quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 10:43 schreef Charisma het volgende:wat ga je er zelf inleggen/ zo slecht zag die er toch niet uit? moet natuurlijk je smaak zijn
quote:
Over díe weg rijd ik dus elke dag. Nu heb een mooi beeld waar jullie zitten.. waaraan kan ik het van buitenaf zien?
Die vloer zag er trouwens inderdaad vrij aardig uit.. waarom eruit?
De vloer ging er uit omdat het een grenen vloer was, met compleet doorgelopen plekken. Geen optie om em zo te laten liggen. Dus ik flink rondgereden langs elke, ECHT ELKE, vloerenboer hier in de buurt en telkens een heel verhaal gekregen dat het niet kon. Tot ik in Uden kwam, die man had laten zien wat er van gemaakt kon worden en dat was echt super lelijk

Toen maar meteen de knoop doorgehakt om het niet te laten schuren / lakken enz enz en de zoektocht gestart naar een mooie vloer. De keuze is echt Eiken geworden en die komt er volgende week, na alle schilderpraktijken in!! De vloer gaat ietsjes donkerder worden, super mooi!!
Oja, boven blijft de vloer wel gewoon netjes liggen! daar is er niks mee aan de hand en het blijft een sjieke vloer!!!
Yeahinho >> Waaraan je het kan herkennen, naja vandaag aan de teringherrie van de vloer die er uit ging.. Uhh verder niet echt veel, anders moet je maar een keer toeteren.. dan zwaai ik wel terug :d