Sauna in de studentflat..quote:
Leukquote:Op maandag 24 maart 2008 19:10 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Morgen gaan we waarschijnlijk vakantie boeken
Naar Turkije - Alanyaquote:
quote:Op maandag 24 maart 2008 19:14 schreef Houniet het volgende:
Die TT had "Dean zoekt vrouw" moeten zijn!
Eenschquote:
Yesse!quote:Op maandag 24 maart 2008 19:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Eensch![]()
Wie speelt er dan voor Yvon Jaspers
Wij hebben hier int gebouw geen sauna, maar ga altijd na de gym in de sauna, even lekker 20-25 minuten alles eruit weken, vooral na een avondje stappen! Heerlijk!quote:Op maandag 24 maart 2008 19:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Sauna in de studentflat..
helaas werkt ie niet en na de verhalen.. wat er allemaal in de sauna gebeurd, leek het met toch niet zo heel fris daarbinnen
quote:
Nou hier, je past precies in je rol van de meeting!quote:
Deed ik ook altijd.. Alleen sauna voor een les, is niet zo heel slim.. zit je echt loom in de klasquote:Op maandag 24 maart 2008 19:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Wij hebben hier int gebouw geen sauna, maar ga altijd na de gym in de sauna, even lekker 20-25 minuten alles eruit weken, vooral na een avondje stappen! Heerlijk!
Ja maar er moet ook wel een beetje voor mij gezocht worden uiteraard.quote:Op maandag 24 maart 2008 19:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nou hier, je past precies in je rol van de meeting!
Je gaat strax met weet ik hoeveel mannen opstap en dan ga je nu al eisen stellen?quote:Op maandag 24 maart 2008 19:26 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar er moet ook wel een beetje voor mij gezocht worden uiteraard.
quote:Op maandag 24 maart 2008 19:26 schreef Yesse het volgende:
[..]
Er wordt alleen gepraat over de mannen die aan de vrouw geholpen moeten worden en er is geen 1 keer aan de vrouwen gedachtquote:Op maandag 24 maart 2008 19:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Je gaat strax met weet ik hoeveel mannen opstap en dan ga je nu al eisen stellen?![]()
![]()
Moeten we voor jou ook zoekenquote:
Mannenquote:Op maandag 24 maart 2008 19:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Geen probleem! Ik zoek en keur wel![]()
Yesse zoekt manquote:Op maandag 24 maart 2008 19:26 schreef Yesse het volgende:
[..]
quote:
Ik doe het zelf welquote:
Texcelquote:Op maandag 24 maart 2008 19:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Maar waaaaar gaat dit spectakel der spectakelen gebeuren?!?!?!?!!!
Ach dat kunnen we deze zomer nog wel bekijken dan toch?quote:Op maandag 24 maart 2008 19:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Maar waaaaar gaat dit spectakel der spectakelen gebeuren?!?!?!?!!!
Waar val je opquote:
Goed plan, ik meld me ook aanquote:Op maandag 24 maart 2008 19:34 schreef PieterBas het volgende:
Kunnen we straks er niet beter.. Stage SC'ers zoeken geliefden van maken
Heb je even?quote:Op maandag 24 maart 2008 19:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
Waar val je op? En wat zijn je "eisen"?
is dat het grote broertje van Excel?quote:
Zeker zekerquote:
Doe maar je lijstjequote:
Straks hebben we nog een Stage SC-stelletje..quote:
quote:Op maandag 24 maart 2008 19:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Straks hebben we nog een Stage SC-stelletje..
oh wacht, die hebben we al gehad in een ver verleden...
Ik niet!quote:Op maandag 24 maart 2008 19:34 schreef PieterBas het volgende:
Kunnen we straks er niet beter.. Stage SC'ers zoeken geliefden van maken
Oopsquote:Op maandag 24 maart 2008 19:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Hey! vergeet mij en Hostimeister niet![]()
Californium en hostimeister![]()
ik ben wel gewoon toeschouwerquote:Op maandag 24 maart 2008 19:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik niet!dan ben ik wel de Yvonne jaspers
(clichéquote:
zo'n dikke lijst is dat helemaal nietquote:Op maandag 24 maart 2008 19:46 schreef Yesse het volgende:
[..]
(cliché)
Humor
Lief
Een man die mij zo nu en dan begrijpt
Een man met geduld
Een man die mij niet als aanhangsel ziet (alá tegen vrienden doen alsof ik een ding met gat ben)
Pff dit is nog moeilijker dan ik dacht
Dat zijn een beetje standaard dingen he! Dit kan je vast beterquote:Op maandag 24 maart 2008 19:46 schreef Yesse het volgende:
[..]
(cliché)
Humor
Lief
Een man die mij zo nu en dan begrijpt
Een man met geduld
Een man die mij niet als aanhangsel ziet (alá tegen vrienden doen alsof ik een ding met gat ben)
Pff dit is nog moeilijker dan ik dacht
Nou oké danquote:Op maandag 24 maart 2008 19:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik niet!dan ben ik wel de Yvonne jaspers
Ik kan heel goed zeggen wat ik zeker niet wilquote:Op maandag 24 maart 2008 19:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat zijn een beetje standaard dingen he! Dit kan je vast beter.
Correctquote:Op maandag 24 maart 2008 19:51 schreef PieterBas het volgende:
Humor vind ik toch een beetje vaag begrip, vaak kunnen mijn vrienden wel lachen om mijn grappen, maar de meiden in de gezelschap kijken me toch zoiets van ja... "Jij bent toch ook best af en toe een droogkloot"
Nouquote:Op maandag 24 maart 2008 19:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik kan heel goed zeggen wat ik zeker niet wil
Ik wil niet iemand die niet kan ruzie maken (alleen ok zeggen, overal over zeiken, alleen je eigen meuk bespreken)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een verhaal
Fuck the EBU
quote:Op maandag 24 maart 2008 20:09 schreef Houniet het volgende:
Mhwa dat zijn geen rare eisen eigenlijk Yess.
Die eisen die jij stelt, dat zijn eigenlijk punten die een beetje man moet hebben, vind ik. Maar die klik, dat doet het hemquote:
quote:Op maandag 24 maart 2008 19:14 schreef Houniet het volgende:
Die TT had "Dean zoekt vrouw" moeten zijn!
dacht het niet hèquote:
quote:Op maandag 24 maart 2008 20:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
dacht het niet hèdit is ff een boost van mijn ego, dat ik na maanden weer deze eer mag hebben!! dus laat me aub ff genieten
quote:Op maandag 24 maart 2008 20:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
Die eisen die jij stelt, dat zijn eigenlijk punten die een beetje man moet hebben, vind ik. Maar die klik, dat doet het hem.
Nee, niet allemaal, maar op elk potje past een deksel enzulksquote:
Das waarquote:Op maandag 24 maart 2008 20:23 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee, niet allemaal, maar op elk potje past een deksel enzulks!
Helaasquote:Op maandag 24 maart 2008 21:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ah, de rust is teruggekeerd in de SC.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 07:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Good morning, and in case I don't see ya, good afternoon, good evening, and good night!
Hij was gister onder etenstijd op tv, dat maakte het toch echt wel even een toffe avond!quote:
Roycooooooooooooooooooooquote:
Dank uuuuuuuuuuuuquote:
"ervaar het OV" zie ik telkens op de bussen staanquote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:31 schreef Yesse het volgende:
Kut OV..... Mijn trein van Vlaardingen naar Rotterdam Centraal reed al niet (mensen pastten niet met zn allen in die ene trein) Kom ik op blaak... "Dames en heren, door een wisselstoring is er op dit moment geen treinverkeer mogelijk naar Dordrecht" grrrr gelukkig kwam er een verdwaalde trein waardoor ik alsnog als eerste binnen was
Maar verderGoeiemorgen!
Gaat lekker daaroquote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:46 schreef Roycoooooo het volgende:
Lol, loop nu soort van stage op t LAC (Landelijke Administratie Commitée). Om beetje inzicht te krijgen in alle documenten/processen e.d. Nu moet ik zelf dus ook beetje archiveren, maar alles is al gearchiveerd voor vandaag![]()
! Beetje mbo-werk
(no offense tegen mbo-ers
)
Inlogcode voor e-learning nog niet binnen kan dus ook nog niet beginnen met alle programma's leren kennen! Dan maar bezig voor mijn traineeship
Deanquote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:05 schreef Deansensitized het volgende:
Yenice![]()
Mijn taxi is er gelukkig weer
Sinds ik lekker kan carpoolen vind ik het OV ook maar een ellende eigenlijk
Is ook een doffe elende. Sinds ik mijn ''eigen'' lease bakkie heb ga ik nooit meer met die graftreinquote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:05 schreef Deansensitized het volgende:
Yenice![]()
Mijn taxi is er gelukkig weer
Sinds ik lekker kan carpoolen vind ik het OV ook maar een ellende eigenlijk
Ik kan niet met mn autoquote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:08 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Is ook een doffe elende. Sinds ik mijn ''eigen'' lease bakkie heb ga ik nooit meer met die graftrein!
File betekent elke dag vroeger op.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:20 schreef Deansensitized het volgende:
Dan nog liever in de file
Lekker eigen muziekje op, lekker chill
Hier is het nog droog tot zover... zou me niks verbazen als er straks nog wat valt.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:28 schreef Deansensitized het volgende:
Dat is waar... mag je je tijden niet aanpassen zodat je buiten de spits om kan reizen/werken?
Zit je ook in Roffa?? K ookquote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:39 schreef Yesse het volgende:
[..]Maar met de trein gaat best goed, de spits in Rotterdam is ook van 6-11 en van 15-20
Roffa?quote:
Bijnaam voor Rotterdam JWT!!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:45 schreef Yesse het volgende:
[..]
Roffa?
Ik woon in Vlaardingen en werk in Zwijndrecht en zit in Rotterdam op school.
Ooooohquote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Bijnaam voor Rotterdam JWT!!Aah okej, dacht ff dat je hier ook werkte...
Jups! Heb hier tijdje gestudeerd aan de Erasmus uni. Maar werk hier nu tijdelijk (waarschijnlijk 2 maanden) bij de Rabobank in Bergschenhoek...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
OoooohIk vind eigenlijk dat Vlaardingen bij Rotterdam hoort
![]()
Woon je ook in Rotterdam?
Lang leve de Randstadquote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:39 schreef Yesse het volgende:
[..]Maar met de trein gaat best goed, de spits in Rotterdam is ook van 6-11 en van 15-20
JEUJ!quote:
Boot?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:38 schreef nicomart het volgende:
geen problemen met de randstad.. Als je maar weet hoe je het moet doen.. Ik ga met de boot/motor en dan heb je weinig last van de spits
Ik heb geen ziiiiiiihin vandaag alleen
Bedankt! WOEIquote:
Ernaast op de HROquote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:55 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jups! Heb hier tijdje gestudeerd aan de Erasmus uni. Maar werk hier nu tijdelijk (waarschijnlijk 2 maanden) bij de Rabobank in Bergschenhoek...
Welke school zit jij dan?
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Hoi.
Ik heb weer even een paar uurtjes gewerkt. Zo nog even wat huiswerk maken en morgen hopelijk het project afronden, dan kan ik donderdag en vrijdag nog wat uurtjes maken, en wat geld verdienen.
Ik heb nog een leuke opdracht gekregen op mijn werk. Gaat om een flinke investering. Een adviseur heeft e.e.a. voorgerekend, maar ze willen graag toch dat ik er nog eens naar kijk, de adviseur is ook niet geheel vrij van eigen belang. Dus daar kan ik vrijdag wel mee aan de slag hoop ik, weer eens iets anders dan een beetje administratie, wat ik de laatste tijd aan het doen ben.
Oh te gekquote:
http://www.google.nl/search?hl=nl&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Aen-US%3Aofficial&hs=K5R&q=healthcity+rotterdam&btnG=Zoeken&meta=quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:23 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Oh te gek! Weet jij dan toevallig waar healthcity zit, fitness shizzle? Fietste er laatst een keer heen maar kon t nergens vinden
![]()
Jah daar had ik dus ook op gezocht.. Weet ongeveer waar t zit, ik daar heen fietsen.. Kwam m maar niet tegen, morgen maar ff met de auto en de miepmiep er heenquote:
Weet niet of dat verstandig is.. Met MiepMiep wil je nog wel eens in het fietsenhok terecht komen. Kan je beter TrolTrol nemen, dan ben je er sneller.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:35 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jah daar had ik dus ook op gezocht.. Weet ongeveer waar t zit, ik daar heen fietsen.. Kwam m maar niet tegen, morgen maar ff met de auto en de miepmiep er heen!
Ja joh? Nergens last van, ze brengt mij altijd perfect op t gevraagde adres maar toch bedankt voor de tip!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:42 schreef nicomart het volgende:
[..]
Weet niet of dat verstandig is.. Met MiepMiep wil je nog wel eens in het fietsenhok terecht komen. Kan je beter TrolTrol nemen, dan ben je er sneller.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:53 schreef nicomart het volgende:
Tja.. het kan ook aan mij liggen hoor. MiepMiep en ik kunnen het gewoon erg goed vinden samen. Dan raak je aan de praat en dan let ze toch minder op het verkeer. Het is niet anders..
Niemand die je tegenhoudquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb gewoon nog steeds mijn studiepunten en cijfer voor de stage niet. Gaat weer lekker rap bij de cijferadministratie. Inmiddels 5 weken geleden ingeleverd, zo veel werk kan het toch niet zijn? Als ik bij ze langs ga, hebben ze altijd in 2 muisklikken mijn cijfers er goed in staan.
Klopt, maar dat hoort mijn stagebegeleider natuurlijk gewoon te doen. Die heb ik er ook al over gemaild en toen zou het nog dezelfde week gebeuren, dat is inmiddels 2 weken terug.quote:
Ook dat, ik ben al een tijdje niet meer op school geweest. Misschien ga ik morgen wel even langs.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:00 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik kan me iets indenken dat de luiheid hem tegenhoud. Zou in mijn geval ook zo zijn.
Studenten zijn luiquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:00 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik kan me iets indenken dat de luiheid hem tegenhoud. Zou in mijn geval ook zo zijn.
Ik heb het geluk dat mijn stagebedrijf op 5 minuten fietsen van mijn school is, dus even langsfietsen is in mijn geval geen enkel probleem.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ook dat, ik ben al een tijdje niet meer op school geweest. Misschien ga ik morgen wel even langs.
HBO'ers misschienquote:
quote:
Was ik ookquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:49 schreef nicomart het volgende:
Ik ben een ongelooflijke luie HBO'er. Daar kom ik echt zonder schroom voor uit.
Ik heb nooit commentaar op MBO'ersquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:41 schreef Deansensitized het volgende:
Nee, commentaar op MBO'ers mag altijd, maar andersom...
Zeg ook niet dat HBO'ers per defenitie lui zijn, maar ik ben het niet [als MBO'er]. Niet persoonlijk bedoeld hoor![]()
quote:
hehe dacht al: wanneer komt ie danquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:13 schreef Houniet het volgende:
GEFELICITEERD ROY!!!!1!
Zie het nu pas!
10 miljoen voor een verdedigende middenvelder/ centrale verdediger mag je niet mee klagen denk ik! Neemt niet weg dat hij van onschatbare waarde voor ons aller Ajax isquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:14 schreef nicomart het volgende:
Ze zijn niet wijs idd.. en 10 miljoen voor John is toch ook een schijntje. Gun 't m wel, maar zoiets hadden ze nooit in zijn contract moeten zetten..
Waarschijnlijk was het of dat in z'n contract zetten of anders helemaal geen contract.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:14 schreef nicomart het volgende:
Ze zijn niet wijs idd.. en 10 miljoen voor John is toch ook een schijntje. Gun 't m wel, maar zoiets hadden ze nooit in zijn contract moeten zetten..
Dat is waar inderdaad.. Het zal misschien meer emotionele waarde zijn, maar goed..quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:20 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
10 miljoen voor een verdedigende middenvelder/ centrale verdediger mag je niet mee klagen denk ik! Neemt niet weg dat hij van onschatbare waarde voor ons aller Ajax is![]()
Hou eens op over die clubquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:20 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
10 miljoen voor een verdedigende middenvelder/ centrale verdediger mag je niet mee klagen denk ik! Neemt niet weg dat hij van onschatbare waarde voor ons aller Ajax is![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:35 schreef Yesse het volgende:
[ afbeelding ]
Zoooooooooooooooooooooooooooooooooooo even wat positiefs in de SC
Whehe ik woon er nu ook.. Ben openlijk Ajacied op mijn werk maar buiten houd ik mij idd gedeisdquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:39 schreef nicomart het volgende:
daar was ik al bang voor
Zullen we er geen voetbaldiscussie van gaan maken, want daar heb ik zo'n hekel aan. Waarom kunnen mensen niet gewoon van hun club houden en niet ondertussen een andere club haten. Ik woon en leef zo ongeveer mijn hele leven in Rotterdam, maar ik kan niet eens normaal er voor uit komen dat ik een ajacied ben. Vraag me ook niet waarom ik ajacied ben, maar het is nu eenmaal zo. Waarom zijn er dan opeens mensen (die ik nog nooit heb gezien of een vlieg kwaad heb gedaan) die me in elkaar willlen slaan?
Maar ik wilde er dus geen voetbaldiscussie over maken
Waneer zeg ik dan dat ik een hekel heb aan ajax?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:39 schreef nicomart het volgende:
daar was ik al bang voor
Zullen we er geen voetbaldiscussie van gaan maken, want daar heb ik zo'n hekel aan. Waarom kunnen mensen niet gewoon van hun club houden en niet ondertussen een andere club haten. Ik woon en leef zo ongeveer mijn hele leven in Rotterdam, maar ik kan niet eens normaal er voor uit komen dat ik een ajacied ben. Vraag me ook niet waarom ik ajacied ben, maar het is nu eenmaal zo. Waarom zijn er dan opeens mensen (die ik nog nooit heb gezien of een vlieg kwaad heb gedaan) die me in elkaar willlen slaan?
Maar ik wilde er dus geen voetbaldiscussie over maken
Ik zeg ook niet dat jij er een hekel aan hebt. Maar ik was al bang dat er een ellenlange discussie vol onaardigheden aan zat te komen door dat plaatjequote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
Waneer zeg ik dan dat ik een hekel heb aan ajax?
Vond het wel een goede manier om jullie stil te krijgen over een transfer die er al heul lang aan zat te komen... Heitinga is veel te goed voor Ajax![]()
Oja en ik heb zelf 2 exen die vol voor Ajax waren!!!
Dankuquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:52 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat jij er een hekel aan hebt. Maar ik was al bang dat er een ellenlange discussie vol onaardigheden aan zat te komen door dat plaatje
mijn excuses![]()
[offtopic]Het zijn natuurlijk niet voor niets exen geworden[/offtopic]
Ik ook. Ditoquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:01 schreef nicomart het volgende:
Ook goed.. trouwens.. ik heb geen zin meer.. nog 2,5 uur
Wat verveeln'd!! Moet ook nog tot 17.00quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ook. Dito
Nieuw programma, leuk, maar nu moeten alle contactpersonen met de hand ingevoerd worden
pff.. gelukkig hebben wij dat soort dingen hier nooit. Maar goed, zitten hier zoveel computernerds dat er dan wel binnen 10 minuten een programma is geschreven om dat te automatiserenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ook. Dito
Nieuw programma, leuk, maar nu moeten alle contactpersonen met de hand ingevoerd worden
Mijn directe stagebegeleider is op vakantie en de andere persoon van deze afdeling is omgekeerd na een uur in de file staan. Productie valt hier dan ook tegenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:14 schreef jna het volgende:
Leuk hoor als je helemaal alleen op je stage zit maar het is niet echt goed voor je productie
Jawel, alleen is de productie meestal geconcentreerd tegen het eind van de alleen-zit-periodequote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:14 schreef jna het volgende:
Leuk hoor als je helemaal alleen op je stage zit maar het is niet echt goed voor je productie
hier wel hoorquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:18 schreef nicomart het volgende:
accepteren ze die foto's dan voor je paspoort en rijbewijs?
Ik ben een computernerd en ik heb nog een grotere computernerd achter me zitten maar het is een apart programma waarbij het niet automatisch kanquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:15 schreef nicomart het volgende:
[..]
pff.. gelukkig hebben wij dat soort dingen hier nooit. Maar goed, zitten hier zoveel computernerds dat er dan wel binnen 10 minuten een programma is geschreven om dat te automatiseren
dan ben je toch niet nerdig genoegquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ben een computernerd en ik heb nog een grotere computernerd achter me zitten maar het is een apart programma waarbij het niet automatisch kan
Waarvan krijg je de uitslag dan?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemiddag
Zojuist bij het MCM geweest voor foto's, maandag krijg ik de uitslag. Tevens mijn paspoort en rijbewijsopgehaald
van de foto's van mijn knie. Of er iets op de zien is waarom ik pijn heb in mijn kniequote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
van de foto's van mijn knie. Of er iets op de zien is waarom ik pijn heb in mijn knie
laten we het hopen dan.. Niets zo vervelend als pijnhebben zonder reden.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
van de foto's van mijn knie. Of er iets op de zien is waarom ik pijn heb in mijn knie
nietquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Leuk, de avondspits nadert en het begint hier nog even goed te sneeuwen. Ik ben benieuwd hoe dat samen gaat.
Hoop t voor je dat er iets te zien is. Bij mij was dat niet t geval maar bleef pijn houden, toen mri scan en bleek dat er een ontsteking zat die operatief is verwijderdquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zo.. Grote snelwegen deels dicht door sneeuwvalquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Leuk, de avondspits nadert en het begint hier nog even goed te sneeuwen. Ik ben benieuwd hoe dat samen gaat.
Dat was toch vanmorgen?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:57 schreef nicomart het volgende:
[..]
zo.. Grote snelwegen deels dicht door sneeuwval
7:14 om precies te zijn.quote:
Mij niet, want het is nu de hele dag warmer geweest (iig niet gevroren) en dus blijft het minder snel liggen = minder gladheid = minder file. Toch?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:03 schreef nicomart het volgende:
[..]
ochtend- en avondspits lijken me toch redelijk vergelijkbaar
Nou nee, de avondspits is altijd wel wat rustiger dan de ochtendspits volgens mij, zeker op de eerste dag van de werkweek. En doordat het vanmorgen al zo fout ging, zullen mensen wat meer verspreid de weg op gaan vanmiddag.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:03 schreef nicomart het volgende:
[..]
ochtend- en avondspits lijken me toch redelijk vergelijkbaar
Volgens mij sneeuwde het al zeker 2 dagen en wist iedereen dat het er vanochtend ook weer aan zat te komen. Toch ging iedereen weer om dezelfde tijd de weg op.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:08 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nou nee, de avondspits is altijd wel wat rustiger dan de ochtendspits volgens mij, zeker op de eerste dag van de werkweek. En doordat het vanmorgen al zo fout ging, zullen mensen wat meer verspreid de weg op gaan vanmiddag.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:09 schreef nicomart het volgende:
[..]
Volgens mij sneeuwde het al zeker 2 dagen en wist iedereen dat het er vanochtend ook weer aan zat te komen. Toch ging iedereen weer om dezelfde tijd de weg op.
Alleen denk ik dat maar weinig mensen hadden gerekend op ruim 800, bijna 900 kilometer file. Dus een goede reden om eens lekker op tijd naar huis te gaan vanmiddag.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:09 schreef nicomart het volgende:
[..]
Volgens mij sneeuwde het al zeker 2 dagen en wist iedereen dat het er vanochtend ook weer aan zat te komen. Toch ging iedereen weer om dezelfde tijd de weg op.
je zoekt een hippe dikke prins?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik zoek alleen nog steeds een hippe Wim-Lex
hip, hip, van de stoelen naar de kip.. Lekker zwemmen zonder slip.. JALALALLALAquote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik zoek alleen nog steeds een hippe Wim-Lex
zul je zien dat iedereen denk: "Hmm.. laten we eens om 4 uur naar huis gaan."quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Alleen denk ik dat maar weinig mensen hadden gerekend op ruim 800, bijna 900 kilometer file. Dus een goede reden om eens lekker op tijd naar huis te gaan vanmiddag.
ProRail.quote:Rover heeft spoorbeheerder ProRail om opheldering gevraagd. Rover stelt dat ze te horen kreeg dat de wisselverwarmingen niet waren aangeslagen omdat "een verkeerd type sneeuw was gevallen.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:27 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
hip, hip, van de stoelen naar de kip.. Lekker zwemmen zonder slip.. JALALALLALA![]()
Shit.. dan had ik niets moeten zeggen. Dan had ik nog een kansquote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik wil een hippe strakke prins
Ben jij prins?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:34 schreef nicomart het volgende:
[..]
Shit.. dan had ik niets moeten zeggen. Dan had ik nog een kans
Ik hou het voor mequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
1 pot nat.. Wist ongeveer hoe die gingquote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
![]()
Hip hip
Van de koeien naar de kip kip
Van de schommel naar de wip wip
Lekker zwemmen zonder slip
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Sjonniesquote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:57 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
1 pot nat.. Wist ongeveer hoe die ging
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:27 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
hip, hip, van de stoelen naar de kip.. Lekker zwemmen zonder slip.. JALALALLALA![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:49 schreef nicomart het volgende:
[..]
laten we het hopen dan.. Niets zo vervelend als pijnhebben zonder reden.
Hoop het ook dat er iets te zien is, en anders ook maar MRI-scan aanvragen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:51 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hoop t voor je dat er iets te zien is. Bij mij was dat niet t geval maar bleef pijn houden, toen mri scan en bleek dat er een ontsteking zat die operatief is verwijderd
Ik heb wat gekekenquote:
De mooiste club uit Rotterdam is nog altijd Spartaquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:35 schreef Yesse het volgende:
[ afbeelding ]
Zoooooooooooooooooooooooooooooooooooo even wat positiefs in de SC
ik dacht dus dat het woensdag was...!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:20 schreef ReMcOrE het volgende:
ik werd vanmorgen wakker met het idee dat het maandag was, maar het was al dinsdag![]()
jij was zondag ook al aan het werk?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik dacht dus dat het woensdag was...!
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:44 schreef Californium het volgende:
thuis!
Vandaag is Californium en Hostimeister 6 maanden![]()
Dadelijk uit eten![]()
Fijne avond allen
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:50 schreef PieterBas het volgende:
Pa ownt telemarketeer
Telemarketeer.. spreek ik met mevrouw....
Pa: Dat lijkt me sterk, je kan toch horen dat ik een mannenstem heb
even stil
Telemarketeer... bel ik gelegen...
Pa: nee.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:44 schreef Californium het volgende:
thuis!
Vandaag is Californium en Hostimeister 6 maanden![]()
Dadelijk uit eten![]()
Fijne avond allen
nee, ik werk niet!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
jij was zondag ook al aan het werk?
Nee niet echt, jij?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:10 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Iemand nog wilde plannen voor vanavond?
Slapen. De 4 uur vannacht waren niet helemaal genoeg.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:10 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Tas pakken voor mijn reis die morgen gaat beginnen!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:10 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Veel plezier alvastquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Tas pakken voor mijn reis die morgen gaat beginnen!
Wanneer is hij er dan? precies dezelfde periode?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:13 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Veel plezier alvast
Je zit trouwens op hetzelfde moment in Tallinn als een vriend van me
Van 1 tot 14 april ofzoquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Wanneer is hij er dan? precies dezelfde periode?
en dank je! ik denk dat het wel een leuke week gaat worden in Rusland!
Dat somt vandaag mooi op jaquote:Op dinsdag 25 maart 200820:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
How Should I Start, Should I Say Fuck It?! [afbeelding]
WTF!!!!!!!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:48 schreef Deansensitized het volgende:
Yenice [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Nieuwe meid op afdeling transport [ afbeelding ]
Ik haar dus zo wat checken in de pauze [ afbeelding ]
Kom ik haar bij het uitlopen van de kantine tegen, ik zo: "How you doin'? [ afbeelding ] "
Zij zo van: "Wat zat je te staren?"
Ik zo van: " [ afbeelding ] [ afbeelding ] Vond je haar je zo cool staan."
Zij zo van: [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik zo van: [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja wat moet ie dan zeggen? Vind het stom dat ze zegt: 'wat zit je te staren' ... not donequote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
WTF!!!!!!!
Je moet nooit over het haar van een vrouw beginnen. Die openingszin is afgezaagd
.
Een compliment is altijd goedquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:59 schreef Deansensitized het volgende:
Naja, ging niet letterlijk zo, maar snap je ongeveer hoe het ging
Werd inderdaad niet echt gewaardeerd... maar toch stond het haar écht cool
[ afbeelding ]
Wat ben ik dan?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:06 schreef Houniet het volgende:
Dean, vrouwen kunnen geweldige dingen met hun haren doen. Dat ben ik 100% met je eens.
Alleen om nou gelijk over hun haren te beginnen is not done, vind ik. Dat is zo afgezaagd. Dat kan je pas doen als het je vriendin is, of je date (na meer dan een keer). Dan kan je oordelen of ze er écht der best op heeft gedaan, en dan willen vrouwen dat juist wel horen
.
Wat wil je zijn?quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:14 schreef Deansensitized het volgende:
Hey, ik geef iedereen altijd een tweede kans [ afbeelding ]
Wat aardigquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:14 schreef Deansensitized het volgende:
Hey, ik geef iedereen altijd een tweede kans [ afbeelding ]
Maar zie wel weinig hoop, dat is zeker [ afbeelding ]
Met één opmerking de boel voor jezelf bederven [ afbeelding ]
Wil je dat zijn? Volgens mij ben je dat al hoorquote:
Wel raar, maar morgen gewoon normaal doen, er kan altijd meer achter zittenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:27 schreef Deansensitized het volgende:
Wel zo ongeveer. Zat paar keer wat te kijken, op een gegeven moment keek ze terug en lachte ze, dacht: "Hey!" gaat de goede kant op
Dus sprak haar aan, en zei dat echt zo, dat haar haar haar cool stond, mjah, viel dus niet echt in goede aarde
Inderdaad, gewoon afwachten. Kijken of je haar morgen weer ziet en kijken wat er dan gebeurt.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wel raar, maar morgen gewoon normaal doen, er kan altijd meer achter zitten
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:34 schreef Deansensitized het volgende:
Je weet het maar nooit inderdaad [ afbeelding ]
Kijk het wel even aan
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:51 schreef Houniet het volgende:
Precies. En als ze nou vraagt waarom je de hele tijd zit te kijken dan zeg je gewoon:
"Ik mag toch wel naar een mooie vrouw kijken?!"
Zeker naar een mooie vrouwquote:Op dinsdag 25 maart 200821:54 schreef Yesse het volgende:
[..]
[afbeelding] Kijken mag altijd right [afbeelding]
Waarom niet? Vind het wel lef hebben!!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:54 schreef Deansensitized het volgende:
Heb eens letterlijk geantwoord op die vraag:
'Ja, heb het geprobeerd, maar telkens als ik de andere kant op kijk zegt een stemmetje in mijn hoofd: "Sukkel!! Zit daar zo'n mooie vrouw, en jij kijkt de andere kant op." '.
Die viel toen wel goed, maar liep later allemaal op niks uit...
En nu jullie hem kennen kan ik hem helemaal nooit meer gebruiken...
Kijken kan heel leuk zijn hoorquote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
Kijken kan heel leuk zijn hoor! Vooral als ze het door heeft, en verlegen is
![]()
!
Naja, ging eerst opzich wel redelijk, keer uit geweest enzo, maar daarna vond ze een andere jongen leuker als mij.quote:Op dinsdag 25 maart 200821:57 schreef Yesse het volgende:
[..]
Waarom niet? Vind het wel lef hebben!! [afbeelding]
De zin blijft goedquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:05 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Naja, ging eerst opzich wel redelijk, keer uit geweest enzo, maar daarna vond ze een andere jongen leuker als mij.
Shit happens
Ben jij ook verlegenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:01 schreef Yesse het volgende:
[..]Ik spreek uit ervaring,
Al is het niet zo heel vaak
Sorryquote:Op dinsdag 25 maart 200822:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kan jullie ook niet eventjes alleen laten, hè. zondar gelijk weer een pagina te missen [afbeelding]
Tot morgenquote:Op dinsdag 25 maart 200822:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zo, mijn nieuwe tv (nou ja, nieuw... een 12 jaar oude Sony Trinitron, maar groter dan de vorige tv en weer een werkende afstandsbediening, en hij doet het prima) heeft genoeg tv zenders geprogrammeerd staan, ik ga in bed liggen, tv kijken en zo slapen.
Doei. [afbeelding]
Moet ze eerst normaal doenquote:Op dinsdag 25 maart 200822:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
geef die roos maar aan je chick [afbeelding] [afbeelding]
Tot morgenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:10 schreef Deansensitized het volgende:
Ik ga ook, tot morgen iedereen!
Hou [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Yenice [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Luctor [ afbeelding ]
Nu zeg je me wat, verwarming... ff aanzettenquote:Op woensdag 26 maart 2008 08:41 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik maak er vandaag een bureaudagje van denk ik (hoop ik), heb nog veel zaken liggen die ik ff moet wegwerken.. en ik zit lekker alleen vandaag, dus verwarming aan, muziek aan ideaal!
Hier is het gestopt met sneeuwen. ... Nu regent hetquote:Op woensdag 26 maart 2008 09:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
soms vraag ik me wel eens af... wanneer stopt het met sneeuwen...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |