quote:
Yep, dat mag hij nou eenmaalquote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:07 schreef beequeen het volgende:
En ja hoor, lichten nog uit beneden, die rat ligt gewoon te slapen.
Brian?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:12 schreef Kaat38 het volgende:
Gezellig, Herma vond een dode rat tussen de was.![]()
Nee, denk het broertje, onze rat ligt nog te stinken tussen de vette lappen.quote:
Serieus?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:12 schreef Kaat38 het volgende:
Gezellig, Herma vond een dode rat tussen de was.![]()
Yep, serieus! smerige bende daar he.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Serieus?
In de villa?
Dan moet het toch echt een zwijnenstal zijn, lijkt me.
Zoon van Palma die in het ziekenhuis ligt i.v.m. blessure voetbal.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:21 schreef blomst het volgende:
goedemorgen
Waar mogen ze niet over spreken?
Zijn prive zaken van Palma en haar gezin, is niet zo gek.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:22 schreef beequeen het volgende:
Telefoontje: Ze mogen het niet hebben over José en Dexter. Vraag me niet waarom.
Hij weet blijkbaar niet dat Amanda dat in de planning heeft.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:29 schreef Kaat38 het volgende:
Volgens mij had ik in een sv gelezen dat Amanda zou koken vandaag maar nu staat Huub al te bedenken wat hij gaat koken vanavond.
Gaat hij er al vanuit dat Amanda toch niet kookt of alleen voor 'al' haar vriendjes?
Ricardo let alleen maar op zichzelf, constant in spiegels lopen kijken enzo. Die neemt echt niets op van de wereld om hem heen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:38 schreef T-lex het volgende:
[..]
Hij weet blijkbaar niet dat Amanda dat in de planning heeft.![]()
En gelukkig is Ricardo zo bijdehand om te zeggen dat Amanda wil gaan koken...NIET DUS.![]()
Die weet van voren niet dat tie van achter leeft die Ricardo.
Heb zoiets al vaker opgemerkt. Een keer zocht Amanda, Brian en ze vroeg of hij wist waar Brian was. Ricardo had ff daarvoor Brian gewoon in de private gezien...maar had geen idee.
Ja, dat gevoel heb ik ook wel eens bij Claire. Net alsof ze niet helemaal goed is.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:40 schreef Desii het volgende:
wat is Claire toch een kind.... al dat gehmmmmm, ohhhhhhh, ahhhhhh
teenkrommend ergelijk gewoon, wat mij betreft gaat ze a.s donderdag naar huis (heb soms het idee dat ze niet 100% is)
Ik heb het hier al eerder gezegd dat ik denk dat ze een geestelijke achterstand heeft. Dit is toch niet het gedrag van een 24 jarige....eerder een 12 jarige.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:40 schreef Desii het volgende:
wat is Claire toch een kind.... al dat gehmmmmm, ohhhhhhh, ahhhhhh
teenkrommend ergelijk gewoon, wat mij betreft gaat ze a.s donderdag naar huis (heb soms het idee dat ze niet 100% is)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |