Hehe, eindelijk weer tijd om te posten!
3 pagina's verder!!! kan zo echt niet op iedereen reageren (en ik moet eens wat gaan doen voor werk of zo)
iig Nienke welkom!

mooie naam heb je gekregen van je ouders!
kindjes die slaapjes aan het schuiven zijn, succes! als er s nachts maar doorgeslapen, wordt!!
en andere verse mamaś met krampjesbaby's

het gaat over, echt!
wij doen ook 3 schepjes jbpm met een 3 speen van avent (eerst met een 2 speen, maar 3 gaat sneller en eli heeft er geen last van, dus wel zo makkelijk)
Hier is er weinig nieuws. er is nog steeds erg veel poep, maar geen 6 op een dag meer, dus dat is fijn

de luieruitslag valt reuze mee, het is bijna weg. lang leve de sudocrem!!

gister is eli erg lief geweest op het huwelijk van mijn vader.

de mw van de burgerlijke stand hield een praatje en eli brabbelde braaf mee

aansluitend was er een soort borrel en mijn tante had eli ff op schoot. ik kijk en zie dat zij zomaar een stukje van een kaassoesje afbreekt en het aan eli voert!

ik schrik me wezenloos en vraag haar wat ze denkt dat ze aan het doen is. "ach, het is kaas, kan geen kwaad, hoor! en hij vindt het heel lekker" nou, ik wil niet dat eli het eerste jaar snoept, dus ook geen kaassoesje. "nou, dat kan je toch niet tegenhouden dat hij dit soort dingen eet!" en in 1 vloeiende beweging grist ik eli van haar schoot en mompelde iets in de trant van "watch me"

jemig, wat was ik boos, zeg! kijk, als je nou zegt, oh sorry dat wist ik niet, en verder het soesje zelf naar binnen schuift, is het wat anders. dan is het nog raar dat je andermans kind voedt, maar das minder erg. maar op deze manier...