abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 februari 2008 @ 12:38:20 #1
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_56834474
Vorige topic: Het grote kleine babietjestopic deel 134

Babietjes:

12 mei 2007: Floor en Pien, dochters van kapitein_pannekoek
26 mei 2007: Anna, dochter van memmel
13 juni 2007: Jet, dochter van Beaker
14 juni 2007: Devin Logan, zoon van Kersjes
15 juni 2007: Ruud, zoon van Karin
17 juni 2007: Ilse, dochter van Marit1978
02 juli 2007: Pepijn Lucas, zoon van p_iglet en t_igger
20 juli 2007: Linde, dochter van Stiemie
22 juli 2007: Isa, dochter van marlieske
27 juli 2007: Ethan Gabriel, zoon van jellyrose
08 augustus 2007: Alannah, dochter van Freudie
10 augustus 2007: Chris, zoon van Deepfreeze en Flash
21 augustus 2007: Sophie Juliet, dochter van Gwennert
24 augustus 2007: Liande, dochter van Iksje
29 augustus 2007: Eli, zoon van DaviniaHR en PhysicsRules
10 september 2007: Lena, dochter van Lishe en Xtracer
10 oktober 2007: Mirte, dochter van Nijna
24 oktober 2007: Lucas, zoon van sanger en Hellace
26 oktober 2007: Senna, zoon van gebruikersnaam
10 november 2007: Emma, dochter van Piglet
13 november 2007: Roos, dochter van gr8w8
16 november 2007: Eva, dochter van Amaranta
22 november 2007: Yana, dochter van S_oepstengel
29 november 2007: Jasmin, dochter van Lewis.de.boxer
12 december 2007: Caspar, zoon van Droeke en Droekestijger
13 december 2007: Floortje, dochter van DeLiedje
14 december 2007: Zoe Isa, dochter van klein_spookje en S-A-I-N-T
17 december 2007: Nathan Tristan, zoon van Faja Lobi
24 december 2007: Maarten, zoon van Ardenlyn
27 december 2007: Hannah Chiara Maria, dochter van nanalune
*** 31 december 2007: Sasha Alexander, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
14 januari 2008: Ayden, zoon van vamperotica
15 januari 2008: Ruben, zoon van Troel en Bert
17 januari 2008: Vera, dochter van wenneke1
17 januari 2008: Yara, dochter van Tearsong
18 januari 2008: Gwen, dochter van Randa_V en Magneet
6 februari 2008: Dennis, zoon van Hestria
7 februari 2008: Matthijs, zoon van Suerte
9 februari 2008: Colin, zoon van Icicle
9 februari 2008: Jennifer Esmee, dochter van Ticootje
25 februari 2008: 'Saartje', dochter van Maneki.neko
25 februati 2008: Thomas, zoon van Webkim

[ Bericht 1% gewijzigd door Lois op 28-02-2008 19:48:39 ]
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 19 februari 2008 @ 12:39:30 #2
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_56834508
Speciaal voor BE een komma in de titel gezet

Maar goed, de laatste discussie ging dus over broodbeleg en goede vetten en slechte suikers
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 19 februari 2008 @ 12:44:38 #3
35189 Troel
scherp en bot
pi_56834608
Goed om te weten Ik eet smeerkaas bij de vleet

Ruben heeft volgens mij eczeem, maar heeft er (nog) geen last van. Even in de gaten houden dus.

En hij heeft zijn bed natgeplast vannacht
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 19 februari 2008 @ 12:55:02 #4
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_56834838
ET!

Dus als ik het goed begrijp, zijn de pinda's in pindakaas niet zo schadelijk? Omdat ze al verwerkt zijn of zo?

En wat wordt er nou precies bedoeld met geraffineerde suikers? (vraagt een chemisch technoloog die er voorgeleerd heeft ) Alle suikers zijn toch geraffineerd? Ik neem niet aan dat ze bij andere producten hele suikerbieten de reactor ingooien
Ik snap niet.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_56834970
verschil tussen witte biet suiker die optimaal bewerkt is (schoongemaakt, gebleekt etc), en bijvoorbeeld diksap of vruchtensuiker, wat ingekookt vruchtensap is, met dus ook nog vruchtbestanddelen erin en minder chemische bewerking.
maar ook diksap en appelstroop is heel zoet en geconcentreerd suiker, dus nog steeds niet aan te bevelen voor grote hoeveelheden.
Ach zoals alles, alles met mate.

pinda's in pindakaas zijn niet zo schadelijk als echte pinda's omdat je je er neit in kan verslikken.
bij allergieen dus nog wachten, anders kan pinda's prima, alleen geen hele want dat is levensgevaarlijk ivm verslikken.
  dinsdag 19 februari 2008 @ 13:18:23 #6
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56835370
TT aangepast.

Er is net een nieuwe crew-FAQ en je moet wijzigingen altijd melden, mooie tvp gelegenheid voor mij dus.
pi_56835527
Hmm pindakaas mag dus ook. Weer wat geleerd.
Ik smeer ook maar een dun laagje op de boterham, dus dan zijn het nog kleine hoeveelheden..
Zonet trouwens appelstroop geprobeerd.. De boterham is helemaal verdwenen
pi_56835661
voor pindakaas zou ik wel ff kijken bij een natuurwinkel ofzo als je die in de buurt hebt.
laatst eens vergeleken, calve pindakas heeft 89% pinda's, die van de AH nog minder.
de overige 11% is olie, suiker en zout..
De natuurwinkel verkoopt pindakaas met 100% pinda's.
pi_56835702
Pff nou net telefoontje van mijn vriend gekregen. Mevrouw wil gewoon geen boterham eten Afgelopen week verwijnt die boterham binnen no time en nu wil ze na 2 stukjes niet meer. Gisteren bij oma precies hetzelfde. En ook geen sap willen drinken. Ze kijkt wat erin zit: sap wordt gewoon met fles op de grond gegooid en melk drinkt ze op Zal ze misschien keelpijn hebben? Ze is ook wat verkouden.

O en ze krijgt hier straks zeker niet vaak smeerworst hoor. Misschien eens per week want ik gruwel erg echt van *ril*. Ze krijgt het dus alleen van mijn vriend.
pi_56835865
hmm, er zat zeker veel suiker in appelstroop hé...

Er ligt hier eentje naast me op de vloer te rollen.. Zijn speelkleedje is geen meter doorsnede, en na een paar keer opzij rollen lig je op het laminaat.. En dat laminaat is ook nog eens glad, dus je kunt je prima tegen de kast afzetten om een speeltje te pakken. Dus ook alweer 180 graden gedraait op zijn buik.
Zo bewegent lijkt het wel een halve dreumus
pi_56836226
Heb je nu een stuiterballetje thuis DF
pi_56836368

E.T. ik las net je tip over gesmolten kaas op brood in het vorige topic.
Zo toevallig, Devin heeft net voor het eerst gegeten: een sneetje geroosterd brood en dan gelijk uit de rooster een plak kaas erop (die dan nog een beetje smelt) en dunne plakjes tomaat. Dit eet ik zelf ook vaak en we hebben samen lekker zitten smullen

Okay, pindakaas (van de natuurvoedingswinkel) is dus wel een goede keus voor baby's, weer wat geleerd.
Nou hebben we sowieso nooit pindakaas in huis, Devin eet op brood meestal: kaas, smeerkaas, appelstroop, avocado. Binnenkort maar eens suikervrije jam proberen, ik denk dat hij dat wel lekker zal vinden.

De huisarts wil die eczeemzalf trouwens niet voorschrijven zonder dat ze het zelf gezien hebben. Donderdag dus maar even naar de dokter met meneer.
.... met gevoel voor drama....
pi_56836377
jep. Dat is hij wel vaker. Maar het lijkt nu nog wel een tikkie erger nu hij mobieler wordt
  dinsdag 19 februari 2008 @ 17:19:36 #14
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_56840183
P_iglet: ga jij naar die winkel in de Loosduinse hoofdstraat??? Kan ik het daar kopen denk je? Hoe heten ze....reformhuis van Leeuwen?

Ik werkte vandaag thuis en Anna heeft eens lekker bij kunnen slapen! Ze heeft vanmorgen een uurtje geslapen en vanmiddag maar liefst 3 uur! Nu heeft ze lekker fruit op en is ze weer aan het kruipen/optrekken.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_56842011
Memmel, ik ga naar de natuurwinkel in de weimarstraat, maar de reformwinkel aan de loosduinse hoofdstraat heeft zeker ook wel pindakaas en notenpasta (hazelnoten rozijnenpasta ) enz. Ik ben daar wel eens geweest en weet zeker dat ze het hebben. En vast ook lekkere soorten jam.

Hihi Anna ook al zo'n slaapkop! Pepijn had vandaag op de opvang ook al een keer bijna 2 uur, en vanmiddag zelfs bijna 3 uur!! geslapen!!
Als hij daar nou eens net zo goed zo eten als dat hij er slaapt, dan werd het nog eens wat

Hehehe heerlijk he deepfreeze, zo'n stuiterballetje.

hihi Stiemie is Linde ook al zo lekker eigenwijs?? Geen zin hebben in eten, is mond stijf dicht... en echt niet een paar hapjes omdat mama/papa dat zo graag wil.
pi_56842756
Hij ligt nu heerlijk te slapen, Maar dat verbaasd me niks

En het blijft een vreemd kind.. Zonet heerlijk een bord spruitjes opgegeten! Had al wat mangomoes klaar staan om erdoor te mengen, maar toch eerst even puur proberen. En dat mondje ging netjes open voor het 2e hapje. Dit kind lust meer dan ik
pi_56842881
hihi Go Chris!!!
pi_56843646
Goh hebben die slaapkopjes Mirte haar slaap geleend ofzo? Ze heeft vanmorgen heerlijk geslapen, maar op het KDV vanmiddag heeft ze een half uur in bed liggen kletsen en toen hebben ze haar er maar weer uitgehaald .

DF, wat stoer spruiten eten zonder mangomoes
Fake it till you make it...
pi_56843746
Chris lust spruitjes, dat is wel heel bijzonder voor een kind, laat staan een baby
pi_56844204
Deepfreeze, geef jij al spruitjes !?
daar wacht ik echt even mee tot na een jaar hoor, gezien feit dat je vaak hoort dat het krampen geeft.
pi_56844681
spruitjes (ik zal : r niet gebruiken ) volgens mij wil Ethan dat al niet meer eten zo gauw hij mijn afkeurende gezicht ziet

Hij heeft vanavond trouwens wel vers gepureerde broccoli gegeten, maar ik kreeg de indruk dat het een tikje te droog was om echt goed weg te kunnen krijgen.. morgen maar een lepeltje water doorheen mengen, misschien dat het dan wat soepeler gaat
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_56844764
Spruitjes staan op de lijst van borstvoeding.com al vanaf 6 maanden. En die lijst is redelijk voorzichtig..
Prei/kool en uien staan daar wel vanaf 1,5 jaar. Die zijn ook berucht qua krampjes.
Maar het is ook gewoon een kwestie van proberen natuurlijk. Als het goed gaat, dan krijgt hij het vaker, gaat het niet goed, dan wachten we even. Al is dat laatste nog niet voorgekomen..

Jelly, ik had bij de broccoli nog wat kookvocht(ipv water) terug gedaan. Heb je gelijk nog wat vitamientjes extra
pi_56844871
Jellyrose, je kan het beste een beetje kookvocht erbij doen als het te droog is.
pi_56845331
Uh ja.. waarheid gebied mij te zeggen dat manlief de kok hier in huis is en die heeft netjes allemaal prakjes in bakjes gedaan vanmiddag, dus dat is een tip voor de volgende keer
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_56849134
pfffffffffffff *zucht*

iemand ideeen??

Pepijn slaapt vanaf een uurtje of 20.00... wordt dan rond 23.00 nog een keer (half) wakker voor een laatste voeding (of ik maak hem wakker). En dan slaapt hij tot de vroege ochtend.
Alleen als ik hem na zijn voeding van 23.00 verschoon dan wordt hij zo wakker dat in slaap vallen een ramp is..Maar als ik hem niet verschoon dan is hij 's morgens doorweekt...
Voor de voeding van 23.00 verschonen is ook geen nuttige oplossing, want hij piest juist die luier vol tijdens het drinken

Anders maar alvast een pak maatje 4 luiers kopen binnenkort.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')