abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57657155
Beterschap voor Anna, Memmel.
Fake it till you make it...
  donderdag 27 maart 2008 @ 21:11:13 #102
35189 Troel
scherp en bot
pi_57657411
Morgen dan maar naar de Kruidvat. Heeft het zin om eerst het CB te bellen om te vragen of dit een oplossing is of moet ik gewoon op mijn eigen verstand vertrouwen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 27 maart 2008 @ 21:14:37 #103
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_57657538
Ik zou het spul gewoon halen Troel, en bij het CB informeren hoeveel je door de voeding (of voor de voeding) kunt gebruiken.

Lena krijgt morgen een echo van haar heupen. Het arme kind is vaker in het ziekenhuis geweest dan ik, maar het zal wel goed zijn allemaal.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  donderdag 27 maart 2008 @ 21:41:43 #104
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_57658521
Lishe, wat is er met Lena's heupjes dan?

Anna, hopelijk ben je morgen weer beter. Een goede nachtrust kan veel goedmaken
.... met gevoel voor drama....
pi_57659161
Troel, ik haalde het altijd bij de Etos. En inderdaad nutriton.. De dosering is even proberen. Wij hadden 6 schepjes op een 200ml fles. Normaal is 4-8 op zo'n fles. Maar sommige kindjes hebben aan 2 schepjes ook al genoeg.. (al was het hier meer voor de honger, dan het spugen)

Lishe, is dat voor heupdysplasie? heeft ze een verhoogd risico, of zagen ze iets op het CB?

Anna, beterschap!!
pi_57659225
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 19:43 schreef Deepfreeze het volgende:
Wat gebruiken jullie voor bambix (of anders papgranen) bij het ontbijt? de groeipap, of de melkpap? De 2e daar zit de opvolgmelk al in. Maar wat verder het verschil is?
Deepfreeze ik heb Linde een tijdje Bambix groeipap gegeven, maar daarvan raakte ze toen nogal verstopt. We zijn toen overgestapt op biobim van de natuurwinkel en dat vond Linde ook erg lekker. Ze moest er alleen steeds zo van spugen dus zijn we maar weer van de pap afgestapt. Nu krijgt ze 's morgens gewoon weer een normale fles met Nutrilon 2.

Is het trouwens erg als je je kindje geen pap voor het ontbijt geeft? Ze eet al dagelijks prima van een lepeltje dus dat hoeven we niet meer extra te oefenen.

Memmel hopelijk voelt Anna zich morgen wat beter

Lishe succes met Lena in het ziekenhuis. Hopelijk is alles ok.

Morgen ga ik beginnen met mijn cursus Nima Communicatie A. Ik heb er echt zin in
  donderdag 27 maart 2008 @ 22:01:25 #107
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_57659295
Voor heupdysplasie ja. Ik heb zelf als kind een speidbroek gehad. Luuke had geen afwijking dus ik hoop dat ons Lena ook de dans ontspringt. Maar we zullen zien.

Wij gebruikten maar 2 schepjes nutriton trouwens. Maar je moet echt testen inderdaad.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_57660689
Wij gebruiken nu 3 schepjes nutriton op een fles van 180+6.

Lishe, hopelijk is het met Lena haar heupjes allemaal goed!
  donderdag 27 maart 2008 @ 22:47:48 #109
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_57660982
Lishe succes in het zkh.

Stiemie: leuk! Heel veel succes met je cursus!

Verder zal ik al jullie beterschapswensen overbrengen aan Anna! Ik hoop dat het gewoon een hoogtepunt is van een weekje ellendig zijn en dat het met een nachtje slapen beter zal gaan.
Ik ga iig mijn bed in, ben heel moe en bereid me voor op een nachtje doorhalen.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  vrijdag 28 maart 2008 @ 06:35:39 #110
35189 Troel
scherp en bot
pi_57665978
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 14:51 schreef Deepfreeze het volgende:
Altijd lekker dat doorslapen!!
Troel, Chris ging hier rond 6/7 uur op bed, en maakten hem rond 11 uur nog wakker voor een flesje. Dan sliep hij die ruk daarna. Uit zichzelf sliep hij die ruk ook van 7-3. Maar met wat hulp dus erna..
Ik hou van u!

We hebben hem dus om 11 uur wakker gemaakt (dat had nog heel wat voeten in de aarde ) en hij is nu pas net wakker (en zo te horen had ik er niet eens meteen uitgehoeven, hij ligt nu lekker in de box te brabbelen)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_57666737
Troel, lang leve het OUD forum
Maar dat wakker maken is inderdaad interessant. Hier ook af en toe een chagerijnig hoofd. Maar dan toch alweer slapen halverwege de fles. om vervolgens weer semi wakker te worden bij het luierverschonen...

Lishe, veel succes straks! Krijg je gelijk de uitslag mee?

Stiemie, de wvk van het CB vond het wel tijd om langzaam richting 3 grote maaltijden(ontbijt,brood,warm) te gaan, en 3 tussendoortjes (fruit, sap+soepstengel/rijstewafel, late fles). Dus dan het ontbijt ook wat meer dan alleen een fles. Dus granen erbij, en later brood met melk. Nou gaven we al rijstebloem in die fles, dus dat wordt binnenkort iets anders..
We gaan vandaag eerst proberen om melk bij zijn brood te geven, en vanmiddag alleen sap en wat te knabbelen..
pi_57666965
Memmel beterschap voor Anna! Gaat het al beter?

Lishe, succes in het ziekenhuis!

Troel, wij gaven Jet ook die Johannesbroodpitmeel, maar lang niet de hoeveelheid wat aangegeven staat op het pak! Als je dat aanhoud is het amper meer de drinken
Fijn dat Ruben zo lekker heeft doorgslapen!

Jet is een beetje chagrijnig de laatste dagen Ze heeft onwijs last van haar doorkomende tanden ( ze heeft er nog niet 1 ) ....... Ik smeer er nu dentinox op, iemand anders nog goede tips??
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_57667105
Beaker, geen goede tips voor je helaas...
Ruben, goed zo !!!
Memmel, hoe is het gegaan?
Ik lag om 21:30uur te maffen, met het idee ook vannacht op te moeten aangezien ilse ook ziek is...
woensdag hele dag al jengelig (bij schoonmoeder)
gisterochtend al koorts die snel opliep tot 39,7 als hoogste.
Gisteravond met 39,3 naar bed (geen paracetamol gegeven uit angst dat het dan midden in de nacht alsnog weer van 37 naar hoog zou gaan terwijl ik haar niet in de gaten kon houden)
en vanmorgen om 7uur wakker met al weer 38,7.
Gelukkig heeft ze dus wel goed geslapen!
Ik ook... dus vandaag de energie om haar te verzorgen/knuffelen etc.
Gelukkig was ik al gepland vrij vandaag!
Madam heeft trouwens om 7uur wel normaal gegeten en gedronken, maar lag na 45min. al weer in bed.
en is nu nog stil.

Edit: vergeet ik helemaal te juichen om de goede echo gisteren van mini-2 !!!!
  vrijdag 28 maart 2008 @ 09:22:50 #114
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_57667121
Hehe, eindelijk weer tijd om te posten!

3 pagina's verder!!! kan zo echt niet op iedereen reageren (en ik moet eens wat gaan doen voor werk of zo)
iig Nienke welkom! mooie naam heb je gekregen van je ouders!
kindjes die slaapjes aan het schuiven zijn, succes! als er s nachts maar doorgeslapen, wordt!!
en andere verse mamaś met krampjesbaby's het gaat over, echt!

wij doen ook 3 schepjes jbpm met een 3 speen van avent (eerst met een 2 speen, maar 3 gaat sneller en eli heeft er geen last van, dus wel zo makkelijk)

Hier is er weinig nieuws. er is nog steeds erg veel poep, maar geen 6 op een dag meer, dus dat is fijn de luieruitslag valt reuze mee, het is bijna weg. lang leve de sudocrem!!
gister is eli erg lief geweest op het huwelijk van mijn vader. de mw van de burgerlijke stand hield een praatje en eli brabbelde braaf mee

aansluitend was er een soort borrel en mijn tante had eli ff op schoot. ik kijk en zie dat zij zomaar een stukje van een kaassoesje afbreekt en het aan eli voert! ik schrik me wezenloos en vraag haar wat ze denkt dat ze aan het doen is. "ach, het is kaas, kan geen kwaad, hoor! en hij vindt het heel lekker" nou, ik wil niet dat eli het eerste jaar snoept, dus ook geen kaassoesje. "nou, dat kan je toch niet tegenhouden dat hij dit soort dingen eet!" en in 1 vloeiende beweging grist ik eli van haar schoot en mompelde iets in de trant van "watch me"
jemig, wat was ik boos, zeg! kijk, als je nou zegt, oh sorry dat wist ik niet, en verder het soesje zelf naar binnen schuift, is het wat anders. dan is het nog raar dat je andermans kind voedt, maar das minder erg. maar op deze manier...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  vrijdag 28 maart 2008 @ 09:53:24 #115
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_57667561
Beaker, heb je al eens zo'n bijtring geprobeerd die je in de koelkast kan leggen? Of een vochtig washandje in de koelkast? Dan kan ze daar lekker op bijten en dat verlicht.

Marit: balen dat Ilse ook ziek is! Ik heb ook zo'n angst voor paracetamol, raar he?

Anna is gisteren met 38,8 naar bed gegaan en werd vanmorgen met 37,6 wakker. Als je ervan uitgaat dat haar normale temperatuur 36,4/36,5 is, dan is dat nog wel wat aan de hoge kant. Maar manlief was vandaag vrij dus die zorgt lekker voor Anna.

Davina...groot gelijk!

Straks vooroplevering van ons nieuwe huis...het moet nog wel omhoog gekrikt worden (42 cm) maar we kunnen wel alvast door de punten heenlopen die nog moeten worden opgeknapt. Er komt dus eindelijk een beetje licht aan het einde van deze tunnel. Tip van mij: laat NOOIT zelf een huis bouwen, het is niet goed voor je gestel. Zoveel negatieve energie
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_57667687
Davinia, wat een rare reactie.. Als ze sorry zegt, dan gaat het nog wel, maar ook nog verdedigen dat jou kind best een kaassoesje mag is raar.. Toont ook weinig respect voor jou besluit om Eli niet te laten snoepen!

Mijn moeder wilde Chris ook al eens vanillevla voeren (met precies 6 mdn), maar toen we zeiden dat hij dat voorlopig nog niet kreeg, was het ook goed. En sindsdien vraagt ze wat hij al mag eten.
En mijn oma was maandag juist precies andersom toen Chris een komkommerplakje kreeg.. Met die 2 tandjes kan hij wat van de komkommer afschrapen (vooral het midden), maar echt bijten lukt niet, het schilletje blijft gewoon heel. Maar mijn oma heeft tot 3 keer toe gezegd dat het gevaarlijk was, en dat een een stukje kon afbreken.. Dat kan dan ook weer..
pi_57667795
Marit, beterschap en wat fijn dat echo van mini-2 goed was .

Davinia . Groot gelijk, snoepen kan hij nog lang genoeg... Rare reactie ook van die tante.

Deepfreeze, ik ga mn oma maar niet vertellen dat wij Mirte stukjes geven... ze zou erin blijven geloof ik .
  vrijdag 28 maart 2008 @ 10:29:51 #118
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_57668287
Marit, fijn dat de echo goed was! Beterschap voor Ilse, hopelijk is ze gauw weer opgeknapt.

Wat is Devin een warmbloedje vergeleken met Anna Zijn normalen temp. is 37.2.

Davinia, kaassoesjes zijn lekker Maar inderdaad nog lang niet geschikt voor Eli. Misschien moet je hem voortaan maar een bordje om zijn nek hangen: "Do not feed".
Verder wel een leuke bruiloft geweest? En heeft Eli zich gedragen?

Mijn schoonmoeder vertelde laatst trouwens tussen neus en lippen door dat Devin een aardbei had gegeten. Dat was dus zijn eerste kennismaking met aardbeien, en ik was er niet bij
.... met gevoel voor drama....
  vrijdag 28 maart 2008 @ 10:36:15 #119
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_57668397
Tja zo gaat het kennelijk vaker met oud-tantes en opa's/oma's..
Ik heb ook al een vorkje mokka-gebak bij Chris z'n mond weg moeten meppen.

Vorig weekend (waren we bij m'n schoonouders) was er ook een klein hondje. Probeer dan bepaalde mensen maar eens uit te leggen dat ik niet wil dat het hondje via de schoot van degene dit naast mij zit Chris likt. (Ik vertrouw beesten niet met baby's. Het zal wel goed gaan in 99,9 procent van de gevallen maar ik wil het risico van bijtwonden in het gezicht gewoon niet nemen.)

"Ja maar Chris kijkt zo geinteresseerd en hondje doet niemand kwaad!"
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
  vrijdag 28 maart 2008 @ 10:55:08 #120
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_57668772
Ja, de bruiloft verder was wel prima. erg raar. de vorige keer dat ik bij een burgerlijk huewelijk was, stond ik er zelf

en de "huis"fotograaf was er ook bij. heel leuk. hij heeft het bat mitswe feest van mijn zus gefotografeerd (ik was 9), mijn bat mitswe feest (ik was 12), mijn huwelijk (ik was 22 (geloof ik) en nu het huwelijk van mijn vader, waar dus eli bij is.
oftewel, hij heeft foto's gemaakt van eli, en mijn pa en stiefmoeder staan geloof ik ook nog wel op een fotootje of 2

zondag synagogaal huwelijk, en dan is hij er oo, en eli gaat dan in tuxedo!!! ik heb er echt zin in!!
hopelijk heeft hij dan wel een beter humeur, want dit is niet gezellig. nog steeds geen tanden te zien, maar de spinazie van gister was wel al vanochtend gesignaleerd
en meneer wil nu ook niet meer zitten, nee, er dient gestaan te worden kan nog niet eens zelf gaan zitten, laat staan zelf opstaan, maar ach...

trouwens, mss beter voor in het wandelwagentopic, maar hoe groot is de gemiddelde voetenzak? eli heeft nu een heerlijk warm pak met benen eraan, dus is het niet nodig, maar mss voor later wel handig, of is eli volgend ujaar uit de voetenzak gegroied? wat denken jullie? btw, ik heb een bugaboo
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_57669324
Ik heb een lodger bunker aangeschaft Davinia, volgens de verpakking kunnen ze daar tot een jaar of 3 in. Ben er helemaal mee in mn nopjes. In de zitinzet komt 'ie tot onderaan het voetenstukje, dus ik denk dat ze erin passen tot de bugaboo te klein wordt...
pi_57670534
Zooooo...wij hebben alweer een heerlijke fietstocht erop zitten Jet vind het geweldig!! En ik ook!

Nu ligt ze uitgeput in bed te slapen en deze mama gaat ook ff een tuk doen ......
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_57670759
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 10:55 schreef DaviniaHR het volgende:

trouwens, mss beter voor in het wandelwagentopic, maar hoe groot is de gemiddelde voetenzak? eli heeft nu een heerlijk warm pak met benen eraan, dus is het niet nodig, maar mss voor later wel handig, of is eli volgend ujaar uit de voetenzak gegroied? wat denken jullie? btw, ik heb een bugaboo
Mikael is nu bijna 20 maand en heel erg lang voor zijn leeftijd maar die zit nog lekker ruim in de voetenzak van de bugaboo. Dus denk dat Eli er nog wel in kan volgend jaar.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  vrijdag 28 maart 2008 @ 12:33:46 #124
35189 Troel
scherp en bot
pi_57670780
Meneer heeft zich keurig gedragen bij de opvang. Hij had heerlijk liggen slapen en was aan het sjansen met de leidsters Ik heb heerlijk boodschappen gedaan en zelfs een spaarrekening voor hem geopend

Nu ligt ie lekker boven in bed en ik ga zo ook even lekker een dutje pakken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_57671061
Trusten Beaker en Troel ook .

Fijn dat het goed is gegaan op de opvang Troel!
pi_57671508
memmel, die angst is juist heel gegrond hoor!
puur voor koorts kun je echt beter niet te snel iets geven, om de kans op het daarna alsnog weer snel stijgen te verkleinen. Veel veiliger is gewoon een contante hoge temp. !
Pas boven de 39,5 is het een idee om wat te gaan geven.

Oei Davinia, wat een vreselijke reaktie van dat mens !
Jouw reaktie daarentegen weer super!

ilse ligt voor 3e keer te maffen vandaag... godzijdank eet en drinkt ze wel goed (nog?) !!
pi_57672202
marit, dan kun je ook beter zetpillen blijven geven toch? Dat was het advies bij de prikken. Je weet dat de reactie na ongeveer 24-36 uur voorbij moet zijn, dus tot die tijd geef je gewoon de dosis, zonder tussendoor te kijken of de koorts we er zo hoog oploopt.. Al is dat lastiger als ze ziek zijn...

Troel, fijn dat het goed ging in de opvang. Gaat Ruben nou volgende week voor het echie?
Slaap lekker Troel en Beaker!

Chris en ik gaan zo op stap. Koffiedrinken bij een vriendin. Dit is de eerste keer dat ik zo alleen met Chris naar iemand toega voor een kopje koffie. En dat na 7,5 maand.. Tijd om weer wat te socializen
We zijn wel met zijn drieen op stap geweest, maar dit voelt toch anders..
pi_57672267
ja..als je eenmaal besluit toch wat tegen de koorts te geven, moet je wel daarna nog een keer geven ja
dè reden dus om haar 'savonds geen zetpil te geven! (anders zou ik dus 'snachts ook aan de gang gaan)
(Profylactisch geven bij vaccinaties doe ik niet hoor, dat is iets om te doen als kind als eens een koortsstuip gehad heeft bv.)

Fijne middag Deepreeze, leuk zo'n uitje !
pi_57672366
Hoi
Dat was een fijn middagdutje, Jet slaapt nog

Marit wat fijn dat de echo goed was!

Ik heb ook een voetenzak van Bugaboo en dat ding is echt mega! Een aanrader dus

Deepfreeze leuke middag!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  vrijdag 28 maart 2008 @ 14:56:36 #130
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_57673788
Trouwens:
Je kan beter pas zo'n koortsremmer als een paracetamol geven zodra het kind echt niet meer comfortabel kan liggen/zitten. En zo'n humpie kan prima tot 41,5 graad gaan (en dat drie dagen aaneen) zonder dat je iets hoeft te geven.
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
pi_57673922
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 14:56 schreef _Flash_ het volgende:
Trouwens:
Je kan beter pas zo'n koortsremmer als een paracetamol geven zodra het kind echt niet meer comfortabel kan liggen/zitten. En zo'n humpie kan prima tot 41,5 graad gaan (en dat drie dagen aaneen) zonder dat je iets hoeft te geven.
inderdaad ja, alleen koorts is helemaal geen probleem gelukkig
  vrijdag 28 maart 2008 @ 16:04:08 #132
35189 Troel
scherp en bot
pi_57675174
Ja, woensdag mag hij een hele dag en dan donderdag en vrijdag weer

Dutje is erbij ingeschoten, er lag weer iemand te spugen. net een fles met Nutriton gehad en dat zit er dus echt gewoon allemaal nog in. Ook knoeit hij veel minder Maarja, ik snap alleen niet zo goed waarom het nu ineens verkeerd gaat met de gewone voeding, misschien dat zijn maagje de grotere porties toch niet zo goed aankan (maar waarom dan niet meteen bij een grotere portie en pas na een week ) ? Nouja, ik ga de 7e bij het CB aangeven dat ik dus die Nutriton gebruik en dan vind ik het wel weer prima Zolang Ruben er zo goed op blijft reageren dan he
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 28 maart 2008 @ 17:05:00 #133
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_57676558
Nou, hier nog steeds firma kommer en kwel. Anna d'r koorts is weer opgelopen (logisch, heb ik ook over de dag heen) naar 38,9/39. Ik geef haar idd niets, tenzij ze echt pijn zou hebben ofzo. Ze moet het zelf bevechten. Heb toch even de dokter gebeld, want haar plasluiers roken nogal. En dat schijnt weer normaal te zijn omdat ze wat minder drinkt dan normaal en de urine wat geconcentreerder is. Vooralsnog geen reden om naar de dok te gaan, maar ik mag altijd bellen als ik ongerust ben!

Ze heeft net wel een grote pot Olvarit fruit op. Helemaal! 12+, want mijn vader had de verkeerde gekocht.

Marit: weet je, vertel je of Ilse een broertje of zusje krijgt??

Alle beebjes goed blijven eten en lekker blijven slapen!!

Nou, ik ga ook eens even een blikje Cola Light opentrekken om te vieren dat het weekend is begonnen en ons huis waarschijnlijk rond 16 mei wordt opgeleverd. JOEPIE!
pi_57677173
Mirte even gewogen, bijna 6,3 kilo .
Mn apie doet t zo goed en ik kom steeds op het CB dezelfde mama met kind tegen (kind is een dag ouder dan Mirte).
pi_57677367
Och arme anna! Hopelijk is dit het laatste dagje, en kan je het weekend vrolijk met jou mama spelen
En lekker fruit naar binnen. Een goed teken dat ze dat nog naar binnen werkt..
En jullie kunnen dus anna's verjaardag daar vieren? of moeten jullie nog veel klussen?

En mirte, 6,3 kilo! Die doet het dus prima op haar flesjes en hapjes
pi_57677843
Ze blijft netjes het onderste lijntje volgen, soms erop, soms wat erboven. Een zwaargewicht is het niet, maar wel een lekker ding! Zometeen broccoli proberen....
  vrijdag 28 maart 2008 @ 18:27:15 #137
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_57678071
Mirte! Goed hoor, lekker blijven groeien.

DF: ik denk dat we dat net niet zullen gaan redden. Ik gok erop dat we een week of twee na haar verjaardag over zullen gaan. Ik kan er ook wel weer de symboliek van in zien: Anna heeft dan een jaar gewoond in het huis waar wij zijn gaan samenwonen, getrouwd enzo. Ja, je moet er maar weer een positieve draai aan geven toch?
pi_57679699
Iemand van jullie ervaring met een osteopaat? Voor een baby dan he, niet voor jezelf.
Hardloper.
IG @webkim
  vrijdag 28 maart 2008 @ 20:18:19 #139
11682 Moonah
Jolie femme
pi_57680501
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 19:41 schreef Webkim het volgende:
Iemand van jullie ervaring met een osteopaat? Voor een baby dan he, niet voor jezelf.
Yep!
Omdat Thies heel lang heeft vast gezeten in mij en met de tang is gehaald ben ik (uit voorzorg) met hem bij mijn osteopaat geweest. En ik heb al veel vaker heel goede ervaringen van mensen gehoord!
Ik lees toevallig net alleen je laatste post Webkim. Heeft Thomas klachten? Of eigenlijk, denk je dat er iets niet helemaal goed is met hem?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_57681748
Jet kan frambozen verdragen Morgen ga ik ze pureren met banaan

Webkim, geen ervaring hier, maar denk je dat Thomas het nodig heeft?
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_57682852
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 19:41 schreef Webkim het volgende:
Yup, en hele goede ervaringen ook. Even in het kort ons verhaal met Tomas:
Hij huilde vrij veel toen hij klein was. Omkleden was een ramp..plat liggen vond hij niet fijn en hij viel dan ook pas in slaap als hij doodmoe was. Hij zat gewoon niet lekker in z'n vel. Hij had ook een vervelende voorkeurshouding waar we hem niet vanaf konden krijgen. Ik zat met hem op babymassage en kreeg toen de tip om met hem naar een manueel therapeut of een osteopaat te gaan. Direct een afspraak gemaakt bij een man in Zeist en we konden gelukkig snel terecht. Die heeft hem eens 'getest' en wat dingen losgemaakt in z'n nek. Dat was verder niet vervelend voor Tomas gelukkig. Die behandeling sloeg goed aan en we zagen in de auto op de terugweg al resultaat Hij is nog teruggeweest voor controle en we hebben wat simpele oefeningen geleerd, maar hij was direct minder huilerig, het omkleden ging prima...en hij ontdekte dat hij een rechterkant had (links was de voorkeurshouding, hij keek ook alleen maar naar z'n linkerhand bijv.)
Dus ja, bijna jammer dat we er niet voor de 12 weken achter waren wat het probleem was want dan was ik sneller voor zo'n controle/behandeling gegaan.

Dus als je erover denkt om eens te gaan...ik kan je aanraden om iig. eens een afspraak te maken met een osteopaat zodat hij/zij kan kijken of een behandeling nodig/nuttig is. Als dat niet zo is krijg je het ook wel te horen.
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_57690842
goedemorgen

ik ben weer een ervaring rijker...ilse gisteravond met 39.9 naar bed en ik dus ook wat onrustig naar bed
en net acuut wakker door zó vreselijk zielig huilen!
Zo'n huiltje had ik tot nu toe nog niet zo gehoord... het zorde er voor dat ik echt binnen 10sec. volkomen wakker was en aan haar bedje stond, zoals het een ouder betaamt he?
Het arme moppie, voelt zich echt zo ellendig! Nu net toch haar flesje goed gedronken gelukkig, eventjes zien hoe lang ze in box nog tevreden is en dan weer naar bed.

Dag 4 nu, einde zal nu wel in zicht zijn qua ziek-zijn he ?

Memmel? hoe is het bij jullie?
  zaterdag 29 maart 2008 @ 08:12:25 #143
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_57691087
Nou, dat klinkt identiek. Ik heb gisteren mijn matras naar Anna d'r kamer gesleept en ben daar gaan liggen. Om 1 uur vanacht had ze 39,8. Met ook zo'n heel erg zielig huiltje. Toen heeft ze mij helemaal onder gespuugd.
Bij mij op het matras verder geslapen tot een uur of 7.
Ze heeft haar papfles op, zit nu een beetje te spelen. Maar heeft nog steeds 38,9. Dus dat zal vanavond wel weer hoger zijn.

Ik vraag me af: wanneer moet ik nou naar een dokter om te kijken of er meer aan de hand is? Weet ik veel, misschien heeft ze wel een blaasontsteking? En hoe herken ik dat?
pi_57691118
ik heb voor mezelf afgesproken dat ik vandaag afwacht,
dat is dan 4e zieke dag (en of ze woensdag koorts had weet ik niet...was bij oma)
dus ná vandaag zeker 3dagen hoge koorts en eigenlijk ook toenemend ziek...dus morgen dan huisarts !
pi_57692949
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 20:18 schreef Moonah het volgende:

[..]

Yep!
Omdat Thies heel lang heeft vast gezeten in mij en met de tang is gehaald ben ik (uit voorzorg) met hem bij mijn osteopaat geweest. En ik heb al veel vaker heel goede ervaringen van mensen gehoord!
Ik lees toevallig net alleen je laatste post Webkim. Heeft Thomas klachten? Of eigenlijk, denk je dat er iets niet helemaal goed is met hem?
Ik zeg drie woorden: HEEL veel huilen. We zijn gesloopt hier.
Hardloper.
IG @webkim
pi_57693293
Jennifer kan omrollen!!! Gaaf he?? Ik legde haar vanmorgen op haar buik en hop mevrouw rolde naar haar rug. Ik denk dat is eenmalig, maar ze blijft het doen. Ik vind het echt heel leuk!!

Webkim, ik zou radeloos worden... Ik word al zenuwachtig als Jennifer 5 minuten huilt..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_57693534
Och, anna en Ilse... Ze gaan wel gezellig op zo..
Blaasontsteking herken je bij volwassen door veel plassen en pijn bij het plassen. Maar ik denk dat het bij baby's alleen te herkennen is door een test bij de huisarts..
Jennifer is ook niet laat dan!
Webkim, zelf geen ervaring, maar hoor wel van veel mensen dat ze er baat bij hebben.. Vaak hoor je dan dat er een nekje/ruggetje/maagje ofzo verkeerd staat door de geboorte..

Hier gisteren de ideale dag gehad, qua slapen en eten..
half 8 wakker, en flesje erin,
9 uur terug naar bed,
half 11 uit bed en fruit
half 1 een boterham met melk
even 1,5 uur slapen
om 3 uur eruit en lekker op bezoek, daar een flesje sap gehad
om 5 nog even een uurtje naar bed,
om 6 uur warm eten,
en om 8 uur met een flesje naar bed.
En toen zijn mama en papa nog even met de babyfoon op bezoek geweest bij een vriend die om de hoek woont.. maar meneer heeft van 8 tot 7 geslapen.. Dus ik ben helemaal blij met gisteren en vannacht. Dat soort daagjes mogen er wel meer komen..

En nu ga ik terug naar vriendlief, die met zijn ouders ons ukkie in bad doen.. De tummy wordt nu toch wel erg krap. En je kunt er ook goed in staan
  zaterdag 29 maart 2008 @ 12:26:29 #148
11682 Moonah
Jolie femme
pi_57693864
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 11:38 schreef Webkim het volgende:

[..]

Ik zeg drie woorden: HEEL veel huilen. We zijn gesloopt hier.
Och, wat naar.
En wat zullen jullie je machteloos voelen zeg. Maar dikke kans dat een paar bezoekjes aan een osteopaat een 'ander' kind van hem maken. Echt!
Veel sterkte.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zaterdag 29 maart 2008 @ 12:28:51 #149
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_57693923
Anna d'r koorts is weer gedaald. 37,3 nu. dus toen heb ik haar maar in bad gedaan, want ze rook wel een beetje zo sinds donderdag...Nu zit ze tot aan haar oksels onder de aardbeienjam. Ze lijkt weer wat beter, maar ik verwacht wel een terugval hoor.

DF: dat klinkt heerlijk relaxed!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 29 maart 2008 @ 13:08:06 #150
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_57694577
Ontdek de verschillen

Saskia 21-02-2004:

Tijn 05-01-2007:

Nienke 26-03-2008:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: