Het knopje ken ik niet, maar het kon al jaren.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:32 schreef cablegunmaster het volgende:
* cablegunmaster sindswanneer hebben we een me knopje?
* cablegunmaster gaat ook maar ff iets doen

Correct, maar hij bemoeit zich nergens mee!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Jawel, de officemanager, maar dat is de heer schoonOA

Ook wel eens leuk om te horen!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:58 schreef Pheno het volgende:
Zo, het gaat goed, ik heb er zin in.

Goede officemanagerquote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:56 schreef OA het volgende:
[..]
Correct, maar hij bemoeit zich nergens mee!

Zeker. 14.quote:

Ah, ben nu aan het kijken wat ik dit jaar aan cursussen, boeken en zelfstudie ga doen. Ik twijfel nog voor een master, eerst eens een goede in de buurt zoeken.quote:

conflict met Casema en dus internetloos.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
Buzzzz!!! je bent er weer!
Muck en ik hebben je gemist

quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, ben nu aan het kijken wat ik dit jaar aan cursussen, boeken en zelfstudie ga doen. Ik twijfel nog voor een master, eerst eens een goede in de buurt zoeken.

quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, ben nu aan het kijken wat ik dit jaar aan cursussen, boeken en zelfstudie ga doen. Ik twijfel nog voor een master, eerst eens een goede in de buurt zoeken.

Ook een mooie bezigheidquote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:10 schreef buzzer het volgende:
[..]
conflict met Casema en dus internetloos.
ik ben al bezig met een fijne brief aan de OPTA

Casemaquote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:10 schreef buzzer het volgende:
[..]

Op het werk?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:40 schreef Pheno het volgende:
Pr0n

Ja echt heel fijn....quote:

Zoiets ja. Jongejonge. Er is een spoedprobleem en dan moet je 5 incidenten aanmaken ofzo om een logje te kunnen bekijken, echt te triest.quote:

netjesquote:

quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoiets ja. Jongejonge. Er is een spoedprobleem en dan moet je 5 incidenten aanmaken ofzo om een logje te kunnen bekijken, echt te triest.
Ondertussen heb ik er geen donder aan kunnen doen.
Nou ja, ik heb ondertussen wel de BHV cursus weer geregeld. Brandjes blussen

BHVquote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoiets ja. Jongejonge. Er is een spoedprobleem en dan moet je 5 incidenten aanmaken ofzo om een logje te kunnen bekijken, echt te triest.
Ondertussen heb ik er geen donder aan kunnen doen.
Nou ja, ik heb ondertussen wel de BHV cursus weer geregeld. Brandjes blussen

BHV is tof. Plus betaald door de baas. Scheelt me EHBOcursusgeld voor het duiken.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:49 schreef OA het volgende:
[..]
BHV
Ik heb er nog niets over gehoord, maar met een beetje geluk valt dat precies in mijn vakantie, net als vorig jaar!

Whehequote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:49 schreef OA het volgende:
[..]
BHV
Ik heb er nog niets over gehoord, maar met een beetje geluk valt dat precies in mijn vakantie, net als vorig jaar!

Nah, die vinger is niet meer te redden, je moet het bloeden stoppen, lijkt me nuttigerquote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe
BHV houdt bij ons o.a. in dat je de in reepjes van 6 millimeter gesneden stukjes vinger van een onoplettend figuur uit de snijmachine mag schrapen

Dat doe je uiteraard eerstquote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, die vinger is niet meer te redden, je moet het bloeden stoppen, lijkt me nuttiger

mocht je er niet uitkomen, geef mij een seintjequote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:10 schreef buzzer het volgende:
[..]

Als internet het doet dan zal hij dat wel doenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
mocht je er niet uitkomen, geef mij een seintje

.
.

quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als internet het doet dan zal hij dat wel doen

check: ECD
  check: ECD

helaasch, christine heeft zich nog niet aangeslotenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:25 schreef Pheno het volgende:
En voor de sex?

GMTAquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
mocht je er niet uitkomen, geef mij een seintje

'Het is steviger en langer houdbaar'quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:22 schreef Pheno het volgende:
Zuurdesem

Hij kan ook (mobiel) bellenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als internet het doet dan zal hij dat wel doen

Dat zou zo maar kunnen. Het gist niet, dat scheelt mij buikpijn.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
'Het is steviger en langer houdbaar'

Ik ben niet zo close.quote:

Ik ging het ff opzoeken, vandaar dat ik er mee kwam.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zou zo maar kunnen. Het gist niet, dat scheelt mij buikpijn.

quote:Zuurdesem is een aan de lucht gegist deeg.
Zuurdeeg kan men zelf maken door meel en water enkele dagen te laten gisten aan de lucht. Het zure deeg moet daarna gemengd worden met meer meel, en nog 24 uur staan. Zuurdesem wordt net als gist gebruikt om deeg te laten rijzen.
Brood gemaakt van zuurdesem is meestal zuurder dan brood bereid met gist. Het is steviger en langer houdbaar.

Like you care...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben niet zo close.
Vandaar dat er weer oudgedienden mod zijn geworden

quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
GMTA
Ik wilde buzz een PM sturen dat hij jou even moest contacten over deze zaak

Slechte zaak.quote:

maar wel lekkerquote:

Ik kwam er net nog een tegen.. damn wat een lekker dingquote:Op dinsdag 25 maart 200812:52 schreef Pheno het volgende:
Ik heb geen verleiding meer

En? Wanneer kunnen we Indah Jr. begroeten op het forum?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik kwam er net nog een tegen.. damn wat een lekker ding

whehe.. zo erg is het niet hoor.. was gewoon een mooie vrouw.quote:Op dinsdag 25 maart 200813:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
En? Wanneer kunnen we Indah Jr. begroeten op het forum?

Zet niet zo'n keel opquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:26 schreef Houniet het volgende:
Holá.

quote:
 .
 .

Awwww. Toch eens Koffiemeeten dan?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben niet zo close.
Vandaar dat er weer oudgedienden mod zijn geworden
Hij wilt zelf gewoonquote:

quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:26 schreef Houniet het volgende:
Holá.

Tuurlijk.quote:

Weet ik toch.quote:

Die inleertijd schijnt toch enorm te zijn, als ik het zo lees. Vandaar de oudgedienden...quote:

quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die inleertijd schijnt toch enorm te zijn, als ik het zo lees. Vandaar de oudgedienden...

quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:23 schreef Pheno het volgende:
Zo, escalatiemail gemaakt en verzonden
Laat ze maar lekker gaan ruzieen.

quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:23 schreef Pheno het volgende:
Zo, escalatiemail gemaakt en verzonden
Laat ze maar lekker gaan ruzieen.

Werk al dat tuig eruit!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:27 schreef Pheno het volgende:
Bureaucratie
Als ik dit een half jaar zo moet doen dan zoek ik wel een andere functie in het bedrijf, dit soort incompetentie heb ik geen trek in.

Dat wist ik al.quote:

succesquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:58 schreef Pheno het volgende:
Ik ga er eens vandoor, de avondspits voor zijn. Eerst rustig rijden, dan psych, dan boodschappen, koken etc. Cya all

quote:

)
 ) 

Ik had ook wel een handleiding verwacht, maar die mag je van internet halen...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:18 schreef ScarFace- het volgende:
Bij een router zit normaal wel een gebruiks aanwijzing OA, zat bij mn switch wel in elk geval.
Niet dat je daar wijzer van word, alhoewel in mijn moederbord handleiding een hoop nuttige info staat.
Maar toch, een router doet wat je ervan verwacht als je hem aansluit.
Erop inloggen is meestal 192.168.1.1 waar je dus zaken kan doen als porten forwarden.
Hier is het overigens 192.168.2.1

Heb je hem al op R&P gewezenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:25 schreef Muck het volgende:
hehehe, mijn neefje van 2 begint steeds meer te praten
vanmorgen wilde hij zich "seeren!" en stond al met het scheermes van mijn oom te zwaaien
 ?
 ?

quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:26 schreef OA het volgende:
[..]
Ik had ook wel een handleiding verwacht, maar die mag je van internet halen...
Het enige dat daarin staat is hoe je het geheel draadloos kunt krijgen, als alles eenmaal is geïnstalleerd. Hoe je eventuele problemen moet oplossen wordt niet vermeld, net zo min als het servicenummer waar je heen kunt bellen!
Het eerste probleem was dat er wel een internetsignaal was, maar dat de router er niets mee kon.
Modem en router bleken beide 192.168.1.1 te hebben. Router op 2.1 zetten bood uitkomst.
Vervolgens het geheel draadloos gemaakt. Geen probleem.
Vervolgens de boel beveiligd. Weg signaal...
Voor een n00b als ik is het dan erg lastig om te bedenken wat je moet doen, als dat nergens wordt aangegeven...
Logisch nadenken en zoeken bracht mij bij bepaalde instellingen en toen werkte het ineens...

En anders kun je op internet ook vanalles vinden of op een forum hulp vragen bv DIG of GoT.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:26 schreef OA het volgende:
[..]
Ik had ook wel een handleiding verwacht, maar die mag je van internet halen...
Het enige dat daarin staat is hoe je het geheel draadloos kunt krijgen, als alles eenmaal is geïnstalleerd. Hoe je eventuele problemen moet oplossen wordt niet vermeld, net zo min als het servicenummer waar je heen kunt bellen!
Het eerste probleem was dat er wel een internetsignaal was, maar dat de router er niets mee kon.
Modem en router bleken beide 192.168.1.1 te hebben. Router op 2.1 zetten bood uitkomst.
Vervolgens het geheel draadloos gemaakt. Geen probleem.
Vervolgens de boel beveiligd. Weg signaal...
Voor een n00b als ik is het dan erg lastig om te bedenken wat je moet doen, als dat nergens wordt aangegeven...
Logisch nadenken en zoeken bracht mij bij bepaalde instellingen en toen werkte het ineens...

Doe mij ook eenquote:

Bij dezequote:

Dankquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:39 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Bij deze
Aan het werk zeker?
Waar ik werk is de koffie uit de koffie automaat echt niet te drinken.
Maarja als je op een kantoor zit en eraan ergert, zet gewoon een senseo apparaat neer zou ik zeggen

al té vaak gezien toen ik jonger was en dat soort dingen nog grappig vondquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:29 schreef ScarFace- het volgende:
Vanavond op tv: Scary Movie
[ afbeelding ]

quote:

quote:

whehequote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:44 schreef Muck het volgende:
[..]
al té vaak gezien toen ik jonger was en dat soort dingen nog grappig vond

quote:[..]
nee, nog niet
hij heeft wel mijn haar gekamd

quote:[..]

Kijken naar foute grappenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:44 schreef Muck het volgende:
[..]
al té vaak gezien toen ik jonger was en dat soort dingen nog grappig vond
[..]

Klopt, maar uiteraard ga je, ik iig wel, altijd eerst zelf kloten...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:32 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
En anders kun je op internet ook vanalles vinden of op een forum hulp vragen bv DIG of GoT.

Ik wil wel weer eens een nieuwe openen!quote:

Uiteraard!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:49 schreef OA het volgende:
[..]
Klopt, maar uiteraard ga je, ik iig wel, altijd eerst zelf kloten...

.
 .

Zelf prutsen ftw!quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |