"Jullie".quote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:13 schreef APK het volgende:
[..]
Ben je die ex-keeper van jullie vergeten.
De manager van Derby Country, waarover het ging in het door Manu geposte artikel.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:35 schreef Copycat het volgende:
Wie is die man, Gert?
Ja, dat dus... rete irritant, alles opent op FOK! in een nieuw scherm, maar die embedded youtubes niet.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Beetje jammer dat die Youtubers niet in een nieuw venster komen......ik vergis mij iedere keer....
shift ingedrukt houden en klikkenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Beetje jammer dat die Youtubers niet in een nieuw venster komen......ik vergis mij iedere keer....
Hé pik, alles wel?quote:
ik ga daar echt voor geen 15 mille overheen, bedrag moet minstens verdrievoudigd worden!!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:31 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Niet verkeerd, wat doen we?
Ja, redelijkquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:33 schreef willem-jozef het volgende:
ja, wel goed!
du auch, heidel?
rustig hier, vreemd, de prinses waar het allemaal om draait is terug.
had wel een defile verwacht (zij helemaal denk ik) van wat hofnarren.
uhh...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:35 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik ga daar echt voor geen 15 mille overheen, bedrag moet minstens verdrievoudigd worden!!
neen dus, danke
Post Heather hier ookquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
uhh...![]()
je mag daar voor 15 mile nog niet overheen, moet minstens verdrievoudigd worden!!
help me evenquote:
yeah right..quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
uhh...![]()
je mag daar voor 15 mile nog niet overheen, moet minstens verdrievoudigd worden!!
De inmiddels ex van Paul Mc Cartneyquote:
Prince.quote:
Het eroverheen gaan heb ik even anders begrepenquote:
hoi muis.quote:
wjquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Het eroverheen gaan heb ik even anders begrepen![]()
Die 32,5 miljoen Ik zou me ook niet laten afschepen met zo'n fooiquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:13 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi muis.
ja, dat wijf zat een jaar of wat terug bij larry king. binnen 5 minuten had ik al door dat ze allerlei lulverhalen vertelde en psychisch niet helemaal okidoki was. mc cartney had beter effe een tijdje met haar kunnen hok, de sukkel
Klopt zijn schuldquote:
hee ceecee.quote:
indeed, mijn schuld dat dat mokkel van 'ren je rot' of 'deal or no deal' whatever.. geen puik orgasme zal cacherenquote:
ken je d'r?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
indeed, mijn schuld dat dat mokkel van 'ren je rot' of 'deal or no deal' whatever.. geen puik orgasme zal cacheren
Hoe is het afgelopen .. Kan ik beter aan Hidoho vragenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
indeed, mijn schuld dat dat mokkel van 'ren je rot' of 'deal or no deal' whatever.. geen puik orgasme zal cacheren
heidi was -tevergeefs- de pimpquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen .. Kan ik beter aan Hidoho vragen
Ik heb het over dat ren je rot mokkelquote:
ik ook, mutsquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het over dat ren je rot mokkel![]()
Niet over Heather Mills
Ja en en en en ??????quote:
en ze ging met ¤15.030 naar huisquote:
aber ohne orgasmusquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
en ze ging met ¤15.030 naar huis
en ze leeft nog lang en gelukkig
Mwhaaa........... lang maar wel ff lekker voorlopigquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
en ze ging met ¤15.030 naar huis
en ze leeft nog lang en gelukkig
Daar kan je een boel orgasmussen voor kopen met dat bedrag. Dat moet je toch wel wetenquote:
Geen idee, vraag haar manquote:
quote:
Whaaaaaaaaaaaaa lag in de vriezerquote:
Bijna woensdagquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:52 schreef Gert het volgende:
Karn, hij zit bij de Mechanics.![]()
Goedenavond fooks, dinsdag alweer.![]()
Ah, dat gaat de goede kant alweer op.quote:
Wel een beetje aso om dat alleen te vieren..quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, dat gaat de goede kant alweer op. [ afbeelding ]
Woensdag zei je?
Hmm... thuis werken.![]()
* bel wijn inschenkt
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:52 schreef Gert het volgende:
Karn, hij zit bij de Mechanics.![]()
Goedenavond fooks, dinsdag alweer.![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel een beetje aso om dat alleen te vieren..
Was jij niet benieuwd naar die Mike dan?quote:
Nou ik was vergeten dat Mike zou komen eigenlijkquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Was jij niet benieuwd naar die Mike dan?
Dus jij dacht aan de haarborstel?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
ik dacht wél aan de goeie Mike!
Tot ik de mailtjes kreeg, en FL op msn
Prachtige Wijn Armbandquote:
Dat komt omdat ik mijn horloge rechts draag..quote:
Deze beterquote:
quote:
Ja lijkt wel creepy iidquote:
Dan worden haar capaciteiten niet optimaal benut. Maar goed, bij gebrek aan een voormalig minister Slokdarm.quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:24 schreef willem-jozef het volgende:
echt niet normaal, die vingerlengte!
je kunt daar best een prostaat-melkertbaan mee scoren!
[ afbeelding ]
trustuh!
Dank je kan ik weer met een gerust hart gaan slapen ..quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:24 schreef willem-jozef het volgende:
echt niet normaal, die vingerlengte!
je kunt daar best een prostaat-melkertbaan mee scoren!
[ afbeelding ]
trustuh!
Het zou ook nog een questie van oefenen kunnen zijnquote:
En wat is je einddoel?quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zou ook nog een questie van oefenen kunnen zijn
En ook nog in zo'n jurk.quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:00 schreef Gert het volgende:
Alleen Soury, focus je er nou niet té veel op, het zou zonde zijn als je er zo bij zit over een paar decennia, verbeten oefenend in het bejaardenhuis.![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |