Ik geloof dat mijn digid alweer verlopen isquote:Op maandag 24 maart 2008 16:46 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, belastingen ook weer gedaan, waren toch wel 10 minuten.
En ja, wist nu wel mijn digid code
Ik heb em al een keer opnieuw aan moeten vragenquote:Op maandag 24 maart 2008 16:56 schreef marcb1974 het volgende:
Volgens mij niet hoor. Gebruik dat ding 1 keer per jaar
hebben wij ook gedaanquote:Op maandag 24 maart 2008 16:46 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, belastingen ook weer gedaan, waren toch wel 10 minuten.
En ja, wist nu wel mijn digid code
Oja, die hadden we ook nog in de vriezer liggen!quote:
Hadden? Hawaii??quote:Op maandag 24 maart 2008 18:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oja, die hadden we ook nog in de vriezer liggen!
Nee, ik weet niet meer wat ik heb gekocht. Maar wij hebben soep gegeten met afbakbroodjes.quote:
Soepie is ook wel lekker.quote:Op maandag 24 maart 2008 18:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet meer wat ik heb gekocht. Maar wij hebben soep gegeten met afbakbroodjes.. En nu zie ik jou Pizza roepen en dacht ik "Oja, dat had ik ook wel kunnen doen.".
.
Magnetron spare-ribs?? Bestaan die ook al?quote:Op maandag 24 maart 2008 18:44 schreef qu63 het volgende:
Ik had magnetron spare-ribs van de AH met zelfgebakken frietjes
Dan vallen die spare-ribs écht tegen als je vorige week spare-ribs gehaald hebt bij een afhaaltentje
Dat was bijna een kilo goed mals vlees, en dit was noggeen 200 gram bot met wat vlees
jup, gewoon in de magnetron, alleen opwaremn dusquote:Op maandag 24 maart 2008 19:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Soepie is ook wel lekker.
[..]
Magnetron spare-ribs?? Bestaan die ook al?
Doet me denken aan de reclame van minstens 10 jaar geledenquote:Op maandag 24 maart 2008 19:03 schreef Kuukske het volgende:
Ja, soepie is tof.
quote:Op maandag 24 maart 2008 19:28 schreef qu63 het volgende:
[..]
jup, gewoon in de magnetron, alleen opwaremn dus
nuiksquote:Op maandag 24 maart 2008 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
Fles
Wat heb jij met Antwerpen centraal gedaan
quote:Op maandag 24 maart 2008 23:04 schreef mcDavid het volgende:
Wat qu zegt.
oiquote:Op maandag 24 maart 2008 23:28 schreef marcb1974 het volgende:
Zeg kinderen
Die ligt toch te slapen, en teruglezen doet ie ook nooitquote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:33 schreef marcb1974 het volgende:
Doe nou, anders moet die fapmod hier weer wat doen
He. Nuecken?quote:Op maandag 24 maart 2008 23:18 schreef DDude het volgende:
Wat hij zegt.
Oja! Dat was wel leuke reclame indeed.quote:Op maandag 24 maart 2008 19:30 schreef qu63 het volgende:
Doet me denken aan de reclame van minstens 10 jaar geleden
Soepie?
Dat ze bijvoorbeeld zo'n operatie zitten te kijken en dat die jongen binnen komt met een mok in de vorm van een hoofd!
De helft van Nederland staat in de file en de rest meldt zich ziek?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:24 schreef Ynske het volgende:
moggeh
huisartstelefoonnetwerken die bezet zijn zijn niet tof
Smorgensquote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:24 schreef Ynske het volgende:
moggeh
huisartstelefoonnetwerken die bezet zijn zijn niet tof
Wat is het probleem? Ziek zwak en misselijk?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:30 schreef Ynske het volgende:
8.00 uur
eerst krijg je een bandje ze zijn nog niet open
8.10 uur
netwerk bezet (kan wel naar andere nummers bellen)
8.30 uur
nummer bezet
Nee, bij lange na niet.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:32 schreef Kuukske het volgende:
Mèhn, al bijna 800 km. Is dat een nieuw file record?
Wat is dat dan?quote:
iets met problemen met nek en hoofd die niet overgaanquote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat is het probleem? Ziek zwak en misselijk?
Oh, ik niet eens, maar 800km is niet de top.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:33 schreef Kuukske het volgende:
Lama, weet het al!
toch een whiplash?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
iets met problemen met nek en hoofd die niet overgaan
daardoor niet kunnen functioneren naar behoren
Nummer 3 op de lijst hoor ik netquote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:32 schreef Kuukske het volgende:
Mèhn, al bijna 800 km. Is dat een nieuw file record?
En wat is het record?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:33 schreef Kuukske het volgende:
Lama, weet het al!
kweet niet, maar wil iig dat er nog een arts naar kijktquote:
975. Geloof ik.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:37 schreef marcb1974 het volgende:
En wat is het record?
Ik zal er vast in hebben gestaan. Of binnendoor hebben gereden, mij kennendequote:
Blijven proberenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
kweet niet, maar wil iig dat er nog een arts naar kijkt
helaas is dat een moeilijkere opgave merk ik
Nog 100 en een beetje indeed.quote:
Tofquote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:44 schreef marcb1974 het volgende:
KOmt er hier net 1 binnen die om half 7 van huis vertrokken is. Ze doet er normaal 25 minuten over
Dat is ff knullig.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:44 schreef marcb1974 het volgende:
KOmt er hier net 1 binnen die om half 7 van huis vertrokken is. Ze doet er normaal 25 minuten over
We gaan er voorquote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:53 schreef Dr_Flash het volgende:
880 km al hoor ik net
die 975 was van 5 maart 2005 of van 26 november 2005, dat moet
maandag 8 februari 1999 totaal 975 km door sneeuw en gladheidquote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:53 schreef Dr_Flash het volgende:
880 km al hoor ik net
die 975 was van 5 maart 2005 of van 26 november 2005, dat moet
Waar staat dat dat moetquote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
We gaan er voor
Een laagje sneeuw en de boel ligt plat. Waarom moest ik ook alweer trots zijn op dit land?
Goed zoquote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:51 schreef Ynske het volgende:
zooo morgen ochtend om 8.40 uje schrikt gewoon als de foon ineens wel overgaat
ik ga welquote:
ik hoop het zeer zekerquote:En op tijd fit voor als er een toernooi komt he
Dat wilt Den Haag toch?quote:
Omdat onze kipjes hard kunnen zwemmen. En schaatsen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:55 schreef Pheno het volgende:
Waarom moest ik ook alweer trots zijn op dit land?
Maar rijden op het ijs lukt ze niet vandaagquote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat onze kipjes hard kunnen zwemmen. En schaatsen..
Welke sneeuw? Gisteren is er 's avonds wat gevallen bij onsquote:
Ah ook maar een beetje dusquote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Welke sneeuw? Gisteren is er 's avonds wat gevallen bij ons
Het heeft heel de nacht lekker doorgesneeuwdquote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:39 schreef Dr_Flash het volgende:
In Belgie sneeuwde het lekker door gisteren
lang, breed of hoog?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:42 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het heeft heel de nacht lekker doorgesneeuwdHier ligt een laag van 10cm ofzo?
Goed planquote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik ga wel
maar als t niet meer gaat ga ik net als vrijdag en gister gewoon naar huis
Moet van de week eens wat gaan regelen. Kan een man/vrouw of 10 tot 16 bijelkaar krijgen gok ik.quote:ik hoop het zeer zeker
Oeh ja dan moet je wel een beetje toonbaar zijnquote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:47 schreef leonieke het volgende:
Ik ga mijn kleren eens aandoen. Ze komen namelijk plankjes leveren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Foto'squote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:42 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het heeft heel de nacht lekker doorgesneeuwdHier ligt een laag van 10cm ofzo?
Hier sneeuwt het nog!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:03 schreef Bengeltje het volgende:
Hier is de sneeuw alweer ver gesmolten, ligt alleen nog wat tussen/op de struiken/bomen en de auto's.![]()
en een goedemorgen.
netjesquote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goed plan
[..]
Moet van de week eens wat gaan regelen. Kan een man/vrouw of 10 tot 16 bijelkaar krijgen gok ik.
Hai.quote:
Hai.quote:
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:10 schreef Bengeltje het volgende:
Hai.
Kan nooit veel zijn wat er bij jullie sneeuwt.
Hoiquote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:03 schreef Bengeltje het volgende:
Hier is de sneeuw alweer ver gesmolten, ligt alleen nog wat tussen/op de struiken/bomen en de auto's.![]()
en een goedemorgen.
Even kijken nog, weet het allemaal nog niet preciesquote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
netjes
moet ik die vriendin uit Eindhoven nog vragen?
Soort van he, Maastrichtquote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:10 schreef Bengeltje het volgende:
Hai.
Zag je sms vanmorgen pas.Was je in de buurt ??
heeyquote:
Ja duhh, hier ligt natuurlijk meer.quote:
quote:
quote:
Ik wil ook veel sneeuwquote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja duhh, hier ligt natuurlijk meer.
[..]
Logisch.![]()
het was een begroeting voor buzzquote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Have fun.
Ik ben ook zo weg, ook bus.![]()
![]()
Ohhhh. op die manier.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:30 schreef qu63 het volgende:
[..]
het was een begroeting voor buzz
Jij veel plezier met de bus!
Werk zequote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Have fun.
Ik ben ook zo weg, ook bus.![]()
![]()
Vuilnisbak -> vuilniswagen -> verbrandingsovenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:44 schreef leonieke het volgende:
Ik ga eens op zoek naar onze dvd van harry potter 5. Ik vraag me af waar die naartoe kan zijn
En door naar de eeuwige kilobyteveldenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:51 schreef marcb1974 het volgende:
Vuilnisbak -> vuilniswagen -> verbrandingsoven
Nu hier niet meerquote:
De volgende bui hangt nu boven Utrecht volgens mij, maar ik denk dat die voorbij trektquote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:15 schreef Kuukske het volgende:
Hier heeft het inmiddels ook weer gesneeuwd en nu is het weer zonnig. De volgende bui komt er al aan waaien.
best stom, die bui komt natuurlijk nooit meer bj mijquote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
De volgende bui hangt nu boven Utrecht volgens mij, maar ik denk dat die voorbij trekt
Dat komt omdat jij zo heet bent!quote:
Nou, kweenie hoe het met jou zit, maar ik zie als ik uit mijn raam kijk een verrektes donkere wolk.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:17 schreef qu63 het volgende:
De volgende bui hangt nu boven Utrecht volgens mij, maar ik denk dat die voorbij trekt
quote:
Zijn inderdaad flinke buien die langs komenquote:Op dinsdag 25 maart 200811:15 schreef Kuukske het volgende:
Hier heeft het inmiddels ook weer gesneeuwd en nu is het weer zonnig. De volgende bui komt er al aan waaien [afbeelding].
quote:Geschatte extra jaaromzet voor de oliemaatschappijen dankzij de files in Nederland: 200 miljoen euro.
Ik wou bijna zeggen.. dat is het toch ook? Maar het is al dinsdagquote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:23 schreef Sjowhan het volgende:
Zijn inderdaad flinke buien die langs komen.
Overigens hier lekker druk, het lijkt wel maandag
Hier moejekijkequote:
Ben kennelijk al weer afgekoeld, het sneeuwt hier weerquote:
Kort weekjequote:Op dinsdag 25 maart 200811:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik wou bijna zeggen.. dat is het toch ook? Maar het is al dinsdag [afbeelding].
Toch denk ik dat het lang gaat durenquote:
Die bui komt nu hierlangs geloof ikquote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Ben kennelijk al weer afgekoeld, het sneeuwt hier weer.
Hier is 'ie iig wegquote:
Flesjequote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Esje
Kijk hier eens
Hier sneeuwt het andermaal als een aap
Duur? Vast. Maar WEL met gratis water, deken en glucosetablettenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:14 schreef es70 het volgende:
Ben ik niet ingeweest, en niet van plan ook... Duur.
Ja, mensen die de economie draaiende houden hadden weekend, luie paasvakantiehebbertquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:26 schreef mcDavid het volgende:
Hadden jullie weekend dan?
Zeau zeau!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb trouwens nog best fatsoenlijk gewandeld gisteren. M'n knieen deden er zeer vanToch zeker een kilometer of 2, MET een heuveltje
Gelukkig wel ja.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:26 schreef mcDavid het volgende:
Lang weekendquote:Op dinsdag 25 maart 200812:26 schreef mcDavid het volgende:
Ik heb geen eens week, laat staan weekendquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:26 schreef mcDavid het volgende:
Ik ben de laatste tijd in het weekend ook een stuk drukker dan door de weeksquote:Op dinsdag 25 maart 200812:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik heb geen eens week, laat staan weekend
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd in het weekend ook een stuk drukker dan door de weeks
Ohja en als je maandag vrij hebt moet je op de eerste schooldag van de week het rooster van dínsdag aanhouden [ afbeelding ]
Weer een les gemist.
Je zou zo'n studenten somsquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd in het weekend ook een stuk drukker dan door de weeks
Ohja en als je maandag vrij hebt moet je op de eerste schooldag van de week het rooster van dínsdag aanhouden [ afbeelding ]
Weer een les gemist.
Nog erger zijn die niet-werkende niet-studenten!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:34 schreef marcb1974 het volgende:
Nutteloze dingen zijn het die studenten
Als je zelf wat langer had doorgeleerd had je misschien geleerd volle nederlandse zinnen te makenquote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nog erger zijn die niet-werkende niet-studenten!
Daar heb je ook wel een puntquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nog erger zijn die niet-werkende niet-studenten!
Ik wou beleefd blijvenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:47 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als je zelf wat langer had doorgeleerd had je misschien geleerd volle nederlandse zinnen te maken
niet al te gezellig 'thuis'?quote:
Zo kun je het nog het best omschrijven.quote:
Home is where the heart isquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:12 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zo kun je het nog het best omschrijven.
Het ambetantste is eigenlijk gewoon dat ik me tegenwoordig nergens meer thuis voel
Dat is mooi gezegdquote:
Heb je al bedacht wat het doel is, of is de aanpak al een doel opzich?quote:Op dinsdag 25 maart 200813:58 schreef leonieke het volgende:
Ja, beleefd zijn heeft weinig tot geen effect op jou... Dan moet ik het wel anders gaan aanpakken. Iets wat ik trouwens geleerd heb tijdens mijn opleiding
Ik ga over een half uur richting psych. Wel wat vroeger omdat half file'end Nederland ook weer vroeger naar huis gaat. Ze moeten het ouderwetset tijd klokken maar weer invoeren, dat scheelt ook files.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:27 schreef mcDavid het volgende:
*terug naar huis gaat, met windje in de rug
Jou eventjes op jouw plek zetten... terug met beide voetjes op de grond. Ja, dat is voor mij voldoende doel op zichquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:26 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Heb je al bedacht wat het doel is, of is de aanpak al een doel opzich?
Mja, ik meen het dan ook als ik al weken zeg dat ik tegenwoordig liever op het werk ben dan thuis. Ik heb phille op beide plekken en op het werk is de rest van het gezelschap gewoon aangenamerquote:
En een thai in je pc?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:32 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga straks even de stad in
Wat lekkere dingen halen bij de Thai, een gamecontroller van mijn pc en daarna eten bij de Thai
Is al aangepastquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:34 schreef leonieke het volgende:
Eerst dingen halen bij de Thai en er dan gaan eten?Je moet je eigen eten meenemen ofzo als je naar een restaurant gaat?
In die supermarkt ga ik een aantal dingen halen voor thuis. Wat blikken met curry's, noedels etc om zelf te koken. Daarna ergens anders bij een Thai lekker etenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar het komt een beetje op hetzelfde neer
Ik had het door hoorquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In die supermarkt ga ik een aantal dingen halen voor thuis. Wat blikken met curry's, noedels etc om zelf te koken. Daarna ergens anders bij een Thai lekker etenMaar dan niet van wat ik net heb meegenomen.
En dat over internetquote:Op dinsdag 25 maart 200814:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Jou eventjes op jouw plek zetten... terug met beide voetjes op de grond. Ja, dat is voor mij voldoende doel op zich
slapen heeft niet geholpen zo te zien?quote:
niet echt neequote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
gaat weer lekkerIk heb vandaag al 25, 50 en 100 posts per page gezien
Prorail door de bocht zeker
morgen dan eerst naar de dokter, en als je er klaar voor bent bellen met het UB. Gewoon eerst de tijd voor jezelf nemen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
niet echt nee
nog contact gehad met t uitzendbureau. moet morgen terugbellen nadat ik bij de dokter geweest ben
k weet t ook allemaal niet meer
NIet werken dus ook vandaag?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
niet echt nee
nog contact gehad met t uitzendbureau. moet morgen terugbellen nadat ik bij de dokter geweest ben
k weet t ook allemaal niet meer
er zitten blijkbaar weer wat devvertjes aan de knopjes achter fokquote:
k ben er welquote:
t was gisteren he, toen lag er nog niet zo veelquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/news/149(...)er_uur_over_A76.html
En dat met al die sneeuw
Ik heb nergens last vanquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
er zitten blijkbaar weer wat devvertjes aan de knopjes achter fok
Dat zal wel weer danny zijnquote:Op dinsdag 25 maart 200815:10 schreef Dr_Flash het volgende:
gaat weer lekker [afbeelding] Ik heb vandaag al 25, 50 en 100 posts per page gezien [afbeelding] Prorail door de bocht zeker [afbeelding]
Ik heb nu weer vallende sneeuwvlokjesquote:
Geen idee, ik zal het ze vragenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
en komt dat een beetje deze kant op denk je?
Hagelquote:
Ik heb nog steeds sneeuwquote:
Hou maarquote:
Jeetjequote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:27 schreef Ynske het volgende:
ook thuis
zat te trillen, kotsmisselijk, hoofdpijn, hyperventileren, pijn in nek enzo
Hier valt (quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
zeker tof jaHet gaat hier gewoon steeds harder sneeuwen
Alleen rust kan je reddenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:29 schreef Ynske het volgende:
heb me maar laten ziekmelden bij het uwv
Ah, hier zijn de wolken ineens als sneeuw (quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
Jeetje
Beterschap dan maar, en hopen dat de dokter je kan helpen!
dank julliequote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alleen rust kan je reddenBeterschap vast
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:48 schreef Sjowhan het volgende:
Ook thuis
Ik kook weer een gezond potje. Mag wel weer na het gesnoep van afgelopen weekend
1 2 | Flush cache |
Qu! Je zou het houdenquote:
quote:
En de lol isquote:
Dat vraag ik me ook af.quote:
Wat begrijp je niet van 'ons' lieve Flesquote:
De stupiditeit van sommige mannen kan me wel laten lachen hoorquote:
Op het dak, daar zie ik ze graagquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een lief hondje, wat een leuke naam voor een hondje![]()
En wat een bescheiden hok voor zoeen beestje
Oiquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:40 schreef marcb1974 het volgende:
Biw ?W
Je kiest ook wel het monster der monsters uitquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:52 schreef mcDavid het volgende:
Ja lachen kunnen vrouwen wel. Maar grappen maken...
claudia de breij is NOG lelijkerquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kiest ook wel het monster der monsters uit
Die plek delen ze redelijk welquote:
hoiquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:52 schreef Bengeltje het volgende:
hoi.
Marc.quote:
Hey.quote:
Ynskuhhhh.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:54 schreef Ynske het volgende:
hoi
weer ziekgemeldquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Marc.![]()
![]()
[..]
Hey.![]()
[..]
Ynskuhhhh.![]()
Hoe is het?
Hmm kee danquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:04 schreef Bengeltje het volgende:
![]()
Eigenlijk niks, wat hoofdpijn en moe, maar dat zal nog wel een poosje blijven.
Daar ga ik 6 juni heenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:52 schreef mcDavid het volgende:
Ja lachen kunnen vrouwen wel. Maar grappen maken...
Wil je nu dan eens luisteren naar je lijf en wachten tot je helemaal hersteld bent?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
weer ziekgemeld
net wat geslapen
pittenkussen weer opgewarmd
ben iig van de shakerietus af
Ik ga zo maar mijn bed in, en hoop eens te mogen uitslapen.quote:
Bengels!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:52 schreef Bengeltje het volgende:
hoi.
Goeie dag om kruisen en bunkers te aanschouwen in noord-Frankrijk, wel.quote:
Ik zit dan dus in Utrechtquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goeie dag om kruisen en bunkers te aanschouwen in noord-Frankrijk, wel.
Mietje.quote:Op woensdag 26 maart 2008 02:21 schreef mcDavid het volgende:
Overigens heb ik zojuist me eerste eigen database werkend gekregen!!
0% hufterproof dus jullie krijgen nog even geen link
Ambtenarenhumorquote:
Nog een aantal uurtjesquote:Op woensdag 26 maart 200809:10 schreef marcb1974 het volgende:
Is het al half 2?
kei hardquote:
dat zou ook nog wel kunnen en dan ook meteen verklaren waarom nu wel (door dat gezeik op t werk) en toen ik bij paps en mams was nietquote:Die verhoogde bloeddruk zou ook nog wel eens stress kunnen zijn toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |