heb ff alles afgesloten..en nu is het weer zwart naast de streams..quote:Op maandag 24 maart 2008 18:53 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
nope... alles normaal... heb je een cap?
Laat hem los gaan op B en A.... dan verdient ie meer respect dan dat laffe gedoe wat ie nu laat zien. Het is zijn schuld dat het saai is.quote:Op maandag 24 maart 2008 19:12 schreef Ziet het volgende:
jaap vindt het ook retesaai
en hij is zelfs van plan om een sociale relatie aan te gaan met welke nieuwe gastspeler dan ook
Check deze site, geloof jij het? Vooral dit zinnetje:quote:Op maandag 24 maart 2008 19:13 schreef mootie het volgende:
Ik snap niks van dat Tennis Academy verhaal van Brian. Dat zou toch ook betekenen dat hij een jaar highshool heeft gedaan?
Hij heeft toch gestudeerd in Almere?quote:There I studied Internet Management as my major but unfortunately I had to continue my studies in Holland at the "Hogeschool van Amsterdam".
Logisch toch... B op de onslagstoel betekend dat hij er niet op zit.... hij is gewoon subtiel aan het peilen.quote:Op maandag 24 maart 2008 19:14 schreef beequeen het volgende:
Ik snap er geen yota meer van. Jaap wil Brian op de ontslagstoel, alleen om hem te dissen, maar nu ziet Huub daar geen heil in. Jaap vindt plotseling het ook supersaai. Hokje is lekker bezig.
Exact. Jaap houd Huub tegen en doet zelf ook niks. Zonder Jaap was Huub al lang los gegaan op B en A. Jaap met zijn "als we met zn vieren zijn"quote:Op maandag 24 maart 2008 19:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Laat hem los gaan op B en A.... dan verdient ie meer respect dan dat laffe gedoe wat ie nu laat zien. Het is zijn schuld dat het saai is.
Hoezo? Hij heeft geen donder afgemaakt. Had ie dat wel, dan stond het er heus wel vermeld. Ook scholen kunnen zich in iemand vergissen.quote:Op maandag 24 maart 2008 19:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Check deze site, geloof jij het?
http://www.euronet.nl/~briank/index2.html
"there I work on the helpdesk for ISP Wanadoo..."quote:Op maandag 24 maart 2008 19:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Check deze site, geloof jij het? Vooral dit zinnetje:
[..]
Hij heeft toch gestudeerd in Almere?
http://www.euronet.nl/~briank/index2.html
Het klote is dat hij Huub verlamt. Jaap heeft altijd een grote bek over TV maken. Maar hij zit voornamelijk acher zijn pc en wat ie wel doet komt gemaakt over. Daarnaast kan Huub Claire niet wegstemmen omdat het dan zeker is dat Jaap Huub er de volgende ronde uit zal stemmen. Lijkt mij het beste dat Jaap as donderdag gewoon weggestemt wordt. Dan maar met twee stelletjes de finale in en het er het beste van hopen.. De terror van Jaap tegen B en A komt er toch niet. Jaap wil Huub weg en met Brian in de finale. De terror die er zal komen zal mbv Brian tegen Huub zijn. Jaap is altijd bang voor Huub achterban geweest. Zo intellectueel en dit is alles wat ie kan bedenken.quote:Op maandag 24 maart 2008 19:18 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Exact. Jaap houd Huub tegen en doet zelf ook niks. Zonder Jaap was Huub al lang los gegaan op B en A. Jaap met zijn "als we met zn vieren zijn"![]()
Bullshit. Waarom laat Jaap Huub niet gewoon los gaan? Is ie bang dat ie Huub nog populairder word?
Dat weten jij en ik maar dat het een sneak en debielo is bewijst deze site.quote:Op maandag 24 maart 2008 19:20 schreef Disana het volgende:
Hoezo? Hij heeft geen donder afgemaakt. Had ie dat wel, dan stond het er heus wel vermeld. Ook scholen kunnen zich in iemand vergissen.
Paashaasje huppelt nog gezellig rond. Ik word doodnerveus van die gast.quote:Op maandag 24 maart 2008 19:27 schreef Copycat het volgende:
Hoe is het met Mr Paashaas?
Het is/was gewoon een netwerkje binnen die opleiding. En wij kennen Brian goed genoeg om te weten dat hij in andermans papieren snuffelt. Natuurlijk zal hij nooit toegeven dat hij het wachtwoord niet geraden of gekraakt heeft.quote:Op maandag 24 maart 2008 19:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat weten jij en ik maar dat het een sneak en debielo is bewijst deze site.
http://www.kennethverburg.nl/2005/04/26/iie-intranet/
Heb je het over deze paashaasquote:
Eigenlijk maakt het ook niks uit, de Lookies weten hoe verrot hij is.quote:Op maandag 24 maart 2008 19:34 schreef Disana het volgende:
Het is/was gewoon een netwerkje binnen die opleiding. En wij kennen Brian goed genoeg om te weten dat hij in andermans papieren snuffelt. Natuurlijk zal hij nooit toegeven dat hij het wachtwoord niet geraden of gekraakt heeft.
Kunnen ze nou niet even wachten na de reguliere....?quote:Op maandag 24 maart 2008 19:43 schreef Deisyy het volgende:
Miljonairs op de bank, koks naar achter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |