Nee hoor, ze wilde non worden want seks leek haar maar helemaal nietsquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze wilde eigenlijk advocaat worden.
Oh ja, en studeren is niks, je eindigt toch achter een bar.
Ook, het kind is net zo veelzijdig als haar rattenvriendje.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:22 schreef kissa het volgende:
Nee hoor, ze wilde non worden want seks leek haar maar helemaal niets
Dat gaat ze alleen maar meer doen. Rat zei gisteren dat die het allerschattigst vond als ze die geluidjes maaktequote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:27 schreef farscapevr6 het volgende:
ik heb zooooooooooooooooooooooooo n hekel aan dat kinderachtige kutgilletje van d r he
als mijn vriendin dat zou doen zou ik echt elke dag sjacho zijn of pammetjes nodig hebben
Wat mij opviel aan die uitspraak.... waarom denkt iemand op zo'n jonge leeftijd eraan om non te worden omdat seks d'r niks lijkt? Dan moet je denk ik in je omgeveving iets gezien hebben wat je op dat soort gedachtes brengt. Ik heb een kind dat nog nooit horen zeggen. Daarnaast is non worden voornamelijk een religieuze keuze en Amanda is toch niet katholiek?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:22 schreef kissa het volgende:
[..]
Nee hoor, ze wilde non worden want seks leek haar maar helemaal niets
Je kan ook eerst eens een koude douche proberen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:27 schreef farscapevr6 het volgende:
ik heb zooooooooooooooooooooooooo n hekel aan dat kinderachtige kutgilletje van d r he
als mijn vriendin dat zou doen zou ik echt elke dag sjacho zijn of pammetjes nodig hebben
Dat bedacht ik me zondag ook, toen ik het zag.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:31 schreef akveor het volgende:
Wat mij opviel aan die uitspraak.... waarom denkt iemand op zo'n jonge leeftijd eraan om non te worden omdat seks d'r niks lijkt? Dan moet je denk ik in je omgeveving iets gezien hebben wat je op dat soort gedachtes brengt. Ik heb een kind dat nog nooit horen zeggen.
he een douche die ingebouwd is dus zonder slangquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Je kan ook eerst eens een koude douche proberen.
Dit soort attributen kun je eventueel gewoon los aanschaffen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:36 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
he een douche die ingebouwd is dus zonder slang
Kan zijn maar toch moet ie haar nog niet wegstemmen. Ik ga voor donderdag Jaap weg. Volgende ronde Claire en de laatste maand Huub allleen. Net als de eerste weken van zijn verblijf in de villa. NL heeft ie toen ook alleen aan gepakt. Dus daar is ie sterk genoeg voor. En het lijkt mij nog de enige manier om zichzelf te promoten en is niet gehinderd door het noodzakelijke kwaad als backups.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:38 schreef Desii het volgende:
whaha.. leuke kaart die Huub kreeg
van ene Tilly, Huub je bent toch geen kinderoppas (kijk dat's the spirit)
En dan lees je deze bagger weer. Met als ultiem dieptepunt toch wel wordt ik :quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:27 schreef Copycat het volgende:
Ik geloof ook wel dat dat meisje er niet meer werkt. Vooral omdat er wat minder spel-, stijl- en ronduit domme fouten worden gemaakt in de teksten.
quote:11:56-Terugblik met Amanda!
Terugblik met Amanda!
Amanda heeft de afgelopen dagen een paar aanvaringen met Palma gehad. Het hoofd huishouding had flink wat commentaar op de Amsterdamse, dat mondde uit in een enorme ruzie en daarin stond Amanda niet alleen… Alle Miljonairs vonden dat Palma te ver ging, maar kregen vervolgens één voor één ook de wind van voren van Palma. Dat viel niet in goede aarde en vooral Amanda voelde zich erg gekwetst door de uitspraken die ze deed over haar relatie met Brian en over haar moeder…
Amanda verdenkt het hoofd huishouding ervan jaloers te zijn op Rachel, het alter ego van Ricardo. “Zij zou eigenlijk in de ochtenden gaan helpen met de huishouding. Dat leek ons gewoon wel leuk. Het zijn allebei van die b*tches dus dat is wel grappig. Maar Palma moest er niets van hebben en toen werd het ineens heel serieus”, vertelt de 20-jarige.
“Ze zei ook steeds van, moet jij niet iets leuks gaan doen met Rachel tegen mij”, vervolgt ze. De Miljonairs vonden de vete wel om te lachen, maar Palma draaide helemaal door volgens hen. Amanda had een paar pumps op het aanrecht gezet die ze wilde laten repareren. De huishoudster reageerde furieus toen ze dat zag en liet het er niet bij zitten. “Ze was helemaal losgeslagen. Ze ging nare dingen over Nadia in mijn oor schreeuwen en vond dat ik in een hoerenbar aan de slag kon. Ze begon weer over mijn moeder, dat ze niet van me hield enzo. Toen heb ik zelfs een glas en een bord op de grond gesmeten! Ik was ontzettend teleurgesteld in haar en ook Brian was heel boos toen ik het hem ’s avonds vertelde. Hij wilde haar op dezelfde manier terug gaan pakken zoals ze bij mij had gedaan”, geeft Amanda te kennen.
Dat liep de dag erna behoorlijk uit de hand. Brian ging helemaal door het lint en schreeuwde er op los. Weer stonden alle Miljonairs samen lijnrecht tegenover Palma. Ook dit keer besloot ze de Villa vroegtijdig te verlaten, misschien zelfs wel voorgoed. “Ik kon heel goed met haar, maar als je dit soort dingen gaat zeggen, dat pik ik niet. Ik had thuis ook een huishoudster en die zei dat soort dingen niet. Voor mijn part komt ze niet terug, ik ben er klaar mee. Ik heb het altijd voor haar opgenomen als Brian of Huub haar wilde ontslaan maar van mij mag ze nu wegblijven”, vertelt de Amsterdamse ontzet.
De verbroedering die tussen de Miljonairs ontstond tijdens de ruzie kan ze heel eenvoudig verklaren. “Ondanks dat ik iemand niet mag heb je toch wel altijd iets gemeen door een gezamenlijke gebeurtenis en dat was hier het geval”, legt ze uit. Haar verstandsverhouding met Brian werd er echter niet beter op. “De stress die zoiets geeft, bovenop de spanning voor het finalespel, breng ik gewoon over op Brian. Wat ik voel, voelt hij ook. Net als bij paarden, die voelen dat ook aan. Maar als we dan ook veel ruzie hebben dan wordt ik heel emotioneel en kan ik ineens over iets heel kleins vallen. En natuurlijk heb ik nu de kans om op mijn twintigste Miljonair te zijn en dat kan ik niet zo maar aan me voorbij laten gaan, dus ik laat wel van me horen”, zegt de benjamin dapper. “Hier kun je niet zo maar voor elkaar weglopen en dat is wel eens moeilijk ja. Maar vooralsnog ben ik al hartstikke blij dat ik Brian hier gevonden heb en dat was mijn tijd hier in de Villa al meer dan waard!”, aldus een gelukkige Amanda.
Wát? Wil ze met Huub trouwen?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:43 schreef Varen het volgende:
Pap Claire vindt het veel te snel dat ze wil trouwen. En dat voor een TV moment.
Daarom noemde ik taalfouten ook niet toen ik schreef dat de schrijfstijl niet meer die van Roekshana lijkt te zijnquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan lees je deze bagger weer. Met als ultiem dieptepunt toch wel wordt ik :
[..]
Niet meer gezien, of ik moet het gemist hebbenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:51 schreef Verida het volgende:
Is Hans Hondekop nog in de villa geweest?
Of was zijn bezoek samen met Yuri tevens zijn laatste bezoek?
Verderop in de brief zei Papa Ron dat hij geen barricades ziet voor een huwelijk......quote:
Heel raar allemaal. Als ze het echt doen, zal er wel een flinke bonus aanhangen van een paar duizend euro lijkt me.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Verderop in de brief zei Papa Ron dat hij geen barricades ziet voor een huwelijk......
Begrijp jij die man nou, het is toch niet te geloven?
Het lijkt me wel slim voor het spel om dat te zeggen. Als ze deze ontslagronde overleefd zullen er ongetwijfeld andere brieven komen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Verderop in de brief zei Papa Ron dat hij geen barricades ziet voor een huwelijk......
Begrijp jij die man nou, het is toch niet te geloven?
Brian kijkt wel link uit. Stel dat hij wint, dan moet hij zijn geld delen met Dellie.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:58 schreef Kinga het volgende:
Heel raar allemaal. Als ze het echt doen, zal er wel een flinke bonus aanhangen van een paar duizend euro lijkt me.
Vaag dat Amanda en Brian zich niet nog niet aangeboden hebben
Ik vind het belachelijk om zoiets te schrijven, spel of geen spel. Die familie is volgens mij zo verknipt als een deur, iig broer Bram en papa Ron. Bram wil Huub het liefst zijn kop van zijn romp slaan, papa Ron geeft zijn dochter min of meer toestemming om met Huub te trouwen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:00 schreef akveor het volgende:
Het lijkt me wel slim voor het spel om dat te zeggen. Als ze deze ontslagronde overleefd zullen er ongetwijfeld andere brieven komen.
quote:Amanda is alweer klaar met haar theorieles. De Amsterdamse schuift direct bij haar vriendje en Ricardo aan tafel nadat ze Lex heeft uitgezwaaid. Het is namelijk weer tijd voor een potje domino! Claire is ondertussen weer helemaal fris en fruitig na haar paardrijles eerder vanochtend en Huub zit op zijn vertrouwde stekkie achter de piano. Jaap ligt echter nog steeds in bed. De beste man had uitslaapdag, maar aangezien hij nu nog steeds op één oor ligt zal hij zich wel niet lekker voelen. Beterschap dan alvast, Jaap!
idd... vage bedoeling.... maar ook Huub vind ik een sukkel dat hij dit "serieus" overweegtquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk om zoiets te schrijven, spel of geen spel. Die familie is volgens mij zo verknipt als een deur, iig broer Bram en papa Ron. Bram wil Huub het liefst zijn kop van zijn romp slaan, papa Ron geeft zijn dochter min of meer toestemming om met Huub te trouwen.
Ik denk dat die familie ook erg met dat spel is... dat merkte je al de brieven van Bram die fel anti Huub waren. Ondertussen zijn ze tot besef gekomen dat Huub haar enige life line is.... en ach voor een miljoen verkoopt Huub ook zijn moeder (of was het oma)...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk om zoiets te schrijven, spel of geen spel. Die familie is volgens mij zo verknipt als een deur, iig broer Bram en papa Ron. Bram wil Huub het liefst zijn kop van zijn romp slaan, papa Ron geeft zijn dochter min of meer toestemming om met Huub te trouwen.
Ik vind het hele idee belachelijk en vraag me af of een huwelijk op zo'n korte termijn wel te regelen is. Huub laat zich veel te gemakkelijk leiden door verliefdheid. Zodra hij buiten weer met normale mensen omgaat, ziet hij hoe nietszeggend en kinderlijk het contact met Claire is.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:12 schreef Desii het volgende:
[..]
idd... vage bedoeling.... maar ook Huub vind ik een sukkel dat hij dit "serieus" overweegt
want als hij op een type als Claire valt, is hij een ander jong dan ik dacht
ze vertegenwoordigd de leeghoofdigheid van NL
Hoop dat Joris snel de kooi in komt en hem letterlijk met 2 benen op de grond zet.... crimineel wat een kutverhaallijn
Vind het ook een belachelijk idee,zou het nog beter begrijpen als Amanda en Brian gingen trouwen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het hele idee belachelijk en vraag me af of een huwelijk op zo'n korte termijn wel te regelen is. Huub laat zich veel te gemakkelijk leiden door verliefdheid. Zodra hij buiten weer met normale mensen omgaat, ziet hij hoe nietszeggend en kinderlijk het contact met Claire is.
Ze moet net zoals hij op een RAT lijken,quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:23 schreef beequeen het volgende:
Amanda: Ik heb mijn haar nog niet gedaan.
R: Het ziet er niet uit aan de achterkant.
B: Het zit prima baby.
Laat hij haar expres voor joker lopen of wat?
Denk je dat Huub echt verliefd is?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het hele idee belachelijk en vraag me af of een huwelijk op zo'n korte termijn wel te regelen is. Huub laat zich veel te gemakkelijk leiden door verliefdheid. Zodra hij buiten weer met normale mensen omgaat, ziet hij hoe nietszeggend en kinderlijk het contact met Claire is.
Het zou mooi zijn als je gelijk hebt avonne, maar dan verbergt hij zijn verveling wel heel goed. Ik heb bij Huub het idee dat hij gewoon veel te gemakkelijk verliefd wordt, en dat zijn kritische blik dan wordt uitgeschakeld. Net als bij Lieke op het eind, hij bleef veel te lang hopen dat ze weer normaal tegen hem zou doen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:54 schreef avonne het volgende:
[..]
Denk je dat Huub echt verliefd is?
Dat denk ik toch echt niet
Neuken voor back up, omdat het een verhaal lijn is, weet ik veel, 'maar volgens mij vindt hij haar verschrikkelijk saai.
Huubs verliefdheid is in dit geval denk ik een geval van "bij gebrek aan beter", oftewel het nuttige met het aangename verenigen (backup + neuken) .quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als je gelijk hebt avonne, maar dan verbergt hij zijn verveling wel heel goed. Ik heb bij Huub het idee dat hij gewoon veel te gemakkelijk verliefd wordt, en dat zijn kritische blik dan wordt uitgeschakeld. Net als bij Lieke op het eind, hij bleef veel te lang hopen dat ze weer normaal tegen hem zou doen.
Oh joepie, we krijgen weer sporten.
Weet ze nu al wie eventueel nog wel een optie zou kunnen zijn?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:07 schreef Varen het volgende:
Ze hebben het over wie ze uit willen nodigen.
Amanda: oud miljonairs mogen niet, anders had ik Lieke uitgenodigd
Nee, ze noemt een heel rijtje, maar wil het liefste graag haar zusje, maar weet niet of zusje de camera's een probleem zal vindenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet ze nu al wie eventueel nog wel een optie zou kunnen zijn?
CHAOS!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:12 schreef neo567 het volgende:
B&A gaan wedstrijdje omkleden doen, ivm carlos.
Hé, welkom terug. Zat net nog te kijken hoeveel langer het zou duren.quote:
1 op jaap zou moeten kunnen, saaier kan het nietquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Hé, welkom terug. Zat net nog te kijken hoeveel langer het zou duren.
Vier streams op sporten, mute.
WB.quote:
Het is een rat, een zwarte rat:quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:52 schreef beequeen het volgende:
Wat zijn ze toch objectief hè?
[ afbeelding ]
De gedoodverfde winnaar...
Bronvermelding lijkt me overbodig.
Of bedoelen ze van een potje domino. Anders is het echt schandalig.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:52 schreef beequeen het volgende:
Wat zijn ze toch objectief hè?
[ afbeelding ]
De gedoodverfde winnaar...
Bronvermelding lijkt me overbodig.
Tnxquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Hé, welkom terug. Zat net nog te kijken hoeveel langer het zou duren.
Vier streams op sporten, mute.
Ik denk dat ze idd dat potje dominoën bedoelen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:12 schreef Disana het volgende:
Of bedoelen ze van een potje domino. Anders is het echt schandalig.
Tnx darlingquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
WB.
Ik ga weer verder slapen, streams zijn boring.
Wie is wiebel?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:09 schreef neo567 het volgende:
Wiebel snapt maar weinig van de dingen die ze moet doen van carlos of ze is gewoon te moe :s
Waarom geen enkel shot van japio?
Mikkie zal ook wel zo komen van vuilnis schrapen.
*neemt pammetje*quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:20 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat ze idd dat potje dominoën bedoelen.
Hij hoeft 5 maanden geen huur te betalen, daarna staat zijn kartonnen doos weer klaar.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:20 schreef Lobasca het volgende:
Ik snap trouwens geen drol van dat appartement verhaal van Mike, hoezo krijgt die kutzwerver (héérlijk om dit weer te kunnen tikken), woonruimte via een particulier? Dat schiet toch niet op!!! Begeleidt wonen, moettie!!
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij hoeft 5 maanden geen huur te betalen, daarna staat zijn kartonnen doos weer klaar.
Claire is wiebel.![]()
Ja en dan ga je gewoon voor de grap trouwen.Trouwen is heilig en haal je geen grapjes mee uit.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:36 schreef beequeen het volgende:
Huub vertelt aan Claire over de scheiding van zijn ouders. Hij voelde het wel aankomen, ze hadden heel veel ruzie. Toch wilde hij zijn vader niet horen zeggen dat hij wegging.
Trouwen is heiligquote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:38 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja en dan ga je gewoon voor de grap trouwen.Trouwen is heilig en haal je geen grapjes mee uit.
Ik krijg echt het idee dat dat trouwen alleen maar een verhaallijn is en zie het niet echt gebeuren.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:38 schreef rooie3 het volgende:
Ja en dan ga je gewoon voor de grap trouwen.Trouwen is heilig en haal je geen grapjes mee uit.
quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:40 schreef fredfik het volgende:
ach gut kijk eens hoe blij die rat is met zijn taartje!!!!
nou geniet er maar van,het is het laatste wat je krijgt vieze vuile rat
Compleet met Barbie?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:48 schreef kahaarin het volgende:
Ben ik nu de enige die het een taart vind voor een kinderfeestje?
Ach, niemand kan het invullen maar dat ik die rat de overwinning niet gun moge duidelijk zijn.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:46 schreef Disana het volgende:
Jij raakt oververhit, met de finale in zicht. Jij ziet de bui al hangen... Huubje taait af met lege handen.
Een heleboel olifanten op de botswana cam. Sorry, ik bedoel: van wie heeft hij die taart gekregen.
Geen barbie maar wel pareltjes en sterretjes, hmm, dat laatste zou dan wel weer toepasselijk kunnen zijn.quote:
Waarmee?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:52 schreef joep.t het volgende:
Huub zit er natuurlijk weer mee.
Check mijn post van 16.38 uur.quote:
Volgens Brian en Amanda zat huub er enorm mee dat Brian anderhalf in de kooi zat.quote:Waarmee?
Aha, post had ik gelezen, maar plaatje niet gezien.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:54 schreef beequeen het volgende:
Check mijn post van 16.38 uur.
Bedankt! Same ol' BS, dus.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:56 schreef joep.t het volgende:
Volgens Brian en Amanda zat huub er enorm mee dat Brian anderhalf in de kooi zat.
Brian zei van "Hij reageerde heel afgunstig" Terwijl huub gewoon zei ik kom er zo aan.
Nope. Huub heeft een serieus gesprek met Claire en heeft geen zin in de onzintaart van die rat.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:56 schreef joep.t het volgende:
Volgens Brian en Amanda zat huub er enorm mee dat Brian anderhalf in de kooi zat.
Brian zei van "Hij reageerde heel afgunstig" Terwijl huub gewoon zei ik kom er zo aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |