 schreef RayMania het volgende:
Kampioen worden in maart, het is mogelijk. Zou dan de eerste kampioen in Europa zijn en misschien wel de vroegste ooit (komt natuurlijk ook door de playoffs + EK).
Daardoor ja. Als PSV Zeefuik ipv Kluivert had ingebracht, plus Beerens had geschoffeld, waren we met twee vingers in de neus kampioen geworden. In plaats daarvan kregen we toen een zooi meelopers die de club persé in diskrediet wilden brengen door Koeman en/of voorzitter aan te vallen. Met de ontsnapping als gevolg.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb je die wedstrijd vorig jaar eigenlik wel gezien? Was een van de slechtste wedstrijden van het seizoen?
7-1 had zonder Gomes gekund, maar PSV deed er alles aan om NEC in het zadel te helpen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:32 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Bullshit ! We hadden daar met 7-1 moeten verliezen, we speelden toen zo bagger. Het is dat Denneboom af en toe scheel keek, en dat we Gomes hadden. Achteraf gezien zijn we daar kampioen geworden, omdat het MAAR 2-1 werd.
Voel je je nu gelukkig? Jammer, van die meelopers.quote:edit: ik zie nu pas dat ik niet de enige was die er zo over dacht![]()
Nog maar eens happen: jij redeneert naar wat je zag, niet naar wat er gebeurt zou zijn als Koeman adequaat gewisseld had. NEC geloofde er volledig in, door de ontstane apathie. PSV begon al niet best, en kwam toen met 10 man te staan.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:04 schreef RayMania het volgende:
[..]
PSV werd anders gewoon weggespeeld door onder andere Holman en Beerens.
Gelukkig? nou eerder dat ik (en dus meerdere mensen) een beter geheugen hebben dan dat jij hebtquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:29 schreef okee6 het volgende:
[..]
7-1 had zonder Gomes gekund, maar PSV deed er alles aan om NEC in het zadel te helpen.
[..]
Voel je je nu gelukkig? Jammer, van die meelopers.
?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:27 schreef okee6 het volgende:
[..]
In plaats daarvan kregen we toen een zooi meelopers die de club persé in diskrediet wilden brengen door Koeman en/of voorzitter aan te vallen. Met de ontsnapping als gevolg.
Ik redeneer wat ik zag ja. Ik zag een veel beter NEC, met geloof, met durf, met gemotiveerde spelers (vooral Beerens als huurling). Daarom kwam PSV al snel 2-0 achter en kwam het met 10 man te staan. De reden toen lag aan het goede spel van NEC, niet aan het slechte spel van PSV of de slechte tactische beslissingen die jij Koeman aanrekent. Knappe coach die met tien man een 2-0 achterstand kan ombuigen naar een 2-3 voorsprong, ik heb het er weinige zien doen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:33 schreef okee6 het volgende:
[..]
Nog maar eens happen: jij redeneert naar wat je zag, niet naar wat er gebeurt zou zijn als Koeman adequaat gewisseld had. NEC geloofde er volledig in, door de ontstane apathie. PSV begon al niet best, en kwam toen met 10 man te staan.
Ja, en als Ajax één keer meer had gescoord in Tilburg speelde het dit jaar CL. Als telt niet.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:27 schreef okee6 het volgende:
[..]
Als PSV Zeefuik ipv Kluivert had ingebracht, plus Beerens had geschoffeld, waren we met twee vingers in de neus kampioen geworden.
Nou, over deze wedstrijd bestaat binnen PSV-gelederen wel enige gelijkheid in mening (op de enkeling na):quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:55 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik redeneer wat ik zag ja. Ik zag een veel beter NEC, met geloof, met durf, met gemotiveerde spelers (vooral Beerens als huurling). Daarom kwam PSV al snel 2-0 achter en kwam het met 10 man te staan. De reden toen lag aan het goede spel van NEC, niet aan het slechte spel van PSV of de slechte tactische beslissingen die jij Koeman aanrekent. Knappe coach die met tien man een 2-0 achterstand kan ombuigen naar een 2-3 voorsprong, ik heb het er weinige zien doen.
Dat zie ik wel vaker trouwens bij vele PSV-fans, niet generaliserend bedoeld. Puntverlies van PSV hoeft niet aan eigen fouten te liggen, een tegenstander kan ook beter zijn.
Als we weer verliezen, weten we hoe het komtquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:08 schreef dndiek het volgende:
Vorig jaar zat ik in het buitenland tijdens NEC-PSV en dit jaar weer
Iedereen was het erover eens dat Beerens de beste man was, en dat die niet werd neergehaald was Koeman wel degelijk aan te rekenen. Maar nog geen reden om de coach vlak voor behalen van de titel aan te gaan vallen. Schaamde me toen voor die so called PSV-fans, die zaten te fluiten om zijn vertrek. In dat soort tijden heb je juist support nodig. Iets wat er van hen niet was.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:58 schreef BottleKid het volgende:
[..]
Nou, over deze wedstrijd bestaat binnen PSV-gelederen wel enige gelijkheid in mening (op de enkeling na):
Die was van onze zijde gewoon ruk. De enige PSV'er die zijn best deed was Beerens.
Niet voor niets werd de bus tegengehouden na de wedstrijd, het was natuurlijk een optelsom, maar dit was zeg maar de emmer die de emmer deed overlopen.
Doel je met 'aanvallen' op hetgeen in de bussluis bij De Goffert gebeurde of op het al dan niet online duidelijk maken dat Koeman op moest zouten?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:31 schreef okee6 het volgende:
[..]
Iedereen was het erover eens dat Beerens de beste man was, en dat die niet werd neergehaald was Koeman wel degelijk aan te rekenen. Maar nog geen reden om de coach vlak voor behalen van de titel aan te gaan vallen. Schaamde me toen voor die so called PSV-fans, die zaten te fluiten om zijn vertrek. In dat soort tijden heb je juist support nodig. Iets wat er van hen niet was.
Het algehele gemor tegen een coach die het moeilijk heeft onder druk van de resultaten. Had Koeman zich lekker laten concentreren op het elftal en contact met Westerhof eventueel.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:37 schreef BottleKid het volgende:
[..]
Doel je met 'aanvallen' op hetgeen in de bussluis bij De Goffert of op het al dan niet online duidelijk maken dat Koeman op moest zouten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |