abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 januari 2009 @ 11:59:24 #126
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_65165631
quote:
Op zondag 18 januari 2009 11:38 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
XL: dat is jouw beeld van hem. Djokovic is moeilijk te voorspellen. Vaak staat hij er ook wel als het nodig is, soms totaal niet. Tijdens de US open was hij niet echt in vorm en toch haalde hij nog de halve finale met een moeilijkere loting (Cilic, Robredo (vervelend als je niet in vorm bent), Roddick) en won een set van Fedje. Op dezelfde manier heeft tijdens de US open Murray het een paar keer bijna verkloot, terwijl hij in die periode voor de rest toch zo goed speelde.

Djokovic kan het compleet verprutsen en vroeg verliezen, of hij kan zich nog net de halve finale in waggelen, maar het zou ook best kunnen dat hij, wanneer hij moet, vanaf de kwart/halve finale weer echt gaat tennissen, ik ben benieuwd.

Blijven het daarom ook een rare pick van je vinden. Onnodig veel risico, al schat je de kans dat Djokovic wel presteert op1/10, blijft het in dat geval vervelend hem dan al kwijt te zijn.
Het is geen rare pick. Voor in de plek in de kwart, halve of finale durf ik hem niet te spelen. Het zou zonde zijn om hem niet te gebruiken. Ronde 2 durf ik hem niet. Blijven Ronde 1 of Ronde 3 over.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_65172814
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 11:02 schreef Tim86 het volgende:
het verlies tegen Nieminen was echt nietszeggend...dikke vette tankjob. Mega hoog servicepercentage en alles gewoon met een boogje terugspelen, ook op NIeminen's tweede service. Dat was echt puur tanken.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_65176632
Hij wordt even genadeloos afgemaakt door Mart en Marcella
pi_65176756
quote:
Op zondag 18 januari 2009 16:51 schreef wimderon het volgende:
Hij wordt even genadeloos afgemaakt door Mart en Marcella
bron
pi_65176804
quote:
Op zondag 18 januari 2009 16:53 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

bron
Gewoon de tv..
sig verwijderd door FA
  zondag 18 januari 2009 @ 16:55:18 #131
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_65176819
quote:

[..]

bron
wimderon
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_65176858
quote:

[..]

bron
Studio Sport net.

'Azijn door z'n aderen stromen'
'Faket blessures'
'Niet geliefd onder collega's'
'Irritante familie op de tribune'

En zo nog een aantal
  zondag 18 januari 2009 @ 16:57:07 #133
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_65176902
quote:
Op zondag 18 januari 2009 16:56 schreef wimderon het volgende:

[..]

Studio Sport net.

'Faket blessures'

En zo nog een aantal
Dat is geen afmaken, dat is wat feiten opsommen.
pi_65177086
quote:
Op zondag 18 januari 2009 16:56 schreef wimderon het volgende:

[..]

Studio Sport net.

'Faket blessures'

En zo nog een aantal
Neem je me in het ootje ?
Of kan ik met een gerust hart de herhaling gaan kijken
pi_65177125
quote:
Op zondag 18 januari 2009 16:57 schreef XL het volgende:

[..]

Dat is geen afmaken, dat is wat feiten opsommen.
Feitelijk kun je iemand afmaken door feiten op te sommen
pi_65177193
quote:
Op zondag 18 januari 2009 16:54 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Gewoon de tv..
Zeker geen Adammer Ambro
TV en gewoon gaan hier niet samen
  zondag 18 januari 2009 @ 17:27:33 #137
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_65178080
Als Djoko het op zn heupen heeft is het een fantastische spelert.

Buitenom die momenten is het een kwalletje.

Klaar, slotje
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  dinsdag 20 januari 2009 @ 17:38:11 #138
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_65252428

Die chick van m is anders niet verkeerd
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_65252862
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 17:38 schreef Szura het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Die chick van m is anders niet verkeerd
Was maar onzin dacht ik, hij is nog altijd samen met Jelena Ristic volgens mij.
pi_65255251
Precies. Hij is nooit met haar geweest.

1 fotootje van hun 2 samen en je ziet gelijk alle verhalen die verzonnen worden
pi_65261086
Hij gaat vandaag minimaal een set verliezen
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
pi_65283421

http://www.adidas.com/cam(...)country_adidascom=uk

[ Bericht 11% gewijzigd door wimderon op 21-01-2009 14:38:57 ]
  woensdag 21 januari 2009 @ 18:07:13 #143
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_65290738
pi_65374775
quote:
Wat een gay-outfit zeg
  maandag 26 januari 2009 @ 15:52:54 #145
67205 Colplay
How you doin??
pi_65422458
Zag hem gisteren paar minuten spelen en wist gelijk weer waarom ik niet echt een fan van hem ben.

De uitspraken over Murray getuigen ook weer van zijn geweldige arrogantie. Dat je Murray nog niet in het rijtje met favorieten met Nadal, Federer en hem mag zetten. Maar Djokovic staat dichter bij Murray dan bij die twee andere. Daar verandert een gewonnen GS echt niets aan. Verschil met wat Federer en Nadal gepresteerd hebben is daarvoor veel te groot. Djokovic heeft een gewonnen GS meer dan Murray en ze hebben allebei een keer een finale verloren. Tuurlijk heeft Djokovic wat meer halve finales, maar met het halen van alleen halve finales wordt je geen favoriet (zie Davydenko).

Nu maar hopen dat hij er vannacht/morgen uitgeslagen wordt door Roddick.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
  maandag 26 januari 2009 @ 16:21:59 #146
75556 erkel
back from Dagestan
pi_65423642
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 18:07 schreef XL het volgende:
[ afbeelding ]
Dodgeball
Weisst
  maandag 26 januari 2009 @ 17:29:36 #147
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_65426305
quote:
Ik neem aan dat die niet gefotoshopt is en dat hij dat echt gaat dragen?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_65427609
quote:
Op maandag 26 januari 2009 15:52 schreef Colplay het volgende:
Zag hem gisteren paar minuten spelen en wist gelijk weer waarom ik niet echt een fan van hem ben.

De uitspraken over Murray getuigen ook weer van zijn geweldige arrogantie. Dat je Murray nog niet in het rijtje met favorieten met Nadal, Federer en hem mag zetten. Maar Djokovic staat dichter bij Murray dan bij die twee andere. Daar verandert een gewonnen GS echt niets aan. Verschil met wat Federer en Nadal gepresteerd hebben is daarvoor veel te groot. Djokovic heeft een gewonnen GS meer dan Murray en ze hebben allebei een keer een finale verloren. Tuurlijk heeft Djokovic wat meer halve finales, maar met het halen van alleen halve finales wordt je geen favoriet (zie Davydenko).

Nu maar hopen dat hij er vannacht/morgen uitgeslagen wordt door Roddick.
Waar zag je dat precies?

Grappig, Federer was niet arrogant toen hij Murray geen favoriet vond.
  maandag 26 januari 2009 @ 18:49:42 #149
67205 Colplay
How you doin??
pi_65428837
quote:
Op maandag 26 januari 2009 18:11 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:

[..]

Waar zag je dat precies?

Grappig, Federer was niet arrogant toen hij Murray geen favoriet vond.
Stond op de BBC bij wat quotes over het toernooi.

En als Federer en Nadal dat zeggen kan ik mij daar iets bij voorstellen. Maar Djokovic die zichzelf even op gelijke hoogte zet met Federer en Nadal met zijn ene GS-zege, dat lijkt me een beetje overdreven. maar kan ook zijn dat ik dit zo opvat omdat ik Djokovic totaal niet mag.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_65429654
Ach, het ligt er allemaal een beetje aan hoe je het bekijkt. Djokovic heeft goede resultaten op GS in het algemeen, en is titelverdediger nadat hij vorig jaar zeer overtuigend won (één setje afgegeven) en heeft (verreweg) de beste resultaten van het afgelopen half jaar op hardcourt (Eén Slam, één semifinale, een master shield, master shield finale, masters cup).

Tuurlijk, niet zo'n waslijst met titels als Federer, maar doen resultaten van drie jaar geleden er nu zoveel toe? Niet zoveel GS als Nadal, maar heeft die ooit een hardcourt Grand Slam finale gehaald?

Allemaal criteria waarop je zou kunnen selecteren. Djokovic vindt blijkbaar dat de top drie de enige zijn die zo consistent goed presteren op de Grand Slam dat zij bovenaan zouden staan bij de favourieten. Als je van de afgelopen acht GS zeven keer de semifinale haalt, is het toch niet belachelijk daar wat over te zeggen.

En hij lijkt gelijk te krijgen ook.

[ Bericht 0% gewijzigd door VerdwaasdeVogel op 26-01-2009 19:35:55 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')