past cinababy ook in dat rijtje of is dat weer heel iets anders?quote:Op maandag 24 maart 2008 21:39 schreef Faja-Lobi het volgende:
quote:Op maandag 24 maart 2008 09:12 schreef Again het volgende:
Kennen jullie ABC Dophilus? Schijnt een wondermiddeltje tegen de kramp te zijn. Soort prebiotica/pre biotische vezels die ook in Yakult etc. zitten, maar dan aangepast voor de baby!
orthiflor kan je ook halen bij natuurwinkel, is een probioticum die goed is voor de darmen.Bij Nathan werkt het super
Gebruik je nu gewone sojamelk of de groeidrink van alpro soja??quote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:46 schreef Beaker het volgende:
Met Jet gaat het goedSoja kan ze goed hebben ( geen allergische reactie, komt ook maar zelden voor
) Alleen wanneer ze een beetje sojadrink op heeft dan zit ze meteen vol energie ( druk ) er zit namelijk nogal wat suiker in ..... ik geef nu Alpro Soja, zijn er ook merken met minder suiker erin?
Het is hier ook makkelijk inderdaad. Ook voor onszelf, en voor Chris straks ook. Anders krijg je van die rare bijnamen als oma konijn, opa utrecht, oma bos, opa koekje etc.. Daar krijg ik zo de kriebels van!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:46 schreef Kersjes het volgende:
Deepfreeze, klinkt als een gezellig verjaardags - en paasweekend. Leuk trouwens dat er bij jullie thuis dus ook onderscheid is tussen Pake & Beppe en opa & oma. Mijn schoonouders zijn opa & oma en mijn ouders zijn saba & savta (in het Hebreeuws). Lekker duidelijk, ook voor als Devin wat ouder is.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:18 schreef marit1978 het volgende:
ohja..zo'n eerste dag thuis zonder partner... ik had er zó'n zin in !
en wat heb ik die middag gehuild zeg, vreselijk :-(
succes KIM !
Dat had hij al heel vroeg door maar meer onbewustquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:53 schreef DaviniaHR het volgende:
Maarten lekker grijpen! Heel goed! Volgende stop: het haar van je ouders
Komt goed, Memmel. ECHT.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:45 schreef Memmel het volgende:
Ik heb de Oei ik Groei bijbel er maar weer eens bijgepakt. Ik dacht dat Anna 40 weken was, maar ze is 43 weken....en ja hoor: het is maar een faaaaaase.
Ze heeft net een half uur onbedaarlijk liggen krijsen in bed - geen aanwijsbare reden. Toen heb ik haar er toch uitgehaald en is ze op mijn arm in slaap gevallen op haar eigen kamertje en ze slaapt nog steeds (in haar eigen bed weer). Wat denken jullie: is ze nu voorgoed verpest???
Ik wil mijn goed drinkende en etende en slapende vrolijke meisje terug :-(
Als je gewone sojamelk geeft kun je dus overschakelen op de rode pakken van alpro, zonder zout en suiker, dan maakt dat qua voedingsstoffen niet uit.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:58 schreef Beaker het volgende:
@ Piglet, ik geef Jet nu gewone Soja
Memmel, wat een dametje zeg! Succes met deze faaaaaase!!
Ik heb voor Jet een bakje frambozen gekocht, deze mag ze nu toch wel hebben?
quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:56 schreef Kersjes het volgende:
....
Mama's van alle poeslieve, brave, meewerkende baby's:Geniet ervan, is namelijk ook maar een fase
Waterpokken zijn besmettelijk tot de blaasjes zijn ingedroogt, weet niet of devin nu extra gevaar loopt vanwege zijn lage weerstand.quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:19 schreef Kersjes het volgende:
Jeetje Hestria, wat een langslaper![]()
Devin's grote neef viert komende zondag zijn 3e verjaardag. Nou bleek begin van de week dat een van de uitgenodigde dreumesjes (helft v.e. tweeling) de waterpokken heeft. Jarige neef en zijn 91/2 maand oude broertje hebben het allebei nog niet gehad, maar hun moeder is realistisch genoeg om te weten dat ze er ooit aan moeten gaan geloven, vooral omdat de jongens allebei naar een kdv gaan. Ze weet dat Devin al een poosje kwakkelt met zijn gezondheid en had dus voorgesteld om de familie van de zieke af te bellen vanwege Devin.
Is dat nou echt nodig? Wel een beetje lullig, het zijn goede vrienden en ik wil de tweeling en hun ouders zelf eigenlijk ook graag zien en pronken met mijn zoontje... Loopt Devin vanwege zijn lage weerstand nu echt meer kans op besmetting? Is het uberhaupt nog besmettelijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |