abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58370121
uhu!! dat klopt als een bus, zal morgen ff plaatjes online zetten van de:

tafel
badkamermeubels
stoelen voor bij de bank

en van de vloer is geen plaatje, maar zal flink wat gaan posten als we er eenmaal ingaan straks!!
pi_58375563
Tsja het is niet mijn smaak maar den bosch is duur. Ik zou persoonlijk eerder kiezen voor andere wijken. Anyway: Veel plezier met klussen en wonen in je nieuwe huis
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  dinsdag 29 april 2008 @ 10:28:42 #28
95927 Fancy_Me
Nu mèt colaflesje!
pi_58375907
Leuk huisje.. Vind de indeling van de keukenkastjes wel een beetje vreemd moet ik zeggen.. Zit niet echt een lijnenspel in..

Maar erg leuk allemaal..
pi_58379301
Die dressoir Waarvandaan?
Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
pi_58385583
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 13:28 schreef Prinsesje4you het volgende:
Die dressoir Waarvandaan?
Hejj! De dressoir hebben we bij de Trendhopper gekocht, alleen gaat dat nog leuk worden als ie geleverd gaat worden.. weegt namelijk een ton en er komen maar 2 mannen vanaf daar mee! Gaat me een rug kosten!
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 10:07 schreef komrad het volgende:
Tsja het is niet mijn smaak maar den bosch is duur. Ik zou persoonlijk eerder kiezen voor andere wijken. Anyway: Veel plezier met klussen en wonen in je nieuwe huis
Dank u!! gaat helemaal goedkomen!
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 10:28 schreef Fancy_Me het volgende:
Leuk huisje.. Vind de indeling van de keukenkastjes wel een beetje vreemd moet ik zeggen.. Zit niet echt een lijnenspel in..

Maar erg leuk allemaal..
dank u!!
pi_58386362
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 18:53 schreef Pipo_de_Clown het volgende:

[..]

Hejj! De dressoir hebben we bij de Trendhopper gekocht, alleen gaat dat nog leuk worden als ie geleverd gaat worden.. weegt namelijk een ton en er komen maar 2 mannen vanaf daar mee! Gaat me een rug kosten!
[..]
Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
pi_58400353
Dressior is inderdaad helemaal goed. Wat voor soort hout is dat?
  woensdag 30 april 2008 @ 17:17:04 #33
12880 CraZaay
prettig gestoord
pi_58400392
Naturel (ongelakt/ongeolied) noten ofzo?
pi_58400995
neen, eiken

** wacht ff de bon pakken **

MASE programma
Dressoir 3drs
Eiken
87x183x46
pi_59231571
Grr, net terug van vakantie met nog 3 weken te gaan! Is mn fotocamera gejat in Lissabon.. kan er ook nog wel bij!
Maarja, moet toch een nieuwe hebben anders kan ik hier ook geen plaatjes posten
  Moderator zondag 8 juni 2008 @ 22:24:37 #36
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_59232782
Dat is toch wel een beetje
Was het een erg oude digitale camera ? Wij verwachten over drie weken natuurlijk wel een update met oogverblindende foto's
pi_59232854
neuh net een jaartje, of 1,5 jaar!!
maar die oogverblindende foto's komen er aan
pi_59233743
Ziet er erg leuk uit, gefeliciteerd!!
  dinsdag 10 juni 2008 @ 19:44:15 #39
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_59285698
heb je nou ook een balkon?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_59285800
twee! boven en beneden!
pi_59742904
Zo daar zijn we dan, eerste dag klussen achter de rug! Vanochtend met de lunch alle zaken afgerond bij de notaris!!! Daarna begonnen met de vloer er uit te halen. Pff wat een ellende, alles vast gelijmt en verf over de plinten heen wat dus inhield dat er happen in uit ons stucwerk zijn nu.

Naja inmiddels de buitenste planken er uit gehaald en morgen gaan we weer lekker verder!! En dan nu... de ruime samenvatting plaatjes de nog ruimere samenvatting staat op www.vdzande.com

pi_59742939
ojaa, zo ver is de vloer er nu uit

pi_59748855
wat ga je er zelf inleggen/ zo slecht zag die er toch niet uit? moet natuurlijk je smaak zijn
pi_59752436

Over díe weg rijd ik dus elke dag . Nu heb een mooi beeld waar jullie zitten.. waaraan kan ik het van buitenaf zien?

Die vloer zag er trouwens inderdaad vrij aardig uit.. waarom eruit?
pi_59756912
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 10:43 schreef Charisma het volgende:
wat ga je er zelf inleggen/ zo slecht zag die er toch niet uit? moet natuurlijk je smaak zijn
quote:
Over díe weg rijd ik dus elke dag. Nu heb een mooi beeld waar jullie zitten.. waaraan kan ik het van buitenaf zien?

Die vloer zag er trouwens inderdaad vrij aardig uit.. waarom eruit?
De vloer ging er uit omdat het een grenen vloer was, met compleet doorgelopen plekken. Geen optie om em zo te laten liggen. Dus ik flink rondgereden langs elke, ECHT ELKE, vloerenboer hier in de buurt en telkens een heel verhaal gekregen dat het niet kon. Tot ik in Uden kwam, die man had laten zien wat er van gemaakt kon worden en dat was echt super lelijk Toen maar meteen de knoop doorgehakt om het niet te laten schuren / lakken enz enz en de zoektocht gestart naar een mooie vloer. De keuze is echt Eiken geworden en die komt er volgende week, na alle schilderpraktijken in!! De vloer gaat ietsjes donkerder worden, super mooi!!

Oja, boven blijft de vloer wel gewoon netjes liggen! daar is er niks mee aan de hand en het blijft een sjieke vloer!!!

Yeahinho >> Waaraan je het kan herkennen, naja vandaag aan de teringherrie van de vloer die er uit ging.. Uhh verder niet echt veel, anders moet je maar een keer toeteren.. dan zwaai ik wel terug :d
pi_59777499
jeuujj dag 2 en 3 zitten er op! kleine plaatjes update! Na het schilderen van het plafond in de kleine slaapkamer is het complete pleisterwerk daar naar beneden gekomen :| was wel even schrikken maar is inmiddels (fingers crossed) opgelost!! Vloer is er inmiddels compleet uit met hulp van mijn vader en schoonvader!!! Ziet er inmiddels al weer heel anders uit zo zonder vloer, echt een bouwput ipv een huis! maarja moet eerst slechter worden voordat het beter kan worden

de plaatjes:

pi_59778143
Ha, jij komt van de Jachthoornstraat, toch?
pi_59778735
Haha 100 punten:d wie ben jij dan
pi_59779964
De beste postbode van Rosmalen en omstreken . Van gezicht zul je me misschien kennen. Ik kende jou ook maar erg vaag... van middelbare school ofzo denk ik.

Maar goed, we gaan lekker offtopic . Post vooral door over je nieuwe optrekje!
pi_59954804
jeujj nieuwe vloer ligt er in!! Afgelopen dagen heel wat dingen gedaan.

- Heel de bovenverdieping afgemaakt met schilderen.
- Beneden alles geschilderd.
- Elke's spullen naar Den Bosch gehaald.
- Moedersss gruwelijk veel laten poetsen.
- Vast wat Ikea spul in elkaar gezet.
- Beachvolleybal voor de inmiddels broodnodige ontspanning!
- En vandaag zijn ze de nieuwe vloer komen leggen! super mooi!

Ff wat plaatjes van de afgelopen dagen:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')