Inderdaad. Ratten in de wasmand, ratten in de keuken, ratten die er met de poet vandoor gaan.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:15 schreef Dementor het volgende:
Ik schiet iedere keer in de lach als iemand het daar nog over miljonairs heeft.
Zag je hoe ze zelf meteen breeduit aan het midden van de tafel ging zitten, en die man het maar mocht uitzoeken.quote:
Ah gossie, heeft er iemand nog wat pammetjes voor die arme man, Mannie iets aan haar verstand proberen te peuteren is toch niet te doen lijkt me.quote:
Jonguhquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:37 schreef farscapevr6 het volgende:
tot nu toe 2 vragen goed van de 5:D:D
edit van de 6
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:37 schreef farscapevr6 het volgende:
tot nu toe 2 vragen goed van de 5:D:D
edit van de 6
eigenlijk doet ze het nog niet zo gek..... ze geeft best veel goeie antwoordenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:49 schreef Copycat het volgende:
Wat voor een vragen beantwoordt ze fout? Of gewoon allerlei vragen uit diverse categoriën?
Het laatste, je kunt zien dat ze gokt maar de instructeur kan het aardig verdoezelen door haar in de goede richting te wijzen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:49 schreef Copycat het volgende:
Wat voor een vragen beantwoordt ze fout? Of gewoon allerlei vragen uit diverse categoriën?
Aan het werk? Niet interessant omdat hij niet is te verstaan ?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:49 schreef avonne het volgende:
moet Mike niet meedoen met de theorielessen?
mike moet eerst nog leren lezenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:49 schreef avonne het volgende:
moet Mike niet meedoen met de theorielessen?
Die man praat ook tegen d'r alsof ze een halfie is (niet zonder reden imo).quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:54 schreef mootie het volgende:
Ik vind dit echt eng, het is zo kleuterig...... zo...... kweenie!
Ik lig in een deukquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:05 schreef Varen het volgende:
Wat is een veilige afstand tot je voorganger.
Amanda: 2 sec.
Die heeft ze al gehaald?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:02 schreef AnTjUh het volgende:
ik begrijp niet dat zij haar theorie ooit gehaald heeft
Nee joh, ze heeft volgens mij in een havo brugklas gezeten of zoquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:11 schreef Copycat het volgende:
Keep 'm coming!
Ik lig in een deuk. Wat een enorme muts. En die zou HAVO hebben gehaald?
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:11 schreef Copycat het volgende:
Keep 'm coming!
Ze wilde eigenlijk advocaat worden.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:11 schreef Copycat het volgende:
Keep 'm coming!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |