Zet niet zo'n keel opquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:26 schreef Houniet het volgende:
Holá.
quote:
Awwww. Toch eens Koffiemeeten dan?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben niet zo close.
Vandaar dat er weer oudgedienden mod zijn geworden
Hij wilt zelf gewoonquote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:26 schreef Houniet het volgende:
Holá.
Tuurlijk.quote:
Weet ik toch.quote:
Die inleertijd schijnt toch enorm te zijn, als ik het zo lees. Vandaar de oudgedienden...quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die inleertijd schijnt toch enorm te zijn, als ik het zo lees. Vandaar de oudgedienden...
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:23 schreef Pheno het volgende:
Zo, escalatiemail gemaakt en verzonden
Laat ze maar lekker gaan ruzieen.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:23 schreef Pheno het volgende:
Zo, escalatiemail gemaakt en verzonden
Laat ze maar lekker gaan ruzieen.
Werk al dat tuig eruit!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:27 schreef Pheno het volgende:
Bureaucratie
Als ik dit een half jaar zo moet doen dan zoek ik wel een andere functie in het bedrijf, dit soort incompetentie heb ik geen trek in.
Dat wist ik al.quote:
succesquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:58 schreef Pheno het volgende:
Ik ga er eens vandoor, de avondspits voor zijn. Eerst rustig rijden, dan psych, dan boodschappen, koken etc. Cya all
quote:
Ik had ook wel een handleiding verwacht, maar die mag je van internet halen...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:18 schreef ScarFace- het volgende:
Bij een router zit normaal wel een gebruiks aanwijzing OA, zat bij mn switch wel in elk geval.
Niet dat je daar wijzer van word, alhoewel in mijn moederbord handleiding een hoop nuttige info staat.
Maar toch, een router doet wat je ervan verwacht als je hem aansluit.
Erop inloggen is meestal 192.168.1.1 waar je dus zaken kan doen als porten forwarden.
Hier is het overigens 192.168.2.1
Heb je hem al op R&P gewezenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:25 schreef Muck het volgende:
hehehe, mijn neefje van 2 begint steeds meer te praten
vanmorgen wilde hij zich "seeren!" en stond al met het scheermes van mijn oom te zwaaien
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:26 schreef OA het volgende:
[..]
Ik had ook wel een handleiding verwacht, maar die mag je van internet halen...![]()
Het enige dat daarin staat is hoe je het geheel draadloos kunt krijgen, als alles eenmaal is geďnstalleerd. Hoe je eventuele problemen moet oplossen wordt niet vermeld, net zo min als het servicenummer waar je heen kunt bellen!![]()
Het eerste probleem was dat er wel een internetsignaal was, maar dat de router er niets mee kon.
Modem en router bleken beide 192.168.1.1 te hebben. Router op 2.1 zetten bood uitkomst.
Vervolgens het geheel draadloos gemaakt. Geen probleem.
Vervolgens de boel beveiligd. Weg signaal...![]()
Voor een n00b als ik is het dan erg lastig om te bedenken wat je moet doen, als dat nergens wordt aangegeven...![]()
Logisch nadenken en zoeken bracht mij bij bepaalde instellingen en toen werkte het ineens...
En anders kun je op internet ook vanalles vinden of op een forum hulp vragen bv DIG of GoT.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:26 schreef OA het volgende:
[..]
Ik had ook wel een handleiding verwacht, maar die mag je van internet halen...![]()
Het enige dat daarin staat is hoe je het geheel draadloos kunt krijgen, als alles eenmaal is geďnstalleerd. Hoe je eventuele problemen moet oplossen wordt niet vermeld, net zo min als het servicenummer waar je heen kunt bellen!![]()
Het eerste probleem was dat er wel een internetsignaal was, maar dat de router er niets mee kon.
Modem en router bleken beide 192.168.1.1 te hebben. Router op 2.1 zetten bood uitkomst.
Vervolgens het geheel draadloos gemaakt. Geen probleem.
Vervolgens de boel beveiligd. Weg signaal...![]()
Voor een n00b als ik is het dan erg lastig om te bedenken wat je moet doen, als dat nergens wordt aangegeven...![]()
Logisch nadenken en zoeken bracht mij bij bepaalde instellingen en toen werkte het ineens...
Doe mij ook eenquote:
Bij dezequote:
Dankquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:39 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Bij deze![]()
Aan het werk zeker?
Waar ik werk is de koffie uit de koffie automaat echt niet te drinken.
Maarja als je op een kantoor zit en eraan ergert, zet gewoon een senseo apparaat neer zou ik zeggen
al té vaak gezien toen ik jonger was en dat soort dingen nog grappig vondquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:29 schreef ScarFace- het volgende:
Vanavond op tv: Scary Movie![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:
whehequote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:44 schreef Muck het volgende:
[..]
al té vaak gezien toen ik jonger was en dat soort dingen nog grappig vond
quote:[..]
nee, nog niet
hij heeft wel mijn haar gekamd
quote:[..]
Kijken naar foute grappenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:44 schreef Muck het volgende:
[..]
al té vaak gezien toen ik jonger was en dat soort dingen nog grappig vond
[..]
Klopt, maar uiteraard ga je, ik iig wel, altijd eerst zelf kloten...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:32 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
En anders kun je op internet ook vanalles vinden of op een forum hulp vragen bv DIG of GoT.
Ik wil wel weer eens een nieuwe openen!quote:
Uiteraard!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:49 schreef OA het volgende:
[..]
Klopt, maar uiteraard ga je, ik iig wel, altijd eerst zelf kloten...
Zelf prutsen ftw!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |