quote:Op maandag 24 maart 2008 21:56 schreef Rumille het volgende:
Welke subfora zijn eigenlijk groter dan VBL?
KLB dus. ONZ denk ik ook.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:32 schreef RayMania het volgende:
VBL is het op drie na (ONZ, KLB, GC) grootste subforum van FOK!, terwijl het pas later is geopend. VBL is dus het grootste subforum van FOK! dat over één specifiek onderwerp gaat. Eat that
.
Net of aan de inhoud van zo'n lijst waarde gehecht moet worden. Ziet er natuurlijk wel leuk uit, maar het is totaal onbelangrijk. Het liefst zie ik die hele postcount in het profiel zien verdwijnen. Een post met enkel 'tvp' erin telt één keer, maar een post als deze (even een voorbeeld) ook.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:32 schreef golfer het volgende:
Ik post helemaal niet meer zoveel in VBL en sta nog steeds op plek 7.
je voelt je tekort gedaan door je plek in de lijst?quote:Op maandag 24 maart 2008 23:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Net of aan de inhoud van zo'n lijst waarde gehecht moet worden. Ziet er natuurlijk wel leuk uit, maar het is totaal onbelangrijk. Het liefst zie ik die hele postcount in het profiel zien verdwijnen. Een post met enkel 'tvp' erin telt één keer, maar een post als deze (even een voorbeeld) ook.
Er zijn genoeg users die met een laag postcount een veel grotere bijdrage hebben geleverd aan VBL dan al die postopkrikkers die niet meer dan één zin uit hun toetsenbord kunnen produceren, maar wel trots een postacount van 16k kunnen tonen.
Nee hoor, totaal niet. Al sta ik laatste, lekker boeiendquote:Op maandag 24 maart 2008 23:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je voelt je tekort gedaan door je plek in de lijst?
duhh... toen kwam ik erbijquote:Op maandag 24 maart 2008 20:38 schreef RayMania het volgende:
Geweldig Bruce, dank je! Heb even het aantal posts in een grafiekje gezet voor een mooie curve.
[ afbeelding ]
Wat een groei zeg, vooral na januari 2005 een huuuuge stijging.
quote:Op maandag 24 maart 2008 22:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tof Bruce!
Kom je ook nog met de rest?.
quote:Op maandag 24 maart 2008 19:54 schreef Bruce117 het volgende:
Cijfertjes over HOOLS en Live topics komen misschien nog, maar is redelijk wat werk omdat er geen overziht is van de topicnummers.
Opes, vergeten.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 07:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
En meeste topics door users geopend? En in meest verschillende topics gepost had je toch ook?
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 07:49 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Opes, vergeten.
die zijn inderdaad een stuk minder moeilijk.
Reeksen zijn ook niet moeilijk als de topics eenmaal bekend zijn. (zoals b.v. bij de PSV-reeks).
Bijna de helft van de geopende topics eerder gesloten dan 10 postsquote:004. 0373 (118) SCH
bijna de helft? nog niet eens een derdequote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:50 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Bijna de helft van de geopende topics eerder gesloten dan 10 posts
triest tochquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:34 schreef rubbereend het volgende:
hoeveel van die door Tong geopende topics hadden binnen 8 posts een slot?![]()
![]()
ik geloof niet dat jij in de positie bent om iemand anders iets van triestheid te verwijtenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |