quote:
Yep, dat mag hij nou eenmaalquote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:07 schreef beequeen het volgende:
En ja hoor, lichten nog uit beneden, die rat ligt gewoon te slapen.
Brian?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:12 schreef Kaat38 het volgende:
Gezellig, Herma vond een dode rat tussen de was.![]()
Nee, denk het broertje, onze rat ligt nog te stinken tussen de vette lappen.quote:
Serieus?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:12 schreef Kaat38 het volgende:
Gezellig, Herma vond een dode rat tussen de was.![]()
Yep, serieus! smerige bende daar he.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Serieus?
In de villa?
Dan moet het toch echt een zwijnenstal zijn, lijkt me.
Zoon van Palma die in het ziekenhuis ligt i.v.m. blessure voetbal.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:21 schreef blomst het volgende:
goedemorgen
Waar mogen ze niet over spreken?
Zijn prive zaken van Palma en haar gezin, is niet zo gek.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:22 schreef beequeen het volgende:
Telefoontje: Ze mogen het niet hebben over José en Dexter. Vraag me niet waarom.
Hij weet blijkbaar niet dat Amanda dat in de planning heeft.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:29 schreef Kaat38 het volgende:
Volgens mij had ik in een sv gelezen dat Amanda zou koken vandaag maar nu staat Huub al te bedenken wat hij gaat koken vanavond.
Gaat hij er al vanuit dat Amanda toch niet kookt of alleen voor 'al' haar vriendjes?
Ricardo let alleen maar op zichzelf, constant in spiegels lopen kijken enzo. Die neemt echt niets op van de wereld om hem heen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:38 schreef T-lex het volgende:
[..]
Hij weet blijkbaar niet dat Amanda dat in de planning heeft.![]()
En gelukkig is Ricardo zo bijdehand om te zeggen dat Amanda wil gaan koken...NIET DUS.![]()
Die weet van voren niet dat tie van achter leeft die Ricardo.
Heb zoiets al vaker opgemerkt. Een keer zocht Amanda, Brian en ze vroeg of hij wist waar Brian was. Ricardo had ff daarvoor Brian gewoon in de private gezien...maar had geen idee.
Ja, dat gevoel heb ik ook wel eens bij Claire. Net alsof ze niet helemaal goed is.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:40 schreef Desii het volgende:
wat is Claire toch een kind.... al dat gehmmmmm, ohhhhhhh, ahhhhhh
teenkrommend ergelijk gewoon, wat mij betreft gaat ze a.s donderdag naar huis (heb soms het idee dat ze niet 100% is)
Ik heb het hier al eerder gezegd dat ik denk dat ze een geestelijke achterstand heeft. Dit is toch niet het gedrag van een 24 jarige....eerder een 12 jarige.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:40 schreef Desii het volgende:
wat is Claire toch een kind.... al dat gehmmmmm, ohhhhhhh, ahhhhhh
teenkrommend ergelijk gewoon, wat mij betreft gaat ze a.s donderdag naar huis (heb soms het idee dat ze niet 100% is)
Het is ook niet zo verstandig om hem weer te laten sporten zo snel overigens.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:55 schreef avonne het volgende:
Wel een brekebeen, die zoon van Palma. Vorige week een hersenschudding, nu zijn knieschijf.
zijn vast mooie lettersquote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:54 schreef Desii het volgende:
@Blomst.... zit net fonts te downloaden en er is er eentje met jou naam "blomster" & "blossom" uiteraard met blommetjes![]()
OT:Huub, Claire & Ricardo zijn aan het ontbijten
Wat Cc in de TT aangeeft, het is een gekkenhuis daar. Brian is ook in geen velden of wegen te bekennen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:04 schreef blomst het volgende:
Wanneer komt jaap uit bed, of is het vandaag toch uitslaapdag?
quote:Miljonairs Jaap en Brian genieten vandaag van hun uitslaapdag. Amanda is al op pad in de lesauto en Claire, Huub en Ricardo genieten van hun ontbijt. Mike is ook weer aan het werk gegaan deze ochtend maar vanaf volgende week vertrekt hij voortaan vanuit een andere locatie. Namelijk zijn eigen huis! Het wordt hem dan ook van harte gegund dat hij nu eindelijk de kans heeft een nieuw bestaan op te bouwen maar de Miljonairs zullen hem ook vast wel gaan missen. Vooral Jaap zal het met heel wat potjes schaak minder moeten gaan doen!
Autorijlesquote:
Rijles.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:57 schreef fredfik het volgende:
Pianospelen denk ik.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:58 schreef akveor het volgende:
Goedemiddag een ieder.
Is Huub aan het motorrijlessen?
nee, Huub is piano aan het spelen (kan je horen op de stream bij Ricardo en Brian)quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:58 schreef akveor het volgende:
Goedemiddag een ieder.
Is Huub aan het motorrijlessen?
Inderdaad. Ratten in de wasmand, ratten in de keuken, ratten die er met de poet vandoor gaan.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:15 schreef Dementor het volgende:
Ik schiet iedere keer in de lach als iemand het daar nog over miljonairs heeft.
Zag je hoe ze zelf meteen breeduit aan het midden van de tafel ging zitten, en die man het maar mocht uitzoeken.quote:
Ah gossie, heeft er iemand nog wat pammetjes voor die arme man, Mannie iets aan haar verstand proberen te peuteren is toch niet te doen lijkt me.quote:
Jonguhquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:37 schreef farscapevr6 het volgende:
tot nu toe 2 vragen goed van de 5:D:D
edit van de 6
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:37 schreef farscapevr6 het volgende:
tot nu toe 2 vragen goed van de 5:D:D
edit van de 6
eigenlijk doet ze het nog niet zo gek..... ze geeft best veel goeie antwoordenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:49 schreef Copycat het volgende:
Wat voor een vragen beantwoordt ze fout? Of gewoon allerlei vragen uit diverse categoriën?
Het laatste, je kunt zien dat ze gokt maar de instructeur kan het aardig verdoezelen door haar in de goede richting te wijzen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:49 schreef Copycat het volgende:
Wat voor een vragen beantwoordt ze fout? Of gewoon allerlei vragen uit diverse categoriën?
Aan het werk? Niet interessant omdat hij niet is te verstaan ?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:49 schreef avonne het volgende:
moet Mike niet meedoen met de theorielessen?
mike moet eerst nog leren lezenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:49 schreef avonne het volgende:
moet Mike niet meedoen met de theorielessen?
Die man praat ook tegen d'r alsof ze een halfie is (niet zonder reden imo).quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:54 schreef mootie het volgende:
Ik vind dit echt eng, het is zo kleuterig...... zo...... kweenie!
Ik lig in een deukquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:05 schreef Varen het volgende:
Wat is een veilige afstand tot je voorganger.
Amanda: 2 sec.
Die heeft ze al gehaald?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:02 schreef AnTjUh het volgende:
ik begrijp niet dat zij haar theorie ooit gehaald heeft
Nee joh, ze heeft volgens mij in een havo brugklas gezeten of zoquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:11 schreef Copycat het volgende:
Keep 'm coming!
Ik lig in een deuk. Wat een enorme muts. En die zou HAVO hebben gehaald?
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:11 schreef Copycat het volgende:
Keep 'm coming!
Ze wilde eigenlijk advocaat worden.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:11 schreef Copycat het volgende:
Keep 'm coming!
Nee hoor, ze wilde non worden want seks leek haar maar helemaal nietsquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze wilde eigenlijk advocaat worden.
Oh ja, en studeren is niks, je eindigt toch achter een bar.
Ook, het kind is net zo veelzijdig als haar rattenvriendje.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:22 schreef kissa het volgende:
Nee hoor, ze wilde non worden want seks leek haar maar helemaal niets
Dat gaat ze alleen maar meer doen. Rat zei gisteren dat die het allerschattigst vond als ze die geluidjes maaktequote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:27 schreef farscapevr6 het volgende:
ik heb zooooooooooooooooooooooooo n hekel aan dat kinderachtige kutgilletje van d r he
als mijn vriendin dat zou doen zou ik echt elke dag sjacho zijn of pammetjes nodig hebben
Wat mij opviel aan die uitspraak.... waarom denkt iemand op zo'n jonge leeftijd eraan om non te worden omdat seks d'r niks lijkt? Dan moet je denk ik in je omgeveving iets gezien hebben wat je op dat soort gedachtes brengt. Ik heb een kind dat nog nooit horen zeggen. Daarnaast is non worden voornamelijk een religieuze keuze en Amanda is toch niet katholiek?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:22 schreef kissa het volgende:
[..]
Nee hoor, ze wilde non worden want seks leek haar maar helemaal niets
Je kan ook eerst eens een koude douche proberen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:27 schreef farscapevr6 het volgende:
ik heb zooooooooooooooooooooooooo n hekel aan dat kinderachtige kutgilletje van d r he
als mijn vriendin dat zou doen zou ik echt elke dag sjacho zijn of pammetjes nodig hebben
Dat bedacht ik me zondag ook, toen ik het zag.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:31 schreef akveor het volgende:
Wat mij opviel aan die uitspraak.... waarom denkt iemand op zo'n jonge leeftijd eraan om non te worden omdat seks d'r niks lijkt? Dan moet je denk ik in je omgeveving iets gezien hebben wat je op dat soort gedachtes brengt. Ik heb een kind dat nog nooit horen zeggen.
he een douche die ingebouwd is dus zonder slangquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Je kan ook eerst eens een koude douche proberen.
Dit soort attributen kun je eventueel gewoon los aanschaffen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:36 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
he een douche die ingebouwd is dus zonder slang
Kan zijn maar toch moet ie haar nog niet wegstemmen. Ik ga voor donderdag Jaap weg. Volgende ronde Claire en de laatste maand Huub allleen. Net als de eerste weken van zijn verblijf in de villa. NL heeft ie toen ook alleen aan gepakt. Dus daar is ie sterk genoeg voor. En het lijkt mij nog de enige manier om zichzelf te promoten en is niet gehinderd door het noodzakelijke kwaad als backups.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:38 schreef Desii het volgende:
whaha.. leuke kaart die Huub kreeg
van ene Tilly, Huub je bent toch geen kinderoppas (kijk dat's the spirit)
En dan lees je deze bagger weer. Met als ultiem dieptepunt toch wel wordt ik :quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:27 schreef Copycat het volgende:
Ik geloof ook wel dat dat meisje er niet meer werkt. Vooral omdat er wat minder spel-, stijl- en ronduit domme fouten worden gemaakt in de teksten.
quote:11:56-Terugblik met Amanda!
Terugblik met Amanda!
Amanda heeft de afgelopen dagen een paar aanvaringen met Palma gehad. Het hoofd huishouding had flink wat commentaar op de Amsterdamse, dat mondde uit in een enorme ruzie en daarin stond Amanda niet alleen… Alle Miljonairs vonden dat Palma te ver ging, maar kregen vervolgens één voor één ook de wind van voren van Palma. Dat viel niet in goede aarde en vooral Amanda voelde zich erg gekwetst door de uitspraken die ze deed over haar relatie met Brian en over haar moeder…
Amanda verdenkt het hoofd huishouding ervan jaloers te zijn op Rachel, het alter ego van Ricardo. “Zij zou eigenlijk in de ochtenden gaan helpen met de huishouding. Dat leek ons gewoon wel leuk. Het zijn allebei van die b*tches dus dat is wel grappig. Maar Palma moest er niets van hebben en toen werd het ineens heel serieus”, vertelt de 20-jarige.
“Ze zei ook steeds van, moet jij niet iets leuks gaan doen met Rachel tegen mij”, vervolgt ze. De Miljonairs vonden de vete wel om te lachen, maar Palma draaide helemaal door volgens hen. Amanda had een paar pumps op het aanrecht gezet die ze wilde laten repareren. De huishoudster reageerde furieus toen ze dat zag en liet het er niet bij zitten. “Ze was helemaal losgeslagen. Ze ging nare dingen over Nadia in mijn oor schreeuwen en vond dat ik in een hoerenbar aan de slag kon. Ze begon weer over mijn moeder, dat ze niet van me hield enzo. Toen heb ik zelfs een glas en een bord op de grond gesmeten! Ik was ontzettend teleurgesteld in haar en ook Brian was heel boos toen ik het hem ’s avonds vertelde. Hij wilde haar op dezelfde manier terug gaan pakken zoals ze bij mij had gedaan”, geeft Amanda te kennen.
Dat liep de dag erna behoorlijk uit de hand. Brian ging helemaal door het lint en schreeuwde er op los. Weer stonden alle Miljonairs samen lijnrecht tegenover Palma. Ook dit keer besloot ze de Villa vroegtijdig te verlaten, misschien zelfs wel voorgoed. “Ik kon heel goed met haar, maar als je dit soort dingen gaat zeggen, dat pik ik niet. Ik had thuis ook een huishoudster en die zei dat soort dingen niet. Voor mijn part komt ze niet terug, ik ben er klaar mee. Ik heb het altijd voor haar opgenomen als Brian of Huub haar wilde ontslaan maar van mij mag ze nu wegblijven”, vertelt de Amsterdamse ontzet.
De verbroedering die tussen de Miljonairs ontstond tijdens de ruzie kan ze heel eenvoudig verklaren. “Ondanks dat ik iemand niet mag heb je toch wel altijd iets gemeen door een gezamenlijke gebeurtenis en dat was hier het geval”, legt ze uit. Haar verstandsverhouding met Brian werd er echter niet beter op. “De stress die zoiets geeft, bovenop de spanning voor het finalespel, breng ik gewoon over op Brian. Wat ik voel, voelt hij ook. Net als bij paarden, die voelen dat ook aan. Maar als we dan ook veel ruzie hebben dan wordt ik heel emotioneel en kan ik ineens over iets heel kleins vallen. En natuurlijk heb ik nu de kans om op mijn twintigste Miljonair te zijn en dat kan ik niet zo maar aan me voorbij laten gaan, dus ik laat wel van me horen”, zegt de benjamin dapper. “Hier kun je niet zo maar voor elkaar weglopen en dat is wel eens moeilijk ja. Maar vooralsnog ben ik al hartstikke blij dat ik Brian hier gevonden heb en dat was mijn tijd hier in de Villa al meer dan waard!”, aldus een gelukkige Amanda.
Wát? Wil ze met Huub trouwen?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:43 schreef Varen het volgende:
Pap Claire vindt het veel te snel dat ze wil trouwen. En dat voor een TV moment.
Daarom noemde ik taalfouten ook niet toen ik schreef dat de schrijfstijl niet meer die van Roekshana lijkt te zijnquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan lees je deze bagger weer. Met als ultiem dieptepunt toch wel wordt ik :
[..]
Niet meer gezien, of ik moet het gemist hebbenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:51 schreef Verida het volgende:
Is Hans Hondekop nog in de villa geweest?
Of was zijn bezoek samen met Yuri tevens zijn laatste bezoek?
Verderop in de brief zei Papa Ron dat hij geen barricades ziet voor een huwelijk......quote:
Heel raar allemaal. Als ze het echt doen, zal er wel een flinke bonus aanhangen van een paar duizend euro lijkt me.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Verderop in de brief zei Papa Ron dat hij geen barricades ziet voor een huwelijk......
Begrijp jij die man nou, het is toch niet te geloven?
Het lijkt me wel slim voor het spel om dat te zeggen. Als ze deze ontslagronde overleefd zullen er ongetwijfeld andere brieven komen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Verderop in de brief zei Papa Ron dat hij geen barricades ziet voor een huwelijk......
Begrijp jij die man nou, het is toch niet te geloven?
Brian kijkt wel link uit. Stel dat hij wint, dan moet hij zijn geld delen met Dellie.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:58 schreef Kinga het volgende:
Heel raar allemaal. Als ze het echt doen, zal er wel een flinke bonus aanhangen van een paar duizend euro lijkt me.
Vaag dat Amanda en Brian zich niet nog niet aangeboden hebben
Ik vind het belachelijk om zoiets te schrijven, spel of geen spel. Die familie is volgens mij zo verknipt als een deur, iig broer Bram en papa Ron. Bram wil Huub het liefst zijn kop van zijn romp slaan, papa Ron geeft zijn dochter min of meer toestemming om met Huub te trouwen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:00 schreef akveor het volgende:
Het lijkt me wel slim voor het spel om dat te zeggen. Als ze deze ontslagronde overleefd zullen er ongetwijfeld andere brieven komen.
quote:Amanda is alweer klaar met haar theorieles. De Amsterdamse schuift direct bij haar vriendje en Ricardo aan tafel nadat ze Lex heeft uitgezwaaid. Het is namelijk weer tijd voor een potje domino! Claire is ondertussen weer helemaal fris en fruitig na haar paardrijles eerder vanochtend en Huub zit op zijn vertrouwde stekkie achter de piano. Jaap ligt echter nog steeds in bed. De beste man had uitslaapdag, maar aangezien hij nu nog steeds op één oor ligt zal hij zich wel niet lekker voelen. Beterschap dan alvast, Jaap!
idd... vage bedoeling.... maar ook Huub vind ik een sukkel dat hij dit "serieus" overweegtquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk om zoiets te schrijven, spel of geen spel. Die familie is volgens mij zo verknipt als een deur, iig broer Bram en papa Ron. Bram wil Huub het liefst zijn kop van zijn romp slaan, papa Ron geeft zijn dochter min of meer toestemming om met Huub te trouwen.
Ik denk dat die familie ook erg met dat spel is... dat merkte je al de brieven van Bram die fel anti Huub waren. Ondertussen zijn ze tot besef gekomen dat Huub haar enige life line is.... en ach voor een miljoen verkoopt Huub ook zijn moeder (of was het oma)...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk om zoiets te schrijven, spel of geen spel. Die familie is volgens mij zo verknipt als een deur, iig broer Bram en papa Ron. Bram wil Huub het liefst zijn kop van zijn romp slaan, papa Ron geeft zijn dochter min of meer toestemming om met Huub te trouwen.
Ik vind het hele idee belachelijk en vraag me af of een huwelijk op zo'n korte termijn wel te regelen is. Huub laat zich veel te gemakkelijk leiden door verliefdheid. Zodra hij buiten weer met normale mensen omgaat, ziet hij hoe nietszeggend en kinderlijk het contact met Claire is.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:12 schreef Desii het volgende:
[..]
idd... vage bedoeling.... maar ook Huub vind ik een sukkel dat hij dit "serieus" overweegt
want als hij op een type als Claire valt, is hij een ander jong dan ik dacht
ze vertegenwoordigd de leeghoofdigheid van NL
Hoop dat Joris snel de kooi in komt en hem letterlijk met 2 benen op de grond zet.... crimineel wat een kutverhaallijn
Vind het ook een belachelijk idee,zou het nog beter begrijpen als Amanda en Brian gingen trouwen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het hele idee belachelijk en vraag me af of een huwelijk op zo'n korte termijn wel te regelen is. Huub laat zich veel te gemakkelijk leiden door verliefdheid. Zodra hij buiten weer met normale mensen omgaat, ziet hij hoe nietszeggend en kinderlijk het contact met Claire is.
Ze moet net zoals hij op een RAT lijken,quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:23 schreef beequeen het volgende:
Amanda: Ik heb mijn haar nog niet gedaan.
R: Het ziet er niet uit aan de achterkant.
B: Het zit prima baby.
Laat hij haar expres voor joker lopen of wat?
Denk je dat Huub echt verliefd is?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het hele idee belachelijk en vraag me af of een huwelijk op zo'n korte termijn wel te regelen is. Huub laat zich veel te gemakkelijk leiden door verliefdheid. Zodra hij buiten weer met normale mensen omgaat, ziet hij hoe nietszeggend en kinderlijk het contact met Claire is.
Het zou mooi zijn als je gelijk hebt avonne, maar dan verbergt hij zijn verveling wel heel goed. Ik heb bij Huub het idee dat hij gewoon veel te gemakkelijk verliefd wordt, en dat zijn kritische blik dan wordt uitgeschakeld. Net als bij Lieke op het eind, hij bleef veel te lang hopen dat ze weer normaal tegen hem zou doen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:54 schreef avonne het volgende:
[..]
Denk je dat Huub echt verliefd is?
Dat denk ik toch echt niet
Neuken voor back up, omdat het een verhaal lijn is, weet ik veel, 'maar volgens mij vindt hij haar verschrikkelijk saai.
Huubs verliefdheid is in dit geval denk ik een geval van "bij gebrek aan beter", oftewel het nuttige met het aangename verenigen (backup + neuken) .quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als je gelijk hebt avonne, maar dan verbergt hij zijn verveling wel heel goed. Ik heb bij Huub het idee dat hij gewoon veel te gemakkelijk verliefd wordt, en dat zijn kritische blik dan wordt uitgeschakeld. Net als bij Lieke op het eind, hij bleef veel te lang hopen dat ze weer normaal tegen hem zou doen.
Oh joepie, we krijgen weer sporten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |