Hier sneeuwde het net ook nog even, maar nu schijnt de zon.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:46 schreef TheZapster het volgende:
Zo het sneeuwt weer hier![]()
En flink wat zeg.
Zo reageerde Michiel vrijdag ook.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:51 schreef rubbereend het volgende:
omgluister je ff een paar dagen weinig 3FM is Kane ineens megahit
het is allemaal jouw schuldquote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:51 schreef rubbereend het volgende:
omgluister je ff een paar dagen weinig 3FM is Kane ineens megahit
Stendersquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:17 schreef EdvandeBerg het volgende:
Net over beatstad:
Stenders: 'en wie komen er allemaal?'
Polman noemt wat namen en als laatste Leaf
Stenders: Ach god, mijn favoriete bandje!
Die was erg goed iddquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:17 schreef EdvandeBerg het volgende:
Net over beatstad:
Stenders: 'en wie komen er allemaal?'
Polman noemt wat namen en als laatste Leaf
Stenders: Ach god, mijn favoriete bandje!
Geen idee, ik deel je mening in ieder geval niet.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:12 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ben ik nou de enige die hier helemaal geen drol aan vind?
(Amy MacDonald dus)
die wordt toch unaniem gekozen?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nu maar afwachten of 'ie nog wat over de MH gaat zeggen.
Niet echt iets speciaals inderdaadquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:12 schreef EdvandeBerg het volgende:
(Amy MacDonald dus)
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:26 schreef Broekie het volgende:
[..]
Geen idee, ik deel je mening in ieder geval niet.
Leve de NSquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:23 schreef Sirolf het volgende:
Het sneeuwt een beetje en meteen krijgen er treinen vertragingen van 25 minuten of ze vallen zelfs helemaal uit...
Ach, vind het eigenlijk wel een vrolijk liedjequote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:12 schreef EdvandeBerg het volgende:
(Amy MacDonald dus)
ik vind er ook niet zoveel aanquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:12 schreef EdvandeBerg het volgende:
(Amy MacDonald dus)
De plaat is dan ook nog vreselijk kut.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:51 schreef Damzkieee het volgende:
Lelijk mens die Adele, ik zag haar clip op MTV brand new.
Ze was een paar weken geleden bij MooiWeerDeLeeuw, toen verbaasde ik me er ook overquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:51 schreef Damzkieee het volgende:
Lelijk mens die Adele, ik zag haar clip op MTV brand new.
Grapje toch?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:31 schreef -Hans- het volgende:
Puff Daddy - Come With Me is trouwens ook best wel een aardig liedje
Kippenvel-plaat idd, maar dan andersquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:36 schreef -Hans- het volgende:
Ah die vreselijk plaat van Anouk. *ril*
* Againzender stopt een banaan in z'n oorquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:36 schreef -Hans- het volgende:
Ah die vreselijk plaat van Anouk. *ril*
[..]
Nope, vind het best een aardig liedje. Sorry![]()
En daar dan direct de vreselijke Megahit achteraan... Naja, 2 bagger platen dan kan het daarna alleen maar beter gaan.quote:
Gezien de huidige plaat kan die banaan nog wel even blijven zitten.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
* Againzender stopt een banaan in z'n oor
kan 'ie er alweer uuit?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gezien de huidige plaat kan die banaan nog wel even blijven zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |