Hier sneeuwde het net ook nog even, maar nu schijnt de zon.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:46 schreef TheZapster het volgende:
Zo het sneeuwt weer hier![]()
En flink wat zeg.
Zo reageerde Michiel vrijdag ook.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:51 schreef rubbereend het volgende:
omgluister je ff een paar dagen weinig 3FM is Kane ineens megahit
het is allemaal jouw schuldquote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:51 schreef rubbereend het volgende:
omgluister je ff een paar dagen weinig 3FM is Kane ineens megahit
Stendersquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:17 schreef EdvandeBerg het volgende:
Net over beatstad:
Stenders: 'en wie komen er allemaal?'
Polman noemt wat namen en als laatste Leaf
Stenders: Ach god, mijn favoriete bandje!
Die was erg goed iddquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:17 schreef EdvandeBerg het volgende:
Net over beatstad:
Stenders: 'en wie komen er allemaal?'
Polman noemt wat namen en als laatste Leaf
Stenders: Ach god, mijn favoriete bandje!
Geen idee, ik deel je mening in ieder geval niet.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:12 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ben ik nou de enige die hier helemaal geen drol aan vind?
(Amy MacDonald dus)
die wordt toch unaniem gekozen?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nu maar afwachten of 'ie nog wat over de MH gaat zeggen.
Niet echt iets speciaals inderdaadquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:12 schreef EdvandeBerg het volgende:
(Amy MacDonald dus)
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:26 schreef Broekie het volgende:
[..]
Geen idee, ik deel je mening in ieder geval niet.
Leve de NSquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:23 schreef Sirolf het volgende:
Het sneeuwt een beetje en meteen krijgen er treinen vertragingen van 25 minuten of ze vallen zelfs helemaal uit...
Ach, vind het eigenlijk wel een vrolijk liedjequote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:12 schreef EdvandeBerg het volgende:
(Amy MacDonald dus)
ik vind er ook niet zoveel aanquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:12 schreef EdvandeBerg het volgende:
(Amy MacDonald dus)
De plaat is dan ook nog vreselijk kut.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:51 schreef Damzkieee het volgende:
Lelijk mens die Adele, ik zag haar clip op MTV brand new.
Ze was een paar weken geleden bij MooiWeerDeLeeuw, toen verbaasde ik me er ook overquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:51 schreef Damzkieee het volgende:
Lelijk mens die Adele, ik zag haar clip op MTV brand new.
Grapje toch?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:31 schreef -Hans- het volgende:
Puff Daddy - Come With Me is trouwens ook best wel een aardig liedje
Kippenvel-plaat idd, maar dan andersquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:36 schreef -Hans- het volgende:
Ah die vreselijk plaat van Anouk. *ril*
* Againzender stopt een banaan in z'n oorquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:36 schreef -Hans- het volgende:
Ah die vreselijk plaat van Anouk. *ril*
[..]
Nope, vind het best een aardig liedje. Sorry![]()
En daar dan direct de vreselijke Megahit achteraan... Naja, 2 bagger platen dan kan het daarna alleen maar beter gaan.quote:
Gezien de huidige plaat kan die banaan nog wel even blijven zitten.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
* Againzender stopt een banaan in z'n oor
kan 'ie er alweer uuit?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gezien de huidige plaat kan die banaan nog wel even blijven zitten.
Ik vind het een Gary Numan rip offquote:
Daar lijkt hij inderdaad erg op maar het is toch wel lekkerquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:32 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik vind het een Gary Numan rip off
Wist niet dat het een cover wasquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:32 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik vind het een Gary Numan rip off
Trouwens, dat nieuwe nummer van One Republic is wel erg Coldplay-achtig
Ooh op die manier.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:57 schreef TheZapster het volgende:
Het is volgens mij geen cover maar heeft zeker wel wat Gary Numan achtigs
Ja, ik vroeg of we konden stoppen. Anders mis ik 't begin van de showquote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Roel !net op tijd voor de C & S -show. Lucky you
hehequote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ja, ik vroeg of we konden stoppen. Anders mis ik 't begin van de show.
Toen het net uit was gebracht vast wel, maar na 558455x draaien ligt dat toch wat anders...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:30 schreef EdvandeBerg het volgende:
Hehe, Sander en Arie weten niet zeker of ze liever 'Op een onbewoond eiland' van Kinderen voor Kinderen of Leaf moeten ondergaan
Zijn er Radio3 dj's die Leaf wél kunnen waarderen?
Die nieuwe zijn ze al veel eerder zat heb ik het idee..quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:48 schreef Sirolf het volgende:
Toen het net uit was gebracht vast wel, maar na 558455x draaien ligt dat toch wat anders...
Mja, 't is natuurlijk ook meer van hetzelfde.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:18 schreef Glacier het volgende:
[..]
Die nieuwe zijn ze al veel eerder zat heb ik het idee..
Heerlijk!quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:15 schreef Sirolf het volgende:
Michiel en Maricha zijn weer terug!
En dat nog wel op Witte Dinsdag.
Ik ga ff rekenen.....momentje!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:19 schreef Marc63 het volgende:
Ik bedacht me gisteren nog dat het goed uit kwam dat er geen MetMichiel was. Hadden we al niet eens uitgerekend dat uitzending 500 op Koninginnedag zou vallen? Nu dus niet meer!
Maar nu is de 500e op 1 mei: hemelvaartsdag (hemelse 100) en dag van de arbeidsvitaminen. En mocht het dan ook niet doorgaan, dan wordt het dus 5 mei (bevrijdingsdag).
Zend 3FM op bevrijdingsdag niet altijd uit vanuit Zwolle? Dan zou het dus 6 mei worden.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:19 schreef Marc63 het volgende:
Ik bedacht me gisteren nog dat het goed uit kwam dat er geen MetMichiel was. Hadden we al niet eens uitgerekend dat uitzending 500 op Koninginnedag zou vallen? Nu dus niet meer!
Maar nu is de 500e op 1 mei: hemelvaartsdag (hemelse 100) en dag van de arbeidsvitaminen. En mocht het dan ook niet doorgaan, dan wordt het dus 5 mei (bevrijdingsdag).
Als ik goed gerekend heb is het 1 mei..... Ik weet niet wat er die dag precies gaat gebeuren op 3FM. Dat moet ik nog horenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:19 schreef Marc63 het volgende:
Mja, er zijn op 1 mei al twee evenementen die om de dag strijden (Hemelse 100 en Dag van de Arbeidsvitaminen), dus ik denk dat er dan weinig plaats meer is voor een MetMichiel-uitzending.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:25 schreef Maricha het volgende:
[..]
Als ik goed gerekend heb is het 1 mei..... Ik weet niet wat er die dag precies gaat gebeuren op 3FM. Dat moet ik nog horen
Gerard die de hele dag in zn eentje de Hemelse 100 presenteert en steeds zn collega's opbelt dat ze thuis mogen blijven?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:25 schreef Maricha het volgende:
[..]
Als ik goed gerekend heb is het 1 mei..... Ik weet niet wat er die dag precies gaat gebeuren op 3FM. Dat moet ik nog horen
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:27 schreef MichielV het volgende:
Ola!
Tijd voor een handige DIY tip met badeendjes..quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
De Donald Duck al ingelijst? Ik ben nog op zoek naar een mooi lijstje
Ik heb lekker de hele week (college-)vrijquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:46 schreef borisz het volgende:
Ja vrijdag, nog geschiedenis vd economische instituties en macroeco.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |