quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:05 schreef Nashje het volgende:
2) Structureel behoren tot de beste zestien voetbalclubs van Europa.
4 keer achter elkaar is Ajax nog nooit geluktquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:18 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Eens per 2 jaar landskampioen...
Om dat te gaan inhalen moeten ze nu 3 of 4 keer achter elkaar kampioen worden...
Ik zou me als ik Ajacied was vooral ergeren aan het inzicht van Bassiequote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:25 schreef Nashje het volgende:
Wat een grap zijn wij.
Contract van Colin wordt verlengt. Kan het zelf nog niet geloven.
Beide, want Van Geel heeft ook duidelijk een bord voor z'n kop. Colin had sowieso never nooit bij Ajax onder contract mogen staan.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik zou me als ik Ajacied was vooral ergeren aan het inzicht van Bassie. Van Geel doet gewoon wat de trainer van hem vraagt.
Ik ben echt benieuwd volgend jaar.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:35 schreef MarkNMGN het volgende:
De hand van v. Basten is nu al zichtbaar.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:35 schreef MarkNMGN het volgende:
De hand van v. Basten is nu al zichtbaar.
Ajax lijkt in ieder geval bijna ongelimiteerd in aankopen te kunnen investeren.quote:
Het is van cruciaal belang dat ajax de cl haalt dus, dit jaar al helemaal.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ajax lijkt in ieder geval bijna ongelimiteerd in aankopen te kunnen investeren.
Hetzelfde verhaal hier.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik had, met nadruk op had, veel vertrouwen in Van Basten....... Maar met dat gedoe met Cruijff en nu met Colin begint dat in een flink tempo af te brokkelen.
Wat een achterlijke debiel dat ie Colin wil behouden.
El Ahmadi zit ook alweer even in een dip, denk niet dat hij Ajax echt beter maakt.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ajax lijkt in ieder geval bijna ongelimiteerd in aankopen te kunnen investeren.
Als ze voor enige serieuze concurrentie willen zorgen, dan moeten ze namen als El Ahmadi, Sulejmani, Defour en Fellaini aantrekken. De vraag is alleen of die jongens op Ajax zitten te wachten.
Waarom eigenlijk niet?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:42 schreef sjimz het volgende:
Fellaini wordt al met de PL in verband gebracht en moet minimaal 15 miljoen euro opleveren.
Ajax kennende gaan ze dat niet uitgeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |