Als je gewone sojamelk geeft kun je dus overschakelen op de rode pakken van alpro, zonder zout en suiker, dan maakt dat qua voedingsstoffen niet uit.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:58 schreef Beaker het volgende:
@ Piglet, ik geef Jet nu gewone Soja
Memmel, wat een dametje zeg! Succes met deze faaaaaase!!
Ik heb voor Jet een bakje frambozen gekocht, deze mag ze nu toch wel hebben?
quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:56 schreef Kersjes het volgende:
....
Mama's van alle poeslieve, brave, meewerkende baby's:Geniet ervan, is namelijk ook maar een fase
Waterpokken zijn besmettelijk tot de blaasjes zijn ingedroogt, weet niet of devin nu extra gevaar loopt vanwege zijn lage weerstand.quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:19 schreef Kersjes het volgende:
Jeetje Hestria, wat een langslaper![]()
Devin's grote neef viert komende zondag zijn 3e verjaardag. Nou bleek begin van de week dat een van de uitgenodigde dreumesjes (helft v.e. tweeling) de waterpokken heeft. Jarige neef en zijn 91/2 maand oude broertje hebben het allebei nog niet gehad, maar hun moeder is realistisch genoeg om te weten dat ze er ooit aan moeten gaan geloven, vooral omdat de jongens allebei naar een kdv gaan. Ze weet dat Devin al een poosje kwakkelt met zijn gezondheid en had dus voorgesteld om de familie van de zieke af te bellen vanwege Devin.
Is dat nou echt nodig? Wel een beetje lullig, het zijn goede vrienden en ik wil de tweeling en hun ouders zelf eigenlijk ook graag zien en pronken met mijn zoontje... Loopt Devin vanwege zijn lage weerstand nu echt meer kans op besmetting? Is het uberhaupt nog besmettelijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |