En erg handig:quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:35 schreef Troel het volgende:
Eindelijk op film:
Mama, ik ben zo blij dat je me uit bed komt halen
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:02 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Als jullie een kinderopvang zoeken voor je kindje kun je ook nog kijken op
www.kinderopvangonline.nl
daar kun je op postcode zoeken en zien hoe een KDV scoort
Hestria zoals jij het doet, doen wij het ook vanaf dat Linde een maand oud is en het werkt echt heel goedquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:02 schreef hestria het volgende:
Dus we hebben nu een heel "schema" omtrent het slapen enz. Is wel even wennen want houd dus in dat hij een flesje krijgt, daarna is het knuffeltijd en daarna gaat ie in de box, en zodra ie gaapt of jammert(dus teken geeft van moeheid) krijgt ie een schone luier, bakeren we hem in en gaat ie naar zijn kamer.
Tot nu toe gaat het eigenlijk erg goed, hij huilt wel even als ik hem in zijn bed leg maar het hysterische is er al af. Heb alleen afspraken moeten afzeggen/oppas moeten regen omdat ik dus eigenlijk niet weg kan want dan is het ritme gelijk verstoord, zodra hij het ritme goed doorheeft en er in mee gaat kan ik weer langzaam hem meegaan nemen.
Wat vaag, die van ons staat er niet op.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:02 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Als jullie een kinderopvang zoeken voor je kindje kun je ook nog kijken op
www.kinderopvangonline.nl
daar kun je op postcode zoeken en zien hoe een KDV scoort
Als je binnen Nederland blijft is het zo nieuw gekochtquote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:33 schreef S_oepstengel het volgende:
Beterschap voor Maarten!Vind zieke kindjes altijd zo zielig..
![]()
Vanaf maandag gaan we een weekje op vakantie met z'n drietjes. Er even lekker tussenuit! Heb er echt wel zin in, maar de inpak-stress is nu al begonnen, ben bang dat ik wat vergeet..maar vriendlief is er heel nuchter onder.. we gaan immers niet naar de andere kant van de wereld.. maar toch he.. lijkt me zo onhandig als ik iets belangrijks vergeet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop