abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 maart 2008 @ 09:47:59 #1
156412 hestria
erg gastvrij
pi_57167674
vorige topic: het grote kleine babietjes topic deel 135

Babietjes:

12 mei 2007: Floor en Pien, dochters van kapitein_pannekoek
26 mei 2007: Anna, dochter van memmel
13 juni 2007: Jet, dochter van Beaker
14 juni 2007: Devin Logan, zoon van Kersjes
15 juni 2007: Ruud, zoon van Karin
17 juni 2007: Ilse, dochter van Marit1978
02 juli 2007: Pepijn Lucas, zoon van p_iglet en t_igger
20 juli 2007: Linde, dochter van Stiemie
22 juli 2007: Isa, dochter van marlieske
27 juli 2007: Ethan Gabriel, zoon van jellyrose
08 augustus 2007: Alannah, dochter van Freudie
10 augustus 2007: Chris, zoon van Deepfreeze en Flash
21 augustus 2007: Sophie Juliet, dochter van Gwennert
24 augustus 2007: Liande, dochter van Iksje
29 augustus 2007: Eli, zoon van DaviniaHR en PhysicsRules
10 september 2007: Lena, dochter van Lishe en Xtracer
10 oktober 2007: Mirte, dochter van Nijna
24 oktober 2007: Lucas, zoon van sanger en Hellace
26 oktober 2007: Senna, zoon van gebruikersnaam
10 november 2007: Emma, dochter van Piglet
13 november 2007: Roos, dochter van gr8w8
16 november 2007: Eva, dochter van Amaranta
22 november 2007: Yana, dochter van S_oepstengel
29 november 2007: Jasmin, dochter van Lewis.de.boxer
12 december 2007: Caspar, zoon van Droeke en Droekestijger
13 december 2007: Floortje, dochter van DeLiedje
14 december 2007: Zoe Isa, dochter van klein_spookje en S-A-I-N-T
17 december 2007: Nathan Tristan, zoon van Faja Lobi
24 december 2007: Maarten, zoon van Ardenlyn
27 december 2007: Hannah Chiara Maria, dochter van nanalune
*** 31 december 2007: Sasha Alexander, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
14 januari 2008: Ayden, zoon van vamperotica
15 januari 2008: Ruben, zoon van Troel en Bert
17 januari 2008: Vera, dochter van wenneke1
17 januari 2008: Yara, dochter van Tearsong
18 januari 2008: Gwen, dochter van Randa_V en Magneet
***30 januari 200: Noah Arthur Dent, zoon van Mirage en Oversight***
01 februari 2008: Oliver, zoon van Renda
06 februari 2008: Dennis, zoon van Hestria
07 februari 2008: Matthijs, zoon van Suerte
09 februari 2008: Colin, zoon van Icicle
09 februari 2008: Jennifer Esmee, dochter van Ticootje
25 februari 2008: 'Saartje', dochter van Maneki.neko
25 februari 2008: Thomas, zoon van Webkim
5 maart 2008: Mika, zoon van vrouwtje-theelepel

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 1% gewijzigd door Lois op 07-03-2008 20:09:55 ]
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  woensdag 5 maart 2008 @ 09:49:22 #2
156412 hestria
erg gastvrij
pi_57167704
gooide hem dicht met deze post

goh, wat gaan julie snel, kan het amper bijhouden hier!

wij leggen dennis overdags gewoon bij de eerste tekenen van moeheid in zijn bed op zijn kamer, meestal begint hij dan huilen en houd dit zo'n 5 a 10 min aan. laat hem dan rustig even brullen(maar moet als ie stil is wel altijd gaan kijken of alles goed is, ben bang dat het na zo'n brulpartij niet goed gaat) maar heeft wel als effect dat ie na de avondvoeding gewoon gaat slapen, en als ie s'nachts wakker word even een piepje geeft en weer in slaap valt. Hier is alleen 4:00/5:00 een probleem, dan is meneer echt wakker en vertikt het om weer te gaan slapen en krijgen het niet omgebogen tot 6 uur overigens is hij vaak tevreden om lekker in je armen te liggen en kan ik toch nog wat dommelen.

Verder is hij heel makkelijk, hij vind het heerlijk om in de box te liggen en kan zich danb ook makkelijk 10/15 min vemaken met kijken/staren, michelle begon altijd meteen te brullen als ik haar ook maar in de buurt van de box legde. Heb vanochtend zelfs taart gebakken terwijl meneer uiterst tevreden in de wipstoel lag. en als ik hem dan aandacht gaf was ie aan het lachen met heel zijn gezicht!!
Hij is alleen erg veel wakker, maar aangezien hij zichzelf zo goed kan vermaken heb ik daar geen problemen mee.

Overigens is hij vandaag 4 weken!!!! en verbazend hoe snel het went om weer zo'n kleine om je heen te hebben. Op de een of andere manier doe ik alles weer van voor de bevalling, en hou ik nog tijd over om s'middags lekker met een boek op de bank te duiken. Nu helpt het mee dat de dag om 6 uur begint en michelle ook gaat slapen tussen de middag.
Enigste nadeel is dat ik echt de deur niet meer uitdurf zonder make-up, was gisteren vergeten me op te maken en keek pas in de winkel in de spiegel, meteen voorgenomen om nooit meer niet opgemaakt weg te gaan(zag er uit als een spook, maar was gisteren dan ook 4:30 toen ik opstond).
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_57168057
Er zijn gewoon ineens 3 datum-tweelingen zie ik ineens... En daarvoor het hele jaar geen een

Floortje ligt lekker al een half uurtje in haar box te kletsen, ze kan zo praten , zo lief!
Dadelijk weer voeden, dan samen in de douche, en vanmiddag gaat ze een paar uurtjes wennen op het kdv

...arme mama....
  woensdag 5 maart 2008 @ 10:17:53 #4
45621 Suzanna
Mama van...
pi_57168195
Wilde ik in het vorige topic posten (post te lang open laten staan...) blijkt dat hij al dicht was gegooid! Foei Hestria
(en aan de andere kant, hoefde ik geen nieuwe te openen, dus bedankt! )

Wat ik dus wilde zeggen is dat ik het heel erg herken, al die slaapperikelen. Hier heb ik de kinderen ook lang ingebakerd, tot soms wel 5 maanden (Julia). Het scheelde een hoop en ze sliepen een stuk beter. Vooral bij Julia heeft het erg geholpen. Nu is ze zowiezo een goede slaper op het moment, maar is dat wel lang niet geweest voor ik ging inbakeren. Voor mijn kinderen is het wel een oplossing geweest (hoewel het niet alles oploste hoor, maar het hielp wel mee). Ook voor de eczeem waardoor ze anders hun hoofdje gingen openkrabben was het een uitkomst (uiteindelijk denk ik dat ze mede daardoor ook onrustig sliepen hier).

DeLiedje, mijn zus heeft dat net gehad, het wennen op het KDV...vond ze maar niks. Is het de eerste keer voor jou? Hopelijk gaat alles goed, vooral voor jou ...
  woensdag 5 maart 2008 @ 10:21:59 #5
35189 Troel
scherp en bot
pi_57168261
Arme DeLiedje

(Ben ik een ontaarde moeder dat ik er echt geen problemen mee heb Ruben ergens achter te laten?)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_57168407
Zo alweer een nieuw topic! Het gaat inderdaad erg snel zeg!

Leuk om alle ervaringen met Oei en Ria Blom te lezen. En zo lief om over al die ukkies te lezen. Heel gek maar dat lijkt echt alweer zoooooo lang geleden.

Hier hebben we een heel vrolijk meisje (met een lekkere snotneus) . Ze is gewoon zooo lief. Lekker spelen, eten en brabbelen. Snel omrollen en hardop schaterlachen als de poes langsloopt (die haar goed in de gaten houdt en dan net een centimeter buiten haar bereik bijft ) Lachen als ze papa of mama ziet Giechelen als je haar (voorzichtig) laat schrikken door Boe! te roepen. En haar haar gaat nu ineens heel hard groeien. En...en..en... pfff ik ben gewoon zo gek op mijn meisje

Vond het vanmorgen toch ook weer moeilijk om haar achter te laten op het kdv, al weet ik dat ze daar echt in goede handen is. Morgen ben ik lekker een dagje samen en dan gaan we weer wat leuks doen! Lekker samen naar buiten.
  woensdag 5 maart 2008 @ 10:47:42 #7
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_57168714
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 10:21 schreef Troel het volgende:

(Ben ik een ontaarde moeder dat ik er echt geen problemen mee heb Ruben ergens achter te laten?)
Nee, hoor! Ik heb er ook helemaal geen problemen mee. Behalve s nachts, dat vond ik wel heel eng. Een hele nacht bij andere mensen slapen...
Maar het wennen op het kdv was wel erg nuttig voor Eli, hij werd onrustig van alle geluiden en kon slecht slapen. Nu gaat het prima, en is het hele team verliefd op hem!

Stiemie, raar is dat he? ik had net eli op schoot en bedacht me dat een half jaar geleden hij nog een dagtaak had aan zich uit te rekken, en nu probeert hij al hele hoge geluidjes te produceren, lacht al hardop als hij iets grappig vindt, rolt om, kan ongeveer zitten, zingt mee met de radio, etc.
en dan lees je over pasgeborenen, en dat is dan al zooooo lang geleden, en dan voel je je opeens heel ervaren. Ben benieuwd of ik me weer een groentje voel als eli naar het dreumestopic gaat...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 5 maart 2008 @ 10:56:35 #8
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_57168927
Ik kom even binnenstormen vanaf mijn werk. Devin is vanmorgen gevallen. Geen idee hoe precies, hij zat op de grond te spelen en ik was in de keuken, hoorde een keiharde dreun en hard gehuil. Hij lag in de deurpost, bovenop de drempel. Is hij gaan staan en omgevallen? Wat heeft hij gestoten en waar? Hij was na veel gebrul eindelijk stil en werd opgehaald door mijn moeder. Heeft eventjes geslapen en sinds hij wakker is geworden om half 10 alleen maar aan het huilen, krijsen en kermen, en geheel ontroostbaar. Ze gaat nu met hem naar de EHBO, de huisarts had vanmiddag om half 3 pas plek. Ik zit hier nu kostmisselijk van de zenuwen te zijn, mijn arme jochie heeft zichtbaar pijn en ik ben er niet om hem te troosten
En ik wist gewoon dat het niet goed zat, zei vanmorgen al tegen mijn collega's dat ik me zo ongerust maakt, hij valt nl. wel vaker of stoot zijn kop, maar nu voelde het gewoon helemaal fout. Ik hoop zo dat het meevalt!, loop mezelf hier helemaal gek te maken.
.... met gevoel voor drama....
  woensdag 5 maart 2008 @ 10:58:25 #9
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_57168974
En ik zat net hetzelfde te denken. Heb alleen de flensjes nog boven me. Het lijkt alweer zo lang geleden dat ik met de voedingen zat te rommelen en me afvroeg of ze ooit nog een nacht zo doorslapen.
En nu loopt mevrouw door de box, stapt ze over van de bank naar de tafel (voorzichtig, maar toch!), heeft ze een duidelijke eigen wil, en eet ze ratatouille met zalm uit de oven. Zo leuk.

Vanmorgen heb in Anna naast mij onder de douche gezet in de wasmand. En dat werkte prima!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  woensdag 5 maart 2008 @ 11:10:04 #10
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_57169295
Ow Kersjes, wat ontzettend naar Ga anders even lekker een frisse neus halen buiten - dat helpt vaak wel om een beetje te kalmeren Ik hoop iig dat alles nog meevalt en dat Devin snel weer de oude is
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  woensdag 5 maart 2008 @ 11:12:17 #11
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_57169357
Oh Kersjes heel veel sterkte. Kan me voorstellen dat je nu het liefst bij Devin zou willen zijn, maar zo te horen is hij bij je moeder ook in goede handen! Hopelijk valt het allemaal mee
pi_57169415
Wat een hoop baby's zeg waar komt die vergrijzing dan toch vandaag?
pi_57169517
DeLiedje succes vandaag Ik vind het nog steeds moeilijk om mn kinderen ergens achter te laten, zelfs nu nog

Kersjes wat een schrik! Hoop dat het meevalt!
Saartje
  woensdag 5 maart 2008 @ 11:41:19 #14
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_57170091
Heb net de neurologe aan de telefoon gehad. Devin heeft een hersenschudding
Ze gaan nog wat onderzoeken doen en ik hoor straks meer.
Op de achtergrond hoorde ik hem schreeuwen, wat een vereselijk geveol is dit
pi_57170135
Kersje, Het is al naar als je kleintje zo'n pijn heeft.. Maar dat je ook nog ergens op je werk zit, en niet even een knuffel kan geven, maakt het nog vervelender.. Hopelijk belt je moeder snel met goed nieuws!
  woensdag 5 maart 2008 @ 11:43:26 #16
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_57170146
Ow Kersjes wat schrikken! Ik hoop voor je mee dat het meevalt, en dat je hem straks weer lekker gerustgesteld in je armen kan sluiten!

Edit: Lees nu je berichtje over de hersenschudding... Jeetje!
Beterschap Devin arm klein ventje, en sterkte Kersjes!
  woensdag 5 maart 2008 @ 11:48:20 #17
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_57170272
Kersjes wat sneu een hersenschudding
Kun je niet lekker naar het ziekenhuis toe gaan? om bij je zoon te zijn?
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  woensdag 5 maart 2008 @ 11:48:29 #18
62233 Jelief
ikke lief!
pi_57170278
Oh bah Kersjes, dikke kus voor jou en Devin.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  woensdag 5 maart 2008 @ 11:48:47 #19
45621 Suzanna
Mama van...
pi_57170286
Aah...arme Devin, en jij ook wat naar zeg. Heel veel sterkte Kersjes!
  woensdag 5 maart 2008 @ 11:49:37 #20
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_57170305
oe, dat is een nare val geweest van Devin!
Sterkte! (en niet een mogelijkheid om toch vrij te nemen zodat je bij je ventje kan zijn?)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_57170421
He Kersje, toch een hersenschudding.. Kun je niet even tussendoor een uurtje of 2 naar hem toe? Je concentreren op je werk zal ook niet echt lukken zo..
pi_57170579
Kersjes Onwijs schrikken zeg!!
  woensdag 5 maart 2008 @ 12:06:35 #23
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_57170734
Ik kan voorlopig helaas nog niet weg hier, misschien later.
Het is nu nog wachten op de kinderarts en ze willen rontgenfoto's maken voor de zekerheid. Ze hebben hem pijnstillers gegeven dus hij zal zo wel stoppen met huilen van de (hoofd)pijn hoop ik. Hij reageert wel goed verder, pakt speeltjes aan enzo.
Dank voor het meeleven
pi_57170869
He jakkes Kersjes.. heel veel beterschap en sterkte gewenst, voor jou en Devin!
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  woensdag 5 maart 2008 @ 12:13:37 #25
35189 Troel
scherp en bot
pi_57170892
Kersjes
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: