Het is geen rare pick. Voor in de plek in de kwart, halve of finale durf ik hem niet te spelen. Het zou zonde zijn om hem niet te gebruiken. Ronde 2 durf ik hem niet. Blijven Ronde 1 of Ronde 3 over.quote:Op zondag 18 januari 2009 11:38 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
XL: dat is jouw beeld van hem. Djokovic is moeilijk te voorspellen. Vaak staat hij er ook wel als het nodig is, soms totaal niet. Tijdens de US open was hij niet echt in vorm en toch haalde hij nog de halve finale met een moeilijkere loting (Cilic, Robredo (vervelend als je niet in vorm bent), Roddick) en won een set van Fedje. Op dezelfde manier heeft tijdens de US open Murray het een paar keer bijna verkloot, terwijl hij in die periode voor de rest toch zo goed speelde.
Djokovic kan het compleet verprutsen en vroeg verliezen, of hij kan zich nog net de halve finale in waggelen, maar het zou ook best kunnen dat hij, wanneer hij moet, vanaf de kwart/halve finale weer echt gaat tennissen, ik ben benieuwd.
Blijven het daarom ook een rare pick van je vinden. Onnodig veel risico, al schat je de kans dat Djokovic wel presteert op1/10, blijft het in dat geval vervelend hem dan al kwijt te zijn.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:02 schreef Tim86 het volgende:
het verlies tegen Nieminen was echt nietszeggend...dikke vette tankjob. Mega hoog servicepercentage en alles gewoon met een boogje terugspelen, ook op NIeminen's tweede service. Dat was echt puur tanken.
bronquote:Op zondag 18 januari 2009 16:51 schreef wimderon het volgende:
Hij wordt even genadeloos afgemaakt door Mart en Marcella
wimderonquote:
Studio Sport net.quote:
Dat is geen afmaken, dat is wat feiten opsommen.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Studio Sport net.
'Azijn door z'n aderen stromen'
'Faket blessures'
'Niet geliefd onder collega's'
'Irritante familie op de tribune'
En zo nog een aantal
Neem je me in het ootje ?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Studio Sport net.
'Azijn door z'n aderen stromen'
'Faket blessures'
'Niet geliefd onder collega's'
'Irritante familie op de tribune'
En zo nog een aantal
Feitelijk kun je iemand afmaken door feiten op te sommenquote:Op zondag 18 januari 2009 16:57 schreef XL het volgende:
[..]
Dat is geen afmaken, dat is wat feiten opsommen.
Zeker geen Adammer Ambroquote:
Was maar onzin dacht ik, hij is nog altijd samen met Jelena Ristic volgens mij.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:38 schreef Szura het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die chick van m is anders niet verkeerd![]()
Wat een gay-outfit zegquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:30 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.adidas.com/cam(...)country_adidascom=uk
Ik neem aan dat die niet gefotoshopt is en dat hij dat echt gaat dragen?quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:30 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.adidas.com/cam(...)country_adidascom=uk
Waar zag je dat precies?quote:Op maandag 26 januari 2009 15:52 schreef Colplay het volgende:
Zag hem gisteren paar minuten spelen en wist gelijk weer waarom ik niet echt een fan van hem ben.
De uitspraken over Murray getuigen ook weer van zijn geweldige arrogantie. Dat je Murray nog niet in het rijtje met favorieten met Nadal, Federer en hem mag zetten. Maar Djokovic staat dichter bij Murray dan bij die twee andere. Daar verandert een gewonnen GS echt niets aan. Verschil met wat Federer en Nadal gepresteerd hebben is daarvoor veel te groot. Djokovic heeft een gewonnen GS meer dan Murray en ze hebben allebei een keer een finale verloren. Tuurlijk heeft Djokovic wat meer halve finales, maar met het halen van alleen halve finales wordt je geen favoriet (zie Davydenko).
Nu maar hopen dat hij er vannacht/morgen uitgeslagen wordt door Roddick.
Stond op de BBC bij wat quotes over het toernooi.quote:Op maandag 26 januari 2009 18:11 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Waar zag je dat precies?
Grappig, Federer was niet arrogant toen hij Murray geen favoriet vond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |