De Foto'squote:Ruime, zeer verzorgde maisonnette gelegen in de populaire woonwijk Hintham te Rosmalen. De woning is gelegen op de eerste en tweede verdieping van een verzorgd appartementencomplex en beschikt over een ruime berging op de begane grond. Hier woont u temidden van alle voorzieningen zoals scholen, winkels en sportaccomodaties. De binnenstad van ’s-Hertogenbosch is met de fiets of het openbaar vervoer prima te bereiken, maar ook het gezellige centrum van Rosmalen ligt vlakbij. In de direct nabijheid kunt u heerlijk wandelen of fietsen ondermeer bij de Oosterplas en het IJzeren Kind, maar ook de autosnelweg is binnen enkelen autominuten te bereiken.
- Het appartement is in 1965 gebouwd en heeft een inhoud van ca. 250 m3.
- De woonoppervlakte bedraagt ca. 95 m2.
De indeling van de woning luidt als volgt; centrale hal met brievenbussen en toegang tot de berging. Eerste woonlaag; entree met meterkast, toiletruimte, kast met aansluitingen voor de wasmachine, half open keuken met diverse apparatuur, woonkamer met open trap naar de tweede verdieping. Tweede woonlaag; overloop drie slaapkamers met vaste kasten en badkamer.
Maar hoeveel kost zoiets nou? ik wil ook iets kopen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:52 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Het is Hintham (gemeente stadsdeel Rosmalen Graafsepoort, gemeente Den Bosch) geworden!! Een Maisonette boven het winkelcentrum.![]()
Naja vanaf onze kant niet echt, kunnen wel met de brandtrap naar beneden en dan sta je bijna bij de Super binnen.quote:
Tussen de 170.000 en de 197.500 stonden er enkele te koop. Wat ik misschien ook wel in de OP had kunnen zetten is dat de Jan Frankenstraat + Jan van Delftstraat binnenkort compleet gerenoveerd worden. D.w.z. alles opknappen met nieuwe kozijnen-deuren / dubbele beglazing isolering + eigenlijk de hele buitenkant van de appartementen + de gezamelijke ruimtes.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:04 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Maar hoeveel kost zoiets nou? ik wil ook iets kopen.
Houten uitbouw is simpel. Huizen waren oorspronkelijk maar 2 verdiepingen (bg en 1e). Daar zijn alle muren dus op berekend. Later heeft men er een 2e verdieping bovenop gezet. Hier kon men echter geen steen voor gebruiken, omdat daar de muren niet op berekend waren en dus is hout gebruiktquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:22 schreef LXIV het volgende:
Feli. Er staat trouwens wel ontzettend veel in Hintham te koop de laatste tijd. Vooral die woningen met die houten uitbouw erop. Weet jij hoe dat komt?
[ afbeelding ]
Wel veel huis voor -voor Bossche' begrippen- weinig geld.![]()
Dan moet je wel flink doorfietsen toch??quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:52 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Alles op 10 minuten fietsen van de binnenstad van Den Bosch, 10 minuten fietsen van het centrum van Rosmalen.
Mwa, vanaf daar is het zo'n 3 kilometer naar het centrum van 's-Hertogenbosch, moet lukkenquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:00 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Dan moet je wel flink doorfietsen toch??
Zeker weten, is een echte houten vloer, laten em wel netjes opschuren en lakken.. komend weekend een plank ophalen met verschillende kleurtonen. Wel licht maar niet super super wit als ie nu is. Boven blijft het wel gelijk, hier is bijnaaa geen slijtage op te zien. Beneden gewoon de normale plekken in de loop maar willen we toch helemaal netjes hebbenquote:
nah dat is zeeeeker wel te doenquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:00 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Dan moet je wel flink doorfietsen toch??
Ze woont op nr 20.. En is voorzitter van de bewonerscommissie. Je zult r morgen wel zien op de ledenvergadering..quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:19 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
leuk!! op welk nummer woont ze dan Chickje??
maarrruh wat een gedoe zeg, een huis kopenvanmiddag rondgebeld voor notarissen, morgenavond hypotheker, vrijdag VVE vergadering over de kleuren van de renovatie.. blijven bezig
Hejj! De dressoir hebben we bij de Trendhopper gekocht, alleen gaat dat nog leuk worden als ie geleverd gaat worden.. weegt namelijk een ton en er komen maar 2 mannen vanaf daar mee! Gaat me een rug kosten!quote:
Dank u!! gaat helemaal goedkomen!quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:07 schreef komrad het volgende:
Tsja het is niet mijn smaak maar den bosch is duur. Ik zou persoonlijk eerder kiezen voor andere wijken. Anyway: Veel plezier met klussen en wonen in je nieuwe huis
dank u!!quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:28 schreef Fancy_Me het volgende:
Leuk huisje.. Vind de indeling van de keukenkastjes wel een beetje vreemd moet ik zeggen.. Zit niet echt een lijnenspel in..
Maar erg leuk allemaal..
quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:53 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Hejj! De dressoir hebben we bij de Trendhopper gekocht, alleen gaat dat nog leuk worden als ie geleverd gaat worden.. weegt namelijk een ton en er komen maar 2 mannen vanaf daar mee! Gaat me een rug kosten!
[..]
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 10:43 schreef Charisma het volgende:
wat ga je er zelf inleggen/ zo slecht zag die er toch niet uit? moet natuurlijk je smaak zijn
De vloer ging er uit omdat het een grenen vloer was, met compleet doorgelopen plekken. Geen optie om em zo te laten liggen. Dus ik flink rondgereden langs elke, ECHT ELKE, vloerenboer hier in de buurt en telkens een heel verhaal gekregen dat het niet kon. Tot ik in Uden kwam, die man had laten zien wat er van gemaakt kon worden en dat was echt super lelijkquote:Over díe weg rijd ik dus elke dag. Nu heb een mooi beeld waar jullie zitten.. waaraan kan ik het van buitenaf zien?
Die vloer zag er trouwens inderdaad vrij aardig uit.. waarom eruit?
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:30 schreef Yeahinho het volgende:
Wat doet die Bossche markt daar in een Rosmalense huiskamer?
Dat kanaal willen ze toch langs de A2 laten lopen?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:22 schreef Loelette het volgende:
Word wel een stuk meer waard als hintham weer een beetje opgeknapt is! Vind het wel een beetje vaag van dat kanaal wat ze midden door hintham willen laten lopen![]()
+- 3000.- , was even slikken, maar toch voor vol eiken gekozenquote:
gewoon mooi wezenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:30 schreef Yeahinho het volgende:
Wat doet die Bossche markt daar in een Rosmalense huiskamer?
Naja, ikzelf was al redelijk bekend met de buurt en altijd netjes rustig gevonden. Nu wonen we er zelf al meer dan een maand en eigenlijk nog niks meegekregen van hangjongeren en of andere troep!quote:Op maandag 4 augustus 2008 08:44 schreef Blik het volgende:
Vroeger toen ik op het Sint-Janslyceum zat reed ik altijd onder je nieuwe huisje door.
En het kan nog best onrustig zijn in die buurt, toch aardig wat hangjeugd in die buurt
yep volgens mij ook, daar bij de jumbo enzo!quote:Op maandag 4 augustus 2008 08:46 schreef Blik het volgende:
[..]
Dat kanaal willen ze toch langs de A2 laten lopen?
Was geen laminaat, was Grenen wat er in lag. Met geen mogelijkheid op te schuren en er zaten fikse loopplekken op. Was geen gezicht, toen maar de knoop doorgehakt om er eiken in te leggen!quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:35 schreef Charisma het volgende:
lijkt wel een showrrom woning zo![]()
leuk hoor, alleen wat was er mis met het laminaat/ het lijkt nu alleen iets donkerderder mar bijna hetzelfde
Thnx! ook helemaal blij mee! zitten nu al een aantal weken hier en het begint al helemaal ons huis te worden, inmiddels de fotowand af, alle plintjes hangen en op 1 lamp na hangt wat dat betreft ook alles!quote:Op maandag 1 september 2008 10:58 schreef Jose1985 het volgende:
Ziet er goed uit!! Die vloer is ge-wel-dig!
Enne.. Waar heb je dat servies vandaan? Helemaal hip!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |