Deepfreeze ik heb Linde een tijdje Bambix groeipap gegeven, maar daarvan raakte ze toen nogal verstopt. We zijn toen overgestapt op biobim van de natuurwinkel en dat vond Linde ook erg lekker. Ze moest er alleen steeds zo van spugen dus zijn we maar weer van de pap afgestapt. Nu krijgt ze 's morgens gewoon weer een normale fles met Nutrilon 2.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:43 schreef Deepfreeze het volgende:
Wat gebruiken jullie voor bambix (of anders papgranen) bij het ontbijt? de groeipap, of de melkpap? De 2e daar zit de opvolgmelk al in. Maar wat verder het verschil is?
Ik hou van u!quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:51 schreef Deepfreeze het volgende:
Altijd lekker dat doorslapen!!
Troel, Chris ging hier rond 6/7 uur op bed, en maakten hem rond 11 uur nog wakker voor een flesje. Dan sliep hij die ruk daarna. Uit zichzelf sliep hij die ruk ook van 7-3. Maar met wat hulp dus erna..
Mikael is nu bijna 20 maand en heel erg lang voor zijn leeftijd maar die zit nog lekker ruim in de voetenzak van de bugaboo. Dus denk dat Eli er nog wel in kan volgend jaar.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:55 schreef DaviniaHR het volgende:
trouwens, mss beter voor in het wandelwagentopic, maar hoe groot is de gemiddelde voetenzak? eli heeft nu een heerlijk warm pak met benen eraan, dus is het niet nodig, maar mss voor later wel handig, of is eli volgend ujaar uit de voetenzak gegroied? wat denken jullie? btw, ik heb een bugaboo
inderdaad ja, alleen koorts is helemaal geen probleem gelukkigquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:56 schreef _Flash_ het volgende:
Trouwens:
Je kan beter pas zo'n koortsremmer als een paracetamol geven zodra het kind echt niet meer comfortabel kan liggen/zitten. En zo'n humpie kan prima tot 41,5 graad gaan (en dat drie dagen aaneen) zonder dat je iets hoeft te geven.
Yep!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:41 schreef Webkim het volgende:
Iemand van jullie ervaring met een osteopaat? Voor een baby dan he, niet voor jezelf.
Yup, en hele goede ervaringen ook. Even in het kort ons verhaal met Tomas:quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:41 schreef Webkim het volgende:
Iemand van jullie ervaring met een osteopaat? Voor een baby dan he, niet voor jezelf.
Ik zeg drie woorden: HEEL veel huilen. We zijn gesloopt hier.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:18 schreef Moonah het volgende:
[..]
Yep!
Omdat Thies heel lang heeft vast gezeten in mij en met de tang is gehaald ben ik (uit voorzorg) met hem bij mijn osteopaat geweest. En ik heb al veel vaker heel goede ervaringen van mensen gehoord!
Ik lees toevallig net alleen je laatste post Webkim. Heeft Thomas klachten? Of eigenlijk, denk je dat er iets niet helemaal goed is met hem?
Och, wat naar.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:38 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ik zeg drie woorden: HEEL veel huilen. We zijn gesloopt hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |