abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 maart 2008 @ 18:41:02 #51
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_57627744
Oja, K_P, jij hebt het allemaal dubbel.....ik weet niet hoeveel hoger je op mijn respect ladder nog kan klimmen. Nou we kunnen wel een keer ruilen hoor, we wonen toch bij elkaar in de buurt ;-)

Anna probeert nu haar beker dwars door de tafel heen te slaan.
En ze zit de hele tijd klap eens in je handjes te doen, eerst klappen en dan haar handen op haar hoofd en keihard heen en weer schudden....zo lief! Dat beeld probeer ik vast te houden als ze me vanavond weer het bloed onder mijn nagels vandaan haalt....

Nog een vraagje: wat is een leuk aardigheidje voor een crecheleidster die er mee ophoudt?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  woensdag 26 maart 2008 @ 18:56:34 #52
35189 Troel
scherp en bot
pi_57628113
Wat Oei ik groei betreft: Bert kwam vanochtend helemaal wijs van het toilet af (ja, dat ding ligt bij het toilet ). Maar wel grappig dat je dingen echt kunt herkennen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_57629861
@ Piglet, ik geef Jet nu gewone Soja

Memmel, wat een dametje zeg! Succes met deze faaaaaase!!

Ik heb voor Jet een bakje frambozen gekocht, deze mag ze nu toch wel hebben?
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_57630554
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 19:58 schreef Beaker het volgende:
@ Piglet, ik geef Jet nu gewone Soja

Memmel, wat een dametje zeg! Succes met deze faaaaaase!!

Ik heb voor Jet een bakje frambozen gekocht, deze mag ze nu toch wel hebben?
Als je gewone sojamelk geeft kun je dus overschakelen op de rode pakken van alpro, zonder zout en suiker, dan maakt dat qua voedingsstoffen niet uit.

Frambozen vallen in de categorie vruchten met kleine pitjes of haartjes en mogen daarom als je op zeker wilt spelen ivm allergieen pas vanaf een jaar.

Moet zeggen dat ik daar zelf niet zo heel moeilijk in ben, en niet zo op let , maar frambozen zijn dus wel allergeen net als bijvoorbeeld aardbeien, kiwi's en ananas.
pi_57630923
Pfff, mijn lieffie huilt alweer vanaf zes uur. En vanmorgen tussen 10 en 12 was het ook al raak. Hij kan zo verschrikkelijk brullen. En voeden, in bed leggen en strak onderstoppen, op mijn pink laten sabbelen, wiegen, het maakt allemaal geen verschil. Ik herken de verschillende huiltjes ook nog niet, dus ik weet niet wat eraan scheelt. Hoewel die lange periodes niet echt meer huiltjes zijn, maar meer nogal oorverdovend krijsen. Zo langzamerhand zou ik wel even met hem mee willen doen...
Hardloper.
IG @webkim
pi_57631190
Webkim
Het gaat over echt!!
  woensdag 26 maart 2008 @ 20:56:41 #57
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_57631643
Webkim zo lastig, 1001 dingen kunnen het zijn.
Krampjes, te veel prikkels gehad, vermoeid zijn, honger.... of misschien wel wat anders? Misschien begon hij te huilen, is daar zo overstuur van geraakt dat hij niet kan stoppen, slikt daardoor lucht in, krijgt weer kramp, wordt onrustig enz enz.
Heb je de draagdoek al geprobeerd? Lekker beschut tegen mama's vetrouwde lichaam aan, stevig ingepakt in een warme doek is toch het fijnst. Bovendien zal hij op een gegeven moment zo rustig worden van het ritme van jouw ademhaling en hartslag. Succes!

Devin heeft vanmiddag bij oma met de kat van de buren gespeeld. Hij vond het heel leuk, moest lachen, maar vond het ook wel spannend. Vanavond eindelijk weer eens echt goed gegeten. Mocht ook wel want zijn boterham van vanmiddag moest hij niks van hebben. Na het eten lekker met papa en mama gestoeid op het grote bed en hij moest zo hard lachen dat hij er de hik van kreeg
Ik hoop dat hij morgen nog steeds zo goedgemutst zal zijn.

Mama's met springende, jengelende, krijsende, voedselweigerende baby's: Het is maar een fase.....
Mama's van alle poeslieve, brave, meewerkende baby's: Geniet ervan, is namelijk ook maar een fase
.... met gevoel voor drama....
  woensdag 26 maart 2008 @ 21:34:29 #58
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_57632921
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 20:56 schreef Kersjes het volgende:
....
Mama's van alle poeslieve, brave, meewerkende baby's: Geniet ervan, is namelijk ook maar een fase
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  woensdag 26 maart 2008 @ 21:38:58 #59
15869 gr8w8
Better by design.
pi_57633098
Webkim: SAB & ABC Dophilus poeder. Maar eerst proberen met liters Cinababy.
Welkom bij de V&D der webfora.
pi_57633666
Toen ik Mirte net naar bed bracht en haar een aai over haar bolletje gaf, pakte ze mn hand beet en drukte die tegen haar koppie aan. Echt zo van: blijf hier mama, dichtbij mij .
Vanmiddag waren we even bij een collega van lief, zat ze op mijn schoot om zich heen te kijken, haar hand uitgebreid in haar mond te stoppen (ja dat past helemaal...) en wat geluidjes maken.
Ze heeft zich gewoon prima gedragen.

En we hebben een fietskar (met hangmatje). Nu nog wat beter (warmer) weer, want volgens mij is het anders toch nog wel koud. Of ik moet mn lodger erin doen, maar dan blijf ik die van de wagen naar de fietskar en terug verplaatsen denk ik en daar heb ik dan weer net ff niet zoveel zin in.
Fake it till you make it...
pi_57634323
Vannacht heeft Jennifer tot half 5 geslapen!!! Dat is dus al bijna tot de ochtend! Super goed van haar! Ze lgt nog steeds in mijn bed, maar binnenkort gaan we het ledikant in elkaar zetten en dan gaat ze in een eigen bedje slapen (hoop ik).

Vannavond was ik vreselijk geschrokken. Jennifer verslikte zich vreselijk tijdens de voeding, en zette het op een brullen. Ik had haar laten boeren op haar buik gehouden en goed op haar rug geklopt, maar er bleef iets dwars zitten. Ze heeft een flink uur gehuild en snakte echt naar adem als ze even ophield met huilen(heel eng). Ik had haar helemaal uitgekleed (wist ik veel, misschien zat er iets van de kleding klem) mijn man dokter bellen, ik leg haar op mijn blote buik en hou haar heel stevig vast, en op het moment dat ik dat deed kwam er een hele grote boer en schoot er waarschijnlijk iets los. Ze was meteen stil... En nu slaapt ze.. Dat was echt eng!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_57636429
Ow jeetje Ticootje, dat is schrikken!
Gelukkig is het nu weer goed. Hopelijk blijft ze nog even lekker slapen.
  donderdag 27 maart 2008 @ 00:04:08 #63
35189 Troel
scherp en bot
pi_57638172
Ticootje, hier dat ook een keer gehad, gelukkig toen hij bij Bert zat. Bert hoorde hem op een gegeven moment stikgeluiden maken en greep meteen in (ik weet niet eens meer hoe) en vertelde mij achteraf wat er aan de hand was geweest.

Hier trouwens als meneer weer netjes doorslaapt al de derde dag op rij! Dat betekent dat we nu eindelijk richting 5 voedingen gaan! En vandaag lag hij heerlijk naar mama's creativiteit te kijken, echt volgen van de visjes van de mobile:

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_57640699
Ruben, nog zo lekker de ruimte in zijn wipper

Ticiootje, ze kunnen zo'n last hebben van luchtbellen die vast zitten, zo naar om te zien en horen. Gelukkig maar dat Jennifer lekker weer "opgelucht" is.

Nijna, laat eens een foto zien? Weet niet zo goed wat ik me bij die fietskar moet voorstellen. Uiteraard een met Mirte erin
pi_57640929
Hahaha handig bedacht hoor Troel! Zo kan hij zich vast wel even vermaken.

Het lijkt me trouwens inderdaad erg schrikken Ticootje. Heb het gelukkig nog nooit meegemaakt. Wel dat kokhalzen als ze voor de eerste paar keer eten, maar dat was volgens mij een stuk minder eng om te zien.

Spelen jullie trouwens vaak met jullie kindje(s)? Ik voel me vaak schuldig omdat ik niet zo vaak echt met Linde speel. Ze speelt vaak alleen in de box en dan merk ik het wel als ze er na een half uurtje genoeg van heeft en dan speel ik weer even mee tot ze weer lekker bezig is en dan speelt ze vaak alleen weer verder. Nu merk ik dat sommige mensen in mijn omgeving vinden dat ik meer met haar zou moeten spelen terwijl ze het bij de opvang juist zo knap vinden dat ze ook al zo goed alleen kan spelen...
pi_57641073
Stiemie, je gaat je toch niet schuldig lopen voelen omdat "sommige mensen" er anders over denken dan jij? Als Linde zichzelf kan vermaken is dat alleen maar goed juist! Kijk, als ze 2 uur non-stop tegen haar zin alleen in de box zou zitten is dat natuurlijk wel een beetje sneu, maar een half uurtje alleen spelen teerwijl mama gewoon in de buurt is, daar is toch niks raars aan?
Lijkt mij ergens wel heerlijk trouwens, Devin wil al een maand of 2 niet meer in de box bij mij. Nu zit hij naast me op de grond te spelen (ik zit nu op een woonkussen) en hij heeft het echt nodig om dan weer op me te klimmen, me aan te raken, te knuffelen... En natuurlijk achter me aankruipen zodra ik opsta.
Als hij alleen met papa is vindt hij het gek genoeg wel prima om in de box te spelen, maar meestal niet langer dan 15 minuutjes.

Meneertje zat net driftig te smakken en te kauwen op iets, leek wel kauwgom. Vis ik zo een verfrommeld stukje aluminiumfolie uit zijn mond, verpakking van een paaseitje
pi_57641096
Zag ik daar Ruben

Stiemie, ik speel wel met Jet, maar ook geen uren hoor Ik vind het belangrijk dat ze ook alleen goed kan spelen

Ticootje wat eng!!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_57641202
Stiemie, ik zit ook niet 100% van de tijd naast Chris te spelen hoor.. Vaak dat ik Chris op het kleed leg, en zelf wat dingen in de woonkamer doe. Zeg maar elke 10 minuten even langslopen, en tussendoor wat zingen/even aandacht geven door iets te zeggen. En ondertussen wat nuttigs te doen (opruimen/koken/eten).

Hier is humpie trouwens aan het experimenteren met slaapjes.. eerst 2 dagen om 6.15 op. Vanochtend pas om 7.40. Maar vandaag ook alweer om 8.15 in bed en in slaap, terwijl dat de andere 2 dagen om half 9 was. En overdag is het ook een puinhoopje, soms 4 kleine slaapjes, gisteren 3 langere slapen, in het weekend ergens maar 2 hele lange slaapjes.. Opzich niet zo erg, hij gaat gewoon naar bed als hij moe is. Hij zal wel zoeken naar een nieuw ritme ofzo.. Er zat tot 6 mnd een redelijk ritme in, dat was opzich wel fijn als je wat dingen wil doen. We wachten af
En vanmiddag gaan we kijken of Chris nog steeds lekker groeit...
pi_57641233
oei, veel spelen met ilse doe ik ook niet hoor!
meestal wel aan het begin van het spelen, maar daarna doe ik andere dingen terwijl ik met half oog bekijk wat ze doet en tegen haar praat of zing.
Af en toe even bij papierbak of planten wegtrekken en haar weer iets aanbieden waar ze wel mee kan spelen
Als ze het zelf spelen zat is, gaan we eens een boekje lezen ofzo...
Het badje is wel samen-speel-tijd

Gisteren echt heel erg gelachen; ze zat bij papa op schoot en ik zat er naast 'mama' voor te zeggen.
Echt zo'n 10min. bezig met MAMA .. zeg dan MA MA
zegt ze opeens: papa

hihi, verder ook geen gebrabbel oid er bij, gewoon een heldere pa-pa klank
sta je daar met je ge-mama
pi_57641717
hihi Marit, dan zit je dan met je goeie gedrag.. En als papa nou eens "zeg eens papa" zegt??
pi_57642018
Ticootje, dat is schrikken. Gelukkig was het na die grote boer opgelost.

Troel, heb je nou een hele constructie gemaakt met de mobiel aan het wasrek? .

Kers, hahaha grapjas. Ik zoek wel ff een plaatje van de fietskar, Mirte heb ik er nog niet in gehad en die ligt momenteel in bed. Je kan natuurlijk ook gewoon om een Mirte foto vragen, ik zal zo eens even kijken wat ik voor je heb... .

Stiemie, ik denk eigenlijk dat het ook wel heel gezond is dat Linde zichzelf ook goed kan vermaken. En je speelt wel met haar, je hoeft haar toch niet continu bezig te houden?! Ik laat Mirte ook zelf spelen in de box en af en toe help ik haar op gang. Vaak na de fles zit ze lekker bij me op schoot en gaan we wat liedjes zingen ofzo.

Deepfreeze, Mirte is ook zo aan het "prutsen" met haar slaapjes. Soms snap ik er echt geen hout meer van...

Marit, hihihi. Dat mama komt ook nog wel. Enne... voordeeltje. Als ze nou wakker wordt 's nachts dan is het toch veel handiger als ze om PAPA roept... .

De kar

Het hangmatje, groter plaatje kon ik even niet vinden

Voor een Mirte plaatje zal ik straks even kijken, volgens mij is ze wakker...
pi_57642060
Gelukkig ik hoef me dus geen ontaardde moeder te voelen. Ik vind het juist ook zo fijn dat ze goed alleen kan spelen. Dan kan ik even de vaatwasser uitruimen, fok!-en met mijn laptop naast de box, boekje lezen, boodschappen opruimen, was aanzetten etc. Kreeg alleen echt het gevoel dat ik haar aan het verwaarlozen was ofzo. Gewoon omdat ik af en toe ook gewoon dingen moet doen qua huishouden of gewoon eventjes iets voor mezelf.

Marit dan zit je wel even raar te kijken ja Linde zegt hier geen papa maar papapapapaappa! Nu nog even leren wanneer ze haar gebrabbel moet afbreken en dan is papa helemaal de man
  donderdag 27 maart 2008 @ 10:32:50 #73
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_57642622
Stiemie, ik speel ook maar af en toe hoor. Liedjes zingen en lezen valt bij mij ook onder spelen. Maar een Fisher Price bouwtruck doet het gewoon niet voor mij
Kersjes.... maar goed dat Devin nog geen vullingen heeft....

Verder drinkt ons spookje weer gewoon. Ik zou ook zo graag willen dat ze mama op papa zegt, maar ze is gewoon nog veel te fysiek om na te denken over praten. Maar het 'Klap eens in je handjes'-moment koester ik echt hoor! Helemaal alleen een serie van bewegingen doen!
pi_57642660
Ilse, kleine papa-zegger
Devin zegt net als Linde ook al tijden "papapapapapa" en heeft 1 keer, 3 weken terug ofzo, ineens "papa" gezegd. Mijn man en ik hoorden het allebei, maar beginnen nu te twijfelen omdat hij het sindsdien nooit meer gezegd heeft. Of Devin denkt dat hij Fries is, zit namelijk wel vaak "heitheit" te roepen

Nijna, je hebt me door
Ziet er leuk uit zo'n kar, dat belooft heel wat fietsplezier voor straks met het mooie weer

Ik had net zoiets leuks bedacht aangezien Devin de laatste tijd zijn broodje appelstroop niet meer lijkt te lusten.. Een flinke schep appelstroop door de yoghurt, goed roeren en hij heeft ervan gesmuld
pi_57642731
Maarten is dan nog maar net 3 maanden maar ook hem laat ik af en toe heerlijk in z'n uppie spelen en waarom niet
Heerlijk toch een kleine die ook zichzelf kan vermaken
Dan kan ik even de vaatwasser doen en ook even op Fok kijken of gewoon zitten en een programma kijken enz.
pi_57642918

Voor Kersjes .
pi_57643133
Mirte!
Stuur je d'r op of moet ik 'r zelf komen oppikken?
pi_57643167
tsssk ze is van mij hoor
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 27 maart 2008 @ 12:52:17 #79
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_57645545
Zo.... best verbazend dat je als mensen gewoon kan functioneren op je werk als je in de afgelopen 48 uur ongeveer 5 uur slaap hebt gehad.

Nienke heeft in ieder geval een nacht lang krampen gehad. Tussen gisterenavond 8 uur en vanmorgen 8 uur heeft ze ongeveer 8 poepluiers geproduceerd. En in de tijd er tussen gehuild... en gehuild... en gehuild....
pi_57645567
Hoi swets &Et, hallo nienke
Balen van zo'n rotnacht.. Hopelijk verdwijnen de krampjes snel!

Nijna, dat ziet er uit als een leuke dame voor Chris

Hier nog steeds prut.. Chris heeft vanochtend 3 uur geslapen (normaal 1,5). En na zijn fruithapje bleef hij uit zijn hum.. Na een half bammetje toch nog even in bed gestopt. Na 3 huiltjes sliep hij al! Maar hij moet er zo weer uit voor het CB.. Zal nog wat worden daar! Ach, iedereen heeft wel eens een prutdag ..
  donderdag 27 maart 2008 @ 13:10:59 #81
156412 hestria
erg gastvrij
pi_57645860
@Memmel, is altijd leuk als ze bewegingen meedoen! Voor een afscheid van michelle's leidster had ik destijds een afdruk van haar handje gemaakt met verf, die uitgeknipt en op een vel papier geplakt leuke vorm knippen en een tekst erop. En fijn dat Anna weer gewoon drinkt

@Troel, hier vraagt manlief gewoon hoe ik het doe/vind dat het moet gaan en doet dat. En wat ligt Ruben lekker te kijken!

@ webkim, lastig he dat huilen, je voelt je zo machteloos dan.

@ kersje, fijn dat ie zo lekker gesmult heeft van de jogurt.

@nijna, lief dat ze zo je hand pakt!! en wat ligt ze lief te sabbelen op die ster!

@ ticootje, brr eng zeg, gelukkig hielp het boertje!

@stiemie, laat de mensen gewoon maar kletsen, ik geef ook niet heel veel aandacht, en Michelle kan heel zelfstandig spelen en is er echt niet slechter op geworden. Kennisen van ons hebben een kindje en dat kan dus echt niet alleen spelen, erg vermoeiend om constant met zo'n kindje bezig te zijn.

@ deepfreeze, lastig dat ie rommelt met zijn slaapjes, hoop dat er snel regelmaat in zit.

@marit, papa zeggen ze meestal het eerste, de p klank schijnt makkelijker te zijn dan de m klank.

@ swets, rot dat julie en nienke zo'n rotnacht achter de rug hebben, hopelijk is ze er snel vanaf.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  donderdag 27 maart 2008 @ 13:18:08 #82
156412 hestria
erg gastvrij
pi_57646010
Hier gaat het allemaal wel lekker. Dennis heeft al 3 nachten achter elkaar zo rond 21:30 de fles en slaapt dan tot 3 uur, en vervolgens tot 6. Hij houd er alleen een raar drink schema op na, hij krijgt nu om 6:00, om 9:00, om 13:00, om 17:00, om 21:30 en dan rond 3 uur. S'ochtends drinkt ie om de 3 uur, en dan s'middags/avond om de 4/5 uur. Vanochtend heeft hij van 7:00 tot 9:00 op bed gelegen, en was eigenlijk om de 15 min aan het mopperen. Heeft dus volgens mij weinig geslapen, want meneer ligt nu al sinds 10 uur te pitten.
pi_57647293
Ons meisje heeft vannacht weer doorgeslapen..en hóe! Ik heb haar gister `s avonds in badje gedaan en aan de borst gehangen, toen zijn we samen in slaap gevallen vanaf 8 uur tot middernacht. Daarna de borst gegeven en in bed gelegd en vanmorgen meldde ze zich om 6.45
Sinds we haar in haar ledikant leggen slaapt ze erg goed, ook overdag lijkt het al best op een ritme. De wieg vond ze gewoon helemaal niets, dus die halen we maar weer weg. Erg zonde maar ja..
Vanmorgen naar het cb geweest voor meten en wegen. Haar geboortegewicht was 3480 bij 51 cm en nu mat ze 4120 bij 53 cm. Ze was dus een 600 gram aangekomen..viel me tegen eigenlijk

Nienke welkom hier Zielig dat ze zo`n kramp heeft Swets!
Mirte
Webkim, tis zo rot als je zo in het gehuil zit en je kunt er zo weing aan doen voor je gevoel. Wat kersejs zegt vind ik wel een goeie, pak meneer lekker in de draagdoek bij je. Bij Saartje helpt dat altijd goed als ze geprikkeld is.

Ticootje eng is dat he?! Saartje heeft dat regelmatig, zo`n luchtbel. Wat wel helpt om het bij haar te voorkomen is zorgen dat ze goed uitgeboerd is na een voeding, en als ze hard gehuild heeft ook pas weer neerleggen als ze goed ontlucht is.
De eerste keer schrok ik me ook wezeloos.
Saartje
  donderdag 27 maart 2008 @ 14:28:26 #84
35189 Troel
scherp en bot
pi_57647495
Wat een prima doorslapers!
Hier gisteren Ruben tot 8 uur wakkergehouden en dan komt hij inderdaad pas om 4 uur weer. Hij weet dus inmiddels hoe hij zo'n lange ruk moet maken, nu kijken of we dat langzaam op kunnen rekken tot om 11 uur naar bed ofzo. Hoe weet ik nog niet precies, want het liefst leg ik hem om 7 uur gewoon boven in bed om vast te wennen aan kinderbedtijd, maar ja
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_57647897
Tico Nathan heeft dat ook regelmatig. Vooral als zijn neusje vol is en hij het op een schrokken zet wanneer hij dan klaar is heeft ie het even moeilijk en met een flinke boer hoor je echt een soort van kots geluid erna uit komen.

Hier zijn we naar het CB geweest vandaag. Nathan is inmiddels 65 cm lang en weegt 7250 gram. Hij heeft zijn prikjes weer gekregen en ligt nu lekker te slapen op de bank.
pi_57647933
Altijd lekker dat doorslapen!!
Troel, Chris ging hier rond 6/7 uur op bed, en maakten hem rond 11 uur nog wakker voor een flesje. Dan sliep hij die ruk daarna. Uit zichzelf sliep hij die ruk ook van 7-3. Maar met wat hulp dus erna..

Hier net weer een van het CB.. Ons reusje doet het prima.. groeit lekker over de lijntjes heen! Hij is nu 10110 gram en 73,5 cm.. Gelukkig wel in verhouding, maar volgens mijn moeder was ik 10,5 kg bij 1 jaar. En Chris nu al bijna met 7,5 maand.. Dit kan nog wat worden..
Qua eten was het ook goed. We mogen nu 's ochtends bambix gaan geven, 's middags 1 of 2 boterhammen met een beker opvolgmelk en 's avonds warm, en dan 2 keer een tussendoortje (fruit, soepstengel, sap etc), en 's avonds nog een flesje voor het slapengaan. Dus niet meer wakker maken om half 10, maar gewoon om 7 uur de pyjama aan en dan een flesje en slapen.
Verder was alles goed. Hij flirte al met de verpleegkundige toen we het gebouw inliepen (al had ik niet in de gaten dat het onze wvk was). Wel lekker brullen bij het aankleden. En nu ligt hij weer te maffen
pi_57648801
Jeetje wat een beer is Chris
pi_57650262
Haha Deepfreeze, jij mag Mirte dan leuk vinden voor Chris... hij flirt met de verpleegkundige, hahaha. Valt op oudere vrouwen zeker .
pi_57650321
Deepfreeze wat een klein reusje is Chris maar een lekker jochie hoor!

Kaith is nu 10.800 gram met 17 maanden...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_57650786
Nijna, ik instrueer hem binnenkort wel even! Mirte is veeeeeel liever dan de wvk (en die was deze keer heel aardig) En mama's wil is wet Dus dat komt helemaal goed

Mibos, dat scheelt dan nogal! Er zijn dus gewoon kindjes van formaat Chris die al dreumesdingen doen, zoals lopen, etc.. Echt raar als ik er genoeg over nadenkt
Bij het CB was nog een ander kindje, nu 10 weken, maar 8 weken te vroeg geboren. Die was 2500 gram. Gewoon een kwart van Chris.. Maar Chris begon al met 4 kg. Dus die voorsprong houd hij goed vast.
pi_57650821
Deepfreeze, jij bent wel streng hoor... Ik weet niet of ik zo'n strenge schoonmoeder voor Mirte wil .
pi_57651044
Chris, lekker beertje
Nathan, Sasha en Maarten zijn ook best groot voor hun leeftijd, toch?
Ik doe m'n best om Devin te laten volgen, laat hem zoveel mogelijk eten en drinken om zijn achterstand in te halen.

Maneki, wat fijn dat ze doorslaapt! Waaarschijnlijk lag ze lekker te dromen dat ze nog op mama lag
Je dochter is nu trouwens net zo lang en bijna net zo zwaar als Devin bij de geboorte...

Jeetje Hestria, wat een langslaper

Devin's grote neef viert komende zondag zijn 3e verjaardag. Nou bleek begin van de week dat een van de uitgenodigde dreumesjes (helft v.e. tweeling) de waterpokken heeft. Jarige neef en zijn 91/2 maand oude broertje hebben het allebei nog niet gehad, maar hun moeder is realistisch genoeg om te weten dat ze er ooit aan moeten gaan geloven, vooral omdat de jongens allebei naar een kdv gaan. Ze weet dat Devin al een poosje kwakkelt met zijn gezondheid en had dus voorgesteld om de familie van de zieke af te bellen vanwege Devin.
Is dat nou echt nodig? Wel een beetje lullig, het zijn goede vrienden en ik wil de tweeling en hun ouders zelf eigenlijk ook graag zien en pronken met mijn zoontje... Loopt Devin vanwege zijn lage weerstand nu echt meer kans op besmetting? Is het uberhaupt nog besmettelijk?
pi_57651449
Nijna, Je wil toch wel een goedgemanierde jongeman voor je dochter?
Of liever een wildebras? Ben nog niet te laat om de omvoeding om te gooien
  donderdag 27 maart 2008 @ 17:56:43 #94
156412 hestria
erg gastvrij
pi_57651822
Deeepfreeze, wat groot, wel netjes dat hij in verhouding is!!
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 17:19 schreef Kersjes het volgende:

Jeetje Hestria, wat een langslaper

Devin's grote neef viert komende zondag zijn 3e verjaardag. Nou bleek begin van de week dat een van de uitgenodigde dreumesjes (helft v.e. tweeling) de waterpokken heeft. Jarige neef en zijn 91/2 maand oude broertje hebben het allebei nog niet gehad, maar hun moeder is realistisch genoeg om te weten dat ze er ooit aan moeten gaan geloven, vooral omdat de jongens allebei naar een kdv gaan. Ze weet dat Devin al een poosje kwakkelt met zijn gezondheid en had dus voorgesteld om de familie van de zieke af te bellen vanwege Devin.
Is dat nou echt nodig? Wel een beetje lullig, het zijn goede vrienden en ik wil de tweeling en hun ouders zelf eigenlijk ook graag zien en pronken met mijn zoontje... Loopt Devin vanwege zijn lage weerstand nu echt meer kans op besmetting? Is het uberhaupt nog besmettelijk?
Waterpokken zijn besmettelijk tot de blaasjes zijn ingedroogt, weet niet of devin nu extra gevaar loopt vanwege zijn lage weerstand.

Ik weet niet of Dennis een langslaper is, Michelle is niet echt vergelijk materiaal, want die sliep overdags nauwelijks. Dennis slaapt van:
7:00 tot 8:30(soms moppert ie alleen maar, en slaapt ie niet echt)
10:00 tot 13:00
14:00 tot 17:00
18:30 tot 21:30(dan maak ik hem wakker voor zijn fles)
22:00 tot 3:00
3:30 tot 6:00
wil nog wel eens met een halfuurtje verschillen, maar over het algemeen houd hij redelijk deze tijden aan.
pi_57654556
Die slaapt wel lekker Hestria

Wat gebruiken jullie voor bambix (of anders papgranen) bij het ontbijt? de groeipap, of de melkpap? De 2e daar zit de opvolgmelk al in. Maar wat verder het verschil is?
pi_57656258
Ik geef ze molenaars kindermeel. Dat gaat gewoon bij de opvolgmelk in. Ze drinken het uit een fles.
pi_57656322
Deepfreeze, doe dan toch maar een goedgemanierde jongeman .
  donderdag 27 maart 2008 @ 20:56:52 #98
35189 Troel
scherp en bot
pi_57656960
Waar kan ik trouwens dat Johannesbroodpitmeel krijgen? De afgelopen dagen is Ruben behoorlijk aan het spugen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 27 maart 2008 @ 21:00:23 #99
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_57657094
Volgens mij gewoon bij de supermarkt, Troel (heet dat niet Nutrtron??)

Vanmorgen even de cd advieslijn gebeld ivm een vraagje over de opvolgmelk, zegt die mw dat N3 zo goed als gelijk is aan N2. Dat ik die gewoon kan blijven gebruiken. Op de creche hebben ze nl geen N3. Nou, dan doen ik dat. N2 lost ook een stuk beter op in water.

Anna heeft 38,8 koorts...of had ik dat al gezegd...ik word een beetje vergeetachtig. Hoop dat het morgen beter is, want ik moet morgen werken...ze is wel een beetje zielig deze week...
pi_57657119
Troel, Nutriton (johannesbroodpitmeel) is bijvoorbeeld bij Kruidvat te krijgen (zit in een oranje pakje). In de supermarkt hier heb ik het nog niet zien staan (AH, Coop en SuperdeBoer hebben t alledrie niet hier).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')