quote:Op maandag 24 maart 2008 08:18 schreef fredfik het volgende:
en de del en rat liggen alweer te neuken
Uiteindelijk bleek Ricardo niet aanwezig te zijn.quote:Op maandag 24 maart 2008 10:31 schreef HiDiHo het volgende:
Het zal me een (hema)worst wezen![]()
Morgen beequeen
Herma is er inmiddels ook.quote:Op maandag 24 maart 2008 10:20 schreef noekje het volgende:
Veel spannender gaat het vast niet worden vandaag en ik snap dat als er geen flikker gebeurt het offtopic-gehalte toeneemt. Maak me er zelf ook weleens schuldig aan. *steekt hand in eigen boezem*
Wel is het de laatste tijd wat veel en als er commentaar op komt dan wordt daar flauw op gereageerd. Het zou fijn zijn als er ook rekening wordt gehouden met de mensen die wel ontopic willen posten en met de mensen die alles nalezen.
De kleurplaat van Nena: Open daar een topic voor wat mij betreft en laat de huisvlijt daar zien. Maak er een leuk painttopic van maar hier doet het niet ter zake. Schroom niet om een topic te openen of om de sc binnen te stappen.
Niet mee eens dan graag verder in feedback.
Veel plezier bij de meubelboulevards vandaag!
Amanda had weer last van een ochtendgriepje na haar Spuiten en Slikken avontuur.quote:Op maandag 24 maart 2008 11:12 schreef beequeen het volgende:
Herma zegt tegen Huub dat de kids van José heel erg geschrokken zijn van Brian, hoe hij tegen hun moeder tekeer ging.
Er werd zelfs op school over gesproken.
Ik kan me dat goed voorstellen, die idioot ging volledig uit zijn plaat.
Ja er komt vanavond een kok koken in De Villa !!! Spannend !!!!quote:Op maandag 24 maart 2008 15:11 schreef Copycat het volgende:
Staat er voor vandaag eigenlijk nog iets enigszins interessants op de planning in DGK?
Heeft Amanda nu een luier aan of een onderbroek van Brian?quote:Op maandag 24 maart 2008 15:18 schreef beequeen het volgende:
Is dit spannend genoeg Cc?
[ afbeelding ]
waarschijnlijk een oud vlaggeschip dat is blijven liggen van Tasquote:Op maandag 24 maart 2008 15:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft Amanda nu een luier aan of een onderbroek van Brian?
Háár haar??quote:Op maandag 24 maart 2008 15:24 schreef Smash-it het volgende:
Quote van de dag:
A: Mijn haar ziet er eigenlijk ook niet uit.
Wat is dat?quote:Op maandag 24 maart 2008 15:10 schreef PeterNB het volgende:
Ik heb nog nooit iemand een rol plakband van een tientje zo zien verkwanselen.
[ afbeelding ]
Ze lessen met zijn tweeen,ook iemand van achter krijgt les.quote:Op maandag 24 maart 2008 15:29 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
waarschijnlijk een oud vlaggeschip dat is blijven liggen van Tas
Huub's motorrijles duurt wel lang zeg..las ik nou ergens dat hij rond 12 uur vertrok?
Een voorbeeld voor grimeles of zoiets. Ach, het kind doet haar best toch?quote:
Machtig Mooie OPquote:Op maandag 24 maart 2008 15:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een voorbeeld voor grimeles of zoiets. Ach, het kind doet haar best toch?
Volgens mij is Brian weer behoorlijk onder invloed van het een of ander, hij praat weer zo vreemd.( Niet dat dat bijzonder is hoor maar het valt nu extra op)![]()
OP is eindelijk klaar.
Hoe laat kunnen we condoleren ???quote:Op maandag 24 maart 2008 15:41 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij is hij zo stoned als een garnaal.
![]()
[ afbeelding ]
Ik wacht op de overlijdensadvertentie en stuur dan wel een bos distels. Een dubbele crematie graag.quote:
Zonde van je centen. Die haalt Netty zo van de kist af om er distelsoep van te maken !!!quote:
Bedankt voor de tip.quote:Op maandag 24 maart 2008 15:50 schreef PeterNB het volgende:
Zonde van je centen. Die haalt Netty zo van de kist af om er distelsoep van te maken !!!
(Daar zijn de Kubatzjes mee grootgebracht !)
TYquote:Op maandag 24 maart 2008 15:44 schreef Marieke_B het volgende:
Machtig Mooie OP![]()
Zit er nou allemaal schimmel onder op die muur? Vochtuitslag zeker na al die overstromingen en rioleringsproblemen..
post jij ook op Nowlive?quote:Op maandag 24 maart 2008 15:00 schreef Guuskeee het volgende:
En hier gaan we de fotosjop spelletjes verder spelen: Wedstrijdjes foto-pielen tijdens saaie streams
Thanks beequeen
Dat is economisch.quote:Op maandag 24 maart 2008 15:59 schreef Starlie het volgende:
Sinds wanneer douchen ze met ondergoed aan?
Dat viel mij ook al op....misschien kijken er op dit uur kindjuhs en wil Brian "de grote kindervriend" niet dat ze ze naakt zien. Het is toch ook zo'n schat en houdt overal rekening mee.quote:Op maandag 24 maart 2008 15:59 schreef Starlie het volgende:
Dat is niet eens zo heel slecht. Wordt dat ondergoed van Amanda ook een keer gewassen. Ik weet nog de tijd dat Amanda week in, week uit met dezelfde rode bh liep.quote:Op maandag 24 maart 2008 15:59 schreef Starlie het volgende:
Als ze op standaard rijschool Kawasaki's (er-5)'s rijden is dat inderdaad bullshitquote:Op maandag 24 maart 2008 15:57 schreef mazaru het volgende:
Huub zegt dat die 260 op de snelweg ging.
Gut.... dat lijkt me wel heel sterk, hij liegt dat die stikt
En dan hebben we het nog ff niet over het weerquote:Op maandag 24 maart 2008 16:09 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Als ze op standaard rijschool Kawasaki's (er-5)'s rijden is dat inderdaad bullshit
Ach. Kindjes die in hun motoroutfit blijven zitten als ze al binnen zitten....................quote:Op maandag 24 maart 2008 16:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan hebben we het nog ff niet over het weer
EEEEEEEEEJJJ !! Mijn cap is geript en aangepast !!!quote:Op maandag 24 maart 2008 15:54 schreef blomst het volgende:
[..]
post jij ook op Nowlive?
[ afbeelding ]
Hoi Calpequote:Op maandag 24 maart 2008 16:15 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
EEEEEEEEEJJJ !! Mijn cap is geript en aangepast !!!
Fuckers !! Staat mn naam erbij?![]()
Ik ben geen tilburger (verre van dat zelfs) en ik ken het ook. Huub zeurt. + tvpquote:Op maandag 24 maart 2008 16:17 schreef Smash-it het volgende:
Hallo, Houdoe is van de Vliegende Panters. Niks Tilburgs..!
Oh ja, Claire zingt dat dus, Huub kent het niet, want alleen Tilburgers zouden dat kennen.
Ja vastquote:
Jaap met zijn paashaas staat er ook, maar daar sneeuwt het ook al.quote:Op maandag 24 maart 2008 16:15 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
EEEEEEEEEJJJ !! Mijn cap is geript en aangepast !!!
Fuckers !! Staat mn naam erbij?![]()
Ze zal gisteren wel even gekeken hebben.quote:Op maandag 24 maart 2008 16:33 schreef beequeen het volgende:
Even terug zei Amanda tegen Brian dat er allemaal foto's en leuke berichten hier staan. Hoe weet ze dat?
Wicawdo is terug.![]()
WTF!!!quote:Op maandag 24 maart 2008 16:23 schreef blomst het volgende:
[..]
Jaap met zijn paashaas staat er ook, maar daar sneeuwt het ook al.
Nope, lijkt me ook niet zo verstandig....de drukste dag van het jaar. Hij zal wel een dagje vrij krijgen om te shoppen.quote:Op maandag 24 maart 2008 16:40 schreef blomst het volgende:
Is Mike nog naar ikea geweest vandaag??
Ikea heeft elke avond koopavond, niks aan het handje.quote:Op maandag 24 maart 2008 16:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, lijkt me ook niet zo verstandig....de drukste dag van het jaar. Hij zal wel een dagje vrij krijgen om te shoppen.![]()
Zijn ze aan het oefenen met de SL knop?
Volgens mij jatten ze wel meer plaatjes. Zeker voor dat fotoboek van Huub, dacht ik er op hun website toch ook wel een paar van mij tegengekomen te zijn....quote:Op maandag 24 maart 2008 16:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
WTF!!!
Wie is die Calpe dan?
Das mijn plaatje
Er zit geen Copyright op je caps, maak je niet druk skattie.quote:
Iedereen mag ze van mij hebben hoor. Maar als je ze op een ander forum gaat plaatsen is het toch wel zo netjes om dat even te melden lijkt mij.quote:Op maandag 24 maart 2008 16:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er zit geen Copyright op je caps, maak je niet druk skattie.![]()
En Brian maar Papiaments lullen tegen Mike.....waar is Day?
Daar heb je gelijk in, ik vermeld de capper ook altijd.quote:Op maandag 24 maart 2008 17:02 schreef mazaru het volgende:
Iedereen mag ze van mij hebben hoor. Maar als je ze op een ander forum gaat plaatsen is het toch wel zo netjes om dat even te melden lijkt mij.
ze zet er niet je naam bij, maar ze zet er ook nog haar eigen naam op.quote:Op maandag 24 maart 2008 17:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Iedereen mag ze van mij hebben hoor. Maar als je ze op een ander forum gaat plaatsen is het toch wel zo netjes om dat even te melden lijkt mij.
Ik vind het altijd heel storend als er zo'n watermerk in een plaatje zit, maar ik ga toch eens zoeken naar die optie nu.
Dan mag je de 4in1 cap in je OP ff aanpassen en de mijne erbij zettenquote:Op maandag 24 maart 2008 17:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, ik vermeld de capper ook altijd.
Done, foutje.quote:Op maandag 24 maart 2008 17:15 schreef chufi het volgende:
Dan mag je de 4in1 cap in je OP ff aanpassen en de mijne erbij zetten
OT: de fontein staat aan
quote:
Het kan dus nog erger dan het haar van Brian.....quote:
Vast wel, vindt ze sexyquote:Op maandag 24 maart 2008 17:36 schreef Ziet het volgende:
amanda weet zeker niet dat haar legging doorschijnt van achter?
Ik wacht op een gifje van Mazaru....Harald huppelend door de slaapkamer. Dan ben je direct genezen.quote:Op maandag 24 maart 2008 17:38 schreef Copycat het volgende:
Zo op die caps lijkt die paashaas best cute.
Ik heb zo het idee dat Nadia niet echt wil.quote:Op maandag 24 maart 2008 17:41 schreef Marieke_B het volgende:
Amanda belt met de keukentelefoon. het gaat erover dat ze Nadia wil laten komen...snel....en dat ze dat al eerder gevraagd heeft.
Hij is wel een beetje ADHDquote:Op maandag 24 maart 2008 17:38 schreef Copycat het volgende:
Ja, maar hij huppelt in character, als paashaas. Als ie nou gewoon gekleed (of naaktquote:Op maandag 24 maart 2008 17:40 schreef beequeen het volgende:
Ik wacht op een gifje van Mazaru....Harald huppelend door de slaapkamer. Dan ben je direct genezen.
...quote:
Oh ja, want die snol geilt natuurlijk op alles zolang 't maar van donkere komaf isquote:Op maandag 24 maart 2008 17:31 schreef Marrije het volgende:
Amanda vraagt de paashaas wat zijn afkomst is.
Yep, zelfs het zoeken van eieren kan hij verzieken......stumper.quote:Op maandag 24 maart 2008 17:43 schreef blomst het volgende:
zagen jullie Brian ook achter de paashaas aanlopen om te kijken waar de eieren neer werden gelegd.
I rest my case.quote:
Gadver, alweer zo'n smerige extraverte homo?quote:Op maandag 24 maart 2008 17:51 schreef beequeen het volgende:
Harald heeft de uitdrukking "met je lul in de pul" geintroduceerd,..... een 2e Rico?
Inderdaad heel irritant..dat gegeil als iemand iets van een kleurtje heeft...."waar kom jij vandaan" ...hoezo vinden ze dat zo belangrijk...?quote:Op maandag 24 maart 2008 17:46 schreef Frasier het volgende:
[..]
Oh ja, want die snol geilt natuurlijk op alles zolang 't maar van donkere komaf is
Omdat ze denk ik nog in de veronderstelling is dat donkere mensen altijd een grotere pik hebben dan blanken. Dat fabeltje móet gewoon door Martin Luther King himself verzonnen zijnquote:Op maandag 24 maart 2008 17:55 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Inderdaad heel irritant..dat gegeil als iemand iets van een kleurtje heeft...."waar kom jij vandaan" ...hoezo vinden ze dat zo belangrijk...?
En terecht.quote:Op maandag 24 maart 2008 17:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat Nadia niet echt wil.
en hij is sommelier?quote:Op maandag 24 maart 2008 17:51 schreef beequeen het volgende:
Harald heeft de uitdrukking "met je lul in de pul" geïntroduceerd,..... een 2e Rico?
Het is bij Nadia waarschijnlijk net als bij haar andere 'vriendinnen': uit het oog, uit het hart.quote:
Het konijnen werd een sleurquote:Op maandag 24 maart 2008 17:44 schreef Frasier het volgende:
[..]
Waarom loopt Brain in een paashaas-pak?
Wat een lekkere paashaasquote:Op maandag 24 maart 2008 17:48 schreef mazaru het volgende:
Harald is in 83 geboren uit scheurend rubber
[ afbeelding ]
Ah kijk, ik ben niet de enigequote:Op maandag 24 maart 2008 17:38 schreef Copycat het volgende:
Is ze ook nog mee in de sauna mee geweest vandaagquote:Op maandag 24 maart 2008 18:14 schreef Smash-it het volgende:
H (haas): jouw haar krult ook van nature?
A: ja, ik heb het net gestyld, ik hou niet van krullen.
Hallo! Ze heeft een pruik op.
Deze moet je bewaren, voor als ze een keer met de krultang in de weer is.quote:Op maandag 24 maart 2008 18:14 schreef Smash-it het volgende:
H (haas): jouw haar krult ook van nature?
A: ja, ik heb het net gestyld, ik hou niet van krullen.
Hallo! Ze heeft een pruik op.
zoiets?? spaghetti in dr haarquote:Op maandag 24 maart 2008 18:22 schreef Kinga het volgende:
[..]
Deze moet je bewaren, voor als ze een keer met de krultang in de weer is.
Ik schrik echt als ik wat oudere filmpjes zie van Amanda, dat blonde haar met extensions was écht erg.
Maar check ook dat oorquote:Op maandag 24 maart 2008 18:44 schreef Copycat het volgende:
Debieltje met roze lint om hoofd.
lol ze moeten ook eerst een waarschuwingspost doen voor zulke caps gepost wordenquote:Op maandag 24 maart 2008 18:41 schreef Kinga het volgende:
holy shit die laatste cap
das een bloemkooloor, heeft ze opgelopen door het rugby'en met Brian onder de dekensquote:
nope... alles normaal... heb je een cap?quote:Op maandag 24 maart 2008 18:51 schreef Katewalker het volgende:
Rond mijn streams is het ineens knaloranje/geel...is dat bij jullie ook?
Misschien is Lieke bij je in de buurt en is het haar aura.quote:Op maandag 24 maart 2008 18:51 schreef Katewalker het volgende:
Rond mijn streams is het ineens knaloranje/geel...is dat bij jullie ook?
Ja! Daar zat ik me ook net over te verbazen..quote:Op maandag 24 maart 2008 18:53 schreef Dementor het volgende:
Mikey heeft het over max payne dat spel kwam in 2003 uit.
13 jaar op straat my ass, je bent gewoon gecast!
2001. Max Payne 2 in 2003. Max Payne is zwaar kicke, met bullittime en zo. Alleen Mona spelen vond ik minder.quote:Op maandag 24 maart 2008 18:53 schreef Dementor het volgende:
Mikey heeft het over max payne dat spel kwam in 2003 uit.
13 jaar op straat my ass, je bent gewoon gecast!
http://en.wikipedia.org/wiki/Max_Paynequote:Max Payne is a third-person shooter video game developed by the Finnish company Remedy Entertainment, produced by 3D Realms and published by Gathering of Developers in July, 2001 for Windows. A sequel to the highly popular shooter called Max Payne 2: The Fall of Max Payne was released in 2003.
2001-2003 boeiendquote:Op maandag 24 maart 2008 18:58 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
2001. Max Payne 2 in 2003. Max Payne is zwaar kicke, met bullittime en zo. Alleen Mona spelen vond ik minder.
.
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Max_Payne
quote:Op maandag 24 maart 2008 19:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
2001-2003 boeiend
Een zwerver hoort dit niet te weten
Er komt ook niemand door die betonnen plaat voor jou kop heen!quote:Op maandag 24 maart 2008 19:03 schreef diedirk het volgende:
Werkelijk waar bizar om te zien hoe sommige personen overheersend kunnen zijn.
Je ziet heel erg dat Jaap en Claire bv. helemaal dichtslaan daardoor.
Ik zou graag Jaap wat meer horen, maar hij kmomt er niet dooheen
Ja samen met dilana die de hele tent afbreektquote:Op maandag 24 maart 2008 19:04 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
![]()
O sorry, ik wist aan welke eisen een zwerver precies hoort te voldoen... Ik kan me namelijk best voorstellen dat ie het spel in de free record shop of zo heeft staan spelen op zo'n 'test-speel-console-ding'.
relaxt man, ik bedoel er niks mee .quote:Op maandag 24 maart 2008 19:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Er komt ook niemand door die betonnen plaat voor jou kop heen!
heb ff alles afgesloten..en nu is het weer zwart naast de streams..quote:Op maandag 24 maart 2008 18:53 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
nope... alles normaal... heb je een cap?
Laat hem los gaan op B en A.... dan verdient ie meer respect dan dat laffe gedoe wat ie nu laat zien. Het is zijn schuld dat het saai is.quote:Op maandag 24 maart 2008 19:12 schreef Ziet het volgende:
jaap vindt het ook retesaai
en hij is zelfs van plan om een sociale relatie aan te gaan met welke nieuwe gastspeler dan ook
Check deze site, geloof jij het? Vooral dit zinnetje:quote:Op maandag 24 maart 2008 19:13 schreef mootie het volgende:
Ik snap niks van dat Tennis Academy verhaal van Brian. Dat zou toch ook betekenen dat hij een jaar highshool heeft gedaan?
Hij heeft toch gestudeerd in Almere?quote:There I studied Internet Management as my major but unfortunately I had to continue my studies in Holland at the "Hogeschool van Amsterdam".
Logisch toch... B op de onslagstoel betekend dat hij er niet op zit.... hij is gewoon subtiel aan het peilen.quote:Op maandag 24 maart 2008 19:14 schreef beequeen het volgende:
Ik snap er geen yota meer van. Jaap wil Brian op de ontslagstoel, alleen om hem te dissen, maar nu ziet Huub daar geen heil in. Jaap vindt plotseling het ook supersaai. Hokje is lekker bezig.
Exact. Jaap houd Huub tegen en doet zelf ook niks. Zonder Jaap was Huub al lang los gegaan op B en A. Jaap met zijn "als we met zn vieren zijn"quote:Op maandag 24 maart 2008 19:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Laat hem los gaan op B en A.... dan verdient ie meer respect dan dat laffe gedoe wat ie nu laat zien. Het is zijn schuld dat het saai is.
Hoezo? Hij heeft geen donder afgemaakt. Had ie dat wel, dan stond het er heus wel vermeld. Ook scholen kunnen zich in iemand vergissen.quote:Op maandag 24 maart 2008 19:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Check deze site, geloof jij het?
http://www.euronet.nl/~briank/index2.html
"there I work on the helpdesk for ISP Wanadoo..."quote:Op maandag 24 maart 2008 19:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Check deze site, geloof jij het? Vooral dit zinnetje:
[..]
Hij heeft toch gestudeerd in Almere?
http://www.euronet.nl/~briank/index2.html
Het klote is dat hij Huub verlamt. Jaap heeft altijd een grote bek over TV maken. Maar hij zit voornamelijk acher zijn pc en wat ie wel doet komt gemaakt over. Daarnaast kan Huub Claire niet wegstemmen omdat het dan zeker is dat Jaap Huub er de volgende ronde uit zal stemmen. Lijkt mij het beste dat Jaap as donderdag gewoon weggestemt wordt. Dan maar met twee stelletjes de finale in en het er het beste van hopen.. De terror van Jaap tegen B en A komt er toch niet. Jaap wil Huub weg en met Brian in de finale. De terror die er zal komen zal mbv Brian tegen Huub zijn. Jaap is altijd bang voor Huub achterban geweest. Zo intellectueel en dit is alles wat ie kan bedenken.quote:Op maandag 24 maart 2008 19:18 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Exact. Jaap houd Huub tegen en doet zelf ook niks. Zonder Jaap was Huub al lang los gegaan op B en A. Jaap met zijn "als we met zn vieren zijn"![]()
Bullshit. Waarom laat Jaap Huub niet gewoon los gaan? Is ie bang dat ie Huub nog populairder word?
Dat weten jij en ik maar dat het een sneak en debielo is bewijst deze site.quote:Op maandag 24 maart 2008 19:20 schreef Disana het volgende:
Hoezo? Hij heeft geen donder afgemaakt. Had ie dat wel, dan stond het er heus wel vermeld. Ook scholen kunnen zich in iemand vergissen.
Paashaasje huppelt nog gezellig rond. Ik word doodnerveus van die gast.quote:Op maandag 24 maart 2008 19:27 schreef Copycat het volgende:
Hoe is het met Mr Paashaas?
Het is/was gewoon een netwerkje binnen die opleiding. En wij kennen Brian goed genoeg om te weten dat hij in andermans papieren snuffelt. Natuurlijk zal hij nooit toegeven dat hij het wachtwoord niet geraden of gekraakt heeft.quote:Op maandag 24 maart 2008 19:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat weten jij en ik maar dat het een sneak en debielo is bewijst deze site.
http://www.kennethverburg.nl/2005/04/26/iie-intranet/
Heb je het over deze paashaasquote:
Eigenlijk maakt het ook niks uit, de Lookies weten hoe verrot hij is.quote:Op maandag 24 maart 2008 19:34 schreef Disana het volgende:
Het is/was gewoon een netwerkje binnen die opleiding. En wij kennen Brian goed genoeg om te weten dat hij in andermans papieren snuffelt. Natuurlijk zal hij nooit toegeven dat hij het wachtwoord niet geraden of gekraakt heeft.
Kunnen ze nou niet even wachten na de reguliere....?quote:Op maandag 24 maart 2008 19:43 schreef Deisyy het volgende:
Miljonairs op de bank, koks naar achter.
Wat unaniem? Er komt voor elke wannabee 1 naaste... ze moeten een top 3 inleveren....quote:Op maandag 24 maart 2008 19:50 schreef beequeen het volgende:
OMG. Ze mogen iemand uit de familiekring uitnodigen om een week in dat hok te laten logeren. Het moet wel een unanieme beslissing zijn.......Wie gokken we?![]()
Co`no Bo Mama of Danielle?
Hahaha.. ahhh.. Dit wordt leuk.quote:Op maandag 24 maart 2008 19:49 schreef akveor het volgende:
Ben erg benieuwd wie Amanda gaat uitnodigen? Nadia? Lieke?
Zal wel want haar directe achterban geeft waarschijnlijk niet thuisquote:Op maandag 24 maart 2008 19:49 schreef akveor het volgende:
Wat unaniem? Er komt voor elke wannabee 1 naaste... ze moeten een top 3 inleveren.... het is helegaar geen stemming.quote:Op maandag 24 maart 2008 19:50 schreef beequeen het volgende:
OMG. Ze mogen iemand uit de familiekring uitnodigen om een week in dat hok te laten logeren. Het moet wel een unanieme beslissing zijn.......Wie gokken we?![]()
Co`no Bo Mama of Danielle?
Heel leuk, maar denk eens even na. Wie kan er zomaar een week vrijnemen?quote:Op maandag 24 maart 2008 19:50 schreef noekje het volgende:
Hé, dat is wel leuk!
Heb de streams niet aan. Stond er echt "familiekring"?quote:Op maandag 24 maart 2008 19:50 schreef beequeen het volgende:
Coño Bo Mama, criminele Kennie of Danielle?
Chocolade, aan tafel.quote:Op maandag 24 maart 2008 19:53 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Wat en waar heeft Jaap zitten morsen
Huub opperde al dat Jaap zijn hond uit zou nodigen, het leek jij wel een leuk om zijn fokking hond een week bij zich te hebben.quote:Op maandag 24 maart 2008 19:55 schreef Kinga het volgende:
Dit is wel een leuk idee, maar ja, wie nodigt Amanda in godsnaam uit, die heeft niemand. Of Jaap?
Het woord unaniem viel wel degelijk maar we hebben het over het hokje hè? Een soort VV maar dan per brief.quote:Op maandag 24 maart 2008 19:52 schreef akveor het volgende:
Wat unaniem? Er komt voor elke wannabee 1 naaste... ze moeten een top 3 inleveren.... het is helegaar geen stemming.
Dat begrijp ik dus ook niet.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:03 schreef 2live het volgende:
Komen de familieleden allemaal tegelijk logeren of wisselt het per week?
Claire zegt met zijn allen tegelijk, maar die weet het volgens mij ook niet.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:03 schreef 2live het volgende:
Komen de familieleden allemaal tegelijk logeren of wisselt het per week?
Die wacht natuurlijkl af wat Huub doet.... nu het hoogstwaarschinlijk Joris wordt zal Kenneth wel komen.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:06 schreef coldstar het volgende:
Jaap heeft waarschijnlijk niet genoeg mensen en Amanda weet ook niet zeker of haar zus wel kan komen......
Alleen Brain hebben we nog niet gehoord.
d'r wil niemandquote:Op maandag 24 maart 2008 19:49 schreef akveor het volgende:
Ik denk het niet hoor. Huub moet/wil met Japio verder na De Kooi,quote:Op maandag 24 maart 2008 20:09 schreef akveor het volgende:
Jaap hoeft natuurlijk niemand uit te nodigen... die gaat donderdag weggestemt worden.... problem for Jaap solved...
Bram wil vast wel, 1 uurtje vond hij te kort om bij zijn zusje op bezoek te gaan.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:10 schreef avonne het volgende:
[..]
d'r wil niemand![]()
*zet gauw streams aan
wie wil wel eigenlijk?
Bram?
En daar zullen de eerste irritaties al onstaanquote:Op maandag 24 maart 2008 20:13 schreef beequeen het volgende:
Huub heeft wel gelijk. In the beginning waren er ook 10 wannabees, appeltje eitje dus. Zonder gastspelers geen probleem, het wordt een stoelen beddendans.
Er zijn 10 slaapplaatsen, dus gastspelers eruit en het past precies.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:14 schreef Kinga het volgende:
Geloof niet dat al die mensen tegelijk komen, hebben ze zoveel slaapplaatsen over?
Oooh jaquote:Op maandag 24 maart 2008 20:13 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk niet dat Brian het doet, maar ik hoop dat voor Brian Netty komt. Ik durf om 200 cp's te wedden dat ze binnen 2 dagen overhoop ligt met Amanda.
Of zijn broertje waar hij al een jaar op afstand mee communiceert gaat voor opa en oma waar hij wel elke dag heen zou kunnen.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:14 schreef coldstar het volgende:
Joris heeft toegezegd dat hij wel komt. Dit had Huub niet echt verwacht. Brain zegt dan ook tegen hem, op de bruiloft van opa en oma niet en hier wel.....tsjaaaaa zegt Huub. Zijn ze bij de familie Ballenogwat, dus ook behoorlijk mediageil.
Als je toch de bruiloft van je opa en oma afzegt omdat honkbal voor gaat, en je gaat wel voor een week DGK in, dan is er iets mis.
nou.... Opa en Oma kun je s avonds ook nog bezoeken, na de wedstrijd. Je broer in DGK niet.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:14 schreef coldstar het volgende:
Joris heeft toegezegd dat hij wel komt. Dit had Huub niet echt verwacht. Brain zegt dan ook tegen hem, op de bruiloft van opa en oma niet en hier wel.....tsjaaaaa zegt Huub. Zijn ze bij de familie Ballenogwat, dus ook behoorlijk mediageil.
Als je toch de bruiloft van je opa en oma afzegt omdat honkbal voor gaat, en je gaat wel voor een week DGK in, dan is er iets mis.
Ik waardeer de mp3tjesquote:Op maandag 24 maart 2008 20:09 schreef PeterNB het volgende:
[ afbeelding ] Huub belt Joris..................
http://www.evilshare.com/115f5048-4b26-102b-a5a4-000b6aa2a5f8
Klinkt leuk maar Brian zegt nu al dat hij Coño Bo Mama niet uit gaat nodigen. Hij is bang dat iemand(lees Huub) haar gaat beledigen en trekt dan de kop van zijn romp. Kennie is wel een optie. Oh jee, dat lijkt me nog erger....die gaat Huub laten flippen.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:12 schreef noekje het volgende:
Ik vind het écht een geweldig idee!Een beetje reuring, een strontchagerijnige Netty, Amanda die maar niemand te pakken krijgt, Joris met de mooie ogen, Bram, Stinky etc..
Droomscenario natuurlijk.
Brian nodigt Mama niet uit, want als er iemand aan haar komt, fock de prijs en Brian loopt met de kop van diegene de poort uitquote:Op maandag 24 maart 2008 20:13 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk niet dat Brian het doet, maar ik hoop dat voor Brian Netty komt. Ik durf om 200 cp's te wedden dat ze binnen 2 dagen overhoop ligt met Amanda.
het woord unaniem viel helemaal niet....quote:Op maandag 24 maart 2008 19:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het woord unaniem viel wel degelijk maar we hebben het over het hokje hè? Een soort VV maar dan per brief.
Reacties checken op de brief weer?quote:Op maandag 24 maart 2008 20:18 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
het woord unaniem viel helemaal niet....
nee hoor, zit hier altijd.quote:
Ik check het filmpje wel, owkeeeey?quote:Op maandag 24 maart 2008 20:18 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
het woord unaniem viel helemaal niet....
kulquote:Op maandag 24 maart 2008 20:14 schreef coldstar het volgende:
anders stuur ik je de brief wel ffquote:Op maandag 24 maart 2008 20:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik check het filmpje wel, owkeeeey?
Ja dat merken we,jullie doen net elke keer wat we niet willen.Beetje jammer is dat,wij zijn heel goed in scripts bedenkenquote:
Gelukkig heb ik geen streams.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:22 schreef Varen het volgende:
Brian: Huub hangt de ideale schoonzoon uit, om buiten zijn hachie te redden.
quote:Op maandag 24 maart 2008 20:22 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
anders stuur ik je de brief wel ff
quote:Op maandag 24 maart 2008 20:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Die wacht natuurlijkl af wat Huub doet.... nu het hoogstwaarschinlijk Joris wordt zal Kenneth wel komen.
mooooiii, mag ik jullie ff bedanken voor dit topideequote:
Lurkerquote:
Geloof je ook nog in Sinterklaas zeker ?quote:Op maandag 24 maart 2008 20:23 schreef coldstar het volgende:
[..]
En dan aan het einde van de week, Kenneth en Joris als twee dikke vriende de villa zien verlaten.
Dan kom ik helemaal niet meer bij....
Ze zitten alleen maar te zeiken en te zeuren.Gewoon blij zijn kunnen ze niet.Huub is gewoon blij en denkt niet aan het spel ofzo als Joris komt.Wat een verschil zegquote:Op maandag 24 maart 2008 20:23 schreef avonne het volgende:
"huub dit, huub dat, huub, huub, huub"
wat een chagerijnen
"er is de laatste maanden niemand positief voor Huub binnen gekomen"
nee, dat valt iedereen op.
Niet dat het waar is, ze worden alleen ultrasnel weer gemoved
waarom zet ik de streams aan ?
Ja,quote:Op maandag 24 maart 2008 20:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Of zijn broertje waar hij al een jaar op afstand mee communiceert gaat voor opa en oma waar hij wel elke dag heen zou kunnen.
Ik geef mijn ongelijk direct toe. Filmje gezien en heb het woord uniek verwisseld met unaniem.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:22 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat zelfs mijn vrouw streamen, als Joris komtquote:Op maandag 24 maart 2008 20:23 schreef Desii het volgende:
[..]
mooooiii, mag ik jullie ff bedanken voor dit topidee
Joris een heule week in de villa.... ik ga gelijk een week vrij vragen
Wat een onzin. Alsof Joris niet voor zichzelf kan bepalen wat op dat moment belangrijker voor hem was.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:14 schreef coldstar het volgende:
Spaar je de moeitequote:Op maandag 24 maart 2008 20:22 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ja en dat gaat mogen.Jaap mag nu al niks doen tegen Amanda omdat ze anders flipt.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:26 schreef Varen het volgende:
Brian en Amanda bespreken de keuzes voor Amanda: Nadia zorgde voor ruzie en Selene ook.
Amanda: O, dat is zo schatje.
Brian wil iemand uit nodigen, die wat kan betekenen voor later., als hij uit de kooi is.
Zijn lijstje is: Darell, Keneth en Sandy.
Amanda is bang, dat als Jaap tegen haar zusje gaat duwen, ze gaat flippen
Ik weet zeker dat ze elkaar geen kwaad hart toedragen en zich bewust zijn dat niet zij maar hun broers in een spelletje zitten... dus heel goed mogelijk.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:23 schreef coldstar het volgende:
[..]
En dan aan het einde van de week, Kenneth en Joris als twee dikke vriende de villa zien verlaten.
Dan kom ik helemaal niet meer bij....
Familie uit de 'eerste ring' ???quote:Op maandag 24 maart 2008 20:24 schreef mootie het volgende:
Kenny, Sandy, Darryl, de top 3 van Brian.
Uit Amanda komt nog niet veel zinnigs.
Ach kijk hoe je kijken wil. Huub en Brain zijn ook water en vuur en toch geloof ik niet dat ze echt zo'n hekel aan elkaar hebben.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geloof je ook nog in Sinterklaas zeker ?![]()
Het is wel duidelijk dat Joris en Kenneth elkaar helemaal niet moeten.
tja... wij moeten nou eenmaal onpartijdig blijven...quote:Op maandag 24 maart 2008 20:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik geef mijn ongelijk direct toe. Filmje gezien en heb het woord uniek verwisseld met unaniem.
Bedankt dat Joriseen week mag komen. Laten jullie Kennie wel thuis?
Claire denkt erover na, wie ze uit wil nodigen, er is geen ruzie hoor.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:28 schreef avonne het volgende:
wat is er met Huub en Claire? Gezichten staan op onweer
Nu kom ik niet meer bijquote:Op maandag 24 maart 2008 20:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
tja... wij moeten nou eenmaal onpartijdig blijven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |