Ik vind het een Gary Numan rip offquote:
Daar lijkt hij inderdaad erg op maar het is toch wel lekkerquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:32 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik vind het een Gary Numan rip off
Wist niet dat het een cover wasquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:32 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik vind het een Gary Numan rip off
Trouwens, dat nieuwe nummer van One Republic is wel erg Coldplay-achtig
Ooh op die manier.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:57 schreef TheZapster het volgende:
Het is volgens mij geen cover maar heeft zeker wel wat Gary Numan achtigs
Ja, ik vroeg of we konden stoppen. Anders mis ik 't begin van de showquote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Roel !net op tijd voor de C & S -show. Lucky you
hehequote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ja, ik vroeg of we konden stoppen. Anders mis ik 't begin van de show.
Toen het net uit was gebracht vast wel, maar na 558455x draaien ligt dat toch wat anders...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:30 schreef EdvandeBerg het volgende:
Hehe, Sander en Arie weten niet zeker of ze liever 'Op een onbewoond eiland' van Kinderen voor Kinderen of Leaf moeten ondergaan
Zijn er Radio3 dj's die Leaf wél kunnen waarderen?
Die nieuwe zijn ze al veel eerder zat heb ik het idee..quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:48 schreef Sirolf het volgende:
Toen het net uit was gebracht vast wel, maar na 558455x draaien ligt dat toch wat anders...
Mja, 't is natuurlijk ook meer van hetzelfde.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:18 schreef Glacier het volgende:
[..]
Die nieuwe zijn ze al veel eerder zat heb ik het idee..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |